Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktør For Teknik og Miljø i Horsens Kommune

Vi søger en direktør, der er i ligeså god form som Horsens Kommune.

Man skal stå tidligt op for at følge med udviklingen i Horsens Kommune. Hvad der var – indrømmet – en lidt støvet industrikommune, er igennem den seneste årrække blevet transformeret til en kommune med bolig-, arbejds- og kulturtilbud til alle. Og dertil kommer, at Horsens er blevet et ”uddannelses-hub”, der kobler sig solidt på det store uddannelsesudbud i Århus, ½ time nordpå.

I Horsens By fremstår den fysiske forandring mest åbenlyst. Ordene ”Det er jo helt vildt” går igen, når der snakkes om det. Byens tidligere industrihavn er ved at udvikle sig til et attraktivt bolig- og erhvervsområder. Ikke kun for de få – men for mange.

Nye bydele skyder op i byen, der sker en løbende byfortætning, og midtbyen transformeres til et værested for børn og voksne og et område, der bruges af alle de unge mennesker, der har valgt at tage deres uddannelse her.

Men udviklingen er faktisk godt spredt ud over hele kommunen, hvor små og større omegnsbyer vækster og udvikler sig, fordi de kan tilbyde noget andet end den store by. Og samlet set betyder det, at Horsens har rundet de 90.000 indbyggere. I 2040 regner vi med at være 105.000.

Det lægger sig alt sammen i halen på en årelang kulturstrategi, der i den grad har båret frugt. Horsens er blandt andet kendt for FÆNGSLET, festivaler og koncerter. En levende by i udvikling.

Det stiller nogle helt markante krav til den kommunale organisation. Der skal planlægges og implementeres – indimellem i rekordfart. Der skal tænkes langsigtet, imens der ageres på kort sigt. Bygninger, veje, bæredygtighed og klima skal gå hånd i hånd – det er helt enkelt komplekst.

Så du skal være i god form for at kunne følge med din kommune, hvis du skal være vores nye direktør for Teknik og Miljø. Ikke fordi vi har tænkt os at arbejde livet af dig, men fordi du skal tænke både godt og hurtigt og formå at gribe boldene – og dem er der mange af. Du er et af de væsentlige bindeled imellem byråd, forvaltning og borgere/virksomheder. Du giver her medspil – men også modspil. Siger, hvad du tænker og mener, men hele tiden med fokus på, at vi skal fastholde momentum. Du er dygtig til at organisere og udvikle. Du får det bedste ud af din organisation – får bragt vores dygtige fagligheder i spil. Du er erfaren og stærk i ledelsesopgaven, og erfaringen kommer fra en politisk ledet organisation. Du trives i det teknisk-faglige univers. Du kan dine relationer og får skabt stærk kommunikation internt som eksternt. Og så er du et ordentligt og troværdigt menneske.

Vi kan – uden at skamme os – sige, at det er svært at få øje på en direktørstilling på det faglige felt, der er mere spændende i det kommunale Danmark. Men er du i form til det?

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på kontraktvilkår, jf. rammeaftale om kontraktansættelse af chefer. Stillingen aflønnes med en årsløn på ca. 1.164.000 kr., inkl. tillæg for kontraktansættelse, men ekskl. pension.

Yderligere oplysninger:
Kan fås hos Jakob Lundgaard, tlf. 4033 2414 og/eller hos kommunaldirektør Peter Sinding Poulsen, tlf. 2049 2858. Læs mere i den uddybende job- og personprofil på www.lundgaard-konsulenterne.dk

Ansøgning:
Ansøgningen sendes via stillingsmodulet på www.lundgaard-konsulenterne.dk, så den er modtaget senest den 16. september 2019 kl. 8.30.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330051461Phoenix-96169fb312019-07-01T12:02:06.683Direktør For Teknik og Miljø i Horsens KommuneVi søger en direktør, der er i ligeså god form som Horsens Kommune.

Man skal stå tidligt op for at følge med udviklingen i Horsens Kommune. Hvad der var – indrømmet – en lidt støvet industrikommune, er igennem den seneste årrække blevet transformeret til en kommune med bolig-, arbejds- og kulturtilbud til alle. Og dertil kommer, at Horsens er blevet et ”uddannelses-hub”, der kobler sig solidt på det store uddannelsesudbud i Århus, ½ time nordpå.

I Horsens By fremstår den fysiske forandring mest åbenlyst. Ordene ”Det er jo helt vildt” går igen, når der snakkes om det. Byens tidligere industrihavn er ved at udvikle sig til et attraktivt bolig- og erhvervsområder. Ikke kun for de få – men for mange.

Nye bydele skyder op i byen, der sker en løbende byfortætning, og midtbyen transformeres til et værested for børn og voksne og et område, der bruges af alle de unge mennesker, der har valgt at tage deres uddannelse her.

Men udviklingen er faktisk godt spredt ud over hele kommunen, hvor små og større omegnsbyer vækster og udvikler sig, fordi de kan tilbyde noget andet end den store by. Og samlet set betyder det, at Horsens har rundet de 90.000 indbyggere. I 2040 regner vi med at være 105.000.

Det lægger sig alt sammen i halen på en årelang kulturstrategi, der i den grad har båret frugt. Horsens er blandt andet kendt for FÆNGSLET, festivaler og koncerter. En levende by i udvikling.

Det stiller nogle helt markante krav til den kommunale organisation. Der skal planlægges og implementeres – indimellem i rekordfart. Der skal tænkes langsigtet, imens der ageres på kort sigt. Bygninger, veje, bæredygtighed og klima skal gå hånd i hånd – det er helt enkelt komplekst.

Så du skal være i god form for at kunne følge med din kommune, hvis du skal være vores nye direktør for Teknik og Miljø. Ikke fordi vi har tænkt os at arbejde livet af dig, men fordi du skal tænke både godt og hurtigt og formå at gribe boldene – og dem er der mange af. Du er et af de væsentlige bindeled imellem byråd, forvaltning og borgere/virksomheder. Du giver her medspil – men også modspil. Siger, hvad du tænker og mener, men hele tiden med fokus på, at vi skal fastholde momentum. Du er dygtig til at organisere og udvikle. Du får det bedste ud af din organisation – får bragt vores dygtige fagligheder i spil. Du er erfaren og stærk i ledelsesopgaven, og erfaringen kommer fra en politisk ledet organisation. Du trives i det teknisk-faglige univers. Du kan dine relationer og får skabt stærk kommunikation internt som eksternt. Og så er du et ordentligt og troværdigt menneske.

Vi kan – uden at skamme os – sige, at det er svært at få øje på en direktørstilling på det faglige felt, der er mere spændende i det kommunale Danmark. Men er du i form til det?

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker på kontraktvilkår, jf. rammeaftale om kontraktansættelse af chefer. Stillingen aflønnes med en årsløn på ca. 1.164.000 kr., inkl. tillæg for kontraktansættelse, men ekskl. pension.

Yderligere oplysninger:
Kan fås hos Jakob Lundgaard, tlf. 4033 2414 og/eller hos kommunaldirektør Peter Sinding Poulsen, tlf. 2049 2858. Læs mere i den uddybende job- og personprofil på www.lundgaard-konsulenterne.dk

Ansøgning:
Ansøgningen sendes via stillingsmodulet på www.lundgaard-konsulenterne.dk, så den er modtaget senest den 16. september 2019 kl. 8.30.

2019-08-06T00:51:55.763 Vi søger en direktør, der er i ligeså god form som Horsens Kommune.Man skal stå tidligt op for at følge med udviklingen i Horsens Kommune. Hvad der var indrømmet en lidt støvet industrikommune, er igennem den seneste årrække blevet transformeret til en kommune med bolig-, arbejds- og kulturtilbud til alle. Og dertil kommer, at Horsens er blevet et uddannelses-hub , der kobler sig solidt på det store uddannelsesudbud i Århus, time nordpå.I Horsens By fremstår den fysiske forandring mest åbenlyst. Ordene Det er jo helt vildt går igen, når der snakkes om det. Byens tidligere industrihavn er ved at udvikle sig til et attraktivt bolig- og erhvervsområder. Ikke kun for de få men for mange.Nye bydele skyder op i byen, der sker en løbende byfortætning, og midtbyen transformeres til et værested for børn og voksne og et område, der bruges af alle de unge mennesker, der har valgt at tage deres uddannelse her.Men udviklingen er faktisk godt spredt ud over hele kommunen, hvor små og større omegnsbyer vækster og udvikler sig, fordi de kan tilbyde noget andet end den store by. Og samlet set betyder det, at Horsens har rundet de 90.000 indbyggere. I 2040 regner vi med at være 105.000.Det lægger sig alt sammen i halen på en årelang kulturstrategi, der i den grad har båret frugt. Horsens er blandt andet kendt for F NGSLET, festivaler og koncerter. En levende by i udvikling.Det stiller nogle helt markante krav til den kommunale organisation. Der skal planlægges og implementeres indimellem i rekordfart. Der skal tænkes langsigtet, imens der ageres på kort sigt. Bygninger, veje, bæredygtighed og klima skal gå hånd i hånd det er helt enkelt komplekst.Så du skal være i god form for at kunne følge med din kommune, hvis du skal være vores nye direktør for Teknik og Miljø. Ikke fordi vi har tænkt os at arbejde livet af dig, men fordi du skal tænke både godt og hurtigt og formå at gribe boldene og dem er der mange af. Du er et af de væsentlige bindeled imellem byråd, forvaltning og borgere virksomheder. Du giver her medspil men også modspil. Siger, hvad du tænker og mener, men hele tiden med fokus på, at vi skal fastholde momentum. Du er dygtig til at organisere og udvikle. Du får det bedste ud af din organisation får bragt vores dygtige fagligheder i spil. Du er erfaren og stærk i ledelsesopgaven, og erfaringen kommer fra en politisk ledet organisation. Du trives i det teknisk-faglige univers. Du kan dine relationer og får skabt stærk kommunikation internt som eksternt. Og så er du et ordentligt og troværdigt menneske.Vi kan uden at skamme os sige, at det er svært at få øje på en direktørstilling på det faglige felt, der er mere spændende i det kommunale Danmark. Men er du i form til det?AnsættelsesvilkårAnsættelse sker på kontraktvilkår, jf. rammeaftale om kontraktansættelse af chefer. Stillingen aflønnes med en årsløn på ca. 1.164.000 kr., inkl. tillæg for kontraktansættelse, men ekskl. pension.Yderligere oplysninger:Kan fås hos Jakob Lundgaard, tlf. 4033 2414 og eller hos kommunaldirektør Peter Sinding Poulsen, tlf. 2049 2858. Læs mere i den uddybende job- og personprofil på www.lundgaard-konsulenterne.dkAnsøgning:Ansøgningen sendes via stillingsmodulet på www.lundgaard-konsulenterne.dk, så den er modtaget senest den 16. september 2019 kl. 8.30.10Phoenix96169fb3101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-06T00:00:000000https://horsens.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=a2c7462c-7fa8-4631-9238-cf0d37e453e90EuropaDanmarkJyllandØstjyllandHorsensEuropaDanmarkJyllandØstjyllandHedensted3555044Teknik og Miljø11Rådhustorvet 48700HorsensDKDanmarkORS/7d77cafa_logo.jpegORS/Small/7d77cafa_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent786027HorsensKommuneMinimum304100001-07-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96169fb3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=96169fb3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96169fb3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=96169fb3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonDirektør For Teknik og Miljø i Horsens Kommune1Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse362162106giba@horsens.dkDanmarkDanmark330124093Director, Digital Service ManagementRobot Are you attracted to the idea of taking digital service management in the BSO to the next level? Being an important part of the global BSO Leadership team you will have a key role focusing on driving and leading the establishment of the new global Center of Excellence including developing and implementing best-in-class service management and digital solutions throughout the BSO globally. Core Responsibilities • Assess current service offerings, evaluate current business operations and production efficiencies, and transform business processes to align with overall service center objectives and goals. • Promote proactive approaches to solve business needs problems, while also enhancing the understanding and acceptance of service capabilities. • Work with business leaders and service line managers to establish refine key metrics and understand service level agreements (SLAs), contributing to the achievement of agreed performance measures. • Foster process and digital improvements and leading optimization initiatives across the BSO. • Aggressively, implement new technology with high impact in the BSO. • Work with global high-performance team with passion and commitment. • Promote strong leadership to ensure we attract, develop, flow and retain the right people to succeed. Play your part in our team succeeding The Mission of Business Service Operations is to drive effective, compliant and scalable business services to support the LEGO Group s growth strategy. The BSO aims for continuously improved, best-in-class, global service delivery to customers in the LEGO organization. The BSO is a global organization based in 4 main sites (Billund, Kladno, Monterrey and Singapore) and additional satellites in other countries. The Digital Service Management is a new function within the BSO, primary function will be to implement digital solutions for the BSO to enable BSO to be best-in-class in this area. To continue to harvest efficiency gains in the BSO, a strong focus on innovation thru new digital technology is required. This includes digital automation and RPA. Do you have what it takes? • MBA in business or other related field. • Strong leadership experience at senior management level.Experience in leading complex delivery processes through other leaders and the ability to motivate and engage leaders and employees in building a high-performing and service-oriented culture. • Proven ability of building Digital solutions, relationships, influencing and partnering with key stakeholders in achieving a best-in-class customer service experience. This includes great communication and collaboration skills and excellent stakeholder management internally and externally. • Execution and continuous improvement experience. Demonstrated ability to lead mapping, optimizing and redesigning of processes in a service center context. • International and intercultural experience.Experience in working across cultures and in non-hierarchical working environment • MS Office: advanced • SAP: advanced • Experience with Intelligent Automation and Digitalization, including RPA preferred • Superior verbal and written communications skills • Travel days: 30-40 days globally • SCC experience will be seen as a big plus.Specific shared services operational leadership experience • English advanced level 13-16 (c1, c2) Join the global LEGO family The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV. BRINGING IT TO LIFE You get a unique opportunity of driving financial analysis and projects within the core product development area of the LEGO Group

Are you attracted to the idea of taking digital service management in the BSO to the next level?

Being an important part of the global BSO Leadership team you will have a key role focusing on driving and leading the establishment of the new global Center of Excellence including developing and implementing best-in-class service management and digital solutions throughout the BSO globally.

Core Responsibilities

• Assess current service offerings, evaluate current business operations and production efficiencies, and transform business processes to align with overall service center objectives and goals.

• Promote proactive approaches to solve business needs/problems, while also enhancing the understanding and acceptance of service capabilities.

• Work with business leaders and service line managers to establish/refine key metrics and understand service level agreements (SLAs), contributing to the achievement of agreed performance measures.

• Foster process and digital improvements and leading optimization initiatives across the BSO.

• Aggressively, implement new technology with high impact in the BSO.

• Work with global high-performance team with passion and commitment.

• Promote strong leadership to ensure we attract, develop, flow and retain the right people to succeed.

Play your part in our team succeeding

The Mission of Business Service Operations is to drive effective, compliant and scalable business services to support the LEGO Group’s growth strategy.

The BSO aims for continuously improved, best-in-class, global service delivery to customers in the LEGO organization.

The BSO is a global organization based in 4 main sites (Billund, Kladno, Monterrey and Singapore) and additional satellites in other countries.

The Digital Service Management is a new function within the BSO, primary function will be to implement digital solutions for the BSO to enable BSO to be best-in-class in this area.

To continue to harvest efficiency gains in the BSO, a strong focus on innovation thru new digital technology is required.

This includes digital automation and RPA.

Do you have what it takes?

• MBA in business or other related field.

• Strong leadership experience at senior management level.Experience in leading complex delivery processes through other leaders and the ability to motivate and engage leaders and employees in building a high-performing and service-oriented culture.

• Proven ability of building Digital solutions, relationships, influencing and partnering with key stakeholders in achieving a best-in-class customer service experience. This includes great communication and collaboration skills and excellent stakeholder management internally and externally.

• Execution and continuous improvement experience. Demonstrated ability to lead mapping, optimizing and redesigning of processes in a service center context.

• International and intercultural experience.Experience in working across cultures and in non-hierarchical working environment

• MS Office: advanced

• SAP: advanced

• Experience with Intelligent Automation and Digitalization, including RPA preferred

• Superior verbal and written communications skills

• Travel days: 30-40 days globally

• SCC experience will be seen as a big plus.Specific shared services operational leadership experience

• English – advanced – level 13-16 (c1, c2)

Join the global LEGO family

The LEGO® Group recruits and develops people entirely on merit. If you are confident you have what it takes to succeed in this role – and you share our commitment to creativity, collaboration, and quality – use the APPLY NOW button above or below. Please remember to attach your application and current CV.

BRINGING IT TO LIFE

“You get a unique opportunity of driving financial analysis and projects within the core product development area of the LEGO Group”

LEGO SYSTEM A/SBillund2019-11-13T00:00:002019-11-26T00:00:00
330123666Direktør for Social og SundhedRobot Vi søger en ambitiøs og handlekraftig direktør, der er på hjemmebane i samspillet med politikere, borgere og medarbejdere. Du har blik for kombinationen af effektiv drift og løbende udvikling og formår at sætte en tydelig retning for udviklingen på social- og sundhedsområdet i Favrskov Kommune. Sammen med den øvrige direktion er du en aktiv del af den tværgående opgaveløsning i hele organisationen. Dine overordnede opgaver bliver at sikre en professionel betjening af politikere og politiske udvalg at lede egen forvaltning og tage medansvar for kommunens samlede ledelse at bidrage aktivt til en helhedsorienteret løsning af opgaverne inden for egen forvaltning og på tværs af hele organisationen at have fokus på effektiv resurseudnyttelse og løbende udvikling af tilbuddene inden for social- og sundhedsområdet at pleje relationer og udvikle nye både internt og eksternt. Favrskov Kommune er en veldrevet vækstkommune med omkring 48.500 indbyggere, hvor der konstant er fokus på at yde den bedst mulige service over for borgerne inden for de økonomiske rammer. Mere information Ansættelsen sker som udgangspunkt på kontraktvilkår. Lønniveauet er på 1,1 mio. kr. årligt eksklusive pension. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos kommunaldirektør Jan Kallestrup på telefon 24 24 68 21 eller hos direktør Chris Petersen, MUUSMANN, på telefon 8171 7516. Ansøgningsfrist: fredag 3. januar 2020, kl. 12.00. Du finder flere informationer om stillingen i job- og personprofilen her kan du også se, hvordan du søger stillingen

Vi søger en ambitiøs og handlekraftig direktør, der er på hjemmebane i samspillet med politikere, borgere og medarbejdere.

Du har blik for kombinationen af effektiv drift og løbende udvikling og formår at sætte en tydelig retning for udviklingen på social- og sundhedsområdet i Favrskov Kommune.

Sammen med den øvrige direktion er du en aktiv del af den tværgående opgaveløsning i hele organisationen.      

Dine overordnede opgaver bliver … 

  • at sikre en professionel betjening af politikere og politiske udvalg
  • at lede egen forvaltning og tage medansvar for kommunens samlede ledelse
  • at bidrage aktivt til en helhedsorienteret løsning af opgaverne inden for egen forvaltning og på tværs af hele organisationen
  • at have fokus på effektiv resurseudnyttelse og løbende udvikling af tilbuddene inden for social- og sundhedsområdet 
  • at pleje relationer og udvikle nye – både internt og eksternt. 
     

Favrskov Kommune er …

en veldrevet vækstkommune med omkring 48.500 indbyggere, hvor der konstant er fokus på at yde den bedst mulige service over for borgerne inden for de økonomiske rammer.  

Mere information

Ansættelsen sker som udgangspunkt på kontraktvilkår. Lønniveauet er på 1,1 mio. kr. årligt eksklusive pension.  

Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos kommunaldirektør Jan Kallestrup på telefon 24 24 68 21 eller hos direktør Chris Petersen, MUUSMANN, på telefon 8171 7516.

Ansøgningsfrist: fredag 3. januar 2020, kl. 12.00. 

Du finder flere informationer om stillingen i job- og personprofilen – her kan du også se, hvordan du søger stillingen 

Administrationsbygningen HinnerupHinnerup2019-11-13T00:00:002020-01-03T00:00:00
330120987Forretningsorienteret finansiel businesspartner med drive og gennemslagskraft i MidtjyllandRobot Vil du have et udadvendt job med selvstændige økonomi- og optimeringsopgaver, hvor du kan sætte dit præg på økonomistyringen i Top 100 selskaber? Og evner du, i kraft af din faglighed og personlighed, at opbygge den tillid og de relationer, det kræver at være en betroet økonomisk sparringspartner for topledere, hvor din fornemmeste opgave er at understøtte og udfordre dem på økonomi- og personaleområdet?HR-Online søger en selvstændig businesspartner, der har lyst til at være del af branchens mest innovative IT-koncept indenfor beskæftigelsesområdet.Fokus på sparring og økonomiopfølgningSom selvstændig finansiel business-partner for HR-Online bliver du en bærende kraft i at etablere proaktive forretningsorienterede og værdiskabende personaleløsninger sammen med kundernes øverste ledelse.De konkrete opgaver er at gennemføre salgsmøder herunder udarbejdelse af budgetter og prognoser i samarbejde med kundernes økonomichefer. Sideløbende får du en central rolle i at understøtte implementeringen af HR-Onlines digitale bemandingsplatform i kundernes HR-afdelinger.Økonom med gennemslagskraft og flair for samarbejdeDu har en relevant videregående økonomisk uddannelse, fx cand.merc. eller cand.oecon. Derudover har du flere års erfaring med økonomistyring i store danske virksomheder.Som person kan du arbejde selvstændigt, samtidig med at du kan kommunikere og samarbejde på tværs af teamet og med forretningen som helhed.Din tilgang til opgaveløsningen er analytisk og målrettet, og du formår med din faglige ballast og personlige gennemslagskraft at udfordre beslutningstagere på en konstruktiv måde. Derfor er det også vigtigt, at du har en solid forretningsforståelse, så du nemt kan sætte dig ind i de vilkår, hvori kunderne opererer. Endeligt trives du godt i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines.Jobbet kan løses på fuldtid eller ad hoc afhængig af dit nuværende ansættelsesforhold.Når du tilknyttes som partner, gennemgår du et veltilrettelagt introduktionsforløb, som sikrer, at du kommer godt i gang. På forløbet giver vi dig praktisk viden om forretningsområdet samt salgs- og demonstrationstræning af platformens mange praktiske funktionaliteter.Virksomheden- HR-Online er en digital markedsplads for fleksible bemandings- og serviceydelser.- HR-Online er verdens første hybrid arbejdsplatform som giver brugerne optimale forhold under alle ansættelsesforhold og som sikre virksomhedsbrugerne effektive arbejdsprocesser og minimale driftsomkostninger.- HR-Online udvikler løbende den digitale platform og har et konstant fokus på værdiskabelse for alle vores brugere.- HR-Online er repræsenteret i hele landet med hovedkontor i Odense.Send en online ansøgning via vores hjemmeside, hvis du er interesseret i at høre mere om konceptet og dine muligheder for at blive en del af Fremtidens Digitale Jobunivers.Vil du have et udadvendt job med selvstændige økonomi- og optimeringsopgaver, hvor du kan sætte dit præg på økonomistyringen i Top 100 selskaber? Og evner du, i kraft af din faglighed og personlighed, at opbygge den tillid og de relationer, det kræver at være en betroet økonomisk sparringspartner for topledere, hvor din fornemmeste opgave er at understøtte og udfordre dem på økonomi- og personaleområdet?

HR-Online søger en selvstændig businesspartner, der har lyst til at være del af branchens mest innovative IT-koncept indenfor beskæftigelsesområdet.

Fokus på sparring og økonomiopfølgning
Som selvstændig finansiel business-partner for HR-Online bliver du en bærende kraft i at etablere proaktive forretningsorienterede og værdiskabende personaleløsninger sammen med kundernes øverste ledelse.
De konkrete opgaver er at gennemføre salgsmøder herunder udarbejdelse af budgetter og prognoser i samarbejde med kundernes økonomichefer. Sideløbende får du en central rolle i at understøtte implementeringen af HR-Onlines digitale bemandingsplatform i kundernes HR-afdelinger.

Økonom med gennemslagskraft og flair for samarbejde
Du har en relevant videregående økonomisk uddannelse, fx cand.merc. eller cand.oecon. Derudover har du flere års erfaring med økonomistyring i store danske virksomheder.
Som person kan du arbejde selvstændigt, samtidig med at du kan kommunikere og samarbejde på tværs af teamet og med forretningen som helhed.
Din tilgang til opgaveløsningen er analytisk og målrettet, og du formår med din faglige ballast og personlige gennemslagskraft at udfordre beslutningstagere på en konstruktiv måde. Derfor er det også vigtigt, at du har en solid forretningsforståelse, så du nemt kan sætte dig ind i de vilkår, hvori kunderne opererer. Endeligt trives du godt i et fagligt stærkt miljø, hvor der er mange udfordrende opgaver og til tider stramme deadlines.
Jobbet kan løses på fuldtid eller ad hoc afhængig af dit nuværende ansættelsesforhold.

Når du tilknyttes som partner, gennemgår du et veltilrettelagt introduktionsforløb, som sikrer, at du kommer godt i gang. På forløbet giver vi dig praktisk viden om forretningsområdet samt salgs- og demonstrationstræning af platformens mange praktiske funktionaliteter.

Virksomheden
- HR-Online er en digital markedsplads for fleksible bemandings- og serviceydelser.
- HR-Online er verdens første hybrid arbejdsplatform som giver brugerne optimale forhold under alle ansættelsesforhold og som sikre virksomhedsbrugerne effektive arbejdsprocesser og minimale driftsomkostninger.
- HR-Online udvikler løbende den digitale platform og har et konstant fokus på værdiskabelse for alle vores brugere.
- HR-Online er repræsenteret i hele landet med hovedkontor i Odense.

Send en online ansøgning via vores hjemmeside, hvis du er interesseret i at høre mere om konceptet og dine muligheder for at blive en del af Fremtidens Digitale Jobunivers.
HR-OnlineAarhus C2019-11-08T00:00:002019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Director, Digital Service Management

LEGO SYSTEM A/S

Billund
Are you attracted to the idea of taking digital service management in the BSO to the next level? Being an important part of the global BSO Leadership team you will have a key role focusing on driving and leading the establishment of the new global C...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:26. november 2019

Direktør for Social og Sundhed

Administrationsbygningen Hinnerup

Hinnerup
Vi søger en ambitiøs og handlekraftig direktør, der er på hjemmebane i samspillet med politikere, borgere og medarbejdere. Du har blik for kombinationen af effektiv drift og løbende udvikling og formår at sætte en tydelig retning for udviklingen på ...
Indrykket:13. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Forretningsorienteret finansiel businesspartner med drive og gennemslagskraft i Midtjylland

HR-Online

Aarhus C
Vil du have et udadvendt job med selvstændige økonomi- og optimeringsopgaver, hvor du kan sætte dit præg på økonomistyringen i Top 100 selskaber? Og evner du, i kraft af din faglighed og personlighed, at opbygge den tillid og de relationer, det kræv...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019