Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktionssekretær - PA

Poul Schou A/S www.poulschou.dk er en moderne 3. generations virksomhed inden for transport, logistik, affaldshåndtering og sikkerhedsmakulering. Virksomheden beskæftiger p.t. ca. 250 medarbejdere og har lokation tre forskellige steder i Odense samt i Ejby. Hovedkontoret bliver flyttet til et nyt domicil på Logistikvej i Odense S den 1.6.2019. De grundlæggende værdier er kvalitet, service, præcision og sikkerhed. En ny strategi, kombineret med spændende planer og gode muligheder for fortsat vækst, kræver nu, at man styrker direktøren og ledergruppen med en solid og kompetent

Proaktiv administrativ profil, der kan drive processer og ”spille bolde” uden at tabe dem

Jobbet:
Det bliver din opgave at følge direktøren tæt i hans daglige opgaveløsning. Direktøren har i dag et bredt ansvarsområde, der strækker sig lige fra koncept- og forretningsudvikling, udarbejdelse af forretningsstrategier og salgsindsatsstyring, over personligt salg og løbende kundemøder, til aktiv deltagelse i en række bestyrelser.

I rollen som både direktionssekretær og personlig assistent skal du således sikre, at alle søsatte skibe kommer sikkert i havn.

Du bliver tovholder på en række større og mindre projektopgaver, men kommer også til at arbejde med en bred vifte af sekretæropgaver, herunder mail- og kalenderstyring, indkaldelse til og deltagelse i kundemøder samt opfølgning på disse. Derudover skal du deltage i eksterne bestyrelsesmøder, hvor du både skal sikre at I møder velforberedt op og stå for referatskrivning og efterfølgende opfølgning.

Det bliver således dit ansvar, at der altid er ”orden i papirerne”, og at direktionen løbende er på forkant med situationen.

Kvalifikationer:
Du sidder i dag i et lignende job, hvor du har bevist, at du kan stå på egne ben, drive dig selv og levere en solid indsats.

Du er en aktionsorienteret, stærk og fremsynet personlighed, med et godt overblik, som evner at prioritere og løse dine opgaver, uden at de er beskrevet i detaljen. Du har en høj stresstærskel og en udadvendt natur, med stærke kontakt- og indlevelsesevner. Du trives med forandring og hurtige beslutninger, og du evner at arbejde med et stort spænd af opgaver.

Jobbet stiller krav til en vis fleksibilitet med hensyn til arbejdstider, og det er afgørende, at du ikke skal lukke ned hver dag kl. 16.00. Du er naturligvis stærk i såvel mundtlig som skriftlig kommunikation – både på dansk og engelsk, og så har du en god talmæssig forståelse.

Du tilbydes:
Et meget alsidigt, selvstændigt, men også krævende job, som du i høj grad selv skal være med til at skabe og udvikle. Du vil opleve en spændende og uformel branche og en solid kultur, hvor man løfter i flok og nyder, at man i fællesskab har skabt en sund virksomhed. At du ligeledes får mulighed for at medvirke i en spændende forretningsudvikling på ”første række”, bør være ekstra motiverende.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Al henvendelse bliver behandlet fortroligt.

Har du lyst og evner til at løse denne opgave, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.18” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330000944Phoenix-0f139a0112019-04-04T00:00:00Direktionssekretær - PA

Poul Schou A/S www.poulschou.dk er en moderne 3. generations virksomhed inden for transport, logistik, affaldshåndtering og sikkerhedsmakulering. Virksomheden beskæftiger p.t. ca. 250 medarbejdere og har lokation tre forskellige steder i Odense samt i Ejby. Hovedkontoret bliver flyttet til et nyt domicil på Logistikvej i Odense S den 1.6.2019. De grundlæggende værdier er kvalitet, service, præcision og sikkerhed. En ny strategi, kombineret med spændende planer og gode muligheder for fortsat vækst, kræver nu, at man styrker direktøren og ledergruppen med en solid og kompetent

Proaktiv administrativ profil, der kan drive processer og ”spille bolde” uden at tabe dem

Jobbet:
Det bliver din opgave at følge direktøren tæt i hans daglige opgaveløsning. Direktøren har i dag et bredt ansvarsområde, der strækker sig lige fra koncept- og forretningsudvikling, udarbejdelse af forretningsstrategier og salgsindsatsstyring, over personligt salg og løbende kundemøder, til aktiv deltagelse i en række bestyrelser.

I rollen som både direktionssekretær og personlig assistent skal du således sikre, at alle søsatte skibe kommer sikkert i havn.

Du bliver tovholder på en række større og mindre projektopgaver, men kommer også til at arbejde med en bred vifte af sekretæropgaver, herunder mail- og kalenderstyring, indkaldelse til og deltagelse i kundemøder samt opfølgning på disse. Derudover skal du deltage i eksterne bestyrelsesmøder, hvor du både skal sikre at I møder velforberedt op og stå for referatskrivning og efterfølgende opfølgning.

Det bliver således dit ansvar, at der altid er ”orden i papirerne”, og at direktionen løbende er på forkant med situationen.

Kvalifikationer:
Du sidder i dag i et lignende job, hvor du har bevist, at du kan stå på egne ben, drive dig selv og levere en solid indsats.

Du er en aktionsorienteret, stærk og fremsynet personlighed, med et godt overblik, som evner at prioritere og løse dine opgaver, uden at de er beskrevet i detaljen. Du har en høj stresstærskel og en udadvendt natur, med stærke kontakt- og indlevelsesevner. Du trives med forandring og hurtige beslutninger, og du evner at arbejde med et stort spænd af opgaver.

Jobbet stiller krav til en vis fleksibilitet med hensyn til arbejdstider, og det er afgørende, at du ikke skal lukke ned hver dag kl. 16.00. Du er naturligvis stærk i såvel mundtlig som skriftlig kommunikation – både på dansk og engelsk, og så har du en god talmæssig forståelse.

Du tilbydes:
Et meget alsidigt, selvstændigt, men også krævende job, som du i høj grad selv skal være med til at skabe og udvikle. Du vil opleve en spændende og uformel branche og en solid kultur, hvor man løfter i flok og nyder, at man i fællesskab har skabt en sund virksomhed. At du ligeledes får mulighed for at medvirke i en spændende forretningsudvikling på ”første række”, bør være ekstra motiverende.

Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Al henvendelse bliver behandlet fortroligt.

Har du lyst og evner til at løse denne opgave, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket ”01.04.18” på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet.

Al henvendelse behandles fortroligt.

2019-05-21T19:50:24.593 Poul Schou A S www.poulschou.dk er en moderne 3. generations virksomhed inden for transport, logistik, affaldshåndtering og sikkerhedsmakulering. Virksomheden beskæftiger p.t. ca. 250 medarbejdere og har lokation tre forskellige steder i Odense samt i Ejby. Hovedkontoret bliver flyttet til et nyt domicil på Logistikvej i Odense S den 1.6.2019. De grundlæggende værdier er kvalitet, service, præcision og sikkerhed. En ny strategi, kombineret med spændende planer og gode muligheder for fortsat vækst, kræver nu, at man styrker direktøren og ledergruppen med en solid og kompetent Proaktiv administrativ profil, der kan drive processer og spille bolde uden at tabe dem Jobbet: Det bliver din opgave at følge direktøren tæt i hans daglige opgaveløsning. Direktøren har i dag et bredt ansvarsområde, der strækker sig lige fra koncept- og forretningsudvikling, udarbejdelse af forretningsstrategier og salgsindsatsstyring, over personligt salg og løbende kundemøder, til aktiv deltagelse i en række bestyrelser. I rollen som både direktionssekretær og personlig assistent skal du således sikre, at alle søsatte skibe kommer sikkert i havn. Du bliver tovholder på en række større og mindre projektopgaver, men kommer også til at arbejde med en bred vifte af sekretæropgaver, herunder mail- og kalenderstyring, indkaldelse til og deltagelse i kundemøder samt opfølgning på disse. Derudover skal du deltage i eksterne bestyrelsesmøder, hvor du både skal sikre at I møder velforberedt op og stå for referatskrivning og efterfølgende opfølgning. Det bliver således dit ansvar, at der altid er orden i papirerne , og at direktionen løbende er på forkant med situationen. Kvalifikationer: Du sidder i dag i et lignende job, hvor du har bevist, at du kan stå på egne ben, drive dig selv og levere en solid indsats. Du er en aktionsorienteret, stærk og fremsynet personlighed, med et godt overblik, som evner at prioritere og løse dine opgaver, uden at de er beskrevet i detaljen. Du har en høj stresstærskel og en udadvendt natur, med stærke kontakt- og indlevelsesevner. Du trives med forandring og hurtige beslutninger, og du evner at arbejde med et stort spænd af opgaver. Jobbet stiller krav til en vis fleksibilitet med hensyn til arbejdstider, og det er afgørende, at du ikke skal lukke ned hver dag kl. 16.00. Du er naturligvis stærk i såvel mundtlig som skriftlig kommunikation både på dansk og engelsk, og så har du en god talmæssig forståelse. Du tilbydes: Et meget alsidigt, selvstændigt, men også krævende job, som du i høj grad selv skal være med til at skabe og udvikle. Du vil opleve en spændende og uformel branche og en solid kultur, hvor man løfter i flok og nyder, at man i fællesskab har skabt en sund virksomhed. At du ligeledes får mulighed for at medvirke i en spændende forretningsudvikling på første række , bør være ekstra motiverende. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Al henvendelse bliver behandlet fortroligt. Har du lyst og evner til at løse denne opgave, bedes du uploade din ansøgning og CV mærket 01.04.18 på denne side. Vi har ikke ansøgningsfrist på vores stillingsannoncer, idet vi indkalder kandidater successivt under rekrutteringsforløbet. Al henvendelse behandles fortroligt.11jobnet0f139a01100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-30T00:00:000000https://erwinandersenas.hr-skyen.dk/show-job/423560EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynMiddelfart3501749erwin andersen a/s11Logistikvej 15250Odense SVDKDanmark0
lft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent739708JobNet4970354497035410004-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f139a01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f139a01https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f139a01&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0f139a01&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/4.jpgEr du den nye Direktionssekretær i erwin andersen a/s?12007971Dansk3Læse/ tale343104Direktionssekretær5Kontor og administration361311973Linelft@eandersen.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK