Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktionssekretær med sans for detaljen til Ledelsessekretariatet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Har du lyst til udfordrende opgaver, der støtter op om vores direktion og sikrer, at deres hverdag fungerer? Kan du have sans for detaljen og samtidig bevare overblikket over mange forskellige opgaver? Motiveres du af at være den, der får enderne til at nå sammen? Og er du glad for at gå på arbejde?

Vi søger en direktionssekretær til at bistå vores fagdirektør, direktion og ledelsessekretariat. Vi tilbyder et alsidigt job tæt på de politiske processer, med mange interessenter og engagerede kolleger.

Børne- og Ungdomsforvaltningen står altid midt i spændende strategiske dagsordener og skal håndtere komplekse udfordringer med effektiviseringer, skabe kapacitet til byens børn og sikre, at der er den bedst mulige kvalitet i skoler og institutioner.

Dine vigtigste opgaver bliver

  • Mødeforberedelse af og kalenderstyring for fagdirektøren
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning
  • Udarbejdelse af referat ved en række møder med fagorganisationer
  • Tværgående opgaver for direktion, chefgruppe og sekretariatschef
  • Håndtering af internationale besøg i samarbejde med den øvrige forvaltning.

Din nærmeste samarbejdspartner bliver fagdirektørens konsulent samt de øvrige medarbejdere i ledelsessekretariatet. Din arbejdsdag vil tage udgangspunkt i en række faste opgaver, fx kalenderstyring, der understøtter direktørens hverdag samt betjening af den samlede direktion.

Du kommer til at sidde i direktionens forkontor, der er præget af et højt tempo, stort engagement og af, at der kommer mange forskellige mennesker og opgaver forbi i løbet af en arbejdsdag.

Vi lægger vægt på, at du:

  • kan bevare overblikket og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs, også når der er travlt
  • kan identificere andres behov – måske endda før de selv kan
  • kan arbejde selvstændigt og sikkert
  • er imødekommende og har gode samarbejdsevner
  • nyder at gå på arbejde og være en del et hektisk, men sjovt arbejdsfællesskab
  • er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • har erfaring med betjening af øverste ledelsesniveau – gerne i en politisk styret organisation
  • har godt styr på Office-pakken og særligt Outlook
  • har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse, advokatsekretær eller lignende.

Ansættelsesforhold
Dine løn- og ansættelsesforhold bliver fastsat i henhold til gældende overenskomst og løn er efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ansættelsessted er både på Københavns Rådhus og i Hans Nansens Gård i Gyldenløvesgade, hvor kollegerne i centralforvaltningen sidder.
Stillingen ønskes besat fra den 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger
Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion i Børne- og Ungdomsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Sekretariatet er bindeled mellem topledelsen, forvaltningen og de mange skoler og institutioner.
Sekretariatet består af 30 dygtige og dedikerede medarbejdere, der alle beskæftiger sig med politiker- og direktionsbetjening i bred forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, kommunikation, pressehåndtering, arbejdsmiljø og strategi- og politikudvikling. Tonen i sekretariatet er uhøjtidelig, og vi har stærke faglige miljøer med daglig sparring på tværs.

Du kan læse mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk/buf

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066 eller direktionskonsulent Sarah F. Berthelsen på 4129 2006.

Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019.
Første runde samtaler afholdes torsdag den 22. og fredag den 23. august om eftermiddagen. Anden runde samtaler tirsdag den 27. august om formiddagen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330060339Phoenix-7f40d6d312019-07-16T10:00:23.797Direktionssekretær med sans for detaljen til Ledelsessekretariatet i Børne- og Ungdomsforvaltningen

Har du lyst til udfordrende opgaver, der støtter op om vores direktion og sikrer, at deres hverdag fungerer? Kan du have sans for detaljen og samtidig bevare overblikket over mange forskellige opgaver? Motiveres du af at være den, der får enderne til at nå sammen? Og er du glad for at gå på arbejde?

Vi søger en direktionssekretær til at bistå vores fagdirektør, direktion og ledelsessekretariat. Vi tilbyder et alsidigt job tæt på de politiske processer, med mange interessenter og engagerede kolleger.

Børne- og Ungdomsforvaltningen står altid midt i spændende strategiske dagsordener og skal håndtere komplekse udfordringer med effektiviseringer, skabe kapacitet til byens børn og sikre, at der er den bedst mulige kvalitet i skoler og institutioner.

Dine vigtigste opgaver bliver

  • Mødeforberedelse af og kalenderstyring for fagdirektøren
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning
  • Udarbejdelse af referat ved en række møder med fagorganisationer
  • Tværgående opgaver for direktion, chefgruppe og sekretariatschef
  • Håndtering af internationale besøg i samarbejde med den øvrige forvaltning.

Din nærmeste samarbejdspartner bliver fagdirektørens konsulent samt de øvrige medarbejdere i ledelsessekretariatet. Din arbejdsdag vil tage udgangspunkt i en række faste opgaver, fx kalenderstyring, der understøtter direktørens hverdag samt betjening af den samlede direktion.

Du kommer til at sidde i direktionens forkontor, der er præget af et højt tempo, stort engagement og af, at der kommer mange forskellige mennesker og opgaver forbi i løbet af en arbejdsdag.

Vi lægger vægt på, at du:

  • kan bevare overblikket og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs, også når der er travlt
  • kan identificere andres behov – måske endda før de selv kan
  • kan arbejde selvstændigt og sikkert
  • er imødekommende og har gode samarbejdsevner
  • nyder at gå på arbejde og være en del et hektisk, men sjovt arbejdsfællesskab
  • er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • har erfaring med betjening af øverste ledelsesniveau – gerne i en politisk styret organisation
  • har godt styr på Office-pakken og særligt Outlook
  • har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse, advokatsekretær eller lignende.

Ansættelsesforhold
Dine løn- og ansættelsesforhold bliver fastsat i henhold til gældende overenskomst og løn er efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ansættelsessted er både på Københavns Rådhus og i Hans Nansens Gård i Gyldenløvesgade, hvor kollegerne i centralforvaltningen sidder.
Stillingen ønskes besat fra den 1. oktober 2019.

Yderligere oplysninger
Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion i Børne- og Ungdomsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Sekretariatet er bindeled mellem topledelsen, forvaltningen og de mange skoler og institutioner.
Sekretariatet består af 30 dygtige og dedikerede medarbejdere, der alle beskæftiger sig med politiker- og direktionsbetjening i bred forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, kommunikation, pressehåndtering, arbejdsmiljø og strategi- og politikudvikling. Tonen i sekretariatet er uhøjtidelig, og vi har stærke faglige miljøer med daglig sparring på tværs.

Du kan læse mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk/buf

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066 eller direktionskonsulent Sarah F. Berthelsen på 4129 2006.

Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019.
Første runde samtaler afholdes torsdag den 22. og fredag den 23. august om eftermiddagen. Anden runde samtaler tirsdag den 27. august om formiddagen.

2019-08-19T00:52:50.857 Har du lyst til udfordrende opgaver, der støtter op om vores direktion og sikrer, at deres hverdag fungerer? Kan du have sans for detaljen og samtidig bevare overblikket over mange forskellige opgaver? Motiveres du af at være den, der får enderne til at nå sammen? Og er du glad for at gå på arbejde? Vi søger en direktionssekretær til at bistå vores fagdirektør, direktion og ledelsessekretariat. Vi tilbyder et alsidigt job tæt på de politiske processer, med mange interessenter og engagerede kolleger. Børne- og Ungdomsforvaltningen står altid midt i spændende strategiske dagsordener og skal håndtere komplekse udfordringer med effektiviseringer, skabe kapacitet til byens børn og sikre, at der er den bedst mulige kvalitet i skoler og institutioner. Dine vigtigste opgaver bliver Mødeforberedelse af og kalenderstyring for fagdirektøren Kvalitetssikring og korrekturlæsning Udarbejdelse af referat ved en række møder med fagorganisationer Tværgående opgaver for direktion, chefgruppe og sekretariatschef Håndtering af internationale besøg i samarbejde med den øvrige forvaltning. Din nærmeste samarbejdspartner bliver fagdirektørens konsulent samt de øvrige medarbejdere i ledelsessekretariatet. Din arbejdsdag vil tage udgangspunkt i en række faste opgaver, fx kalenderstyring, der understøtter direktørens hverdag samt betjening af den samlede direktion. Du kommer til at sidde i direktionens forkontor, der er præget af et højt tempo, stort engagement og af, at der kommer mange forskellige mennesker og opgaver forbi i løbet af en arbejdsdag. Vi lægger vægt på, at du: kan bevare overblikket og tager ansvar for at følge opgaverne til dørs, også når der er travlt kan identificere andres behov måske endda før de selv kan kan arbejde selvstændigt og sikkert er imødekommende og har gode samarbejdsevner nyder at gå på arbejde og være en del et hektisk, men sjovt arbejdsfællesskab er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt har erfaring med betjening af øverste ledelsesniveau gerne i en politisk styret organisation har godt styr på Office-pakken og særligt Outlook har en relevant uddannelse, fx kontoruddannelse, advokatsekretær eller lignende. Ansættelsesforhold Dine løn- og ansættelsesforhold bliver fastsat i henhold til gældende overenskomst og løn er efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Ansættelsessted er både på Københavns Rådhus og i Hans Nansens Gård i Gyldenløvesgade, hvor kollegerne i centralforvaltningen sidder. Stillingen ønskes besat fra den 1. oktober 2019. Yderligere oplysninger Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion i Børne- og Ungdomsforvaltningen med ansvar for at betjene borgmester, politisk udvalg og direktion. Sekretariatet er bindeled mellem topledelsen, forvaltningen og de mange skoler og institutioner. Sekretariatet består af 30 dygtige og dedikerede medarbejdere, der alle beskæftiger sig med politiker- og direktionsbetjening i bred forstand, herunder sagsstyring, mødeforberedelse, kommunikation, pressehåndtering, arbejdsmiljø og strategi- og politikudvikling. Tonen i sekretariatet er uhøjtidelig, og vi har stærke faglige miljøer med daglig sparring på tværs. Du kan læse mere om Børne- og Ungdomsforvaltningen på www.kk.dk buf Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Tine Weber på 3035 3066 eller direktionskonsulent Sarah F. Berthelsen på 4129 2006. Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019. Første runde samtaler afholdes torsdag den 22. og fredag den 23. august om eftermiddagen. Anden runde samtaler tirsdag den 27. august om formiddagen.10Phoenix7f40d6d3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159721&DepartmentId=19018&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3562978Ledelsessekretariatet11Rådhuspladsen 11550København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent794090KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15972100016-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f40d6d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f40d6d3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f40d6d3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7f40d6d3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343104Direktionssekretær5Kontor og administration362202646mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330076007Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)Robot Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation. Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.Om stillingen Som sekretær er din primære opgave i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver. Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.Om dig Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen. Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.Ansættelsesvilkår Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1, hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet. KONTAKT OG ANSØGNING Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21. Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.

Om os

Forsvarsministeriets Minister- og ledelsessekretariat består af Ministersekretariatet, Ledelsessekretariatet samt Presse- og Kommunikationsenheden. Tilsammen varetager vi betjeningen af forsvarsministeren, departementets øverste ledelse, ministeriets pressehåndtering samt den interne og eksterne kommunikation.

Du kommer til at arbejde i Ministersekretariatet, der er præget af et uformelt og professionelt arbejdsmiljø. Vi har stort fokus på samarbejde, god kemi og ansvarsfølelse. Det er en helt afgørende forudsætning for Ministersekretariatets opgaveløsning, at der i høj grad er tale om en holdindsats. Sammen skaber og sikrer vi de rigtige rammer om forsvarsministerens dagligdag.

Om stillingen

Som sekretær er din primære opgave – i tæt samarbejde med den anden forkontorsekretær – at støtte forsvarsministeren i dennes daglige virke, herunder med en række praktiske forhold. Det omfatter blandt andet kalenderstyring, mødeopdækning og –afrydning, modtagelse af indgående samtaler og personlige invitationer, samt registrering og arkivering af post. Herudover vil du have et ansvar for Ministersekretariatets rejsestyring, kontering af regninger samt mange andre opgaver.

Stillingen stiller store krav til fleksibilitet, da arbejdstiderne kan være omskiftelige.

Om dig

Du er kontorfuldmægtig eller har erfaring fra en lignende sekretærstilling, gerne med mindst 3-5 års erfaring fra det offentlige og gerne i et departement. Du skal kunne arbejde selvstændigt, være detaljeorienteret og kunne håndtere en række aktiviteter på samme tid. Samtidig skal du forstå betydningen af at være en del af et hold, der er afhængig af hinandens indsats. Du skal være fleksibel, serviceminded og kunne bevare det gode humør i et til tider hektisk miljø. Det er en fordel, hvis du har tidligere erfaring med ministerbetjeningsopgaven og indsigt i arbejdet i ministerierne på tværs af Slotsholmen.

Du skal kunne formulere dig ubesværet i skrift og tale på dansk og engelsk. Du skal have et godt
kendskab til Microsoft Office pakken og gerne kendskab til SAP og ESDH-systemet Captia.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning som kontorfuldmægtig sker i henhold til den enhver tid gældende
organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid
gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det
Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten). Stillingen er placeret i løngruppe 3, sats 1,
hovedstad. Der er til stillingen tillige knyttet et funktionsbestemt tillæg. Alt efter dine kvalifikationer og
kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg i forbindelse med ansættelsen. Hertil kommer en
arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde denne under hele ansættelsesforløbet.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Kim Rosner Pedersen, souschef i
Minister- og ledelsessekretariatet på tlf. 61 87 18 51. Hvis du har spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår,
kan du kontakte HR-konsulent Louise Klingenberg Nielsen på tlf. 72 81 91 21.

Ansøgningsfristen er den 3. september 2019. Samtaler forventes afholdt løbende. Du kan søge stillingen via nedenstående link. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Vi vil bede dig om at søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte
relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

Forsvarsministeriets koncern er en mangfoldig arbejdsplads, og vi vil gerne afspejle det
omkringliggende samfund. Vi opfordrer derfor alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge
stillingen, fordi vi tror på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem dynamik og nytænkning.
Forsvarsministeriet, DepartementetKøbenhavn K2019-08-20T00:00:002019-09-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sekretær for forsvarsministeren (genopslag)

Forsvarsministeriet, Departementet

København K
Er du en ansvarlig og erfaren forkontorsekretær med gode samarbejdsevner, et godt overblik i pressede situationer og klar til at tage hånd om stort som småt? Så er du måske den, vi søger som sekretær for forsvarsministeren.Om os Forsvarsministeriets...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:3. september 2019