Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Digitaliseringskonsulent til nystartet digitaliseringsenhed i Allerød Kommune

Vil du være med til at præge udviklingen og skabe et digitalt mindset? Er du klar på at understøtte afdelingernes digitalisering, følge med i, hvad der sker på området og understøtte digitalisering til gavn for borgerne?

Har du endvidere lyst og kompetencer til at understøtte større digitaliseringsprojekter og arbejde med digitale løsninger for og hos slutbrugerne, er du samtidig en stærk formidler med stor proces- og organisatorisk forståelse - så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.

Vi er forholdsvis nystartet som digitaliseringsenhed, og udgøres pt af 2 konsulenter og en digitaliseringschef, som koordinerer og selv tager del i projekter. Du har derfor god mulighed for at bidrage til enhedens fremadrettede strategi, form og metoder. Du bliver konsulent for et eller flere af kommunens fagområder, og vil blive den person, som afdelingscheferne går til, når der ønskes støtte til den digitale udvikling.

Den digitale udvikling sker i et tæt samarbejde med vores driftssupportpartner IT forsyningen, som er et fælleskommunalt selskab, samt vores Nærsupport. Herudover deltager vi i relevante eksterne netværk.

Opgaver

  • Hovedopgaven vil være at arbejde med anvendelse, anskaffelse og implementering af digitale løsninger i organisationen, både indenfor og på tværs af kommunens forskellige fagområder. Digitaliseringen skal både understøtte kvalitetsudvikling, optimering og automatisering af opgaveløsningen.
  • Opgaverne løses typisk i projekter, hvor du ofte har en central rolle/ position – fra den indledende dialog over businesscase til opstilling af projektplan, dialog med leverandører og drøftelser med ledere og medarbejdere om ændrede arbejdsgange. Her skal digitaliseringsenheden være i professionel, indsigtsfuld og værdiskabende dialog med kommunens afdelinger, hvor du støtter op om deres ønsker om digital udvikling og fremdrift. Du vil betjene styregrupper, herunder udarbejde beslutningsoplæg, løbende økonomistyring og evalueringer.
  • Ud over denne hovedopgave vil du også indgå i digitaliseringsenhedens øvrige opgaver. Eksempler på det kan være:
    • Etablering af arbejdsgange og samarbejdsflader mellem digitaliseringsenheden og kommunens fagområder og leverandører
    • Stabsopgaver og løbende service, når der er behov for det
    • Skabe overblik over, dokumentere og finde måder at optimere kommunens digitale løsningsarkitektur og systemlandskab gerne i samarbejde med andre kommuner/ Kombit
    • Arbejdet med informationssikkerhed og GDPR

Du kan sige ja til de fleste af nedenstående
  • Du har formentlig erfaring som projektleder eller konsulent inden for digitalisering, måske fra den kommunale sektor.
  • Du har idéer til, hvordan vi kan blive bedre til at udvikle vores kerneopgaver gennem digital understøttelse til gavn for borgere og medarbejdere, og du evner at finde løsninger på såvel store som små udfordringer i den forbindelse.
  • Du er struktureret og analytisk i din tilgang
  • Du kan se dig selv som brobygger, oversætter og forbindelsesofficer mellem afdelingerne og interne og eksterne partnere
  • Du kan lytte og spørge, og derigennem finde frem til det vigtige, og du opleves som en kompetent dialogpartner
  • Du har en god fornemmelse for, hvornår du skal delegere, igangsætte, og/ eller selv tage din del af en opgave
  • Du er stærk i formidling, skriftligt og mundtligt og kan anvende visuelle virkemidler
  • Du er en kreativ løsningsinspirator – du kan se muligheder og får andre med
  • Du har en relevant uddannelse, formentlig på bachelor- eller kandidatniveau, eller en anden relevant baggrund.

Om os
Du bliver en del af vores digitaliseringsenhed, som er organisatorisk placeret i staben Personale og It. Vi vægter teamsamarbejde højt, så vi kan bruge hinanden til gavn for brugerne.

Staben Personale og IT varetager, foruden digitalisering, systemarkitektur, informationssikkerhed og nærsupport, tillige personale- og lønadministration, ansættelsesret, arbejdsmiljø og HR udvikling. Du vil i relation til de daglige opgaver referere til IT og digitaliseringschefen og i øvrigt referere til personalechefen.

Der er et godt arbejdsmiljø og et tæt samarbejde på tværs af staben for at levere den bedst mulige understøttelse til organisationen, og det er en naturlig del af hverdagen at gøre hinanden gode gennem støtte, ideer og anden hjælp.  

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på fuld tid og til besættelse pr. 1. august 2019. Løn og vilkår forhandles efter gældende overenskomst.

Vil du vide mere?
Er du velkommen til at kontakte It- og digitaliseringschef Bo Lind på telefon 21131433 eller chef for Personale og It, Anette Fredrichs på tlf. 41294876.

Ansøgningsfrist og samtaler
Du søger stillingen elektronisk via linket i annoncen senest den 26. maj 2019.
Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante dokumenter uploader du med din ansøgning. Første samtale vil blive afholdt den 11. og 13. juni 2019. Anden samtale vil blive afholdt den 20. juni 2019.

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015711Phoenix-a948584d12019-05-02T18:06:13.273Digitaliseringskonsulent til nystartet digitaliseringsenhed i Allerød KommuneVil du være med til at præge udviklingen og skabe et digitalt mindset? Er du klar på at understøtte afdelingernes digitalisering, følge med i, hvad der sker på området og understøtte digitalisering til gavn for borgerne?

Har du endvidere lyst og kompetencer til at understøtte større digitaliseringsprojekter og arbejde med digitale løsninger for og hos slutbrugerne, er du samtidig en stærk formidler med stor proces- og organisatorisk forståelse - så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.

Vi er forholdsvis nystartet som digitaliseringsenhed, og udgøres pt af 2 konsulenter og en digitaliseringschef, som koordinerer og selv tager del i projekter. Du har derfor god mulighed for at bidrage til enhedens fremadrettede strategi, form og metoder. Du bliver konsulent for et eller flere af kommunens fagområder, og vil blive den person, som afdelingscheferne går til, når der ønskes støtte til den digitale udvikling.

Den digitale udvikling sker i et tæt samarbejde med vores driftssupportpartner IT forsyningen, som er et fælleskommunalt selskab, samt vores Nærsupport. Herudover deltager vi i relevante eksterne netværk.

Opgaver
  • Hovedopgaven vil være at arbejde med anvendelse, anskaffelse og implementering af digitale løsninger i organisationen, både indenfor og på tværs af kommunens forskellige fagområder. Digitaliseringen skal både understøtte kvalitetsudvikling, optimering og automatisering af opgaveløsningen.
  • Opgaverne løses typisk i projekter, hvor du ofte har en central rolle/ position – fra den indledende dialog over businesscase til opstilling af projektplan, dialog med leverandører og drøftelser med ledere og medarbejdere om ændrede arbejdsgange. Her skal digitaliseringsenheden være i professionel, indsigtsfuld og værdiskabende dialog med kommunens afdelinger, hvor du støtter op om deres ønsker om digital udvikling og fremdrift. Du vil betjene styregrupper, herunder udarbejde beslutningsoplæg, løbende økonomistyring og evalueringer.
  • Ud over denne hovedopgave vil du også indgå i digitaliseringsenhedens øvrige opgaver. Eksempler på det kan være:
    • Etablering af arbejdsgange og samarbejdsflader mellem digitaliseringsenheden og kommunens fagområder og leverandører
    • Stabsopgaver og løbende service, når der er behov for det
    • Skabe overblik over, dokumentere og finde måder at optimere kommunens digitale løsningsarkitektur og systemlandskab gerne i samarbejde med andre kommuner/ Kombit
    • Arbejdet med informationssikkerhed og GDPR

Du kan sige ja til de fleste af nedenstående
  • Du har formentlig erfaring som projektleder eller konsulent inden for digitalisering, måske fra den kommunale sektor.
  • Du har idéer til, hvordan vi kan blive bedre til at udvikle vores kerneopgaver gennem digital understøttelse til gavn for borgere og medarbejdere, og du evner at finde løsninger på såvel store som små udfordringer i den forbindelse.
  • Du er struktureret og analytisk i din tilgang
  • Du kan se dig selv som brobygger, oversætter og forbindelsesofficer mellem afdelingerne og interne og eksterne partnere
  • Du kan lytte og spørge, og derigennem finde frem til det vigtige, og du opleves som en kompetent dialogpartner
  • Du har en god fornemmelse for, hvornår du skal delegere, igangsætte, og/ eller selv tage din del af en opgave
  • Du er stærk i formidling, skriftligt og mundtligt og kan anvende visuelle virkemidler
  • Du er en kreativ løsningsinspirator – du kan se muligheder og får andre med
  • Du har en relevant uddannelse, formentlig på bachelor- eller kandidatniveau, eller en anden relevant baggrund.

Om os
Du bliver en del af vores digitaliseringsenhed, som er organisatorisk placeret i staben Personale og It. Vi vægter teamsamarbejde højt, så vi kan bruge hinanden til gavn for brugerne.

Staben Personale og IT varetager, foruden digitalisering, systemarkitektur, informationssikkerhed og nærsupport, tillige personale- og lønadministration, ansættelsesret, arbejdsmiljø og HR udvikling. Du vil i relation til de daglige opgaver referere til IT og digitaliseringschefen og i øvrigt referere til personalechefen.

Der er et godt arbejdsmiljø og et tæt samarbejde på tværs af staben for at levere den bedst mulige understøttelse til organisationen, og det er en naturlig del af hverdagen at gøre hinanden gode gennem støtte, ideer og anden hjælp.  

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fastansættelse på fuld tid og til besættelse pr. 1. august 2019. Løn og vilkår forhandles efter gældende overenskomst.

Vil du vide mere?
Er du velkommen til at kontakte It- og digitaliseringschef Bo Lind på telefon 21131433 eller chef for Personale og It, Anette Fredrichs på tlf. 41294876.

Ansøgningsfrist og samtaler
Du søger stillingen elektronisk via linket i annoncen senest den 26. maj 2019.
Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante dokumenter uploader du med din ansøgning. Første samtale vil blive afholdt den 11. og 13. juni 2019. Anden samtale vil blive afholdt den 20. juni 2019.

Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.

Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.



 

2019-05-27T00:52:32.850 Vil du være med til at præge udviklingen og skabe et digitalt mindset? Er du klar på at understøtte afdelingernes digitalisering, følge med i, hvad der sker på området og understøtte digitalisering til gavn for borgerne?Har du endvidere lyst og kompetencer til at understøtte større digitaliseringsprojekter og arbejde med digitale løsninger for og hos slutbrugerne, er du samtidig en stærk formidler med stor proces- og organisatorisk forståelse - så er du måske vores nye digitaliseringskonsulent.Vi er forholdsvis nystartet som digitaliseringsenhed, og udgøres pt af 2 konsulenter og en digitaliseringschef, som koordinerer og selv tager del i projekter. Du har derfor god mulighed for at bidrage til enhedens fremadrettede strategi, form og metoder. Du bliver konsulent for et eller flere af kommunens fagområder, og vil blive den person, som afdelingscheferne går til, når der ønskes støtte til den digitale udvikling.Den digitale udvikling sker i et tæt samarbejde med vores driftssupportpartner IT forsyningen, som er et fælleskommunalt selskab, samt vores Nærsupport. Herudover deltager vi i relevante eksterne netværk.Opgaver Hovedopgaven vil være at arbejde med anvendelse, anskaffelse og implementering af digitale løsninger i organisationen, både indenfor og på tværs af kommunens forskellige fagområder. Digitaliseringen skal både understøtte kvalitetsudvikling, optimering og automatisering af opgaveløsningen. Opgaverne løses typisk i projekter, hvor du ofte har en central rolle position fra den indledende dialog over businesscase til opstilling af projektplan, dialog med leverandører og drøftelser med ledere og medarbejdere om ændrede arbejdsgange. Her skal digitaliseringsenheden være i professionel, indsigtsfuld og værdiskabende dialog med kommunens afdelinger, hvor du støtter op om deres ønsker om digital udvikling og fremdrift. Du vil betjene styregrupper, herunder udarbejde beslutningsoplæg, løbende økonomistyring og evalueringer. Ud over denne hovedopgave vil du også indgå i digitaliseringsenhedens øvrige opgaver. Eksempler på det kan være: Etablering af arbejdsgange og samarbejdsflader mellem digitaliseringsenheden og kommunens fagområder og leverandører Stabsopgaver og løbende service, når der er behov for det Skabe overblik over, dokumentere og finde måder at optimere kommunens digitale løsningsarkitektur og systemlandskab gerne i samarbejde med andre kommuner Kombit Arbejdet med informationssikkerhed og GDPR Du kan sige ja til de fleste af nedenstående Du har formentlig erfaring som projektleder eller konsulent inden for digitalisering, måske fra den kommunale sektor. Du har id er til, hvordan vi kan blive bedre til at udvikle vores kerneopgaver gennem digital understøttelse til gavn for borgere og medarbejdere, og du evner at finde løsninger på såvel store som små udfordringer i den forbindelse. Du er struktureret og analytisk i din tilgang Du kan se dig selv som brobygger, oversætter og forbindelsesofficer mellem afdelingerne og interne og eksterne partnere Du kan lytte og spørge, og derigennem finde frem til det vigtige, og du opleves som en kompetent dialogpartner Du har en god fornemmelse for, hvornår du skal delegere, igangsætte, og eller selv tage din del af en opgave Du er stærk i formidling, skriftligt og mundtligt og kan anvende visuelle virkemidler Du er en kreativ løsningsinspirator du kan se muligheder og får andre med Du har en relevant uddannelse, formentlig på bachelor- eller kandidatniveau, eller en anden relevant baggrund. Om osDu bliver en del af vores digitaliseringsenhed, som er organisatorisk placeret i staben Personale og It. Vi vægter teamsamarbejde højt, så vi kan bruge hinanden til gavn for brugerne.Staben Personale og IT varetager, foruden digitalisering, systemarkitektur, informationssikkerhed og nærsupport, tillige personale- og lønadministration, ansættelsesret, arbejdsmiljø og HR udvikling. Du vil i relation til de daglige opgaver referere til IT og digitaliseringschefen og i øvrigt referere til personalechefen.Der er et godt arbejdsmiljø og et tæt samarbejde på tværs af staben for at levere den bedst mulige understøttelse til organisationen, og det er en naturlig del af hverdagen at gøre hinanden gode gennem støtte, ideer og anden hjælp. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er en fastansættelse på fuld tid og til besættelse pr. 1. august 2019. Løn og vilkår forhandles efter gældende overenskomst.Vil du vide mere?Er du velkommen til at kontakte It- og digitaliseringschef Bo Lind på telefon 21131433 eller chef for Personale og It, Anette Fredrichs på tlf. 41294876.Ansøgningsfrist og samtalerDu søger stillingen elektronisk via linket i annoncen senest den 26. maj 2019.Uddannelsesbevis, dokumentation for tidligere erfaring og andre relevante dokumenter uploader du med din ansøgning. Første samtale vil blive afholdt den 11. og 13. juni 2019. Anden samtale vil blive afholdt den 20. juni 2019.Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.10Phoenixa948584d101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-26T00:00:000010https://alleroed.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=428ca3d4-e446-4470-bc5d-5c73647c2e800EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3518667Personale og IT11Bjarkesvej 23450AllerødDKDanmarkORS/a948584d_logo.jpegORS/Small/a948584d_logo.jpeg0
tigr@alleroed.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent752956EmplyMinimum pakken - 35 dageb342a62a-c411-43a5-8781-cb285f87c518_423900002-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a948584dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a948584dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a948584d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a948584d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/IT_Ingenioer_og_energi/IT/12.jpgDigitaliseringskonsulent til nystartet digitaliseringsenhed i Allerød Kommune12008001Dansk3Læse/ tale213116IT-konsulent1IT361659720Tina Grundsøetigr@alleroed.dkDanmarkDanmark330089254Dynamics 365 Finance and Operation KonsulentRobot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Frederikssund, Danmark Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluently Erfaring: Mere end 3 års erhvervserfaring Work Supply søger på vegne af vores kunde en global virksomhed med hovedkontor og produktion i Danmark en dygtig og engageret medarbejder med erfaring indenfor Microsoft Dynamics 365. Du får et spændende job med stort ansvar og mulighed for at påvirke de løsninger og projekter, du kommer til at arbejde med. Du bliver en del af IT-Business solution, og samtidigt en del af et team med erfarne og engagerede medarbejdere, som på tværs af alle funktioner og med interesse og viden indenfor området. Den optimale kandidat til stillingen har siddet som konsulent med evt. salg, lager, indkøb og produktion på både kunde og leverandør siden. Om Jobbet: At have direkte kontakte med brugerne og kunne udføre 1st- og 2th-line support At deltage i D365-projektet og facilitere tracks indenfor egne kompetenceområder Koordinering af opgaver f.eks at sikre at sporet har testet alle relevante procesvarianter Opbygge en grundlæggende forståelse for vores forretning og D365 i den sammenhæng Om dig: Er selvdrivende og trives med selvstændigt arbejde og evt. agere projektleder Du har minimum 3 års erhvervserfaring med Dynamics 365 Taler og skriver dansk engelsk Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19561)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Frederikssund, Danmark

Language: Danish & English  

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluently

Erfaring: Mere end 3 års erhvervserfaring

Work Supply søger på vegne af vores kunde en global virksomhed med hovedkontor og produktion i Danmark en dygtig og engageret medarbejder med erfaring indenfor Microsoft Dynamics 365.

Du får et spændende job med stort ansvar og mulighed for at påvirke de løsninger og projekter, du kommer til at arbejde med.

Du bliver en del af IT-Business solution, og samtidigt en del af et team med erfarne og engagerede medarbejdere, som på tværs af alle funktioner og med interesse og viden indenfor området.

Den optimale kandidat til stillingen har siddet som ”konsulent” med evt. salg, lager, indkøb og produktion på både kunde og leverandør siden.

 Om Jobbet:

  • At have direkte kontakte med brugerne og kunne udføre 1st- og 2th-line support
  • At deltage i D365-projektet og facilitere tracks indenfor egne kompetenceområder
  • Koordinering af opgaver f.eks at sikre at sporet har testet alle relevante procesvarianter
  • Opbygge en grundlæggende forståelse for vores forretning og D365 i den sammenhæng

Om dig:

  • Er selvdrivende og trives med selvstændigt arbejde og evt. agere projektleder  
  • Du har minimum 3 års erhvervserfaring med Dynamics 365
  • Taler og skriver dansk & engelsk

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 19561)

Work Supply IVSFrederikssund2019-09-12T00:00:002019-11-07T00:00:00
330088301Dynamics 2012 ForretningskonsulentRobot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Frederikssund, Danmark Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluently Erfaring: Mere end 3 års erhvervserfaring Work Supply søger på vegne af vores kunde en global virksomhed med hovedkontor og produktion i Danmark en dygtig og engageret medarbejder med erfaring indenfor Microsoft Dynamics 2012 og gerne Dynamics 365. Du får et spændende job med stort ansvar og mulighed for at påvirke de løsninger og projekter, du kommer til at arbejde med. Du bliver en del af IT-Business solution, og samtidigt en del af et team med erfarne og engagerede medarbejdere, som på tværs af alle funktioner og med interesse og viden indenfor området. Den optimale kandidat til stillingen har siddet som konsulent med evt. salg, lager, indkøb og produktion på både kunde og leverandør siden. Om Jobbet: At have direkte kontakte med brugerne og kunne udføre 1st- og 2th-line support At deltage i D365-projektet og facilitere tracks indenfor egne kompetenceområder Koordinering af opgaver f.eks at sikre at sporet har testet alle relevante procesvarianter Opbygge en grundlæggende forståelse for vores forretning og D365 i den sammenhæng Om dig: Er selvdrivende og trives med selvstændigt arbejde og evt. agere projektleder Du har minimum 3 års erhvervserfaring med Dynamics 2012 og evt. erfaring kendskab til Dynamics 365 Er flydende i mundtlig og skriftlig dansk engelsk Er servicemindet, udadvendt og motiveres af arbejdet med andre kollegaer og brugere Er detaljeorienteret, men samtidig forstår vigtigheden af overblikket Faglig ambitiøs, pligtopfyldende og tør stille kritiske spørgsmål http: worksupply.dk jobs dynamics-2012-forretningskonsulent-2 Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1956)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Frederikssund, Danmark

Language: Danish & English  

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluently

Erfaring: Mere end 3 års erhvervserfaring

Work Supply søger på vegne af vores kunde en global virksomhed med hovedkontor og produktion i Danmark en dygtig og engageret medarbejder med erfaring indenfor Microsoft Dynamics 2012 og gerne Dynamics 365.

Du får et spændende job med stort ansvar og mulighed for at påvirke de løsninger og projekter, du kommer til at arbejde med.

Du bliver en del af IT-Business solution, og samtidigt en del af et team med erfarne og engagerede medarbejdere, som på tværs af alle funktioner og med interesse og viden indenfor området.

Den optimale kandidat til stillingen har siddet som ”konsulent” med evt. salg, lager, indkøb og produktion på både kunde og leverandør siden.

 Om Jobbet:

  • At have direkte kontakte med brugerne og kunne udføre 1st- og 2th-line support
  • At deltage i D365-projektet og facilitere tracks indenfor egne kompetenceområder
  • Koordinering af opgaver f.eks at sikre at sporet har testet alle relevante procesvarianter
  • Opbygge en grundlæggende forståelse for vores forretning og D365 i den sammenhæng

Om dig:

  • Er selvdrivende og trives med selvstændigt arbejde og evt. agere projektleder  
  • Du har minimum 3 års erhvervserfaring med Dynamics 2012 og evt. erfaring/kendskab til Dynamics 365
  • Er flydende i mundtlig og skriftlig dansk & engelsk
  • Er servicemindet, udadvendt og motiveres af arbejdet med andre kollegaer og brugere
  • Er detaljeorienteret, men samtidig forstår vigtigheden af overblikket
  • Faglig ambitiøs, pligtopfyldende og tør stille kritiske spørgsmål 

http://worksupply.dk/jobs/dynamics-2012-forretningskonsulent-2/

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID 1956)

Work Supply IVSFrederikssund2019-09-11T00:00:002019-11-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Dynamics 365 Finance and Operation Konsulent

Work Supply IVS

Frederikssund
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Frederikssund, Danmark Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluentl...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Dynamics 2012 Forretningskonsulent

Work Supply IVS

Frederikssund
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Frederikssund, Danmark Language: Danish English Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark and must speak Danish fluentl...
Indrykket:11. september 2019
Udløbsdato:6. november 2019