Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktionssekretær til TMF sekretariatet

Sekretariat på Københavns Rådhus søger en serviceminded og erfaren direktionssekretær til vores administrerende direktør
 
I Teknik- og Miljøforvaltningens sekretariat på Københavns Rådhus søger vi en kollega, der vil være med til at udvikle København. Sekretariatet understøtter borgmesteren, Teknik- og Miljø-udvalget samt direktionens arbejde med at koble visioner og virkelighed sammen i en forvaltning, som længe har stået i spidsen for klimaløsninger, cykeldagsorden, de levende byrum og i det hele taget en byudvikling, hvor mennesker er i centrum.  
 
Vi arbejder tæt på borgmester, direktion og det politiske udvalg i feltet mellem politik og administration. Vi er tæt på den politiske proces, som ofte bliver en del af den offentlige debat.  
 
Du skal sammen med den øvrige direktionsgruppe have særligt fokus på:   
  • Planlægning af direktionens møder og kalendere  
  • Afvikling af direktionens aftaler og opfølgning herpå  
  • Bestilling og indhentning af mødematerialer 
  • Kvalitetssikring og korrekturlæsning  
  • Diverse ad hoc-opgaver for direktionen og på tværs af sekretariatet  
  • Samarbejde med den øvrige forvaltning uden for rådhuset  
Du har erfaring med betjening af øverste ledelsesniveau i en politisk styret organisation, og du har en relevant uddannelse. Du er god til at kommunikere både mundtligt, skriftligt og socialt. Du kan arbejde selvstændigt og koordinere egne opgaver og har gode samarbejdsevner. Du kan identificere andres behov – måske endda før de selv kan. Du kan også fastholde overblikket og følge opgaverne til dørs, selv når der er travlt. Det er vigtigt, at du er superbruger i Office, ikke mindst Outlook, og du har gerne kendskab til elektronisk journalisering og bestilling.   
 
Du vil blive sekretær for den administrerende direktør, men skal indgå i forkontorets samlede servicering af direktionen, der lige nu består af tre direktionssekretærer og en direktionsassistent. Vi sidder i direktionens forkontor, der er præget af et højt tempo, stort engagement og af, at mange forskellige mennesker kommer forbi i løbet af en arbejdsdag. Din arbejdsdag vil tage udgangspunkt i en række faste opgaver, der understøtter direktionens hverdag, men der vil alt efter dine kompetencer og interesser også være mulighed for tværgående opgaver.  
 
Vi er en arbejdsplads med gode muligheder for personlig og faglig kompetenceudvikling. Vi er 22 kolleger i sekretariatet på Københavns Rådhus, der vægter både det faglige og sociale sammenhold – og gerne i en uformel og hyggelig tone. Vi har flextidsordning, men planlægningen af din arbejdstid vil ske i samarbejde med direktionen og dine kolleger.  
 
Ansættelsesforhold
Stillingen er på fuld tid. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen ønskes besat 1. april 2017. 
 
Spørgsmål?
Hvis du har spørgsmål om stillingen, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Thomas Højlt på 2014 9080 eller direktionssekretær Camilla Karstad på 2491 5740.   
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 22. februar 2018  
Samtaler forventes afholdt den 26. og 28. februar 2018.   
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen 
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde.  Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her