Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktionssekretær til Direktionssekretariatet

Hvis du holder af stram kalenderstyring, at holde snor i det praktiske og få en direktørs arbejdsdag til at køre på skinner, er du måske Direktionssekretariatets nye direktionssekretær.
 
Direktionssekretariatet søger en ny kollega. Teamets vigtigste opgave er at betjene borgmesteren og direktionen, kommunalbestyrelsen og de stående udvalg ved at levere effektive og helhedsorienterede løsninger af høj kvalitet.
 
Om stillingen
Som direktionssekretær bliver du en del af Team Sekretariat i Direktionssekretariatet.
Dit vigtigste fokus bliver at sikre, at de praktiske forhold er i orden så direktørens arbejdsdag kører på skinner. Du skal bl.a. planlægge og styre direktørens kalender, post og henvendelser samt sikre, at direktøren har sit mødemateriale i rette tid.

Du skal endvidere forberede og følge op på møder i tæt samarbejde med kolleger i Direktionssekretariatet og den øvrige forvaltning. Du bliver dagsordenssamler for direktørens tre stående udvalg og skal deltage som protokolfører på udvalgsmøderne. De tre udvalg som du skal betjene, er Arbejdsmarkedsudvalget, Miljø-, Klima- og Teknikudvalget og Kultur- og Fritidsudvalget.
 
Som direktionssekretær får du en spændende og alsidig arbejdsdag med kontakt til både borgere, politikere, samarbejdspartnere – både i og uden for Herlev Kommune, og den øvrige del af organisationen. Du kommer til at arbejde tværgående og dermed understøtte vores mål om at øge det interne samarbejde.
 
Om teamet og opgaverne
Direktionssekretariatet er en stabsfunktion under direktionen. Som direktionssekretær indgår du i et sekretariatsteam med syv andre som primært varetager direktions- og politikerbetjening.
Direktionssekretariatet løser også opgaver inden for kommunikation og jura og består af 16 medarbejdere – fordelt på tre teams. Direktionssekretariatet varetager en bred vifte af opgaver og med mange opgaver i spil er det nødvendigt at kunne prioritere, samle løse ender og kvalitetssikre.
 
Om dig
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, erfaring fra en større organisation eller virksomhed og har gerne erfaring med betjening af den øverste ledelse. Du navigerer helt naturligt på flere niveauer – både det politiske og det administrative – og kan håndtere kontakt med borgere, andre myndigheder og pressen.

Vi lægger vægt på, at du:
 

   • har erfaring fra en politisk ledet organisation
   • har en professionel tilgang til dit arbejde og er fleksibel i forhold til arbejdstider
   • er robust og kan bevare roen i pressede situationer
   • har personlig gennemslagskraft og er god til at organisere og følge op
   • er i stand til at arbejde selvstændigt og indgå i et team, hvor vi løfter i flok
   • er god til at formulere dig skriftligt
   • er initiativrig og kan håndtere en travl hverdag med et smil på læben
   • er en god kollega med vilje og evne til at samarbejde på tværs af faggrænser

 
Om Herlev
Vores vision er at skabe et stærkere Herlev, der er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke bidrager til at løfte de svage. Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet, og transporten til og fra Herlev vil fremover blive endnu nemmere - blandt andet med den kommende letbane. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Visionen handler om at få udviklet byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en stærk bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
 
Vi tilbyder
En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer samt efter principperne om Ny løn.
 
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er torsdag den 15. februar 2018 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 21. februar 2018 med 2. samtalerunde fredag den 23. februar 2018.

Stillingen ønskes tiltrådt den 1. april 2018.

Nærmere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Ulla Filtenborg på tlf. 44 52 70 04.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753678Phoenix-2415267112018-02-02T14:04:10.673Direktionssekretær til DirektionssekretariatetHvis du holder af stram kalenderstyring, at holde snor i det praktiske og få en direktørs arbejdsdag til at køre på skinner, er du måske Direktionssekretariatets nye direktionssekretær.
 
Direktionssekretariatet søger en ny kollega. Teamets vigtigste opgave er at betjene borgmesteren og direktionen, kommunalbestyrelsen og de stående udvalg ved at levere effektive og helhedsorienterede løsninger af høj kvalitet.
 
Om stillingen
Som direktionssekretær bliver du en del af Team Sekretariat i Direktionssekretariatet.
Dit vigtigste fokus bliver at sikre, at de praktiske forhold er i orden så direktørens arbejdsdag kører på skinner. Du skal bl.a. planlægge og styre direktørens kalender, post og henvendelser samt sikre, at direktøren har sit mødemateriale i rette tid.

Du skal endvidere forberede og følge op på møder i tæt samarbejde med kolleger i Direktionssekretariatet og den øvrige forvaltning. Du bliver dagsordenssamler for direktørens tre stående udvalg og skal deltage som protokolfører på udvalgsmøderne. De tre udvalg som du skal betjene, er Arbejdsmarkedsudvalget, Miljø-, Klima- og Teknikudvalget og Kultur- og Fritidsudvalget.
 
Som direktionssekretær får du en spændende og alsidig arbejdsdag med kontakt til både borgere, politikere, samarbejdspartnere – både i og uden for Herlev Kommune, og den øvrige del af organisationen. Du kommer til at arbejde tværgående og dermed understøtte vores mål om at øge det interne samarbejde.
 
Om teamet og opgaverne
Direktionssekretariatet er en stabsfunktion under direktionen. Som direktionssekretær indgår du i et sekretariatsteam med syv andre som primært varetager direktions- og politikerbetjening.
Direktionssekretariatet løser også opgaver inden for kommunikation og jura og består af 16 medarbejdere – fordelt på tre teams. Direktionssekretariatet varetager en bred vifte af opgaver og med mange opgaver i spil er det nødvendigt at kunne prioritere, samle løse ender og kvalitetssikre.
 
Om dig
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, erfaring fra en større organisation eller virksomhed og har gerne erfaring med betjening af den øverste ledelse. Du navigerer helt naturligt på flere niveauer – både det politiske og det administrative – og kan håndtere kontakt med borgere, andre myndigheder og pressen.

Vi lægger vægt på, at du:
 

   • har erfaring fra en politisk ledet organisation
   • har en professionel tilgang til dit arbejde og er fleksibel i forhold til arbejdstider
   • er robust og kan bevare roen i pressede situationer
   • har personlig gennemslagskraft og er god til at organisere og følge op
   • er i stand til at arbejde selvstændigt og indgå i et team, hvor vi løfter i flok
   • er god til at formulere dig skriftligt
   • er initiativrig og kan håndtere en travl hverdag med et smil på læben
   • er en god kollega med vilje og evne til at samarbejde på tværs af faggrænser

 
Om Herlev
Vores vision er at skabe et stærkere Herlev, der er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke bidrager til at løfte de svage. Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet, og transporten til og fra Herlev vil fremover blive endnu nemmere - blandt andet med den kommende letbane. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Visionen handler om at få udviklet byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en stærk bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
 
Vi tilbyder
En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer samt efter principperne om Ny løn.
 
Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er torsdag den 15. februar 2018 kl. 12.00.
Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 21. februar 2018 med 2. samtalerunde fredag den 23. februar 2018.

Stillingen ønskes tiltrådt den 1. april 2018.

Nærmere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Ulla Filtenborg på tlf. 44 52 70 04.
2018-02-15T16:52:23.757 Hvis du holder af stram kalenderstyring, at holde snor i det praktiske og få en direktørs arbejdsdag til at køre på skinner, er du måske Direktionssekretariatets nye direktionssekretær. Direktionssekretariatet søger en ny kollega. Teamets vigtigste opgave er at betjene borgmesteren og direktionen, kommunalbestyrelsen og de stående udvalg ved at levere effektive og helhedsorienterede løsninger af høj kvalitet. Om stillingen Som direktionssekretær bliver du en del af Team Sekretariat i Direktionssekretariatet. Dit vigtigste fokus bliver at sikre, at de praktiske forhold er i orden så direktørens arbejdsdag kører på skinner. Du skal bl.a. planlægge og styre direktørens kalender, post og henvendelser samt sikre, at direktøren har sit mødemateriale i rette tid. Du skal endvidere forberede og følge op på møder i tæt samarbejde med kolleger i Direktionssekretariatet og den øvrige forvaltning. Du bliver dagsordenssamler for direktørens tre stående udvalg og skal deltage som protokolfører på udvalgsmøderne. De tre udvalg som du skal betjene, er Arbejdsmarkedsudvalget, Miljø-, Klima- og Teknikudvalget og Kultur- og Fritidsudvalget. Som direktionssekretær får du en spændende og alsidig arbejdsdag med kontakt til både borgere, politikere, samarbejdspartnere både i og uden for Herlev Kommune, og den øvrige del af organisationen. Du kommer til at arbejde tværgående og dermed understøtte vores mål om at øge det interne samarbejde. Om teamet og opgaverne Direktionssekretariatet er en stabsfunktion under direktionen. Som direktionssekretær indgår du i et sekretariatsteam med syv andre som primært varetager direktions- og politikerbetjening. Direktionssekretariatet løser også opgaver inden for kommunikation og jura og består af 16 medarbejdere fordelt på tre teams. Direktionssekretariatet varetager en bred vifte af opgaver og med mange opgaver i spil er det nødvendigt at kunne prioritere, samle løse ender og kvalitetssikre. Om dig Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, erfaring fra en større organisation eller virksomhed og har gerne erfaring med betjening af den øverste ledelse. Du navigerer helt naturligt på flere niveauer både det politiske og det administrative og kan håndtere kontakt med borgere, andre myndigheder og pressen. Vi lægger vægt på, at du: har erfaring fra en politisk ledet organisation har en professionel tilgang til dit arbejde og er fleksibel i forhold til arbejdstider er robust og kan bevare roen i pressede situationer har personlig gennemslagskraft og er god til at organisere og følge op er i stand til at arbejde selvstændigt og indgå i et team, hvor vi løfter i flok er god til at formulere dig skriftligt er initiativrig og kan håndtere en travl hverdag med et smil på læben er en god kollega med vilje og evne til at samarbejde på tværs af faggrænser Om Herlev Vores vision er at skabe et stærkere Herlev, der er præget af stærke fællesskabsinstitutioner, lokalt medansvar og aktiv deltagelse, hvor alle kan udfolde sig. Et Herlev, hvor de stærke bidrager til at løfte de svage. Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet, og transporten til og fra Herlev vil fremover blive endnu nemmere - blandt andet med den kommende letbane. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Visionen handler om at få udviklet byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en stærk bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i. Vi tilbyder En fast stilling på fuld tid med flekstidsordning. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer samt efter principperne om Ny løn. Ansøgningsfrist Ansøgningsfrist er torsdag den 15. februar 2018 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 21. februar 2018 med 2. samtalerunde fredag den 23. februar 2018. Stillingen ønskes tiltrådt den 1. april 2018. Nærmere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte stabschef Ulla Filtenborg på tlf. 44 52 70 04.11Jobnet24152671100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-15T00:00:000010https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=9bdfc1c0-45ba-43be-a6a3-cdf01b391fde0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3097964Direktionssekretariatet11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent519521JobNet47599001000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24152671https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=24152671https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24152671&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=24152671&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/9.jpgSom Direktionssekretær hos Direktionssekretariatet bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale343104Direktionssekretær5Kontor og administration352728901importimport_24152671DKDanmarkDKDanmarkda-DK