Dispatcher til disponering af ambulancer og akutlægebiler i Akutberedskabet

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være en del af Vagtcentralens tværfaglige hold der løser en helt central opgave i sundhedsvæsnet så læs med her.

Er du samtidig den der kan holde styr på mange informationer og træffe rette beslutninger når borgerne i Region Hovedstaden har brug for en akut ambulance eller lægebil??

Så er det dig vi søger som ny kollega i vores dispatchteam i Region Hovedstadens Vagtcentral.

Hvem er vi?

I Vagtcentralen betjener vi Region Hovedstadens 1,8 mio. borgere når de ringer 1-1-2 eller 1813 og har behov for hjælp i forbindelse med akut skade eller sygdom.

Vi varetager alt fra den livstruende situation hvor hvert sekund tæller til borgere der skal have et godt råd. Vi har årligt kontakt med mere end 1,2 mio. borgere i Region Hovedstaden.

Vi har ansvaret for at koordinere regionens præhospitale indsats døgnets 24 timer året rundt og vi er også klar hvis en større beredskabshændelse indtræffer. Alt dette i tæt samarbejde med både hospitaler, kommuner, brandvæsen og politi.

Vi er 350 medarbejdere i Vagtcentralen, og du bliver en del af et stærkt tværfagligt hold med både paramedicinere, behandlere, sygeplejersker, læger og en række koordinerende funktioner.

Ledelsen varetages af et ledelsesteam på 11, som samarbejder tæt på tværs for at sikre medarbejderne et godt arbejdsmiljø og den gode opgaveløsning.

Dine opgaver som dispatcher

Du bliver ansat på Vagtcentralen, hvor din primære opgave vil være at disponere vores ca. 80 kørende enheder til regionens borgere i et tæt samarbejde med det øvrige team.

Vi kører dagligt ca. 400 ambulancetransporter med regionens borgere til, fra og imellem regionens hospitaler.

Din helt centrale opgave bliver at sikre, at vi anvender vores beredskaber optimalt 24/7 og sikrer optimale responstider der lever op til vores krav hertil. Derfor arbejder vi også målrettet med at udvikle og styrke vores disponeringspraksis fagligt såvel som digitalt.

Du skal kunne lide et varierende tempo i opgavevaretagelsen og trives med travle perioder, når borgerne har brug for os. Omdrejningspunktet er hele tiden at træffe de rigtige beslutninger ud fra en fastlagt ramme, så vi bringer hjælpen frem til rette tid og sted.

Oplæring i funktionen foregår i Vagtcentralen efter et fast program. Tæt supervision og kollegastøtte er nogle af omdrejningspunkterne, men vi arbejder også med en øget standardisering af vores disponering.

En profil der sætter borgerne i centrum – er det dig?

  • Vi søger dig, der har erfaring med logistik eller vagtcentralarbejde. Du har solid erfaring med brug af IT og tilegner dig nemt viden indenfor det digitale område
  • Du mestrer de svære og hurtige beslutninger med en udpræget ro, og du trives i et miljø hvor temposkift er et vilkår og hvor vi sætter borgerne først.
  • Du er mentalt robust og kan håndtere at være på en arbejdsplads, hvor vi hjælper borgere i nød og hvor tragiske hændelser er hverdag
  • Som person er du særligt dygtig til at holde styr på mange informationer og har et godt overblik. Et overblik, som du anvender til at både at følge de retningslinjer der er for disponering af kørsler, men som også bidrager til du kan søge rette løsning i fællesskab med andre
  • Du tænker logisk, og trives med, at dit arbejde er rammesat af en række retningslinjer for disponering, men aldrig er monotont
  • Du er udpræget teamplayer, der hjælper dine kollegaer, når de har behov for det og bidrager til det fælles samlede overblik
Vi investerer i dig

Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi har en arbejdsplads med rummelighed og hvor vi vægter det gode arbejdsmiljø højt.

Vi har stort fokus på det psykiske arbejdsmiljø, og har fast supervision for medarbejderne i Vagtcentralen.

Du vil også lære virksomheden at kende gennem observatørvagter med vores kørende enheder, ligesom du vil få kendskab til den sundhedsfaglige visitation på 1-1-2 og 1813.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder Rasmus Lefmann på tlf. 21 43 62 71. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Vi gør opmærksom på, at der indgår test i ansættelsesforløbet.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest fredag den 17. september 2021, kl. 12.00.

Relevante bilag kan uploades under "øvrige dokumenter". Der afholdes 1. samtale mandag d. 20. eller tirsdag d. 21. september og evt. test fredag den 24. september 2021.

Tiltrædelse

Mandag den 1. november 2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Dispatcher til disponering af ambulancer og akutlægebiler i Akutberedskabet

Vil du være en del af Vagtcentralens tværfaglige hold der løser en helt central opgave i sundhedsvæsnet så læs med her.

Er du samtidig den der kan holde styr på mange informationer og træffe rette beslutninger når borgerne i Region Hovedstaden har brug for en akut ambulance eller lægebil??

Så er det dig vi søger som ny kollega i vores dispatchteam i Region Hovedstadens Vagtcentral.

Hvem er vi?

I Vagtcentralen betjener vi Region Hovedstadens 1,8 mio. borgere når de ringer 1-1-2 eller 1813 og har behov for hjælp i forbindelse med akut skade eller sygdom.

Vi varetager alt fra den livstruende situation hvor hvert sekund tæller til borgere der skal have et godt råd. Vi har årligt kontakt med mere end 1,2 mio. borgere i Region Hovedstaden.

Vi har ansvaret for at koordinere regionens præhospitale indsats døgnets 24 timer året rundt og vi er også klar hvis en større beredskabshændelse indtræffer. Alt dette i tæt samarbejde med både hospitaler, kommuner, brandvæsen og politi.

Vi er 350 medarbejdere i Vagtcentralen, og du bliver en del af et stærkt tværfagligt hold med både paramedicinere, behandlere, sygeplejersker, læger og en række koordinerende funktioner.

Ledelsen varetages af et ledelsesteam på 11, som samarbejder tæt på tværs for at sikre medarbejderne et godt arbejdsmiljø og den gode opgaveløsning.

Dine opgaver som dispatcher

Du bliver ansat på Vagtcentralen, hvor din primære opgave vil være at disponere vores ca. 80 kørende enheder til regionens borgere i et tæt samarbejde med det øvrige team.

Vi kører dagligt ca. 400 ambulancetransporter med regionens borgere til, fra og imellem regionens hospitaler.

Din helt centrale opgave bliver at sikre, at vi anvender vores beredskaber optimalt 24/7 og sikrer optimale responstider der lever op til vores krav hertil. Derfor arbejder vi også målrettet med at udvikle og styrke vores disponeringspraksis fagligt såvel som digitalt.

Du skal kunne lide et varierende tempo i opgavevaretagelsen og trives med travle perioder, når borgerne har brug for os. Omdrejningspunktet er hele tiden at træffe de rigtige beslutninger ud fra en fastlagt ramme, så vi bringer hjælpen frem til rette tid og sted.

Oplæring i funktionen foregår i Vagtcentralen efter et fast program. Tæt supervision og kollegastøtte er nogle af omdrejningspunkterne, men vi arbejder også med en øget standardisering af vores disponering.

En profil der sætter borgerne i centrum – er det dig?

  • Vi søger dig, der har erfaring med logistik eller vagtcentralarbejde. Du har solid erfaring med brug af IT og tilegner dig nemt viden indenfor det digitale område
  • Du mestrer de svære og hurtige beslutninger med en udpræget ro, og du trives i et miljø hvor temposkift er et vilkår og hvor vi sætter borgerne først.
  • Du er mentalt robust og kan håndtere at være på en arbejdsplads, hvor vi hjælper borgere i nød og hvor tragiske hændelser er hverdag
  • Som person er du særligt dygtig til at holde styr på mange informationer og har et godt overblik. Et overblik, som du anvender til at både at følge de retningslinjer der er for disponering af kørsler, men som også bidrager til du kan søge rette løsning i fællesskab med andre
  • Du tænker logisk, og trives med, at dit arbejde er rammesat af en række retningslinjer for disponering, men aldrig er monotont
  • Du er udpræget teamplayer, der hjælper dine kollegaer, når de har behov for det og bidrager til det fælles samlede overblik
Vi investerer i dig

Som en del af jobbet vil du blive introduceret til dine kollegaers arbejdsopgaver. Vi vægter tværfagligt samarbejde højt, og vi har en arbejdsplads med rummelighed og hvor vi vægter det gode arbejdsmiljø højt.

Vi har stort fokus på det psykiske arbejdsmiljø, og har fast supervision for medarbejderne i Vagtcentralen.

Du vil også lære virksomheden at kende gennem observatørvagter med vores kørende enheder, ligesom du vil få kendskab til den sundhedsfaglige visitation på 1-1-2 og 1813.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

Løn og ansættelsesforhold

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere information

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte sektionsleder Rasmus Lefmann på tlf. 21 43 62 71. Yderligere oplysninger om Akutberedskabet kan findes på www.regionh.dk/akutberedskabet.

Vi gør opmærksom på, at der indgår test i ansættelsesforløbet.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV samt relevante bilag senest fredag den 17. september 2021, kl. 12.00.

Relevante bilag kan uploades under "øvrige dokumenter". Der afholdes 1. samtale mandag d. 20. eller tirsdag d. 21. september og evt. test fredag den 24. september 2021.

Tiltrædelse

Mandag den 1. november 2021

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.