Direktionskonsulent til Center for Politik og Kommunikation

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Trives du med at arbejde i et sekretariat, hvor du har et miks imellem dine egne faste møder, som du står for og nye opgaver hver uge? Vil du gerne have et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv? Det får du hos os, hvor vi hver dag går på arbejde for at gøre Region Hovedstaden bedre for patienter, borgere og medarbejdere.

I Center for Politik og Kommunikation søger vi en ny kollega, der kan:

  • planlægge, afholde og følge op på en række faste møder mellem regionens koncerncenterdirektører, sekretariatschefer og kommunikationschefer.
  • rådgive og sparre med vores samarbejdspartnere i koncerncentrene, på hospitalerne og i Region Hovedstadens virksomheder om, hvordan de bedst muligt bringer en sag på et af de møder, du står for.
  • være linket mellem Danske Regioners direktør- og bestyrelsesmøder og vores direktører.
  • håndtere en variation af opgaver for koncerndirektionen og centerledelsen, fx afholdelse af større arrangementer og sags- og processtyring.
Du vil få en central placering med muligheden for at arbejde tæt sammen med koncerndirektionen, fagfolk fra andre centre, hospitaler og virksomheder. Du vil også have mulighed for tæt sparring med kollegaer i centeret, der har lignende opgaver.

Om dig
Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse og et par års erfaring med direktions- eller udvalgsbetjening, gerne fra en politisk ledet organisation. Vi leder derudover efter en person, der er:

  • åben, tillidsfuld og god til at skabe relationer. Det er vigtigt i vores job, hvor vi samarbejder meget bredt både internt og eksternt.
  • stærk i koordination og planlægning. Du skal passe tre af vores mødefora, der hver har forskellige målgrupper, så din uge vil køre med nogle faste opgaver og deadlines.
  • selvstændig og trives i en varieret hverdag med faste møder og skiftende opgaver.
  • målrettet og opsøgende. Du skal på baggrund af drøftelser og beslutninger hos vores direktører forme opgaver for dig selv og organisationen, og du skal kunne stille opfølgende og undersøgende spørgsmål.
Om os
Arbejdspladsen er vores storrumskontor i Hillerød. Vi kører et miks af faste fremmødedage og mulighed for op til to hjemmearbejdsdage om ugen.
Du bliver en del af klyngen: Ledelsesbetjening og -kommunikation. Vi er i alt 22 personer, der arbejder med ledelsesbetjening, kommunikation og jura. Vi er fagligt ambitiøse, arbejdsomme, service-mindede, og vi har det sjovt og godt med hinanden.
Klyngen er en af tre i Center for Politik og Kommunikation, hvor vi er 72 dygtige kolleger, der i øvrigt arbejder med presse, patientkommunikation, projektledelse, web, design og betjening af politikere.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt enhedschef Charlotte Skaaning Larsen på 4021 3411. Send gerne en sms og aftal tidspunkt.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Lønindplacerinng sker i udgangspunktet i henhold til overenskomstens anciennitetsbestemmelser.

Stillingen er til besættelse fra 1. december 2021 eller 1. januar 2022.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfristen er søndag den 24. oktober 2021.
Vi forventer at afholde første samtaler den 1. november og evt. anden samtale den 8. november.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Direktionskonsulent til Center for Politik og Kommunikation

Trives du med at arbejde i et sekretariat, hvor du har et miks imellem dine egne faste møder, som du står for og nye opgaver hver uge? Vil du gerne have et arbejde, der giver mening, fordi det handler om liv? Det får du hos os, hvor vi hver dag går på arbejde for at gøre Region Hovedstaden bedre for patienter, borgere og medarbejdere.

I Center for Politik og Kommunikation søger vi en ny kollega, der kan:

  • planlægge, afholde og følge op på en række faste møder mellem regionens koncerncenterdirektører, sekretariatschefer og kommunikationschefer.
  • rådgive og sparre med vores samarbejdspartnere i koncerncentrene, på hospitalerne og i Region Hovedstadens virksomheder om, hvordan de bedst muligt bringer en sag på et af de møder, du står for.
  • være linket mellem Danske Regioners direktør- og bestyrelsesmøder og vores direktører.
  • håndtere en variation af opgaver for koncerndirektionen og centerledelsen, fx afholdelse af større arrangementer og sags- og processtyring.
Du vil få en central placering med muligheden for at arbejde tæt sammen med koncerndirektionen, fagfolk fra andre centre, hospitaler og virksomheder. Du vil også have mulighed for tæt sparring med kollegaer i centeret, der har lignende opgaver.

Om dig
Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse og et par års erfaring med direktions- eller udvalgsbetjening, gerne fra en politisk ledet organisation. Vi leder derudover efter en person, der er:

  • åben, tillidsfuld og god til at skabe relationer. Det er vigtigt i vores job, hvor vi samarbejder meget bredt både internt og eksternt.
  • stærk i koordination og planlægning. Du skal passe tre af vores mødefora, der hver har forskellige målgrupper, så din uge vil køre med nogle faste opgaver og deadlines.
  • selvstændig og trives i en varieret hverdag med faste møder og skiftende opgaver.
  • målrettet og opsøgende. Du skal på baggrund af drøftelser og beslutninger hos vores direktører forme opgaver for dig selv og organisationen, og du skal kunne stille opfølgende og undersøgende spørgsmål.
Om os
Arbejdspladsen er vores storrumskontor i Hillerød. Vi kører et miks af faste fremmødedage og mulighed for op til to hjemmearbejdsdage om ugen.
Du bliver en del af klyngen: Ledelsesbetjening og -kommunikation. Vi er i alt 22 personer, der arbejder med ledelsesbetjening, kommunikation og jura. Vi er fagligt ambitiøse, arbejdsomme, service-mindede, og vi har det sjovt og godt med hinanden.
Klyngen er en af tre i Center for Politik og Kommunikation, hvor vi er 72 dygtige kolleger, der i øvrigt arbejder med presse, patientkommunikation, projektledelse, web, design og betjening af politikere.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt enhedschef Charlotte Skaaning Larsen på 4021 3411. Send gerne en sms og aftal tidspunkt.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst. Lønindplacerinng sker i udgangspunktet i henhold til overenskomstens anciennitetsbestemmelser.

Stillingen er til besættelse fra 1. december 2021 eller 1. januar 2022.

Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Ansøgningsfristen er søndag den 24. oktober 2021.
Vi forventer at afholde første samtaler den 1. november og evt. anden samtale den 8. november.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.