Direktør til det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark.

Topledelse af et sektorforskningscenter
Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter.

Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA’s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø.

Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik.

Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere.

Som direktør forventes det, at du:

  • har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed
  • har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter
  • har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og – resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser
  • kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer
  • har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. maj 2019.

Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174.

Der vil indgå test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 28. februar 2019.

Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932722Phoenix-34e853cb12019-01-21T00:00:00Direktør til det Nationale Forskningscenter for ArbejdsmiljøHar du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark.

Topledelse af et sektorforskningscenter
Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter.

Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA’s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø.

Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik.

Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere.

Som direktør forventes det, at du:
  • har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed
  • har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter
  • har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og – resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser
  • kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer
  • har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. maj 2019.

Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174.

Der vil indgå test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 28. februar 2019.

Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk

Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark. Topledelse af et sektorforskningscenter Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter. Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø. Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik. Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere. Som direktør forventes det, at du: har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. maj 2019. Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174. Der vil indgå test i ansættelsesforløbet. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 28. februar 2019. Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk11Jobnet34e853cb100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-19T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=118976&DepartmentId=6068&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3422294Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø11Lersø Parkallé 1052100København Ø72205015DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid47Tidsbegrænset684927JobNet492250649225061000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34e853cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=34e853cbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34e853cb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=34e853cb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr du en fagligt stærk Direktør?12007991Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse359805502Jakobnoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark329954523Underdirektør for Forretnings-IT til drift og videreudvikling af fremtidens digitale skattevæsenRobot Vil du stå i spidsen for medarbejdere og chefer, som dagligt er omdrejningspunkt for at skabe et solidt it-fundament for finansiering af det danske samfund? Og som får en nøglerolle i en stor, spændende og udfordrende IT-transformationsopgave? Vil du have ansvaret for en afdeling, der er koordinerende bindeled mellem de øvrige styrelser i Skatteministeriet og den daglige systemdrift ved videreudvikling og vedligeholdelse af IT- systemer? Så er muligheden her. Som underdirektør for Forretnings-IT får du muligheden for at være rammesættende inden for IT-styring på operationelt og strategisk niveau. Den daglige opgave udføres af medarbejdere, hvis kerneopgave er at gennemføre forretningsudvikling og IT-videreudvikling på skattevæsenets fagsystemer og platforme. Arbejdet foregår i et tæt samarbejde med forretningsansvarlige i Skatteministeriets koncern, både når det gælder outsourcede og internt forvaltede systemer. I de kommende år vil der være behov for yderligere udvikling af organisationen, bl.a. via opbygning af agile processer og nye arbejdsmetoder, der kan sikre at organisationen er klar til at overtage ansvar for flere egenudviklede systemer. Stillingen er nyoprettet, da fagområdet Drift og Videreudvikling er i en spændende vækst- og udviklingsperiode. En periode, du får mulighed for at bidrage til med dine IT-faglige og ledelsesmæssige ambitioner. Du får ansvaret for at lede, drive og udvikle afdelingens 5-7 kontorer, hvis opgaver er videreudvikling og vedligeholdelse af skatteforvaltningens systemer, varetagelse af systemejerskab på systemer, sikring af stabil og sikker drift, gennemførelse af projekter og deltagelse i løbende drift- og vedligeholdelsesudbud af en bred vifte af IT-systemer. Desuden har du en central rolle i en ambitiøs transformationsproces, hvor udskiftningen af nogle af skatteforvaltningens ældste IT-systemer forberedes. Det er en kompleks opgave med et enkelt mål: At bygge fremtidens digitale skatteforvaltning på et fundament af IT-systemer, der understøtter forvaltningens centrale forretningsprocesser og som fungerer korrekt, sikkert, effektivt og brugervenligt. Forventninger til den kommende underdirektør Som underdirektør for Forretnings-IT bliver du en del af ledelsen i fagområdet Drift og Videreudvikling, hvor du sammen med fagdirektør og to andre underdirektører skal sikre drift og videreudvikling af Skatteministeriets forretningssystemer. Vi lægger vægt på, at du: Er faglig stærk indenfor IT-ledelse og med gode samarbejdsevner. Har stærke kommunikative evner og kan sikre gennemsigtighed i forhold til styrelsens arbejde og resultater, både i forhold til borgere, virksomheder og det politiske niveau. Evner at varetage den løbende styring og planlægning på området. Understøtter opbygning af IT-metoder, herunder optimering og effektivisering af opgaver og processer Kan afdække fremtidige kompetencebehov og sikre en bevægelse, hvor ledere og medarbejdere løbende opbygger og anvender kompetencer inden for agile metoder Din baggrund Du har solid erfaring med strategisk ledelse og ledelse af ledere. Du kan dokumentere solide resultater inden for strategisk og operationel ledelse af IT drift, udvikling og videreudvikling. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med ledelse i forhold til outsourcede systemer. Det forventes, at du har en længere videregående uddannelse eller har opnået tilsvarende kompetencer gennem dit arbejdsliv. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret i lønramme 38 løngruppe 2. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Østbanegade 123, 2100 København Ø. På sigt vil arbejdsstedet skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Tiltrædelse hurtigst muligt. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 19. februar 2019. Er du tjenestemand, stiles ansøgningen til Dronningen. Vi holder samtaler løbende. I udvælgelsesprocessen samarbejdes med konsulentfirmaet Mercuri Urval A S. Kandidater til stillingen kan forvente at skulle gennemgå test i ansøgningsprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Yderligere oplysninger omkring stillingen kan fås ved kontakt til fagdirektør Catrine Boel på tlf. 7237 3234. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du stå i spidsen for medarbejdere og chefer, som dagligt er omdrejningspunkt for at skabe et solidt it-fundament for finansiering af det danske samfund? Og som får en nøglerolle i en stor, spændende og udfordrende IT-transformationsopgave? Vil du have ansvaret for en afdeling, der er koordinerende bindeled mellem de øvrige styrelser i Skatteministeriet og den daglige systemdrift ved videreudvikling og vedligeholdelse af IT- systemer? Så er muligheden her.

Som underdirektør for Forretnings-IT får du muligheden for at være rammesættende inden for IT-styring på operationelt og strategisk niveau. Den daglige opgave udføres af medarbejdere, hvis kerneopgave er at gennemføre forretningsudvikling og IT-videreudvikling på skattevæsenets fagsystemer og platforme. Arbejdet foregår i et tæt samarbejde med forretningsansvarlige i Skatteministeriets koncern, både når det gælder outsourcede og internt forvaltede systemer. I de kommende år vil der være behov for yderligere udvikling af organisationen, bl.a. via opbygning af agile processer og nye arbejdsmetoder, der kan sikre at organisationen er klar til at overtage ansvar for flere egenudviklede systemer.

Stillingen er nyoprettet, da fagområdet Drift og Videreudvikling er i en spændende vækst- og udviklingsperiode. En periode, du får mulighed for at bidrage til med dine IT-faglige og ledelsesmæssige ambitioner.

Du får ansvaret for at lede, drive og udvikle afdelingens 5-7 kontorer, hvis opgaver er videreudvikling og vedligeholdelse af skatteforvaltningens systemer, varetagelse af systemejerskab på systemer, sikring af stabil og sikker drift, gennemførelse af projekter og deltagelse i løbende drift- og vedligeholdelsesudbud af en bred vifte af IT-systemer.

Desuden har du en central rolle i en ambitiøs transformationsproces, hvor udskiftningen af nogle af skatteforvaltningens ældste IT-systemer forberedes. Det er en kompleks opgave med et enkelt mål: At bygge fremtidens digitale skatteforvaltning på et fundament af IT-systemer, der understøtter forvaltningens centrale forretningsprocesser og som fungerer korrekt, sikkert, effektivt og brugervenligt.


Forventninger til den kommende underdirektør
Som underdirektør for Forretnings-IT bliver du en del af ledelsen i fagområdet Drift og Videreudvikling, hvor du sammen med fagdirektør og to andre underdirektører skal sikre drift og videreudvikling af Skatteministeriets forretningssystemer.

Vi lægger vægt på, at du:

  • Er faglig stærk indenfor IT-ledelse og med gode samarbejdsevner.
  • Har stærke kommunikative evner og kan sikre gennemsigtighed i forhold til styrelsens arbejde og resultater, både i forhold til borgere, virksomheder og det politiske niveau.
  • Evner at varetage den løbende styring og planlægning på området.
  • Understøtter opbygning af IT-metoder, herunder optimering og effektivisering af opgaver og processer
  • Kan afdække fremtidige kompetencebehov og sikre en bevægelse, hvor ledere og medarbejdere løbende opbygger og anvender kompetencer inden for agile metoder

Din baggrund
Du har solid erfaring med strategisk ledelse og ledelse af ledere. Du kan dokumentere solide resultater inden for strategisk og operationel ledelse af IT drift, udvikling og videreudvikling. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med ledelse i forhold til outsourcede systemer. Det forventes, at du har en længere videregående uddannelse eller har opnået tilsvarende kompetencer gennem dit arbejdsliv.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er klassificeret i lønramme 38/løngruppe 2. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted vil indtil videre være Østbanegade 123, 2100 København Ø. På sigt vil arbejdsstedet skifte til Udviklings- og Forenklingsstyrelsens lokation på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 19. februar 2019. Er du tjenestemand, stiles ansøgningen til Dronningen.

Vi holder samtaler løbende. I udvælgelsesprocessen samarbejdes med konsulentfirmaet Mercuri Urval A/S. Kandidater til stillingen kan forvente at skulle gennemgå test i ansøgningsprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Yderligere oplysninger omkring stillingen kan fås ved kontakt til fagdirektør Catrine Boel på tlf. 7237 3234.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-02-05T00:00:002019-02-19T00:00:00
329950136Rektor for Det Kongelige Danske MusikkonservatoriumRobot Stillingen som rektor for Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er ledig til besættelse pr. 1. juni 2019. Det Kongelige Danske Musikkonservatorium Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er en højere videregående uddannelsesinstitution under Kulturministeriet. Konservatoriet har til opgave på kunstnerisk grundlag at give uddannelse i musik og musikpædagogik og tilgrænsende fagområder ind til det højeste niveau. Konservatoriet skal gennem kunstnerisk praksis og kunstnerisk pædagogisk udviklingsvirksomhed på højeste niveau medvirke til udviklingen af musikkulturen og styrke dens centrale placering i samfundet. Det er konservatoriets vision at repræsentere det højeste internationale niveau og samarbejde med en række af de bedste konservatorier i verden. Konservatoriet bidrager afgørende til formidling, aktualisering og løbende fornyelse af den klassiske musik i Danmark. Konservatoriet uddanner musikere, sangere, musikpædagoger, kirkemusikere, komponister og tonemestre inden for et bredt udvalg af fag og specialer. Det er konservatoriets mål at sikre den højeste kvalitet i de enkelte uddannelsesforløb. Gennem et udbygget samarbejde med aftagere og samarbejdspartnere såvel nationalt som internationalt vil konservatoriet løbende målrette uddannelserne, så de bedst muligt imødekommer musiklivets krav og forventninger. Der forestår en større opgave i forhold til den kommende institutionsakkreditering. Konservatoriet har indgået en rammeaftale med Kulturministeriet for perioden 2019-2022, hvor konservatoriets økonomi, strategi og væsentligste indsatsområder er fastlagt for kontraktperioden. Rammeaftalen forventes offentliggjort på konservatoriets hjemmeside i løbet af februar. Om stillingen Rektor har det overordnede ansvar for konservatoriets virksomhed, herunder uddannelse og kunstnerisk udviklingsvirksomhed, og er ansvarlig for den daglige ledelse i et tæt samarbejde med prorektor, administrationschef og det øvrige ledelsesteam. Rektor skal have gode lederegenskaber og samarbejdsevner samt ledelsesmæssig erfaring fra tidligere stillinger. Rektor skal være dynamisk og have en udadvendt personlighed med stor gennemslagskraft. Stillingen kræver forståelse for den politiske beslutningsproces, og rektor skal kunne udvikle netværk og partnerskaber både nationalt og internationalt. Rektor skal have en musikfaglig baggrund og indgående viden om kunstneriske og pædagogiske musikuddannelser samt det danske og internationale musikliv. Der lægges særlig vægt på, at rektor er visionær og formår at inspirere og engagere, og at rektor har de menneskelige og faglige kompetencer, der skal til for at fastholde og fortsat udvikle konservatoriet som højere videregående kunstnerisk uddannelsesinstitution og kulturinstitution under de givne økonomiske rammer. Rektor skal desuden indgå i at understøtte samarbejdet med de andre uddannelsesinstitutioner på Kulturministeriets område. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen, der er klassificeret i lønramme 37, vil blive besat på overenskomstvilkår, medmindre den pågældende i forvejen er tjenestemand. Ansættelse vil ske på åremål for en periode på 5 år med mulighed for forlængelse i op til 3 år. Det forventede lønniveau er ca. 800.000 kr. om året inkl. åremålstillæg, ekskl. pensionsbidrag. Ansøgning Ansøgning vedlagt relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse, sendes via Kulturministeriets elektroniske ansøgningsmodul på www.kum.dk job senest 24. februar 2019. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingschef Steen Kyed, Kulturministeriets departement, på tlf. 24 69 64 25 eller kontorchef Karin Marcussen, Kulturministeriets departement, på tlf. 22 43 70 44. Oplysninger om konservatoriet kan findes på www.dkdm.dk Samtaler gennemføres af et ansættelsesudvalg i uge 10-12. Der kan blive tale om anvendelse af test i forbindelse med ansættelsen. Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er Danmarks største og ældste uddannelsesinstitution for klassiske musikere og musikpædagoger omfattende bachelor- og kandidatuddannelser samt en overbygningsuddannelse i solistklassen. Konservatoriet har en stærk international profil og samarbejder med en række af de bedste konservatorier i verden. Konservatoriet har tilknyttet ca. 400 studerende, 50 fastansatte lærere, 30 teknisk-administrative medarbejdere og mere end 120 timelærere. Musikkonservatoriet har en bevilling på ca. 90 mio. kr.Stillingen som rektor for Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er ledig til besættelse pr. 1. juni 2019.

Det Kongelige Danske Musikkonservatorium
Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er en højere videregående uddannelsesinstitution under Kulturministeriet. Konservatoriet har til opgave på kunstnerisk grundlag at give uddannelse i musik og musikpædagogik og tilgrænsende fagområder ind til det højeste niveau. Konservatoriet skal gennem kunstnerisk praksis og kunstnerisk/pædagogisk udviklingsvirksomhed på højeste niveau medvirke til udviklingen af musikkulturen og styrke dens centrale placering i samfundet.

Det er konservatoriets vision at repræsentere det højeste internationale niveau og samarbejde med en række af de bedste konservatorier i verden. Konservatoriet bidrager afgørende til formidling, aktualisering og løbende fornyelse af den klassiske musik i Danmark.

Konservatoriet uddanner musikere, sangere, musikpædagoger, kirkemusikere, komponister og tonemestre inden for et bredt udvalg af fag og specialer. Det er konservatoriets mål at sikre den højeste kvalitet i de enkelte uddannelsesforløb. Gennem et udbygget samarbejde med aftagere og samarbejdspartnere såvel nationalt som internationalt vil konservatoriet løbende målrette uddannelserne, så de bedst muligt imødekommer musiklivets krav og forventninger. Der forestår en større opgave i forhold til den kommende institutionsakkreditering.

Konservatoriet har indgået en rammeaftale med Kulturministeriet for perioden 2019-2022, hvor konservatoriets økonomi, strategi og væsentligste indsatsområder er fastlagt for kontraktperioden. Rammeaftalen forventes offentliggjort på konservatoriets hjemmeside i løbet af februar.

Om stillingen
Rektor har det overordnede ansvar for konservatoriets virksomhed, herunder uddannelse og kunstnerisk udviklingsvirksomhed, og er ansvarlig for den daglige ledelse i et tæt samarbejde med prorektor, administrationschef og det øvrige ledelsesteam.

Rektor skal have gode lederegenskaber og samarbejdsevner samt ledelsesmæssig erfaring fra tidligere stillinger. Rektor skal være dynamisk og have en udadvendt personlighed med stor gennemslagskraft. Stillingen kræver forståelse for den politiske beslutningsproces, og rektor skal kunne udvikle netværk og partnerskaber både nationalt og internationalt.

Rektor skal have en musikfaglig baggrund og indgående viden om kunstneriske og pædagogiske musikuddannelser samt det danske og internationale musikliv. Der lægges særlig vægt på, at rektor er visionær og formår at inspirere og engagere, og at rektor har de menneskelige og faglige kompetencer, der skal til for at fastholde og fortsat udvikle konservatoriet som højere videregående kunstnerisk uddannelsesinstitution og kulturinstitution under de givne økonomiske rammer.

Rektor skal desuden indgå i at understøtte samarbejdet med de andre uddannelsesinstitutioner på Kulturministeriets område.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen, der er klassificeret i lønramme 37, vil blive besat på overenskomstvilkår, medmindre den pågældende i forvejen er tjenestemand. Ansættelse vil ske på åremål for en periode på 5 år med mulighed for forlængelse i op til 3 år. Det forventede lønniveau er ca. 800.000 kr. om året inkl. åremålstillæg, ekskl. pensionsbidrag.

Ansøgning
Ansøgning vedlagt relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse, sendes via Kulturministeriets elektroniske ansøgningsmodul på www.kum.dk/job senest 24. februar 2019.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingschef Steen Kyed, Kulturministeriets departement, på tlf. 24 69 64 25 eller kontorchef Karin Marcussen, Kulturministeriets departement, på tlf. 22 43 70 44.

Oplysninger om konservatoriet kan findes på www.dkdm.dk

Samtaler gennemføres af et ansættelsesudvalg i uge 10-12. Der kan blive tale om anvendelse af test i forbindelse med ansættelsen.

Vi betragter forskellighed som en ressource og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er Danmarks største og ældste uddannelsesinstitution for klassiske musikere og musikpædagoger omfattende bachelor- og kandidatuddannelser samt en overbygningsuddannelse i solistklassen. Konservatoriet har en stærk international profil og samarbejder med en række af de bedste konservatorier i verden. Konservatoriet har tilknyttet ca. 400 studerende, 50 fastansatte lærere, 30 teknisk-administrative medarbejdere og mere end 120 timelærere. Musikkonservatoriet har en bevilling på ca. 90 mio. kr.
Kulturministeriet, DepartementetFrederiksberg C2019-01-29T00:00:002019-02-24T00:00:00
329959564Executive DirectorRobot The Executive Director will help to fulfil Copenhagen Business School s high ambitions for all its tuition-funded degree programmes (MBA, EMBA, specialized masters, graduate diploma HD) with around 5000 students. The Executive Director of part-time programmes will have high visibility while shaping the portfolio to make it world-class in all aspects and a key component in Northern Europe s developing landscape for life-long learning. She he will achieve commercial growth while simultaneously investing in all key quality parameters and assuring administrative and operational excellence in: Commercial and financial planning Recruitment and admissions Career services International relationships Student support Stakeholder support (Advisory board, Alumni Society) Accreditations Faculty support Quality control She he will report directly to the Dean and be a trusted advisor to the Associate Deans who - as faculty members - lead the programmes academically, with the study boards. The position is based in Copenhagen, a city with one of the world s highest qualities of life, and includes some international travel. Copenhagen Business School is one of Europe s leading and Scandinavia s premier business University. Skills and capabilities Deep and current working knowledge of management education and of complex academic environments in Scandinavia and internationally Unassailable ethical standards Outstanding ability to inspire, listen and to build coalitions Outstanding leadership skills Exceptional programme development and change management skills Results- and quality driven High cultural sensitivity Internationally networked Able to strongly function in a Nordic society Able to navigate a regulatory environment Education A terminal degree from a reputable University or Business School Work experience Multi-year experience in comparable roles in internationally renowned business schools Universities is highly desirable Track record of successively increasing responsibility for staff, budgets and results Track record of developing products and markets Track record of mentoring and developing staff Salaries and terms of employment Recruitment and remuneration are based on the current agreement between the Danish Ministry of Finance and the relevant organization, with a classification and remuneration depending on qualifications and experience. When hiring, there will be the opportunity to negotiate personal allowances. More information If you have questions or want to know more about the job content, please feel free to contact Dean of Education, Gregor Halff, 45 38155858 and gh.edu@cbs.dk. Interviews are expected to start w c 23 March. Some testing may be done for shortlisted candidates. Please apply for the position online by opening the link search online , where you fill out the application form and attach your application with information about previous employment, copies of relevant educational qualifications and CV. Application due: 3 15 2019The Executive Director will help to fulfil Copenhagen Business School’s high ambitions for all its tuition-funded degree programmes (MBA, EMBA, specialized masters, graduate diploma/HD) with around 5000 students. The Executive Director of part-time programmes will have high visibility while shaping the portfolio to make it world-class in all aspects and a key component in Northern Europe's developing landscape for life-long learning.

She/he will achieve commercial growth while simultaneously investing in all key quality parameters and assuring administrative and operational excellence in:
  • Commercial and financial planning
  • Recruitment and admissions
  • Career services
  • International relationships
  • Student support
  • Stakeholder support (Advisory board, Alumni Society)
  • Accreditations
  • Faculty support
  • Quality control

She/he will report directly to the Dean and be a trusted advisor to the Associate Deans who - as faculty members - lead the programmes academically, with the study boards.

The position is based in Copenhagen, a city with one of the world’s highest qualities of life, and includes some international travel. Copenhagen Business School is one of Europe's leading and Scandinavia's premier business University.

Skills and capabilities
  • Deep and current working knowledge of management education and of complex academic environments in Scandinavia and internationally
  • Unassailable ethical standards
  • Outstanding ability to inspire, listen and to build coalitions
  • Outstanding leadership skills
  • Exceptional programme development and change management skills
  • Results- and quality driven
  • High cultural sensitivity
  • Internationally networked
  • Able to strongly function in a Nordic society
  • Able to navigate a regulatory environment

Education
A terminal degree from a reputable University or Business School

Work experience
  • Multi-year experience in comparable roles in internationally renowned business schools/Universities is highly desirable
  • Track record of successively increasing responsibility for staff, budgets and results
  • Track record of developing products and markets
  • Track record of mentoring and developing staff

Salaries and terms of employment
Recruitment and remuneration are based on the current agreement between the Danish Ministry of Finance and the relevant organization, with a classification and remuneration depending on qualifications and experience. When hiring, there will be the opportunity to negotiate personal allowances.

More information
If you have questions or want to know more about the job content, please feel free to contact Dean of Education, Gregor Halff, +45 38155858 and gh.edu@cbs.dk.

Interviews are expected to start w/c 23 March. Some testing may be done for shortlisted candidates.

Please apply for the position online by opening the link "search online", where you fill out the application form and attach your application with information about previous employment, copies of relevant educational qualifications and CV.

Application due: 3/15/2019

 

Copenhagen Business SchoolFrederiksberg2019-02-12T00:00:002019-03-15T00:00:00
329950200Struktureret Regnskabschef søges til større, velrenommeret byggevirksomhed i trekantsområdetBasic Beskrivelse Som regnskabschef bliver du fagligt ansvarlig for en afdeling på fire personer, hvor din opgave bliver at sørge for at afdelingens opgaver bliver doseret til de rette ressourcer og leveres i den forventede kvalitet til tiden. Du indgår i et tæt samarbejde på regnskaberne med koncernens økonomichef, og du får ansvaret for bogholderiet, hvor det overordnet er dit ansvar, at følgende opgaver fuldføres. Arbejdsopgaver Månedsregnskaber i flere af koncernens driftsselskaber Bogholderi igangværende arbejder økonomistyring budgettering Bogføring fakturering Moms Funktionærlønninger Ledelse, fagligt Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er tale om en større danskejet velrenommeret virksomhed i byggebranchen, der har en solid historie og et solidt fundament i dansk erhvervsliv. Man har fokus på kvalitet, præcision og struktur. For den rette medarbejder, er der rigtigt gode udviklingsmuligheder, der er højt til loftet og man møder kollegerne i øjenhøjde på alle niveauer. Virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er struktureret, præcis, loyal og kvalitetsfokuseret. Du er selvkørende, og du kan lide at sætte dit eget aftryk på dine ansvarsområder, inden for de rammer, som du er blevet tildelt. Du har forståelse for, at man løfter i flok, men er også klar på, at tage ansvar for den endelige løsning af opgaven. Du er vant til at håndtere flere selskaber inden for samme koncern, og du ser en ære i at gøre tingene rigtigt fra starten. IT-kompetencer Navision, Excel Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

Som regnskabschef bliver du fagligt ansvarlig for en afdeling på fire personer, hvor din opgave bliver at sørge for at afdelingens opgaver bliver doseret til de rette ressourcer og leveres i den forventede kvalitet til tiden. Du indgår i et tæt samarbejde på regnskaberne med koncernens økonomichef, og du får ansvaret for bogholderiet, hvor det overordnet er dit ansvar, at følgende opgaver fuldføres.

Arbejdsopgaver

  • Månedsregnskaber i flere af koncernens driftsselskaber
  • Bogholderi/igangværende arbejder/økonomistyring/budgettering
  • Bogføring/fakturering
  • Moms
  • Funktionærlønninger
  • Ledelse, fagligt
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er tale om en større danskejet velrenommeret virksomhed i byggebranchen, der har en solid historie og et solidt fundament i dansk erhvervsliv. Man har fokus på kvalitet, præcision og struktur. For den rette medarbejder, er der rigtigt gode udviklingsmuligheder, der er højt til loftet og man møder kollegerne i øjenhøjde på alle niveauer. Virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er struktureret, præcis, loyal og kvalitetsfokuseret. Du er selvkørende, og du kan lide at sætte dit eget aftryk på dine ansvarsområder, inden for de rammer, som du er blevet tildelt. Du har forståelse for, at man løfter i flok, men er også klar på, at tage ansvar for den endelige løsning af opgaven. Du er vant til at håndtere flere selskaber inden for samme koncern, og du ser en ære i at gøre tingene rigtigt fra starten.

IT-kompetencer

Navision, Excel

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/7772abb2_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-01-29T13:13:18.1232019-03-04T00:00:00
329950192Regnskabschef deltid, søges til entreprenørvirksomhed i TrekantsområdetBasic Beskrivelse Som regnskabschef bliver du ansvarlig for selskabets samlede bogholderi. Du bliver fagligt ansvarlig for en kontorassistent, der i samarbejde med dig og under input fra dig forestår de daglige regnskabsmæssige opgaver. Du er den primære faglige operationelle kompetence, og det er dit ansvar i et tæt samarbejde med koncernøkonomichefen, at følgende opgaver honoreres. Arbejdsopgaver Budgetter Månedsregnskaber Løn Bogføring finans kreditorer Betalinger Moms Sparringspartner til ledelse Diverse ad hoc opgaver Om virksomheden Der er tale om en stærk aktør inden for byggebranchen, der gennem de seneste år har øget deres andel af markedet. Virksomheden er en del af en koncernstruktur, hvor der er højt til loftet, og hvor det er vigtigt, at man forstår at løfte i flok. Virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er struktureret, præcis, loyal og kvalitetsfokuseret. Du er særdeles selvkørende, og du har evnen til hurtigt at skabe dig et overblik over hele regnskabet. Du fungerer rigtigt godt i den operationelle og sparrende rolle. Du møder dine interessenter i øjenhøjde, og du trives med en balanceret hverdag, hvor der er tiden til at gøre tingene rigtigt første gang. IT-kompetencer C5, Excel Uddannelse HD-R eller tilsvarende Sprog Engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

Som regnskabschef bliver du ansvarlig for selskabets samlede bogholderi. Du bliver fagligt ansvarlig for en kontorassistent, der i samarbejde med dig og under input fra dig forestår de daglige regnskabsmæssige opgaver. Du er den primære faglige operationelle kompetence, og det er dit ansvar i et tæt samarbejde med koncernøkonomichefen, at følgende opgaver honoreres.

Arbejdsopgaver

  • Budgetter
  • Månedsregnskaber
  • Løn
  • Bogføring/finans/kreditorer
  • Betalinger
  • Moms
  • Sparringspartner til ledelse
  • Diverse ad hoc opgaver

Om virksomheden

Der er tale om en stærk aktør inden for byggebranchen, der gennem de seneste år har øget deres andel af markedet. Virksomheden er en del af en koncernstruktur, hvor der er højt til loftet, og hvor det er vigtigt, at man forstår at løfte i flok. Virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er struktureret, præcis, loyal og kvalitetsfokuseret. Du er særdeles selvkørende, og du har evnen til hurtigt at skabe dig et overblik over hele regnskabet. Du fungerer rigtigt godt i den operationelle og sparrende rolle. Du møder dine interessenter i øjenhøjde, og du trives med en balanceret hverdag, hvor der er tiden til at gøre tingene rigtigt første gang.

IT-kompetencer

C5, Excel

Uddannelse

HD-R eller tilsvarende

Sprog

Engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/3b672842_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-01-29T13:12:50.7932019-03-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Underdirektør for Forretnings-IT til drift og videreudvikling af fremtidens digitale skattevæsen

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Vil du stå i spidsen for medarbejdere og chefer, som dagligt er omdrejningspunkt for at skabe et solidt it-fundament for finansiering af det danske samfund? Og som får en nøglerolle i en stor, spændende og udfordrende IT-transformationsopgave? Vil d...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:19. februar 2019

Rektor for Det Kongelige Danske Musikkonservatorium

Kulturministeriet, Departementet

Frederiksberg C
Stillingen som rektor for Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er ledig til besættelse pr. 1. juni 2019. Det Kongelige Danske Musikkonservatorium Det Kongelige Danske Musikkonservatorium er en højere videregående uddannelsesinstitution under Kul...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Executive Director

Copenhagen Business School

Frederiksberg
The Executive Director will help to fulfil Copenhagen Business School s high ambitions for all its tuition-funded degree programmes (MBA, EMBA, specialized masters, graduate diploma HD) with around 5000 students. The Executive Director of part-time ...
Indrykket:12. februar 2019
Udløbsdato:15. marts 2019

Struktureret Regnskabschef søges til større, velrenommeret byggevirksomhed i trekantsområdet

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabschef bliver du fagligt ansvarlig for en afdeling på fire personer, hvor din opgave bliver at sørge for at afdelingens opgaver bliver doseret til de rette ressourcer og leveres i den forventede kvalitet til tiden. Du indgår i...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Regnskabschef deltid, søges til entreprenørvirksomhed i Trekantsområdet

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabschef bliver du ansvarlig for selskabets samlede bogholderi. Du bliver fagligt ansvarlig for en kontorassistent, der i samarbejde med dig og under input fra dig forestår de daglige regnskabsmæssige opgaver. Du er den primære ...
Indrykket:29. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019