Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digitaliseringskonsulent med fokus på informationssikkerhed til Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen

Arbejdssted: Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Økonomiafdelingen 

Arbejdstid: Fuldtid

Ansættelsestidspunkt: 1. april 2020

Hvad kan vi tilbyde:

Vi søger en digitaliseringskonsulent med kendskab til persondataforordningen, der skal bistå hele forvaltningen i forhold til digitalisering og informationssikkerhed og herunder også understøtte vores systemejere og –ansvarlige i deres arbejde.

En spændende stilling i en nyetableret afdeling med rig mulighed for at påvirke retningen for såvel informationssikkerheds- og digitaliseringsarbejdet i forvaltningen som samarbejdet i afdelingen.

 

Om jobbet

I Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen arbejder vi på at professionalisere vores arbejde med systemejerskab. Hovedfokus for stillingen er informationssikkerhed men stillingen vil også omfatte leverandørstyring samt understøttelse af den forretningsudvikling der ligger i at optimere brugen af vores fagsystemer. Der er udarbejdet et rollekatalog vedrørende systemejere og –ansvarlige, hvor du vil spille en aktiv rolle i at systematisere arbejdet, og få det indarbejdet i alle dele af organisationen.

Opgaverne vil blandt andet omfatte:

  • Deltagelse i kommunens sikkerhedsgruppe med repræsentanter fra alle forvaltninger
  • Omsætte årshjulet for informationssikkerhedsarbejdet i kommunen til konkrete tiltag på forvaltningens områder
  • Medvirke til udarbejdelse af procedurer, uddannelse m.v. på forvaltningens områder i samspil med DPO, Informationssikkerhedskoordinator samt forvaltningens jurister
  • Systematisere og understøtte arbejdet med databehandleraftaler og tilsyn med leverandørerne
  • Medvirke til risikovurderinger på nye systemer
  • Understøtte vores systemejere i forhold til leverandørstyring samt forretningsudvikling i relation til vores fagsystemer
  • Herudover ad hoc opgaver i form af eksempelvis projektledelse på diverse digitaliseringsprojekter


Kvalifikationer:

  • Har arbejdet med informationssikkerhed i en politisk ledet organisation
  • Har struktureret tilgang til opgaverne og er god til at skabe overblik
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt
  • Har en konstruktiv tilgang til kollegaer og samarbejdsparter
  • Er dygtig til at kommunikere i skrift og tale på alle niveauer af organisationen


Hvem er vi?

Stillingen er placeret i Økonomiafdelingen i Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkeds-

forvaltningen, der er en ny enhed, der er etableret ved sammenlægning af to forvaltninger i maj måned i 2019. Afdelingen er ansvarlig for budgetlægning og –opfølgning, regnskab samt økonomisupport til alle enheder under forvaltningens fire områder: Børneområdet, Skoleområdet, Ungeområdet og Arbejdsmarkedsområdet.

Herudover har afdelingen et digitaliseringsteam bestående af tre konsulenter, som denne stilling indgår i. Teamet skal understøtte hele forvaltningen i forhold til informationssikkerhed, systemadministration på udvalgte fagsystemer samt projektledelse på digitaliseringsprojekter m.v.

 
Løn: Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomsten

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:  Økonomichef Rune Wentzel Helms på tlf. 4023 0242.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 19. februar 2020 

Ansættelsessamtaler: Der afholdes ansættelsessamtaler mandag d. 24. februar

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330167375Phoenix-40b4ca2c12020-01-29T17:02:12.223Digitaliseringskonsulent med fokus på informationssikkerhed til Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen

Arbejdssted: Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Økonomiafdelingen 

Arbejdstid: Fuldtid

Ansættelsestidspunkt: 1. april 2020

Hvad kan vi tilbyde:

Vi søger en digitaliseringskonsulent med kendskab til persondataforordningen, der skal bistå hele forvaltningen i forhold til digitalisering og informationssikkerhed og herunder også understøtte vores systemejere og –ansvarlige i deres arbejde.

En spændende stilling i en nyetableret afdeling med rig mulighed for at påvirke retningen for såvel informationssikkerheds- og digitaliseringsarbejdet i forvaltningen som samarbejdet i afdelingen.

 

Om jobbet

I Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen arbejder vi på at professionalisere vores arbejde med systemejerskab. Hovedfokus for stillingen er informationssikkerhed men stillingen vil også omfatte leverandørstyring samt understøttelse af den forretningsudvikling der ligger i at optimere brugen af vores fagsystemer. Der er udarbejdet et rollekatalog vedrørende systemejere og –ansvarlige, hvor du vil spille en aktiv rolle i at systematisere arbejdet, og få det indarbejdet i alle dele af organisationen.

Opgaverne vil blandt andet omfatte:

  • Deltagelse i kommunens sikkerhedsgruppe med repræsentanter fra alle forvaltninger
  • Omsætte årshjulet for informationssikkerhedsarbejdet i kommunen til konkrete tiltag på forvaltningens områder
  • Medvirke til udarbejdelse af procedurer, uddannelse m.v. på forvaltningens områder i samspil med DPO, Informationssikkerhedskoordinator samt forvaltningens jurister
  • Systematisere og understøtte arbejdet med databehandleraftaler og tilsyn med leverandørerne
  • Medvirke til risikovurderinger på nye systemer
  • Understøtte vores systemejere i forhold til leverandørstyring samt forretningsudvikling i relation til vores fagsystemer
  • Herudover ad hoc opgaver i form af eksempelvis projektledelse på diverse digitaliseringsprojekter


Kvalifikationer:

  • Har arbejdet med informationssikkerhed i en politisk ledet organisation
  • Har struktureret tilgang til opgaverne og er god til at skabe overblik
  • Er i stand til at arbejde selvstændigt
  • Har en konstruktiv tilgang til kollegaer og samarbejdsparter
  • Er dygtig til at kommunikere i skrift og tale på alle niveauer af organisationen


Hvem er vi?

Stillingen er placeret i Økonomiafdelingen i Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkeds-

forvaltningen, der er en ny enhed, der er etableret ved sammenlægning af to forvaltninger i maj måned i 2019. Afdelingen er ansvarlig for budgetlægning og –opfølgning, regnskab samt økonomisupport til alle enheder under forvaltningens fire områder: Børneområdet, Skoleområdet, Ungeområdet og Arbejdsmarkedsområdet.

Herudover har afdelingen et digitaliseringsteam bestående af tre konsulenter, som denne stilling indgår i. Teamet skal understøtte hele forvaltningen i forhold til informationssikkerhed, systemadministration på udvalgte fagsystemer samt projektledelse på digitaliseringsprojekter m.v.

 
Løn: Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomsten

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til:  Økonomichef Rune Wentzel Helms på tlf. 4023 0242.

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

Ansøgningsfrist: 19. februar 2020 

Ansættelsessamtaler: Der afholdes ansættelsessamtaler mandag d. 24. februar

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

2020-02-20T00:53:48.267 Arbejdssted: Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Økonomiafdelingen Arbejdstid: Fuldtid Ansættelsestidspunkt: 1. april 2020 Hvad kan vi tilbyde: Vi søger en digitaliseringskonsulent med kendskab til persondataforordningen, der skal bistå hele forvaltningen i forhold til digitalisering og informationssikkerhed og herunder også understøtte vores systemejere og ansvarlige i deres arbejde. En spændende stilling i en nyetableret afdeling med rig mulighed for at påvirke retningen for såvel informationssikkerheds- og digitaliseringsarbejdet i forvaltningen som samarbejdet i afdelingen. Om jobbet I Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen arbejder vi på at professionalisere vores arbejde med systemejerskab. Hovedfokus for stillingen er informationssikkerhed men stillingen vil også omfatte leverandørstyring samt understøttelse af den forretningsudvikling der ligger i at optimere brugen af vores fagsystemer. Der er udarbejdet et rollekatalog vedrørende systemejere og ansvarlige, hvor du vil spille en aktiv rolle i at systematisere arbejdet, og få det indarbejdet i alle dele af organisationen. Opgaverne vil blandt andet omfatte: Deltagelse i kommunens sikkerhedsgruppe med repræsentanter fra alle forvaltninger Omsætte årshjulet for informationssikkerhedsarbejdet i kommunen til konkrete tiltag på forvaltningens områder Medvirke til udarbejdelse af procedurer, uddannelse m.v. på forvaltningens områder i samspil med DPO, Informationssikkerhedskoordinator samt forvaltningens jurister Systematisere og understøtte arbejdet med databehandleraftaler og tilsyn med leverandørerne Medvirke til risikovurderinger på nye systemer Understøtte vores systemejere i forhold til leverandørstyring samt forretningsudvikling i relation til vores fagsystemer Herudover ad hoc opgaver i form af eksempelvis projektledelse på diverse digitaliseringsprojekter Kvalifikationer: Har arbejdet med informationssikkerhed i en politisk ledet organisation Har struktureret tilgang til opgaverne og er god til at skabe overblik Er i stand til at arbejde selvstændigt Har en konstruktiv tilgang til kollegaer og samarbejdsparter Er dygtig til at kommunikere i skrift og tale på alle niveauer af organisationen Hvem er vi? Stillingen er placeret i Økonomiafdelingen i Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkeds- forvaltningen, der er en ny enhed, der er etableret ved sammenlægning af to forvaltninger i maj måned i 2019. Afdelingen er ansvarlig for budgetlægning og opfølgning, regnskab samt økonomisupport til alle enheder under forvaltningens fire områder: Børneområdet, Skoleområdet, Ungeområdet og Arbejdsmarkedsområdet. Herudover har afdelingen et digitaliseringsteam bestående af tre konsulenter, som denne stilling indgår i. Teamet skal understøtte hele forvaltningen i forhold til informationssikkerhed, systemadministration på udvalgte fagsystemer samt projektledelse på digitaliseringsprojekter m.v. Løn: Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomsten Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til: Økonomichef Rune Wentzel Helms på tlf. 4023 0242. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: 19. februar 2020 Ansættelsessamtaler: Der afholdes ansættelsessamtaler mandag d. 24. februar Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenix40b4ca2c101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145632&DepartmentId=19979&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3701106Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen (buf)11Ålegården 16000KoldingDKDanmarkORS/40b4ca2c_logo.pngORS/Small/40b4ca2c_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10001894378KoldingMinimum14563200029-01-2020001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40b4ca2chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=40b4ca2chttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40b4ca2c&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=40b4ca2c&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgDigitaliseringskonsulent med fokus på informationssikkerhed til Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen12008001Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration364049515mlee@kolding.dkDanmarkDanmarkda-DK