Direktør til Spar Nord Roskilde

Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer; ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpolitik samt tværorganisatorisk samarbejde om kunderne.

Med reference til direktionen vil din opgave være fortsat at styrke Spar Nord i Roskilde som en synlig aktør på markedet og fortsætte en forretningsmæssig ekspansion samtidig med, at bankområdets kreditbonitet fastholdes.

Bankområde Roskilde består af en privatkundeafdeling og en erhvervsafdeling. Der er tale om en veletableret privatkundeportefølje samt et spændende og attraktivt erhvervsområde med et stort udviklingspotentiale i en af bankens større afdelinger. Udover disse afdelinger er Formuecenter Øst hjemmehørende i Roskilde, og ledelsesansvaret omfatter også denne enhed.

Jobbet

  • Ledelse som indebærer at udstikke retning og gå forrest i at skabe vækst i området samt sikre et stærkt ledelsesteam i bankområdet
  • Revidere strategien for forretningens udvikling og vækst på alle kundesegmenter og produktområder
  • Salg og rådgivning på såvel privat- som erhvervssegmentet
  • Samarbejde med storkundeafdelingen i salget rettet mod de store virksomheder
  • Synlig profilering af den lokale bank
  • Tæt samarbejde med direktionen og det lokale bankråd
  • Resultatskabelse – forbedring af indtjeningsniveauet

Din baggrund er præget af flere års faglig bred ledelseserfaring med at opnå resultater gennem andre. Derudover har du god erfaring med at udvikle og gennemføre salg på privat-  og erhvervsområdet og bredt at skabe markedsaktiviteter. Du har en bankfaglig uddannelse evt. med et supplement som cand.jur., MBA, HD eller lignende.

Som person er du helhedsorienteret og evner at se fremtidige lokale strategiske muligheder for den lokale bank. Du er en synlig og drivende lederprofil, og derudover besidder du gode ledelseskompetencer og har en ægte passion for ledelsesopgaven.

Spar Nord tilbyder en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder og fuld indflydelse på målsætningerne i et af bankens større lokalområder, som er præget af vækst og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har et godt kendskab til lokalmiljøet, og det er en forudsætning, at du bosætter dig i bankområdets markedsområde.

Selvstændigt job, vide rammer og et tæt samarbejde med direktionen
Du får hos Spar Nord et selvstændigt job med vide rammer og direkte reference til Spar Nords direktion og dit lokale bankråd, samt en attraktiv lønpakke som matcher de stillede krav og forventninger.

Arbejdssted: Roskilde

Ansøgningsfrist: 30. juli 2019

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Jørn Andersen på M: +45 40 26 50 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045884Phoenix-7e8f910612019-06-21T00:00:00Direktør til Spar Nord Roskilde

Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer; ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpolitik samt tværorganisatorisk samarbejde om kunderne.

Med reference til direktionen vil din opgave være fortsat at styrke Spar Nord i Roskilde som en synlig aktør på markedet og fortsætte en forretningsmæssig ekspansion samtidig med, at bankområdets kreditbonitet fastholdes.

Bankområde Roskilde består af en privatkundeafdeling og en erhvervsafdeling. Der er tale om en veletableret privatkundeportefølje samt et spændende og attraktivt erhvervsområde med et stort udviklingspotentiale i en af bankens større afdelinger. Udover disse afdelinger er Formuecenter Øst hjemmehørende i Roskilde, og ledelsesansvaret omfatter også denne enhed.

Jobbet

  • Ledelse som indebærer at udstikke retning og gå forrest i at skabe vækst i området samt sikre et stærkt ledelsesteam i bankområdet
  • Revidere strategien for forretningens udvikling og vækst på alle kundesegmenter og produktområder
  • Salg og rådgivning på såvel privat- som erhvervssegmentet
  • Samarbejde med storkundeafdelingen i salget rettet mod de store virksomheder
  • Synlig profilering af den lokale bank
  • Tæt samarbejde med direktionen og det lokale bankråd
  • Resultatskabelse – forbedring af indtjeningsniveauet

Din baggrund er præget af flere års faglig bred ledelseserfaring med at opnå resultater gennem andre. Derudover har du god erfaring med at udvikle og gennemføre salg på privat-  og erhvervsområdet og bredt at skabe markedsaktiviteter. Du har en bankfaglig uddannelse evt. med et supplement som cand.jur., MBA, HD eller lignende.

Som person er du helhedsorienteret og evner at se fremtidige lokale strategiske muligheder for den lokale bank. Du er en synlig og drivende lederprofil, og derudover besidder du gode ledelseskompetencer og har en ægte passion for ledelsesopgaven.

Spar Nord tilbyder en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder og fuld indflydelse på målsætningerne i et af bankens større lokalområder, som er præget af vækst og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har et godt kendskab til lokalmiljøet, og det er en forudsætning, at du bosætter dig i bankområdets markedsområde.

Selvstændigt job, vide rammer og et tæt samarbejde med direktionen
Du får hos Spar Nord et selvstændigt job med vide rammer og direkte reference til Spar Nords direktion og dit lokale bankråd, samt en attraktiv lønpakke som matcher de stillede krav og forventninger.

Arbejdssted: Roskilde

Ansøgningsfrist: 30. juli 2019

Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Jørn Andersen på M: +45 40 26 50 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Som Direktør i Spar Nord Roskilde er du ansvarlig for områdets samlede forretningsmæssige udvikling og performance. De væsentligste ansvarsområder indebærer ledelse og organisering, den lokale strategi, økonomi og drift, overholdelse af kreditpolitik samt tværorganisatorisk samarbejde om kunderne. Med reference til direktionen vil din opgave være fortsat at styrke Spar Nord i Roskilde som en synlig aktør på markedet og fortsætte en forretningsmæssig ekspansion samtidig med, at bankområdets kreditbonitet fastholdes. Bankområde Roskilde består af en privatkundeafdeling og en erhvervsafdeling. Der er tale om en veletableret privatkundeportefølje samt et spændende og attraktivt erhvervsområde med et stort udviklingspotentiale i en af bankens større afdelinger. Udover disse afdelinger er Formuecenter Øst hjemmehørende i Roskilde, og ledelsesansvaret omfatter også denne enhed. Jobbet Ledelse som indebærer at udstikke retning og gå forrest i at skabe vækst i området samt sikre et stærkt ledelsesteam i bankområdet Revidere strategien for forretningens udvikling og vækst på alle kundesegmenter og produktområder Salg og rådgivning på såvel privat- som erhvervssegmentet Samarbejde med storkundeafdelingen i salget rettet mod de store virksomheder Synlig profilering af den lokale bank Tæt samarbejde med direktionen og det lokale bankråd Resultatskabelse forbedring af indtjeningsniveauet Din baggrund er præget af flere års faglig bred ledelseserfaring med at opnå resultater gennem andre. Derudover har du god erfaring med at udvikle og gennemføre salg på privat- og erhvervsområdet og bredt at skabe markedsaktiviteter. Du har en bankfaglig uddannelse evt. med et supplement som cand.jur., MBA, HD eller lignende. Som person er du helhedsorienteret og evner at se fremtidige lokale strategiske muligheder for den lokale bank. Du er en synlig og drivende lederprofil, og derudover besidder du gode ledelseskompetencer og har en ægte passion for ledelsesopgaven. Spar Nord tilbyder en spændende stilling med gode udviklingsmuligheder og fuld indflydelse på målsætningerne i et af bankens større lokalområder, som er præget af vækst og udvikling. Det vil være en fordel, hvis du har et godt kendskab til lokalmiljøet, og det er en forudsætning, at du bosætter dig i bankområdets markedsområde. Selvstændigt job, vide rammer og et tæt samarbejde med direktionenDu får hos Spar Nord et selvstændigt job med vide rammer og direkte reference til Spar Nords direktion og dit lokale bankråd, samt en attraktiv lønpakke som matcher de stillede krav og forventninger. Arbejdssted: Roskilde Ansøgningsfrist: 30. juli 2019 Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Unique Human Capital, Jørn Andersen på M: 45 40 26 50 36. Alle henvendelser behandles fortroligt.11jobnet7e8f9106100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-14T00:00:000000https://uhc.dk/direktoer-til-spar-nord-roskilde/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3549574Unique Consult Danmark A/S11Københavnsvej 654000RoskildeDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780578JobNet5006960500696010019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e8f9106https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e8f9106https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e8f9106&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=7e8f9106&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Direktør i dag.12007991Dansk3Læse/ tale121003Direktør6Ledelse362109463noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330044283Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns UniversitetRobot På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt. Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice. I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 snart 13 institutters og 5 centres administrative ledelser. Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder. Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende. Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https: sund.ku.dk res pdf fakultetsdirekt_r.pdf , hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https: jobportal.ku.dk . Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231. Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Fakultetet er i stadig udvikling og placerer sig helt i top både i Norden, i Europa og på verdensplan – og har en omsætning på mere end 3 mia. kr. årligt.

Du har lyst til at indgå i fakultetets topledelse og stå i spidsen for vores administrative organisation, Fakultetsservice.

I Fakultetsservice bliver du den øverste leder for de i alt ca. 400 medarbejdere og ledere, der hver dag leverer administrativ understøttelse, så vi på SUND kan blive ved med at præstere forskning og uddannelser i verdensklasse. Du kommer til at referere til dekanen for SUND og bliver hendes nærmeste administrative medarbejder og sparringspartner. Samtidig bliver du bindeleddet mellem Fakultetsservice og vores 12 – snart 13 – institutters og 5 centres administrative ledelser.

Det faglige ansvarsområde er bredt: fra bygningsdrift over HR og økonomistyring – og til administrativ understøttelse af vores mange forskellige uddannelser og forskningsområder.

Ledelsesopgaven er stor, bred og kompleks, og forventningerne til vores nye fakultetsdirektør er derfor mange. Ud over tung ledelsesmæssig erfaring, erfaring med økonomistyring på højt niveau, vil vi bl.a. lægge vægt på dine relationelle og organisatoriske evner – og dine evner til at formidle administrative og økonomiske dagsordener på en måde, der giver mening for alle fakultetets ansatte og stude-rende.

Læs det fulde stillingsopslag og jobprofil her: https://sund.ku.dk/res/pdf/fakultetsdirekt_r.pdf/, hvor stillingen og de ønskede kvalifikationer og kompetencer er nærmere beskrevet. Stillingen kan søges på https://jobportal.ku.dk/.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til dekan ved Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Ulla Wewer, tlf. 3532 7051, eller partner i Genitor Martin Isenbecker, tlf. 2565 9231.

Ansøgningsfristen udløber den 11. august 2019. Forventet tiltrædelse er den 1. oktober 2019.



KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-06-19T00:00:002019-08-11T00:00:00
330053982Dekan til SCIENCE - Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns UniversitetRobot Københavns Universitet søger en erfaren og visionær leder til stillingen som dekan på SCIENCE. Dekanen skal stå i spidsen for en ambitiøs og dynamisk arbejdsplads med en tydelig selvforståelse og et solidt udgangspunkt for at fastholde, udvikle og anvende natur- og biovidenskabelig viden på højeste internationale niveau, til gavn for samfund og erhvervsliv. SCIENCE spiller en central rolle i løsningen af store udfordringer i en verden med markante forandringer og øget pres på klima- og naturressourcer. Dekanen har i samarbejde med fakultetets øvrige ledelse ansvaret for den strategiske udvikling af undervisnings- og forskningsaktiviteterne, herunder at skabe sammenhæng mellem forskning, undervisning og videndeling. Dekanen er sammen med fakultetsdirektøren ansvarlig for fakultetets økonomi og varetager den overordnede ledelse af medarbejderne på SCIENCE efter retningslinjer fastsat af rektor. Dekanen indgår i universitetets tværgående ledelse sammen med direktionen og de fem øvrige dekaner. Det har høj prioritet at udvikle det tværfakultære samarbejde inden for undervisning, uddannelse og forskning. Dekanen skal være en anerkendt forsker, have relevant ledelseserfaring, indgående viden om universitetspolitik og undervisningskompetence på universitetsniveau samt kendskab til universitetets samarbejde med erhvervslivet, ministerier, fonde m.m. Dekanen skal være empatisk og kunne forstå og motivere kolleger, medarbejdere og studerende samt indgå i forpligtende relationer med de mange interessenter. Dekanen skal i øvrigt have de ledelsesmæssige og personlige kompetencer, der er beskrevet i stillings- og personprofilen. Forventet tiltrædelse 1. januar 2020. Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til rektor Henrik C. Wegener på tlf. 20 20 19 63 eller hos adm. direktør Lars Muusmann, MUUSMANN A S, på tlf. 40 76 72 27. Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Ansøgningsfrist er onsdag den 28. august 2019. Ansøgning der omfatter CV og visionsoplæg stiles til rektor Henrik C. Wegener og søges ved klik på Søg stillingen nederst i opslaget. Se universitetets og fakultetets hjemmeside på www.ku.dk.Københavns Universitet søger en erfaren og visionær leder til stillingen som dekan på SCIENCE. Dekanen skal stå i spidsen for en ambitiøs og dynamisk arbejdsplads med en tydelig selvforståelse og et solidt udgangspunkt for at fastholde, udvikle og anvende natur- og biovidenskabelig viden på højeste internationale niveau, til gavn for samfund og erhvervsliv. SCIENCE spiller en central rolle i løsningen af store udfordringer i en verden med markante forandringer og øget pres på klima- og naturressourcer.

Dekanen har i samarbejde med fakultetets øvrige ledelse ansvaret for den strategiske udvikling af undervisnings- og forskningsaktiviteterne, herunder at skabe sammenhæng mellem forskning, undervisning og videndeling. Dekanen er sammen med fakultetsdirektøren ansvarlig for fakultetets økonomi og varetager den overordnede ledelse af medarbejderne på SCIENCE efter retningslinjer fastsat af rektor.

Dekanen indgår i universitetets tværgående ledelse sammen med direktionen og de fem øvrige dekaner. Det har høj prioritet at udvikle det tværfakultære samarbejde inden for undervisning, uddannelse og forskning.

Dekanen skal være en anerkendt forsker, have relevant ledelseserfaring, indgående viden om universitetspolitik og undervisningskompetence på universitetsniveau samt kendskab til universitetets samarbejde med erhvervslivet, ministerier, fonde m.m. Dekanen skal være empatisk og kunne forstå og motivere kolleger, medarbejdere og studerende samt indgå i forpligtende relationer med de mange interessenter.

Dekanen skal i øvrigt have de ledelsesmæssige og personlige kompetencer, der er beskrevet i stillings- og personprofilen.

Forventet tiltrædelse 1. januar 2020.

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved henvendelse til rektor Henrik C. Wegener på tlf. 20 20 19 63 eller hos adm. direktør Lars Muusmann, MUUSMANN A/S, på tlf. 40 76 72 27.

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøgningsfrist er onsdag den 28. august 2019. Ansøgning der omfatter CV og visionsoplæg stiles til rektor Henrik C. Wegener og søges ved klik på "Søg stillingen" nederst i opslaget.

Se universitetets og fakultetets hjemmeside på www.ku.dk.

KU SCIENCE FAK. SEK.Frederiksberg C2019-07-04T00:00:002019-08-28T00:00:00
330052095Underdirektør til afdelingen for Skatte- og Afgiftssvig i Særlig Kontrol i SkattestyrelsenRobot Vil du gå forrest i arbejdet med at bekæmpe skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet, hvor du samtidig skal navigere i krydspresset mellem politiske målsætninger, offentligheden og medierne? Kan du levere betydelig ledelsesmæssig, politisk og strategisk indsigt og erfaring? Så er du måske vores nye underdirektør for afdelingen Skatte- og Afgiftssvig i fagområdet Særlig Kontrol i Skattestyrelsen. Ansvarsområder Som underdirektør for afdelingen Skatte- og Afgiftssvig har du det overordnede ansvar for at håndtere sager om imødegåelse af skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet, håndtere særlig komplekse kontrolsager og arbejde med samfundsbeskyttende initiativer mod menneskehandel og bandekriminalitet. Ligeledes får du det overordnede ansvar for at sikre, at opgaver og processer i underdirektørområdet tilrettelægges effektivt samtidig med, at der er fokus på kernedrift og udvikling i tråd med styrelsens visioner og strategier. Du får ansvar for at nå i mål med strategiske og driftsorienterede beslutninger og sikre leverancer af høj kvalitet på et område præget af komplekse opgaver og med stor politisk, offentlig og mediemæssig bevågenhed. Du får desuden ansvar for at sikre et godt og tæt samarbejde med nationale og internationale samarbejdspartnere i arbejdet med at imødegå skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet. Det bliver herudover din opgave at levere en veltilrettelagt opgavehåndtering og håndtere samspillet og samarbejdet med fagområdets nærmeste eksterne samarbejdspartnere i bl.a. politi- og anklagemyndighed, tværministerielt og i internationale fora. Din kommende afdeling Skatte- og Afgiftssvig Fagområdet Særlig Kontrol, der blev oprettet som et selvstændigt fagområde i Skattestyrelsen den 1. juli 2018, består i dag af tre afdelinger. Afdelingen Skatte- og Afgiftssvig udgør således sammen med de to øvrige afdelinger Kompleks Svig og International Skatteunddragelse fagområdet Særlig Kontrol, som hører under Skattestyrelsen. Fagdirektørområdet har til formål at begrænse skattegabet vedrørende skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet i samarbejde med nationale og internationale myndigheder og udveksler i den forbindelse kontroloplysninger med myndigheder i udlandet i rollen som kompetent myndighed. Afdelingen arbejder endvidere med samfundsbeskyttende initiativer mod menneskehandel og bandekriminalitet. Fagdirektørområdet understøtter ligeledes den løbende udvikling af en effektiv forebyggelse og kontrol i forhold til skattesvig og international skatteunddragelse. Afdelingen består af fem enheder med 109 medarbejdere. Enhederne, der ledes af fem funktionsledere, er geografisk placeret i Høje Taastrup, Aarhus, og Horsens. Du vil referere til fagdirektøren for Særlig Kontrol, Steen Bechmann Jacobsen, og have direkte personaleansvar for de fem personaleledere. Forventninger til den kommende underdirektør Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på enten kandidat- og eller masterniveau, f.eks. en juridisk baggrund som cand.jur. eller cand.merc.jur., men anden uddannelsesmæssig baggrund, der giver indsigt i og forståelse for fagdirektørområdet vil også kunne være relevant. Hertil lægger vi betydelig vægt på, at du har en relevant lederuddannelse og har erfaring med strategisk ledelse og ledelse af ledere. Det vil herudover blive anset som en fordel, hvis du har relevant erfaring, fagligt såvel som ledelsesmæssigt, med behandling af komplicerede straffesager og indsigt med bekæmpelse af økonomisk kriminalitet. Du har erfaring med driftsstyring, legalitets- og kvalitetssikring. Du kan stå i spidsen for løbende effektivisering af drift og processer inden for den afsatte økonomiske ramme og evner at videreudvikle og implementere strategi samt implementere mål- og resultatstyring, der virker i praksis. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret i lønramme 38 løngruppe 2. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil indtil videre være Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup. Der må påregnes rejseaktivitet til de øvrige lokationer i afdelingen og fagområdet styrelsen. Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Ansøgning og kontakt Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 9. august 2019. Vi forventer at holde 1. samtaler tirsdag den 13. august 2019. Derudover skal du afsætte yderligere tid til test i uge 33 samt 2. samtale, hvis du går videre i rekrutteringsprocessen. Vi forventer at anvende test, hvor vi samarbejder med konsulentfirmaet Mercuri Urval A S. Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved kontakt til fagdirektør Steen Bechmann Jacobsen på telefon 72 58 89 43. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du gå forrest i arbejdet med at bekæmpe skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet, hvor du samtidig skal navigere i krydspresset mellem politiske målsætninger, offentligheden og medierne? Kan du levere betydelig ledelsesmæssig, politisk og strategisk indsigt og erfaring? Så er du måske vores nye underdirektør for afdelingen Skatte- og Afgiftssvig i fagområdet Særlig Kontrol i Skattestyrelsen.

Ansvarsområder
Som underdirektør for afdelingen Skatte- og Afgiftssvig har du det overordnede ansvar for at håndtere sager om imødegåelse af skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet, håndtere særlig komplekse kontrolsager og arbejde med samfundsbeskyttende initiativer mod menneskehandel og bandekriminalitet.

Ligeledes får du det overordnede ansvar for at sikre, at opgaver og processer i underdirektørområdet tilrettelægges effektivt samtidig med, at der er fokus på kernedrift og udvikling i tråd med styrelsens visioner og strategier.

Du får ansvar for at nå i mål med strategiske og driftsorienterede beslutninger og sikre leverancer af høj kvalitet på et område præget af komplekse opgaver og med stor politisk, offentlig og mediemæssig bevågenhed. Du får desuden ansvar for at sikre et godt og tæt samarbejde med nationale og internationale samarbejdspartnere i arbejdet med at imødegå skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet.

Det bliver herudover din opgave at levere en veltilrettelagt opgavehåndtering og håndtere samspillet og samarbejdet med fagområdets nærmeste eksterne samarbejdspartnere i bl.a. politi- og anklagemyndighed, tværministerielt og i internationale fora.

Din kommende afdeling Skatte- og Afgiftssvig
Fagområdet Særlig Kontrol, der blev oprettet som et selvstændigt fagområde i Skattestyrelsen den 1. juli 2018, består i dag af tre afdelinger. Afdelingen Skatte- og Afgiftssvig udgør således sammen med de to øvrige afdelinger Kompleks Svig og International Skatteunddragelse fagområdet Særlig Kontrol, som hører under Skattestyrelsen.

Fagdirektørområdet har til formål at begrænse skattegabet vedrørende skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet i samarbejde med nationale og internationale myndigheder og udveksler i den forbindelse kontroloplysninger med myndigheder i udlandet i rollen som kompetent myndighed. Afdelingen arbejder endvidere med samfundsbeskyttende initiativer mod menneskehandel og bandekriminalitet.

Fagdirektørområdet understøtter ligeledes den løbende udvikling af en effektiv forebyggelse og kontrol i forhold til skattesvig og international skatteunddragelse.

Afdelingen består af fem enheder med 109 medarbejdere. Enhederne, der ledes af fem funktionsledere, er geografisk placeret i Høje Taastrup, Aarhus, og Horsens.

Du vil referere til fagdirektøren for Særlig Kontrol, Steen Bechmann Jacobsen, og have direkte personaleansvar for de fem personaleledere.

Forventninger til den kommende underdirektør
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund på enten kandidat- og/eller masterniveau, f.eks. en juridisk baggrund som cand.jur. eller cand.merc.jur., men anden uddannelsesmæssig baggrund, der giver indsigt i og forståelse for fagdirektørområdet vil også kunne være relevant. Hertil lægger vi betydelig vægt på, at du har en relevant lederuddannelse og har erfaring med strategisk ledelse og ledelse af ledere. Det vil herudover blive anset som en fordel, hvis du har relevant erfaring, fagligt såvel som ledelsesmæssigt, med behandling af komplicerede straffesager og indsigt med bekæmpelse af økonomisk kriminalitet.

Du har erfaring med driftsstyring, legalitets- og kvalitetssikring. Du kan stå i spidsen for løbende effektivisering af drift og processer inden for den afsatte økonomiske ramme og evner at videreudvikle og implementere strategi samt implementere mål- og resultatstyring, der virker i praksis.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er klassificeret i lønramme 38/løngruppe 2. Løn- og ansættelsesvilkår forhandles med udgangspunkt i bestemmelserne i rammeaftalen om kontraktansættelse af chefer i staten. Stillingen ønskes besat på åremål.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted vil indtil videre være Helgeshøj Allé 9, 2630 Taastrup. Der må påregnes rejseaktivitet til de øvrige lokationer i afdelingen og fagområdet/styrelsen.

Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via nedenstående link senest den 9. august 2019.

Vi forventer at holde 1. samtaler tirsdag den 13. august 2019. Derudover skal du afsætte yderligere tid til test i uge 33 samt 2. samtale, hvis du går videre i rekrutteringsprocessen.

Vi forventer at anvende test, hvor vi samarbejder med konsulentfirmaet Mercuri Urval A/S.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved kontakt til fagdirektør Steen Bechmann Jacobsen på telefon 72 58 89 43.

Forud for ansættelsen vil der blive indhentet en straffeattest.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9Taastrup2019-07-01T00:00:002019-08-09T00:00:00
330044502CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSEProfile Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.Vi glæder os til at læse din ansøgning!Ansøgningsfristen er den 11. august 2019Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtilbud. Du er et centralt omdrejningspunkt for at børn og unge bliver i stand til at gennemføre en ungdomsuddannelse og skabe sig et godt liv.
Albertslund Kommune er optaget af initiativer, der skal gøre kommunen bedre. Det gælder ikke mindst udvikling af kommunens borgerrettede tilbud, ydelser og rolle som en vigtig del af moderne menneskers velfærdssamfund.

Du er ambitiøs på borgernes vegne og bruger gerne faglighed og kraft på at udvikle og forbedre. Du bygger på tillid og optræder respektfuldt. Er du på vej frem i karrieren, er dit potentiale tydeligt.

I job- og personprofilen kan du læse mere om stillingen, kommunen, rammer og forventninger. Du kan også se, hvordan du søger.

Interesserede er velkomne til at kontakte rekrutteringskonsulent Søren Thorup, thorups kontor, på 21 68 87 08 og direktør Anne-Mette Brandt på 43686101.

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Ansøgningsfristen er den 11. august 2019
 

ORS/Small/aba3a426_logo.gifBørn, Sundhed og VelfærdAlbertslund2019-06-17T13:01:17.6302019-08-11T00:00:00
330037959KommunaldirektørRobot Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København. Om jobbet Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer. Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning. Din profil Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn. Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen. Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet. Derfor skal du vælge os Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov. Ansættelsesvilkår Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår. Om os Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren. Ansøgning, samtale og kontakt Du søger jobbet ved at klikke på knappen Søg stilling nedenfor. Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i en attraktiv chefstilling i den veldrevne kommune lidt nord for København.

Om jobbet

Kommunaldirektøren er den øverst ansatte leder af den samlede kommunale organisation. Kommunaldirektøren er bindeled mellem kommunens politiske og administrative niveau, rådgiver og sparringspartner for borgmester og Kommunalbestyrelse, herunder i forhold til organisation, juridiske anliggender, økonomi, medier samt politiske temaer.

Kommunaldirektøren sikrer lovlig forvaltningsudøvelse og understøtter eksekvering af og opfølgning på politiske visioner, beslutninger og planer med henblik på effektive løsninger og bæredygtige resultater. Kommunaldirektøren er garanten for effektiv økonomistyring og hensigtsmæssig ressourceudnyttelse med fokus på strategi, udvikling og forbedringer. Kommunaldirektøren initierer og følger op på udvikling af organisation, samarbejde, processer og opgaveløsning.

Din profil

Du har flere års erfaring, og du kan dokumentere praksisnære resultater som leder i politisk ledede organisationer. Det gælder over for økonomi som i forhold til udvikling og forbedring i bredere forstand. Du har skabt følgeskab i kraft af personlighed, dømmekraft, modenhed, indsigt, ambitioner og udsyn. Du er trænet i tætte samspil med det politiske niveau, du har stærke netværkskompetencer og er vant til at finde løsninger i relationer. Du er optaget af og opdateret på den fortsatte udvikling af den kommunale sektor. Du arbejder værdibaseret og åbent med respekt for ansatte og dagligdag og mestrer strategisk motiverende ledelse med et innovativt udsyn.

Du har sikkert en længere videregående uddannelse og gerne lederuddannelse, der matcher stillingen.

Vi forventer, at du planlægger at være kommunaldirektør i Rudersdal Kommune så længe, at du kan se resultaterne af samarbejdet.

Derfor skal du vælge os

Et attraktivt job i en veldrevet kommune med en faglig stærk organisation præget af en god tone. Også et ansvarsfuldt job, hvor tradition og fornyelse skal afbalanceres gennem begavede initiativer og meningsgivende fortolkning af fremtidens behov.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er klassificeret efter aftale om aflønning af chefer, og ansættelsen sker på kontraktvilkår.

Om os

Rudersdal Kommunes administrative organisation er en decentral, fagligt tonet organisation med 5000 ansatte, ledet af direktionen på 4 medlemmer (kommunaldirektør og 3 direktører). Organisationen er struktureret i 11 faglige områder, der hver er ledet af en områdechef med reference til en direktør. Områdecheferne for hhv. Økonomi, Personale samt Borgerservice og Digitalisering refererer til kommunaldirektøren.

Ansøgning, samtale og kontakt

Du søger jobbet ved at klikke på knappen "Søg stilling" nedenfor.

Rekrutteringsproces, jobbets rammer, fokuspunkter og forventninger til ansøgerne er nærmere beskrevet i den udarbejdede job- og personprofil, som kan hentes her:.kommunaldirektor.pdf

Rekrutteringsprocessen varetages af Thorups kontor.

Rudersdal KommuneHolte2019-06-06T00:00:002019-07-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fakultetsdirektør til Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
På Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet (SUND) søger vi en ny fakultetsdirektør. SUND er med sine 2.850 medarbejdere (heraf 1.450 forskere), 1.550 ph.d.-studerende samt ca. 7.800 studerende blandt de største fakulteter på Københavns Universitet. Faku...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Dekan til SCIENCE - Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet

KU SCIENCE FAK. SEK.

Frederiksberg C
Københavns Universitet søger en erfaren og visionær leder til stillingen som dekan på SCIENCE. Dekanen skal stå i spidsen for en ambitiøs og dynamisk arbejdsplads med en tydelig selvforståelse og et solidt udgangspunkt for at fastholde, udvikle og a...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:28. august 2019

Underdirektør til afdelingen for Skatte- og Afgiftssvig i Særlig Kontrol i Skattestyrelsen

Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9

Taastrup
Vil du gå forrest i arbejdet med at bekæmpe skattesvig og organiseret økonomisk kriminalitet, hvor du samtidig skal navigere i krydspresset mellem politiske målsætninger, offentligheden og medierne? Kan du levere betydelig ledelsesmæssig, politisk o...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

CHEF FOR SKOLER OG UDDANNELSE

Børn, Sundhed og Velfærd

Albertslund
Du får en central rolle som skolechef i en udviklingsorienteret kommune. Børnene har en vigtig plads og du kommer til at arbejde med realisering af kommunens ambitiøse visioner for børn, skoler og uddannelse. Dit virke omfatter skole, SFO og klubtil...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019

Kommunaldirektør

Rudersdal Kommune

Holte
Rudersdal Kommunes kommunaldirektør gennem en længere årrække går på pension. Har du kompetencer, personlighed og erfaringer, der matcher krav og forventninger, står kommunalbestyrelse og 5000 dedikerede medarbejdere klar til at byde dig velkommen i...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:30. juli 2019