Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktionskonsulent til Akutberedskabets direktion

Kan du sikre en stærk direktionsbetjening i et ambitiøst miljø med stor politisk bevågenhed?  Er du god til at samarbejde med kolleger og interne og eksterne samarbejdspartnere om at skabe resultater? 
Har du lyst til at arbejde for i et miljø, hvor det handler om liv? Hvis du kan svare ja til ovenstående og trives i hverdag, hvor opgaverne spænder fra klassisk mødeplanlægning, til udarbejdelse af præsentationer og koordinering af besøg fra udlandet, er du måske vores nye direktionskonsulent.   
 
Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv  
Region Hovedstadens Akutberedskab har til formål at skabe et sammenhængende akutsystem for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2 og disponere ambulancer og akutlægebiler. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab. 
 
Dine opgaver  
Du bliver en del af et sekretariat i udvikling, der blandt andet har ansvar for direktionsbetjening, intern og ekstern kommunikation og planlægning af en stor europæisk kongres.  
 
Du får en bred vifte af opgaver, bl.a.: 

  • Planlægning og koordinering af direktionens møder og mødemateriale 
  • Udarbejdelse af Powerpoint og mødemateriale  
  • Besvarelse af henvendelser til direktør og vicedirektør 
  • Planlægning og koordinering af besøg fra ind- og udland 
  • Planlægning af rejseaktiviteter 
 
Din profil 
Akutberedskabet er en politisk styret organisation med store ambitioner, hvor det ofte går stærkt. Du skal have en god politisk og organisatorisk forståelse, kunne lide at have mange bolde i luften og have evnen til at arbejde både systematisk og selvstændigt med opgaverne.  
 
Som direktionskonsulent er du serviceminded og i stand til at se behovene hos direktionen. Du har et godt blik for, hvornår et møde haster. Du bevarer overblikket samtidig med, at du har øje for detaljen – også når der er mange opgaver og korte deadlines. Du er proaktivt og planlægger frem i tiden, ligesom du er fleksibel og indforstået med en arbejdsdag, hvor opgaverne pludselig kan skifte. Du er serviceminded og i stand til at se behovene hos direktionen. 
 
Vi forestiller os, at du:  
  • som minimum har to års erfaring med ledelsesbetjening og en relevant akademisk uddannelse.  
  • er struktureret og grundig i din tilgang til opgaverne  
  • er god til planlægning, styring og koordinering med blik for både detaljen og helheden 
  • er god til at skabe relationer og har blik for at inddrage både interne og eksterne interessenter 
  • kan holde hovedet koldt selv i pressede situationer 
  • er flydende i dansk og engelsk mundtligt såvel som skriftligt 
  • Opgaverne foregår i tæt samarbejde med sekretariatets øvrige medarbejdere. 
 
Vi investerer i dig  
Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.   
 
Løn og ansættelsesforhold  
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. april 2018. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst (AC).  Akutberedskabet har primært til huse på Telegrafvej 5 i Ballerup, hvor du også får arbejdsplads.  
 
Øvrig information  
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Kirstine Vestergård Nielsen på tlf. 24 97 88 27 eller mail: kirstine.vestergaard.nielsen@regionh.dk. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.   
 
Ansøgningsfrist  
Upload din motiverede ansøgning, CV, relevante bilag samt vellignende foto senest torsdag den 22. februar 2018, kl. 12.00. Vi forventer at holde 1. samtale den 26. februar. 
 
Foto samt relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.   
 
 
 
 
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329755876Phoenix-c879c53512018-02-06T19:03:45.583Direktionskonsulent til Akutberedskabets direktionKan du sikre en stærk direktionsbetjening i et ambitiøst miljø med stor politisk bevågenhed?  Er du god til at samarbejde med kolleger og interne og eksterne samarbejdspartnere om at skabe resultater? 
Har du lyst til at arbejde for i et miljø, hvor det handler om liv? Hvis du kan svare ja til ovenstående og trives i hverdag, hvor opgaverne spænder fra klassisk mødeplanlægning, til udarbejdelse af præsentationer og koordinering af besøg fra udlandet, er du måske vores nye direktionskonsulent.   
 
Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv  
Region Hovedstadens Akutberedskab har til formål at skabe et sammenhængende akutsystem for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2 og disponere ambulancer og akutlægebiler. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab. 
 
Dine opgaver  
Du bliver en del af et sekretariat i udvikling, der blandt andet har ansvar for direktionsbetjening, intern og ekstern kommunikation og planlægning af en stor europæisk kongres.  
 
Du får en bred vifte af opgaver, bl.a.: 
  • Planlægning og koordinering af direktionens møder og mødemateriale 
  • Udarbejdelse af Powerpoint og mødemateriale  
  • Besvarelse af henvendelser til direktør og vicedirektør 
  • Planlægning og koordinering af besøg fra ind- og udland 
  • Planlægning af rejseaktiviteter 
 
Din profil 
Akutberedskabet er en politisk styret organisation med store ambitioner, hvor det ofte går stærkt. Du skal have en god politisk og organisatorisk forståelse, kunne lide at have mange bolde i luften og have evnen til at arbejde både systematisk og selvstændigt med opgaverne.  
 
Som direktionskonsulent er du serviceminded og i stand til at se behovene hos direktionen. Du har et godt blik for, hvornår et møde haster. Du bevarer overblikket samtidig med, at du har øje for detaljen – også når der er mange opgaver og korte deadlines. Du er proaktivt og planlægger frem i tiden, ligesom du er fleksibel og indforstået med en arbejdsdag, hvor opgaverne pludselig kan skifte. Du er serviceminded og i stand til at se behovene hos direktionen. 
 
Vi forestiller os, at du:  
  • som minimum har to års erfaring med ledelsesbetjening og en relevant akademisk uddannelse.  
  • er struktureret og grundig i din tilgang til opgaverne  
  • er god til planlægning, styring og koordinering med blik for både detaljen og helheden 
  • er god til at skabe relationer og har blik for at inddrage både interne og eksterne interessenter 
  • kan holde hovedet koldt selv i pressede situationer 
  • er flydende i dansk og engelsk mundtligt såvel som skriftligt 
  • Opgaverne foregår i tæt samarbejde med sekretariatets øvrige medarbejdere. 
 
Vi investerer i dig  
Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.   
 
Løn og ansættelsesforhold  
Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. april 2018. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst (AC).  Akutberedskabet har primært til huse på Telegrafvej 5 i Ballerup, hvor du også får arbejdsplads.  
 
Øvrig information  
For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Kirstine Vestergård Nielsen på tlf. 24 97 88 27 eller mail: kirstine.vestergaard.nielsen@regionh.dk. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.   
 
Ansøgningsfrist  
Upload din motiverede ansøgning, CV, relevante bilag samt vellignende foto senest torsdag den 22. februar 2018, kl. 12.00. Vi forventer at holde 1. samtale den 26. februar. 
 
Foto samt relevante bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.   
 
 
 
 
 
 
2018-02-23T03:52:15.313 Kan du sikre en stærk direktionsbetjening i et ambitiøst miljø med stor politisk bevågenhed? Er du god til at samarbejde med kolleger og interne og eksterne samarbejdspartnere om at skabe resultater? Har du lyst til at arbejde for i et miljø, hvor det handler om liv? Hvis du kan svare ja til ovenstående og trives i hverdag, hvor opgaverne spænder fra klassisk mødeplanlægning, til udarbejdelse af præsentationer og koordinering af besøg fra udlandet, er du måske vores nye direktionskonsulent. Et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv Region Hovedstadens Akutberedskab har til formål at skabe et sammenhængende akutsystem for borgerne. Vores opgaver består bl.a. af at modtage opkald til Akuttelefonen 1813 og 1-1-2 og disponere ambulancer og akutlægebiler. Akutberedskabet står også for planlægning og operativ ledelse af regionens tværgående sundhedsberedskab. Dine opgaver Du bliver en del af et sekretariat i udvikling, der blandt andet har ansvar for direktionsbetjening, intern og ekstern kommunikation og planlægning af en stor europæisk kongres. Du får en bred vifte af opgaver, bl.a.: Planlægning og koordinering af direktionens møder og mødemateriale Udarbejdelse af Powerpoint og mødemateriale Besvarelse af henvendelser til direktør og vicedirektør Planlægning og koordinering af besøg fra ind- og udland Planlægning af rejseaktiviteter Din profil Akutberedskabet er en politisk styret organisation med store ambitioner, hvor det ofte går stærkt. Du skal have en god politisk og organisatorisk forståelse, kunne lide at have mange bolde i luften og have evnen til at arbejde både systematisk og selvstændigt med opgaverne. Som direktionskonsulent er du serviceminded og i stand til at se behovene hos direktionen. Du har et godt blik for, hvornår et møde haster. Du bevarer overblikket samtidig med, at du har øje for detaljen også når der er mange opgaver og korte deadlines. Du er proaktivt og planlægger frem i tiden, ligesom du er fleksibel og indforstået med en arbejdsdag, hvor opgaverne pludselig kan skifte. Du er serviceminded og i stand til at se behovene hos direktionen. Vi forestiller os, at du: som minimum har to års erfaring med ledelsesbetjening og en relevant akademisk uddannelse. er struktureret og grundig i din tilgang til opgaverne er god til planlægning, styring og koordinering med blik for både detaljen og helheden er god til at skabe relationer og har blik for at inddrage både interne og eksterne interessenter kan holde hovedet koldt selv i pressede situationer er flydende i dansk og engelsk mundtligt såvel som skriftligt Opgaverne foregår i tæt samarbejde med sekretariatets øvrige medarbejdere. Vi investerer i dig Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi mener, vi har en arbejdsplads med højt til loftet og en god stemning. Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge. Løn og ansættelsesforhold Stillingen er til besættelse hurtigst muligt og senest 1. april 2018. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst (AC). Akutberedskabet har primært til huse på Telegrafvej 5 i Ballerup, hvor du også får arbejdsplads. Øvrig information For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Kirstine Vestergård Nielsen på tlf. 24 97 88 27 eller mail: kirstine.vestergaard.nielsen@regionh.dk. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk akutberedskabet. Ansøgningsfrist Upload din motiverede ansøgning, CV, relevante bilag samt vellignende foto senest torsdag den 22. februar 2018, kl. 12.00. Vi forventer at holde 1. samtale den 26. februar. Foto samt relevante bilag kan uploades under øvrige dokumenter .11Jobnetc879c535100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-08T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=210131&DepartmentId=12249&MediaId=4716&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3103075Administrationen11Telegrafvej 52750BallerupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent521784JobNet47642551000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c879c535https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c879c535https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c879c535&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c879c535&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgEr du en fagligt stærk Direktionskonsulent?12008001Dansk3Læse/ tale934105Direktionskonsulent5Kontor og administration352861075importimport_c879c535DKDanmarkDKDanmarkda-DK