Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktionssekretær

Direktionssekretær med ultimativt servicegen til Faxe Kommune

Har du styr på, hvad det vil sige at arbejde med betjening af direktion, borgmester og udvalg? Har du mod på en stilling med et væld af opgaver i en politisk ledet organisation? Og er du i besiddelse af et ultimativt servicegen og dygtig til planlægning og koordinering?

Så søg jobbet og fortæl, hvorfor netop du skal være vores nye kollega i direktionssekretariatet. Vores kerneopgaver er at understøtte direktion og borgmester med diverse administrative opgaver. Vores mantra er, at vi leverer løsninger i høj kvalitet og til tiden, og hele tiden har fokus på, hvordan vores samarbejde med den øvrige organisation kan blive endnu bedre.

Vi venter på dig, inden vi fordeler opgaverne i sekretariatet, men vi kan fortælle, at det er vigtigt for os, at du:

  • Har et særligt blik for at yde et meget højt niveau af service
  • Ikke er bange for at påtage dig nye og uventede opgaver – også når de lige kommer flyvende ind fra højre
  • Har tæft for selv at ”samle opgaver op” – og ikke er for fin til at hente kaffe og printe
  • Helt naturligt tager ansvar for at levere gode løsninger
  • Har kommunal erfaring og en uddannelse, der understøtter dine opgaver

Som direktionssekretariat løser vi et væld af opgaver, der skal understøtte såvel den øverste ledelse, borgmesteren og resten af organisationen. Blandt opgaverne er:

  • Betjening af borgmester og direktion, eksempelvis kalenderstyring, mødebookning, telefonbetjening
  • Understøtte brugen af vores ESDH system SBSYS
  • Sekretæropgaver (udarbejdelse af dagsorden, referatskrivning, m.v.) for Børn- og Unge udvalg, Huslejenævn og Beboerklagenævn.
  • Diverse opgaver vedrørende vielser i samarbejde med borgerservice
  • Mange forskellige ad hoc opgaver af praktisk karakter

Lander du hos os, vil du til gengæld få 14 kompetente, dygtige, sjove og glade kolleger med forskellig baggrund inden for blandt andet jura, kommunikation og udvikling.

Vi sætter pris på en fri og uformel omgangstone og et godt grin – i respekt for vores placering tæt på borgmester og direktion.

Strukturen er flad, og vi gør os umage med at skabe gode og effektive løsninger på de udfordringer vi møder – både store og små. Vi sidder i fælleskontorer, og vi bruger aktivt vores direkte mulighed for sparring, inddragelse og vidensdeling med hinanden.

Praktisk info

Jobbet er fuld tid - 37 t/uge, og vi har flextid.

Vi skal have din ansøgning senest torsdag 17. september 2020, og vi holder samtaler i uge 39. Vi ser gerne, at du begynder så hurtigt som muligt dog senest 1. november 2020.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst, og lønniveauet vil matche dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Pernille Kastning Guldbæk på mobilnummer 2476 2863.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.