Digitaliseringskonsulent til Krøyer Pedersen, Statsautoriserede Revisorer

Markedet udvikler sig i takt med stigende digitalisering. Det har aldrig været vigtigere at udvikle medarbejdere, værktøjer og processer løbende. Derfor har vi en nyoprettet stilling som digitaliseringskonsulent, hvor du får mulighed for at bruge din erfaring inden for økonomi og interesse i digitalisering til at udvikle vores Erhvervsservice som et forretningsområde.

Erhvervsservice hos Krøyer Pedersen er en velfungerende afdeling i en positiv udvikling, der er mere end fordoblet over de sidste 5 år. Vi ser fortsat et stort potentiale for vækst og leder derfor efter en person, der har lysten, modet og viljen til at udvikle den digitale del af Erhvervsservice med fokus på både eksisterende og nye kunder. Du får hovedrollen i at udvikle og implementere vores digitale ydelser og samarbejder i den forbindelse med kunder, underleverandører, IT-afdelingen, medarbejdere og mellemlederen fra Erhvervsservice samt to partnere.

Rammerne er sat, og du får stor indflydelse på at forme stillingen og frihed til at ”opfinde” egne opgaver, værktøjer og fremgangsmåder. Det vigtigste er resultaterne, og at det er i kombination med vores behov.

Hvem er du?

  • Du har en solid praktisk forståelse for økonomi og et bogholderi. Det er en fordel, hvis du har erfaring med forskellige typer af SMV’er og behovet for økonomisk information.
  • Du har en stor interesse i digitalisering, og hvordan det kan bruges til at optimere.
  • Du arbejder selvstændigt og har lysten samt modet til at udfordre det eksisterende.
  • Du har gode sociale kompetencer og kan kommunikere med de fleste mennesker.
  • Du er nede på jorden, nysgerrig og lyttende.

Vi tilbyder

Mulighed for at forme din egen stilling. Et selvstændigt og spændende job med stor handlefrihed. Alsidige arbejdsopgaver og en udfordrende hverdag, du selv tilrettelægger. En arbejdsplads med flad organisationsstruktur, hvor du er tæt på en tilgængelig ledelse, og der er kort vej fra tanke til handling. Et stærkt kollegialt sammenhold og en humoristisk omgangstone, fokus på det gode samarbejde og at vi hjælper hinanden. En virksomhed der tror på frihed under ansvar og som kendetegnes af ordentlighed. En aktiv personaleforening der fx arrangerer vinsmagning, ture i Musikteatret og julefrokoster, og hvor opbakningen er god. Struktur, ordnede forhold og strømlinede processer. Mulighed for at blive ansat på deltid. Løn forhandles ud fra kvalifikationer og er inklusiv pension samt sundhedsforsikring.

Opgaver

  • Udvikling af vores produkter. Undersøge applikationsmarkedet og test af applikationer - hvem er det relevant for hos eksisterende og nye kunder. Du ser via digitalisering forskellige effektiviseringsmuligheder for kunderne.
  • Forretningsudvikling og salg. Du har en proaktiv tilgang til udvikling af Erhvervsservice og hjælper med at skaffe nye kunder. Fremgangsmåden er vi åben over for.
  • Du understøtter vores medarbejdere i, at applikationer anvendes optimalt og systematisk.
  • Udvikling af digitalisering og implementering ved forskellige kunder.
  • Administrative opgaver - fx efterkalkulation på kundesager.

Om Krøyer Pedersen

Vi er en moderne og uafhængig revisionsvirksomhed med ca. 60 medarbejdere og 7 statsautoriserede revisorer, som tilbyder hele paletten af regnskabsudarbejdelse, revision, analyse og rådgivning til virksomheder af enhver type og størrelse. Uanset hvem vores kunder er, sigter vores indsats altid mod et personligt samarbejde, at skabe troværdighed og værdi. Hos os får du et kvalificeret fagligt modspil, og der er plads til forskellighed. Vi har rum til personlig udvikling og samtidig et fokus på trivsel, plads til familieliv og fritidsinteresser. Med andre ord: Vi matcher dit ambitionsniveau, uden at du mister balancen mellem arbejdslivet og privatlivet. Med 75 år gamle rødder har vi opbygget et solidt fundament og stærkt netværk i det nordvestjyske område med kontor i Holstebro og Struer. Et fundament og netværk som løbende er blevet udbygget og i dag består af nationale såvel som internationale relationer - både hvad angår kunder og kompetencegrundlag. Kvalitet er afgørende for os, vores kunder og deres beslutningsgrundlag. Derfor har vi et højt kodeks for personlige service, engagement og uddannelse med branchens skarpeste kvalitetsnormer. Bl.a. gennem vores medlemskab af RevisorGruppen Danmark, medejerskabet af Revitax og vores statsautoriserede revisorers medlemskab af FSR - danske revisorer.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Logistic Consultant

Intelligent Advice

Aalborg
Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller Software konsulent, som drifts logistikchef maskinme...
Indrykket:19. november 2020

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Logistic Consultant

Intelligent Advice

Aalborg
Tænker du forretningsorienteret og kan du skabe tryghed i salgsprocessen? Vil du stå i front og være med til at designe kundernes IT-løsninger indenfor Logistik? Du har måske erfaring som IT eller Software konsulent, som drifts logistikchef maskinme...
Indrykket:19. november 2020