Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktionskonsulent med skarpt blik på budgetprocesser og økonomistyring til Ledelsessekretariatet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Børne- og Ungdomsforvaltningen står altid midt i spændende strategiske dagsordener og skal håndtere komplekse udfordringer med effektiviseringer, skabe kapacitet til byens børn og sikre, at der er den bedst mulige kvalitet i skoler og institutioner.  
 
Til at hjælpe vores direktion søger vi en direktionskonsulent/specialkonsulent, som skal have særligt fokus på at understøtte forvaltningen i forhold til kommunens budgetprocesser og økonomistyring.  
 
Arbejdsopgaver  
Du vil blive én af tre direktionskonsulenter, som arbejder tæt sammen med kolleger og chefer i forvaltningen om at udarbejde analyser og beslutningsoplæg til topledelsen og det politiske udvalg. Dine opgaver vil hovedsageligt relatere sig til Børne- og Ungdomsforvaltningens økonomiske forhold, fx tilrettelægge processer omkring budgetvedtagelse og følge op på aktuelle sager på kapacitet og økonomiområdet i forhold til direktion og borgmester, samt lave mødeforberedelse, forberede seminarer og øvrige sekretariatsopgaver.  
 
Du refererer til sekretariatschefen, og har i det daglige tæt dialog og sparring med primært ressourcedirektøren.  
 
Din profil  
Vi forventer, at du  
  • har solid forståelse for offentlig styring og kommunaløkonomi  
  • evner at navigere i en politisk ledet organisation  
  • har stor arbejdskapacitet og evne til at prioritere i opgaverne  
  • er præcis og overbevisende i din skriftlige og mundtlige kommunikation  
  • er proaktiv, struktureret og vedholdende i dit samarbejde med en kompleks organisation  
  • god til at skabe en tillidsfuld, konstruktiv dialog og et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs af forvaltningen  
  • kan bevare overblikket og holde humøret højt, også når der er tryk på.  
Vi forestiller os, at du er kandidat med samfundsvidenskabelig uddannelse og med erfaring fra den kommunale verden, gerne fra et budget-/økonomi-/regnskabsområde.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Dine løn- og ansættelsesforhold bliver fastsat i henhold til gældende overenskomst og løn er efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.  
 
Ansættelsessted er både på Københavns Rådhus og i Hans Nansens Gård i Gyldenløvesgade, hvor kollegerne i centralforvaltningen sidder.  
 
Stillingen ønskes besat 1. august 2019.  
 
Yderligere oplysninger  
Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion i Børne- og Ungdomsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Sekretariatet er bindeled mellem topledelsen, forvaltningen og de mange skoler og institutioner.  
 
Sekretariatet består af 30 dygtige og dedikerede medarbejdere, der alle beskæftiger sig med politiker- og direktionsbetjening i bred forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, kommunikation, pressehåndtering, arbejdsmiljø og strategi- og politikudvikling. Tonen i sekretariatet er uhøjtidelig, og vi har stærke faglige miljøer med daglig sparring på tværs.  
 
Du kan læse mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk/buf 
 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019
Samtaler afholdes fredag den 24. maj. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020479Phoenix-ebd8301112019-05-09T13:00:17.820Direktionskonsulent med skarpt blik på budgetprocesser og økonomistyring til Ledelsessekretariatet i Børne- og Ungdomsforvaltningen
Børne- og Ungdomsforvaltningen står altid midt i spændende strategiske dagsordener og skal håndtere komplekse udfordringer med effektiviseringer, skabe kapacitet til byens børn og sikre, at der er den bedst mulige kvalitet i skoler og institutioner.  
 
Til at hjælpe vores direktion søger vi en direktionskonsulent/specialkonsulent, som skal have særligt fokus på at understøtte forvaltningen i forhold til kommunens budgetprocesser og økonomistyring.  
 
Arbejdsopgaver  
Du vil blive én af tre direktionskonsulenter, som arbejder tæt sammen med kolleger og chefer i forvaltningen om at udarbejde analyser og beslutningsoplæg til topledelsen og det politiske udvalg. Dine opgaver vil hovedsageligt relatere sig til Børne- og Ungdomsforvaltningens økonomiske forhold, fx tilrettelægge processer omkring budgetvedtagelse og følge op på aktuelle sager på kapacitet og økonomiområdet i forhold til direktion og borgmester, samt lave mødeforberedelse, forberede seminarer og øvrige sekretariatsopgaver.  
 
Du refererer til sekretariatschefen, og har i det daglige tæt dialog og sparring med primært ressourcedirektøren.  
 
Din profil  
Vi forventer, at du  
  • har solid forståelse for offentlig styring og kommunaløkonomi  
  • evner at navigere i en politisk ledet organisation  
  • har stor arbejdskapacitet og evne til at prioritere i opgaverne  
  • er præcis og overbevisende i din skriftlige og mundtlige kommunikation  
  • er proaktiv, struktureret og vedholdende i dit samarbejde med en kompleks organisation  
  • god til at skabe en tillidsfuld, konstruktiv dialog og et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs af forvaltningen  
  • kan bevare overblikket og holde humøret højt, også når der er tryk på.  
Vi forestiller os, at du er kandidat med samfundsvidenskabelig uddannelse og med erfaring fra den kommunale verden, gerne fra et budget-/økonomi-/regnskabsområde.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Dine løn- og ansættelsesforhold bliver fastsat i henhold til gældende overenskomst og løn er efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.  
 
Ansættelsessted er både på Københavns Rådhus og i Hans Nansens Gård i Gyldenløvesgade, hvor kollegerne i centralforvaltningen sidder.  
 
Stillingen ønskes besat 1. august 2019.  
 
Yderligere oplysninger  
Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion i Børne- og Ungdomsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Sekretariatet er bindeled mellem topledelsen, forvaltningen og de mange skoler og institutioner.  
 
Sekretariatet består af 30 dygtige og dedikerede medarbejdere, der alle beskæftiger sig med politiker- og direktionsbetjening i bred forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, kommunikation, pressehåndtering, arbejdsmiljø og strategi- og politikudvikling. Tonen i sekretariatet er uhøjtidelig, og vi har stærke faglige miljøer med daglig sparring på tværs.  
 
Du kan læse mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk/buf 
 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019
Samtaler afholdes fredag den 24. maj. 
2019-05-24T00:51:46.060 Børne- og Ungdomsforvaltningen står altid midt i spændende strategiske dagsordener og skal håndtere komplekse udfordringer med effektiviseringer, skabe kapacitet til byens børn og sikre, at der er den bedst mulige kvalitet i skoler og institutioner. Til at hjælpe vores direktion søger vi en direktionskonsulent specialkonsulent, som skal have særligt fokus på at understøtte forvaltningen i forhold til kommunens budgetprocesser og økonomistyring. Arbejdsopgaver Du vil blive én af tre direktionskonsulenter, som arbejder tæt sammen med kolleger og chefer i forvaltningen om at udarbejde analyser og beslutningsoplæg til topledelsen og det politiske udvalg. Dine opgaver vil hovedsageligt relatere sig til Børne- og Ungdomsforvaltningens økonomiske forhold, fx tilrettelægge processer omkring budgetvedtagelse og følge op på aktuelle sager på kapacitet og økonomiområdet i forhold til direktion og borgmester, samt lave mødeforberedelse, forberede seminarer og øvrige sekretariatsopgaver. Du refererer til sekretariatschefen, og har i det daglige tæt dialog og sparring med primært ressourcedirektøren. Din profil Vi forventer, at du har solid forståelse for offentlig styring og kommunaløkonomi evner at navigere i en politisk ledet organisation har stor arbejdskapacitet og evne til at prioritere i opgaverne er præcis og overbevisende i din skriftlige og mundtlige kommunikation er proaktiv, struktureret og vedholdende i dit samarbejde med en kompleks organisation god til at skabe en tillidsfuld, konstruktiv dialog og et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs af forvaltningen kan bevare overblikket og holde humøret højt, også når der er tryk på. Vi forestiller os, at du er kandidat med samfundsvidenskabelig uddannelse og med erfaring fra den kommunale verden, gerne fra et budget- økonomi- regnskabsområde. Løn- og ansættelsesvilkår Dine løn- og ansættelsesforhold bliver fastsat i henhold til gældende overenskomst og løn er efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Ansættelsessted er både på Københavns Rådhus og i Hans Nansens Gård i Gyldenløvesgade, hvor kollegerne i centralforvaltningen sidder. Stillingen ønskes besat 1. august 2019. Yderligere oplysninger Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion i Børne- og Ungdomsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Sekretariatet er bindeled mellem topledelsen, forvaltningen og de mange skoler og institutioner. Sekretariatet består af 30 dygtige og dedikerede medarbejdere, der alle beskæftiger sig med politiker- og direktionsbetjening i bred forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, kommunikation, pressehåndtering, arbejdsmiljø og strategi- og politikudvikling. Tonen i sekretariatet er uhøjtidelig, og vi har stærke faglige miljøer med daglig sparring på tværs. Du kan læse mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk buf Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019 Samtaler afholdes fredag den 24. maj.10Phoenixebd83011101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158238&DepartmentId=19018&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3523645Ledelsessekretariatet11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent757402KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15823800009-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebd83011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebd83011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebd83011&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ebd83011&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgØnsker du et spændende job som Økonom? Hos Ledelsessekretariatet tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12007951Dansk3Læse/ tale244103Økonom3Økonomi361745787mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmarkda-DK