Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Direktør til det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø

Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark.

Topledelse af et sektorforskningscenter
Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter.

Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA’s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø.

Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik.

Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere.

Som direktør forventes det, at du:

  • har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter
  • har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed
  • har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og – resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser
  • kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer
  • har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. oktober 2019.

Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015 eller bestyrelsesformand Stina Vrang Elias på tlf. 3342 6601.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174.

Der vil indgå test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 8. august 2019.

Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012629Phoenix-c66bfd3312019-04-26T00:00:00Direktør til det Nationale Forskningscenter for ArbejdsmiljøHar du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked
I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark.

Topledelse af et sektorforskningscenter
Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter.

Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA’s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø.

Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik.

Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere.

Som direktør forventes det, at du:
  • har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter
  • har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed
  • har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og – resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser
  • kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer
  • har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder.

Vi finder løsninger sammen
Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. oktober 2019.

Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten.

Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø.

Spørgsmål og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015 eller bestyrelsesformand Stina Vrang Elias på tlf. 3342 6601.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174.

Der vil indgå test i ansættelsesforløbet.

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 8. august 2019.

Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk


2019-06-26T00:51:18.243 Har du ledelsesmæssige kompetencer på topchefniveau, og er du forskningskyndig? Kan du stå i spidsen for en organisation med ambitioner om at være på forkant med forskningen i arbejdsmiljø nationalt og internationalt? Så er du måske den nye direktør for det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø (NFA) forsker vi i arbejdsmiljøets betydning for helbred nu og i fremtiden. Som en sektorforskningsinstitution inden for Beskæftigelsesministeriet er det vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet og udføre forskning med et klart samfundsmæssigt sigte. Vi uddanner forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi understøtter den politiske beslutningsproces og myndighedsarbejdet med ny forskningsbaseret viden. Og vi sikrer, at forskningsbaseret viden kan bruges i praksis af arbejdspladser, arbejdsmarkedets parter og rådgivere på arbejdsmiljøområdet. Derved bidrager vi til at udvikle et godt arbejdsmiljø i Danmark. Topledelse af et sektorforskningscenter Direktøren skal under ansvar over for bestyrelsen og beskæftigelsesministeren videreudvikle NFA. Du har ansvaret for at implementere strategien og være drivkraft i at skabe grundlaget for langsigtede strategiændringer samt konsolidere og udbygge NFA som nationalt omdrejningspunkt for arbejdsmiljøforskning i samspil med andre forskningsinstitutioner og forskningsfelter. Som direktør skal du stå i spidsen for, at NFA´s forskning bidrager til, at de politiske beslutninger på arbejdsmiljøområdet tages på det bedst mulige videngrundlag. Du skal sikre, at NFA s forskning får samfundsmæssig effekt ved, at forskningsbaseret viden inspirerer og anvendes af arbejdspladser i deres indsats for at udvikle et godt arbejdsmiljø. Du skal sætte klar retning for organisationen og skal med tæft og gennemslagskraft smidigt kunne håndtere spændingsfeltet mellem forskning, myndighedsudøvelse og politik. Direktøren refererer til departementschefen i Beskæftigelsesministeriet og indgår i ministeriets koncernledelse. Du får det direkte personaleansvar for en vicedirektør og syv chefer. Sammen har I ansvaret for at lede ca. 170 fagligt dygtige og dedikerede medarbejdere. Som direktør forventes det, at du: har betydelig ledelsesmæssig erfaring, som du bruger til at sætte klar retning og udvikle en vidensintensiv organisation med fokus på resultater i en omverden med mange interessenter har alsidig og solid erfaring inden for forskning og udredning ved i en årrække at have varetaget forskningsopgaver eller har haft ansvaret for forskningsledelse, forskningsadministration, forskningspolitik mv. i en institution eller virksomhed har strategisk forståelse for og indsigt i, hvordan forskningsviden og resultater omsættes til praksis, og hvordan praksis kan sætte retning for kommende forskningsindsatser kan indgå i et tæt og konstruktivt samarbejde med det politiske niveau, arbejdsmarkedets parter og relevante forskningsmiljøer har erfaring inden for arbejdsmarkedsområdet eller tilgrænsende sektorområder. Vi finder løsninger sammen Som en del af Beskæftigelsesministeriet er Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en fuldtidsstilling. Vi vil gerne have, at du starter senest den 1. oktober 2019. Stillingen er klassificeret i løngruppe 2 (tidligere lønramme 38), og ansættelsen sker på åremål med mulighed for forlængelse i maksimalt tre år. Der vil være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Ansættelsen vil ske efter rammeaftale om kontraktansættelse af chefer i staten. Du vil blive ansat af beskæftigelsesministeren efter indstilling fra bestyrelsen i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Spørgsmål og ansøgning Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte departementschef Jakob Jensen på tlf. 7220 5015 eller bestyrelsesformand Stina Vrang Elias på tlf. 3342 6601. Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-chef Rikke Perlman på tlf. 7220 5174. Der vil indgå test i ansættelsesforløbet. Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen. Hvis du er tjenestemand, skal ansøgningen stiles til Dronningen. Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest torsdag den 8. august 2019. Du kan læse mere om os på www.nfa.dk og www.bm.dk11jobnetc66bfd33100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=122284&DepartmentId=6068&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3514654Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø11Lersø Parkallé 1052100København Ø72205015DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent750276JobNet4979573497957310026-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c66bfd33https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c66bfd33https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c66bfd33&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c66bfd33&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse361576383noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330075744Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen søger ny fagdirektørBasic Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i København Kommune søger en visionær og ambitiøs fagdirektør, der kan udvikle og sikre vores kernedrift. Vi skaber vækst og velfærd ved at få ledige og sygemeldte hurtigt i job og uddannelse og sikrer, at udsatte borgere afklares hurtigt, så de kan komme videre. Forvaltningen har ca. 2.000 medarbejdere og har kontakt til godt 100.000 ledige og sygemeldte københavnere hvert år. Vi er ansvarlige for kommunens beskæftigelses- og integrationsindsats og for Københavns Erhvervshus. Vores bruttobudget er på 9,8 mia. kr. Vi samarbejder med 11.900 virksomheder om at få ledige i job enten direkte eller via støttede job men vil gerne samarbejde med endnu flere. Som medlem af direktionen er det din opgave at medvirke til at nytænke, udvikle og sikre forvaltningens kernedrift. Det gælder både den daglige drift og implementeringen af de mange nye reformer og politiske initiativer på området. Vi arbejder evidensbaseret og ønsker at arbejde endnu mere systematisk med brug af data til at understøtte og udvikle vores kerneforretning. Vi har fokus på at levere bedre og mere effektiv service til borgere og til virksomheder bl.a. via en ambitiøs digitaliseringsstrategi og brug af servicedesign. Du vil indgå i en direktion på tre personer og vil stå for ledelsen af dele af forvaltningen. Vi har et godt samarbejde i direktionen med højt ambitionsniveau, plads til fælles refleksion, gode diskussioner og en uformel tone. Vi lægger vægt på, at du har erfaring og resultater fra større politisk styrede organisationer især i forhold til styring og drift. Vi forventer, at du kan sikre effektivitet, retssikkerhed og god service for borgere og virksomheder. Erfaring og viden inden for beskæftigelsesområdet er en fordel, men er ikke en betingelse. Som leder formår du at sætte og formidle en tydelig og motiverende strategisk retning for organisationen. Du har interesse for og erfaring med at lede gennem andre ledere, og du er god til at inddrage ledere og medarbejdere i dialog om opgaveløsningen. Du ved, hvornår opgaver skal uddelegeres, og hvornår du selv skal være tæt involveret i løsningen. Du har fokus på gode relationer, et godt arbejdsmiljø og god trivsel. Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en af syv forvaltninger i Københavns Kommune. Du kan læse mere om forvaltningen på: www.kk.dk bif. Læs mere om stillingen på dette link: https: recruiter.hr-manager.net Export Attachments ViewFileManagerDocument.aspx?id b2b47680-24d7-465d-b050-fa591f7fb175&cid 1518, hvor du kan finde relevante oplysninger om strategier, budget og en uddybende profil. Ansættelsesvilkår Stillingen ønskes besat med tiltrædelse senest den 1. december 2019. Stillingen forventes besat på kontraktvilkår. Lønnen vil herefter udgøre ca. 1,2 mio. kr. Hertil kommer pension på p.t. 20,17 . Mere information Du er velkommen til at kontakte partner i Genitor Tina Overgaard på 3141 0582 eller via e-mail to@genitor.dk for en fortrolig drøftelse af dine muligheder i stillingen, ligesom du kan få nærmere information om stillingen ved henvendelse til administrerende direktør Tanja Franck på 3366 2851. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 10. september 2019

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i København Kommune søger en visionær og ambitiøs fagdirektør, der kan udvikle og sikre vores kernedrift. Vi skaber vækst og velfærd ved at få ledige og sygemeldte hurtigt i job og uddannelse og sikrer, at udsatte borgere afklares hurtigt, så de kan komme videre.

Forvaltningen har ca. 2.000 medarbejdere og har kontakt til godt 100.000 ledige og sygemeldte københavnere hvert år. Vi er ansvarlige for kommunens beskæftigelses- og integrationsindsats og for Københavns Erhvervshus. Vores bruttobudget er på 9,8 mia. kr.

Vi samarbejder med 11.900 virksomheder om at få ledige i job enten direkte eller via støttede job – men vil gerne samarbejde med endnu flere.

Som medlem af direktionen er det din opgave at medvirke til at nytænke, udvikle og sikre forvaltningens kernedrift. Det gælder både den daglige drift og implementeringen af de mange nye reformer og politiske initiativer på området.

Vi arbejder evidensbaseret og ønsker at arbejde endnu mere systematisk med brug af data til at understøtte og udvikle vores kerneforretning. Vi har fokus på at levere bedre og mere effektiv service til borgere og til virksomheder bl.a. via en ambitiøs digitaliseringsstrategi og brug af servicedesign.

Du vil indgå i en direktion på tre personer og vil stå for ledelsen af dele af forvaltningen. Vi har et godt samarbejde i direktionen med højt ambitionsniveau, plads til fælles refleksion, gode diskussioner og en uformel tone.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring og resultater fra større politisk styrede organisationer – især i forhold til styring og drift. Vi forventer, at du kan sikre effektivitet, retssikkerhed og god service for borgere og virksomheder. Erfaring og viden inden for beskæftigelsesområdet er en fordel, men er ikke en betingelse.

Som leder formår du at sætte og formidle en tydelig og motiverende strategisk retning for organisationen. Du har interesse for og erfaring med at lede gennem andre ledere, og du er god til at inddrage ledere og medarbejdere i dialog om opgaveløsningen. Du ved, hvornår opgaver skal uddelegeres, og hvornår du selv skal være tæt involveret i løsningen. Du har fokus på gode relationer, et godt arbejdsmiljø og god trivsel.

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen er en af syv forvaltninger i Københavns Kommune. Du kan læse mere om forvaltningen på: www.kk.dk/bif.

Læs mere om stillingen på dette link: https://recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=b2b47680-24d7-465d-b050-fa591f7fb175&cid=1518, hvor du kan finde relevante oplysninger om strategier, budget og en uddybende profil.

Ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat med tiltrædelse senest den 1. december 2019.

Stillingen forventes besat på kontraktvilkår. Lønnen vil herefter udgøre ca. 1,2 mio. kr. Hertil kommer pension på p.t. 20,17%.

Mere information
Du er velkommen til at kontakte partner i Genitor Tina Overgaard på 3141 0582 eller via e-mail to@genitor.dk for en fortrolig drøftelse af dine muligheder i stillingen, ligesom du kan få nærmere information om stillingen ved henvendelse til administrerende direktør Tanja Franck på 3366 2851.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 10. september 2019

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBeskæftigelses- og IntegrationsforvaltningenKøbenhavn V2019-08-20T15:01:15.2002019-09-10T00:00:00
330072930Direktør til Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns KommuneBasic Vil du stå i spidsen for at videreudvikle fremtidens København, som er på vej mod en ny liga af storbyer? Og vil du være med til at sikre, at København fortsat er en velfungerende by for københavnere og erhvervslivet samt byens gæster og brugere? Som ny direktør i Teknik- og Miljøforvaltningen bliver du, som en del af direktionen, det strategiske omdrejningspunkt i forvaltningen. Du refererer til den administrerende direktør og indgår i en ledelse, der tager fælles ansvar for at sikre en sammen­hængende opgaveløsning på tværs af forvaltning og kommune. Udover strategisk ledelse af forvaltningen forventes du at sætte klar retning og sikre en effektiv styring og udvikling. Derudover spiller du en central rolle, når forvaltningens vision skal omsættes til en by med liv, kant og ansvar. Teknik- og Miljøforvaltningen sta°r aktuelt overfor en række store udfordringer, som bliver den nye direktions altoverskyggende prioritet at fa° rettet op pa°. Der er politisk og administrativt truffet en række beslutninger, der pa°virker hele organisationen, og som direktionen vil have stor opmærksomhed pa° at ha°ndtere. Af andre væsentlige opgaver er igangsættelse, implementering og afslutning af tvær­gående projekter samt betjening af det politiske niveau. Forvaltningen er i berøring med mange af byens borgere og er ofte under stor offentlig og politisk bevågenhed. Som direktør bidrager du til at sikre, at københavnere, erhvervsliv og byens brugere oplever en professionel, serviceminded kommune med et højt fagligt niveau, ligesom du bidrager med god embedsmandsførelse og politisk tæft. Vi søger en direktør med solid ledererfaring og erfaring som rådgiver og strategisk sparringspartner for en politisk ledelse. Du er nytænkende, modig og resultat­orienteret, og du evner at styrke sammenhængskraften og forvaltningens opgaveløsning gennem tydelig kommunikation, samarbejde og videndeling. Din ledelsesstil er delegerende, åben og inddragende. Se den uddybende job- og personprofil på www.genitor.dk. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte administrerende direktør, Søren Wille på 2491 5740 eller partner i Genitor Tina Overgaard på 3141 0582. Læs mere om Københavns Kommune og forvaltningen på www.kk.dk. Søg via nedenstående link senest søndag den 8. september 2019

Vil du stå i spidsen for at videreudvikle fremtidens København, som er på vej mod en ny liga af storbyer? Og vil du være med til at sikre, at København fortsat er en velfungerende by for københavnere og erhvervslivet samt byens gæster og brugere?

Som ny direktør i Teknik- og Miljøforvaltningen bliver du, som en del af direktionen, det strategiske omdrejningspunkt i forvaltningen. Du refererer til den administrerende direktør og indgår i en ledelse, der tager fælles ansvar for at sikre en sammen­hængende opgaveløsning på tværs af forvaltning og kommune. Udover strategisk ledelse af forvaltningen forventes du at sætte klar retning og sikre en effektiv styring og udvikling. Derudover spiller du en central rolle, når forvaltningens vision skal omsættes til en by med liv, kant og ansvar.

Teknik- og Miljøforvaltningen sta°r aktuelt overfor en række store udfordringer, som bliver den nye direktions altoverskyggende prioritet at fa° rettet op pa°. Der er politisk og administrativt truffet en række beslutninger, der pa°virker hele organisationen, og som direktionen vil have stor opmærksomhed pa° at ha°ndtere.

Af andre væsentlige opgaver er igangsættelse, implementering og afslutning af tvær­gående projekter samt betjening af det politiske niveau. Forvaltningen er i berøring med mange af byens borgere og er ofte under stor offentlig og politisk bevågenhed. Som direktør bidrager du til at sikre, at københavnere, erhvervsliv og byens brugere oplever en professionel, serviceminded kommune med et højt fagligt niveau, ligesom du bidrager med god embedsmandsførelse og politisk tæft.

Vi søger en direktør med solid ledererfaring og erfaring som rådgiver og strategisk sparringspartner for en politisk ledelse. Du er nytænkende, modig og resultat­orienteret, og du evner at styrke sammenhængskraften og forvaltningens opgaveløsning gennem tydelig kommunikation, samarbejde og videndeling. Din ledelsesstil er delegerende, åben og inddragende.

Se den uddybende job- og personprofil på www.genitor.dk. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte administrerende direktør, Søren Wille på 2491 5740 eller partner i Genitor Tina Overgaard på 3141 0582.

Læs mere om Københavns Kommune og forvaltningen på www.kk.dk.

Søg via nedenstående link senest søndag den 8. september 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngTeknik- og MiljøforvaltningenKøbenhavn V2019-08-14T17:00:56.2672019-09-08T00:00:00
330076389Underdirektør til AnalyseRobot Vil du stå i spidsen for den strategiske udvikling af skatteforvaltningen inden for BI, analytics, robotics og AI? Som underdirektør for Analyse får du ansvaret for at levere ydelser inden for BI, robotics, analytics og AI til den øvrige del af skatteforvaltningen. Derudover skal du aktivt bidrage til at levere større projekter og programmer samt bidrage til udformningen af det fremtidige systemlandskab i skatteforvaltningen i samarbejde med en lang række kolleger. Der er en stor tværgående koordineringsopgave i forhold til de øvrige styrelser i forhold til leverancer og projekter. Vi forventer, at du er i stand til at sikre leverancer i rette kvalitet og til rette tid, samtidig med at du skaber gode og tillidsfulde relationer på tværs af fagområder og styrelser. Du får en helt central rolle i at understøtte den øvrige skatteforvaltning med udviklingen af løsninger på det samlede analytics-område. Det betyder, at du skal: Fastholde og videreudvikle et effektivt leveranceapparat, der arbejder efter agile principper Sikre at leverancer og projekter leveres til tiden og inden for den aftalte økonomi Være helt central i udvikling og implementeringen af en ny platform Sikre at leverancerne skaber den forventede værdi og prioriteres i overensstemmelse hermed Sikre at metoder og teknologier er tidssvarende og i overensstemmelse med industristandarder inden for BI, robotics, analytics og AI. Underdirektørområdet Analyse består af seks kontorer med i alt 110 medarbejdere, og du får den overordnede ledelse af områdets medarbejdere og personaleledelse af seks dygtige ledere, der samtidig er faglige specialister inden for deres område. Det er en stor og kompleks opgave at lede et bredt område med faglig dybde og samtidig sikre en effektiv leveranceorganisation. Derfor skal du være i stand til at lede og udvikle det faglige fundament, samtidig med at deadlines, fremdrift og økonomi overholdes i leverancer. Vi er en del af fagdirektørområdet Data og Analyse, og du skal arbejde tæt sammen med den anden underdirektør på fagdirektørområdet. Vores område spiller en central rolle i den strategiske udvikling af vores nye skatteforvaltning, og vi arbejder med fremtiden inden for robotics, AI, Big Data og analytics. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er en ny organisation, og vi forventer derfor, at der kan ske løbende justeringer af opgaveporteføljen mv. På samme måde skal du også drive tværorganisatoriske initiativer, hvor du bl.a. får medansvar for kvalitetssikring og test. Målet er, at vi over tid får skabt et attraktivt og professionelt miljø for it-udvikling. Om dig Vi lægger vægt på, at du har dokumenteret erfaring med: Ledelse af ledere inden for data eller analyseområdet At arbejde strategisk og operationelt med analytics udvikling, test og produktionslægning af modeller, anvendelse af analytics til at understøtte (automatiseret) sagsbehandling og ledelsesbeslutninger, samt overblik over værktøjer og platforme Hvordan anvendelse af data og analytics i praksis påvirker ledelse, organisation, processer, compliance og kundeinteraktion At udvikle og implementere løsninger i et komplekst set-up med mange interessenter At optimere processer og leveranceorganisation i en agil udviklingsorganisation Som leder er du synlig og inspirerende, du kommer rundt i hele området, og du sætter klare mål og kan drive området fremad på en motiverende facon. Du opleves som autentisk og har en naturlig autoritet og gennemslagskraft. Du har politisk tæft og kan navigere og trives i et politisk landskab med høj offentlig bevågenhed. Derudover er du en stærk kommunikator, der evner at kommunikere på alle niveauer i en organisation, ligesom du skaber stærke relationer, både internt og eksternt. Vi lægger vægt på, at du kan skabe overblik og håndtere komplekse problemstillinger. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret i lønramme 38 løngruppe 2. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Østbanegade 123, 2100 København Ø, men der kan forventes en del mødeaktivitet på styrelsens kommende hovedsæde på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Tiltrædelse pr. 1. november 2019 eller snarest derefter. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 5. september 2019. Vi forventer at anvende faglig case og tests i rekrutteringsforløbet. Tests udføres i samarbejde med konsulentfirmaet Mercuri Urval A S. Hvis du ønsker yderligere oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte fagdirektør for Data og Analyse Jens Daugaard på telefon 72 37 04 58. Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du stå i spidsen for den strategiske udvikling af skatteforvaltningen inden for BI, analytics, robotics og AI?

Som underdirektør for Analyse får du ansvaret for at levere ydelser inden for BI, robotics, analytics og AI til den øvrige del af skatteforvaltningen. Derudover skal du aktivt bidrage til at levere større projekter og programmer samt bidrage til udformningen af det fremtidige systemlandskab i skatteforvaltningen i samarbejde med en lang række kolleger. Der er en stor tværgående koordineringsopgave i forhold til de øvrige styrelser i forhold til leverancer og projekter. Vi forventer, at du er i stand til at sikre leverancer i rette kvalitet og til rette tid, samtidig med at du skaber gode og tillidsfulde relationer på tværs af fagområder og styrelser.

Du får en helt central rolle i at understøtte den øvrige skatteforvaltning med udviklingen af løsninger på det samlede analytics-område. Det betyder, at du skal:

  • Fastholde og videreudvikle et effektivt leveranceapparat, der arbejder efter agile principper
  • Sikre at leverancer og projekter leveres til tiden og inden for den aftalte økonomi
  • Være helt central i udvikling og implementeringen af en ny platform
  • Sikre at leverancerne skaber den forventede værdi og prioriteres i overensstemmelse hermed
  • Sikre at metoder og teknologier er tidssvarende og i overensstemmelse med industristandarder inden for BI, robotics, analytics og AI.


Underdirektørområdet Analyse består af seks kontorer med i alt 110 medarbejdere, og du får den overordnede ledelse af områdets medarbejdere og personaleledelse af seks dygtige ledere, der samtidig er faglige specialister inden for deres område. Det er en stor og kompleks opgave at lede et bredt område med faglig dybde og samtidig sikre en effektiv leveranceorganisation. Derfor skal du være i stand til at lede og udvikle det faglige fundament, samtidig med at deadlines, fremdrift og økonomi overholdes i leverancer.

Vi er en del af fagdirektørområdet Data og Analyse, og du skal arbejde tæt sammen med den anden underdirektør på fagdirektørområdet. Vores område spiller en central rolle i den strategiske udvikling af vores nye skatteforvaltning, og vi arbejder med fremtiden inden for robotics, AI, Big Data og analytics.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er en ny organisation, og vi forventer derfor, at der kan ske løbende justeringer af opgaveporteføljen mv. På samme måde skal du også drive tværorganisatoriske initiativer, hvor du bl.a. får medansvar for kvalitetssikring og test. Målet er, at vi over tid får skabt et attraktivt og professionelt miljø for it-udvikling.

Om dig

Vi lægger vægt på, at du har dokumenteret erfaring med:

  • Ledelse af ledere inden for data eller analyseområdet
  • At arbejde strategisk og operationelt med analytics; udvikling, test og produktionslægning af modeller, anvendelse af analytics til at understøtte (automatiseret) sagsbehandling og ledelsesbeslutninger, samt overblik over værktøjer og platforme
  • Hvordan anvendelse af data og analytics i praksis påvirker ledelse, organisation, processer, compliance og kundeinteraktion
  • At udvikle og implementere løsninger i et komplekst set-up med mange interessenter
  • At optimere processer og leveranceorganisation i en agil udviklingsorganisation


Som leder er du synlig og inspirerende, du kommer rundt i hele området, og du sætter klare mål og kan drive området fremad på en motiverende facon. Du opleves som autentisk og har en naturlig autoritet og gennemslagskraft.

Du har politisk tæft og kan navigere og trives i et politisk landskab med høj offentlig bevågenhed. Derudover er du en stærk kommunikator, der evner at kommunikere på alle niveauer i en organisation, ligesom du skaber stærke relationer, både internt og eksternt. Vi lægger vægt på, at du kan skabe overblik og håndtere komplekse problemstillinger.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er klassificeret i lønramme 38/løngruppe 2. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted vil indtil videre være Østbanegade 123, 2100 København Ø, men der kan forventes en del mødeaktivitet på styrelsens kommende hovedsæde på Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Tiltrædelse pr. 1. november 2019 eller snarest derefter.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 5. september 2019.

Vi forventer at anvende faglig case og tests i rekrutteringsforløbet. Tests udføres i samarbejde med konsulentfirmaet Mercuri Urval A/S.

Hvis du ønsker yderligere oplysninger omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte fagdirektør for Data og Analyse Jens Daugaard på telefon 72 37 04 58.

Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, KBH, ØstbanegadeKøbenhavn Ø2019-08-21T00:00:002019-09-05T00:00:00
330062384International Media Support (IMS) is looking for a Deputy Director of ProgrammesRobot International Media Support (IMS) is an international non-profit organisation that supports local media and human rights groups in countries affected by conflict, political transition and authoritarian rule. Set up in 2001, the organisation has since then worked with hundreds of local and international partners to support independent journalism, freedom of expression and the safety of journalists. The organisation is currently revising its overall strategy with a view to making it responsive to the changes the world is experiencing in terms of socio-political and conflict-related challenges, powerful movements for social equality as well as technology-driven developments that confront the world s independent media and human rights groups. Parallel to its strategy revision, IMS is engaged in the ongoing improvement of its programmes to ensure that they meet the high demands set by its global network of partners, its funders, and IMS itself. The organisation is looking for a Deputy Director of Programmes who can help lead these efforts by driving the ongoing development and institutionalisation of key tools and methodologies focused on furthering independent journalism and quality improvement of programmes, while the Executive Director continues their focus on overall strategic development of the organisation as a whole. A primary task will be to ensure that the organisation remains at the forefront of relevant developments as they relate to media and technology, human rights, international and regional developments, conflicts, social and environmental change. IMS current management consists of an Executive Director, a Deputy Director of Operations and four Heads of Department, each of whom oversee a geographic region of programmes, as well as the Head of the organisation s Finance and Resources department. The organisation also has a number of cross-cutting support and development units. It is governed by a Board which includes international media, human rights and civil society experts as well as representatives appointed by its Danish founders. IMS head office is in Copenhagen and the organisation has presence in the Middle East and North Africa, Asia and Africa. The organisation is funded by the Scandinavian governments, the European Union, private foundations, and others. Job summary The overall objective of the role as Deputy Director is to work with the Executive Director as part of the organisation s management group to lead efforts to implement and institutionalise the organisation s strategy including work to refine its key methodologies and to deepen the quality of its programmes and results. The Deputy Director is a new position. The Deputy Director will report to IMS Executive Director and the IMS Board. Main responsibilities The scope of work entails, but is not necessarily limited to: Taking a leading role in the ongoing development and institutionalisation of IMS core and specific approaches to independent journalism, safety for journalists and freedom of expression work in its programmes. Overseeing efforts to enhance the convergence between programme development, learning, results and communication. Overseeing work to enhance programmatic quality and results, including by strengthening learning and providing advice to programmes to ensure that objectives are being achieved and high quality is maintained at all levels. Ensuring the ongoing streamlining of and improvement to the organisation s substantive expertise and their application in programmes together with Heads of Departments. Oversee together with IMS management the gender mainstreaming of IMS programmes, policies and strategies. Providing departments and individual programmes with appropriate advice related to strategic aspects of programmes and donor relations. Overseeing efforts to enhance visibility of the organisation through strengthened public profiling, improved results communication, and donor reporting. Assisting the Executive Director in the management of relationships with key donors. Candidate profile A post-graduate degree in a relevant field. 7-10 years of progressively responsible experience in international development, media and freedom of expression, human rights or adjacent field. Solid understanding of the media development and or freedom of expression fields, including knowledge of key stakeholders globally. Broad experience with programme management in an international development context. Experience in fundraising and proposal development for government funders including, ideally, Denmark, Sweden and Norway. Ability to lead through example and to inspire colleagues experience in managing staff and delegating responsibility. Excellent writing and communication skills, including a demonstrated ability to effectively communicate both verbally and in writing in English. Ability to work constructively with colleagues at all levels in the organisation as well as external partners. Everyone with the required qualifications and skills is encouraged to apply, regardless of sex, sexual orientation or gender identity. Duration and location Duty station: IMS headquarters, Copenhagen, Denmark. Starting date: October 2019 or as soon as possible. How to apply Please submit an Application letter and CV with relevant qualifications no later than 11th of August 2019. Interviews with selected candidates will take place end of August 2019. For further information about IMS please visit www.mediasupport.org

International Media Support (IMS) is an international non-profit organisation that supports local media and human rights groups in countries affected by conflict, political transition and authoritarian rule. Set up in 2001, the organisation has since then worked with hundreds of local and international partners to support independent journalism, freedom of expression and the safety of journalists. 

The organisation is currently revising its overall strategy with a view to making it responsive to the changes the world is experiencing in terms of socio-political and conflict-related challenges, powerful movements for social equality as well as technology-driven developments that confront the world’s independent media and human rights groups. Parallel to its strategy revision, IMS is engaged in the ongoing improvement of its programmes to ensure that they meet the high demands set by its global network of partners, its funders, and IMS itself. 

The organisation is looking for a Deputy Director of Programmes who can help lead these efforts by driving the ongoing development and institutionalisation of key tools and methodologies focused on furthering independent journalism and quality improvement of programmes, while the Executive Director continues their focus on overall strategic development of the organisation as a whole. A primary task will be to ensure that the organisation remains at the forefront of relevant developments as they relate to media and technology, human rights, international and regional developments, conflicts, social and environmental change. 

IMS’ current management consists of an Executive Director, a Deputy Director of Operations and four Heads of Department, each of whom oversee a geographic region of programmes, as well as the Head of the organisation’s Finance and Resources department. The organisation also has a number of cross-cutting support and development units. It is governed by a Board which includes international media, human rights and civil society experts as well as representatives appointed by its Danish founders. IMS’ head office is in Copenhagen and the organisation has presence in the Middle East and North Africa, Asia and Africa. The organisation is funded by the Scandinavian governments, the European Union, private foundations, and others.

Job summary  

The overall objective of the role as Deputy Director is to work with the Executive Director as part of the organisation’s management group to lead efforts to implement and institutionalise the organisation’s strategy including work to refine its key methodologies and to deepen the quality of its programmes and results. The Deputy Director is a new position. The Deputy Director will report to IMS’ Executive Director and the IMS Board.

Main responsibilities 

The scope of work entails, but is not necessarily limited to:

  • Taking a leading role in the ongoing development and institutionalisation of IMS’ core and specific approaches to independent journalism, safety for journalists and freedom of expression work in its programmes.
  • Overseeing efforts to enhance the convergence between programme development, learning, results and communication.
  • Overseeing work to enhance programmatic quality and results, including by strengthening learning and providing advice to programmes to ensure that objectives are being achieved and high quality is maintained at all levels.
  • Ensuring the ongoing streamlining of and improvement to the organisation’s substantive expertise and their application in programmes together with Heads of Departments.
  • Oversee together with IMS’ management the gender mainstreaming of IMS’ programmes, policies and strategies.
  • Providing departments and individual programmes with appropriate advice related to strategic aspects of programmes and donor relations.
  • Overseeing efforts to enhance visibility of the organisation through strengthened public profiling, improved results communication, and donor reporting.
  • Assisting the Executive Director in the management of relationships with key donors. 

Candidate profile

  • A post-graduate degree in a relevant field.
  • 7-10 years of progressively responsible experience in international development, media and freedom of expression, human rights or adjacent field.
  • Solid understanding of the media development and/or freedom of expression fields, including knowledge of key stakeholders globally.
  • Broad experience with programme management in an international development context.
  • Experience in fundraising and proposal development for government funders including, ideally, Denmark, Sweden and Norway.
  • Ability to lead through example and to inspire colleagues; experience in managing staff and delegating responsibility.
  • Excellent writing and communication skills, including a demonstrated ability to effectively communicate both verbally and in writing in English.
  • Ability to work constructively with colleagues at all levels in the organisation as well as external partners.

Everyone with the required qualifications and skills is encouraged to apply, regardless of sex, sexual orientation or gender identity.  

Duration and location   

Duty station:  IMS headquarters, Copenhagen, Denmark. Starting date: October 2019 or as soon as possible.  

How to apply 

Please submit an Application letter and CV with relevant qualifications no later than 11th of August 2019. Interviews with selected candidates will take place end of August 2019.

For further information about IMS please visit www.mediasupport.org 

International Media Support (IMS)København K2019-07-22T00:00:002019-09-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen søger ny fagdirektør

Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

København V
Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i København Kommune søger en visionær og ambitiøs fagdirektør, der kan udvikle og sikre vores kernedrift. Vi skaber vækst og velfærd ved at få ledige og sygemeldte hurtigt i job og uddannelse og sikrer, a...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:10. september 2019

Direktør til Teknik- og Miljøforvaltningen i Københavns Kommune

Teknik- og Miljøforvaltningen

København V
Vil du stå i spidsen for at videreudvikle fremtidens København, som er på vej mod en ny liga af storbyer? Og vil du være med til at sikre, at København fortsat er en velfungerende by for københavnere og erhvervslivet samt byens gæster og brugere? So...
Indrykket:14. august 2019
Udløbsdato:8. september 2019

Underdirektør til Analyse

Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade

København Ø
Vil du stå i spidsen for den strategiske udvikling af skatteforvaltningen inden for BI, analytics, robotics og AI? Som underdirektør for Analyse får du ansvaret for at levere ydelser inden for BI, robotics, analytics og AI til den øvrige del af skat...
Indrykket:21. august 2019
Udløbsdato:5. september 2019

International Media Support (IMS) is looking for a Deputy Director of Programmes

International Media Support (IMS)

København K
International Media Support (IMS) is an international non-profit organisation that supports local media and human rights groups in countries affected by conflict, political transition and authoritarian rule. Set up in 2001, the organisation has sinc...
Indrykket:22. juli 2019
Udløbsdato:11. september 2019