Disponent - Xpressen

  • Er du positiv, selvstændig og klar til et job med fart over feltet?
  • Kan du give vores kunder en god serviceoplevelse - også når der er travlt?
  • Er du god til at bevarer roen og overblikket i pressede situationer?
  • Ønsker du et arbejde med spændende og selvstændige ansvarsområder?

- så har vi måske et job til dig.

 

Da vores kollega har valgt at søge nye udfordringer til August, søger vi en ny engageret kollega til at indgå i vores team.

 

Har du erfaring indenfor transportbranchen, som chauffør eller disponent, og ønsker du, at udvikle dine kompetencer indenfor området, så er Xpressen det rigtige sted.

Vi ligger stor vægt på, at vores mange kunder altid får en god, kompetent og personlig service.

 

Den daglige kundekontakt har derfor stor fokus, og da Xpressen i øjeblikket er inde i en vækstperiode er tilgangen af nye kunder stigende.

 

Du kommer til at indgå i et team med 14 dygtige kollegaer, hvor vi arbejder målrettet og samtidigt har det sjovt når vi går på arbejde. Du kan forvente en spændende hverdag med masser af ansvar, hvor der er et rart arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, samt et godt sammenhold.

 

Som person er du positiv og resultatorienteret.  Du bevarer overblikket og tager ansvar for egne og teamets opgaver. Du kan have mange bolde i luften på en gang. Du lytter til kundernes behov og er på forkant med at imødekomme deres forventninger.  

 

Dine primære daglige opgaver vil være besvarelse af indgående opkald fra kunder, besvarelse og opfølgning af mails samt kommunikation med vores chauffører. Du skal kunne begå dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Det er en forudsætning, at du har kendskab til Outlook samt Windows programmer, derudover benytter vi vores eget system, som vi nok skal sørge for oplæring i.

 

 

Det er en fuldtidsstilling og det forventes at du indgår i vores vagtordning.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031906Phoenix-e083e09512019-06-04T00:00:00Disponent - Xpressen
  • Er du positiv, selvstændig og klar til et job med fart over feltet?
  • Kan du give vores kunder en god serviceoplevelse - også når der er travlt?
  • Er du god til at bevarer roen og overblikket i pressede situationer?
  • Ønsker du et arbejde med spændende og selvstændige ansvarsområder?

- så har vi måske et job til dig.

 

Da vores kollega har valgt at søge nye udfordringer til August, søger vi en ny engageret kollega til at indgå i vores team.

 

Har du erfaring indenfor transportbranchen, som chauffør eller disponent, og ønsker du, at udvikle dine kompetencer indenfor området, så er Xpressen det rigtige sted.

Vi ligger stor vægt på, at vores mange kunder altid får en god, kompetent og personlig service.

 

Den daglige kundekontakt har derfor stor fokus, og da Xpressen i øjeblikket er inde i en vækstperiode er tilgangen af nye kunder stigende.

 

Du kommer til at indgå i et team med 14 dygtige kollegaer, hvor vi arbejder målrettet og samtidigt har det sjovt når vi går på arbejde. Du kan forvente en spændende hverdag med masser af ansvar, hvor der er et rart arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, samt et godt sammenhold.

 

Som person er du positiv og resultatorienteret.  Du bevarer overblikket og tager ansvar for egne og teamets opgaver. Du kan have mange bolde i luften på en gang. Du lytter til kundernes behov og er på forkant med at imødekomme deres forventninger.  

 

Dine primære daglige opgaver vil være besvarelse af indgående opkald fra kunder, besvarelse og opfølgning af mails samt kommunikation med vores chauffører. Du skal kunne begå dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Det er en forudsætning, at du har kendskab til Outlook samt Windows programmer, derudover benytter vi vores eget system, som vi nok skal sørge for oplæring i.

 

 

Det er en fuldtidsstilling og det forventes at du indgår i vores vagtordning.

Er du positiv, selvstændig og klar til et job med fart over feltet? Kan du give vores kunder en god serviceoplevelse - også når der er travlt? Er du god til at bevarer roen og overblikket i pressede situationer? Ønsker du et arbejde med spændende og selvstændige ansvarsområder? - så har vi måske et job til dig. Da vores kollega har valgt at søge nye udfordringer til August, søger vi en ny engageret kollega til at indgå i vores team. Har du erfaring indenfor transportbranchen, som chauffør eller disponent, og ønsker du, at udvikle dine kompetencer indenfor området, så er Xpressen det rigtige sted. Vi ligger stor vægt på, at vores mange kunder altid får en god, kompetent og personlig service. Den daglige kundekontakt har derfor stor fokus, og da Xpressen i øjeblikket er inde i en vækstperiode er tilgangen af nye kunder stigende. Du kommer til at indgå i et team med 14 dygtige kollegaer, hvor vi arbejder målrettet og samtidigt har det sjovt når vi går på arbejde. Du kan forvente en spændende hverdag med masser af ansvar, hvor der er et rart arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, samt et godt sammenhold. Som person er du positiv og resultatorienteret. Du bevarer overblikket og tager ansvar for egne og teamets opgaver. Du kan have mange bolde i luften på en gang. Du lytter til kundernes behov og er på forkant med at imødekomme deres forventninger. Dine primære daglige opgaver vil være besvarelse af indgående opkald fra kunder, besvarelse og opfølgning af mails samt kommunikation med vores chauffører. Du skal kunne begå dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk. Det er en forudsætning, at du har kendskab til Outlook samt Windows programmer, derudover benytter vi vores eget system, som vi nok skal sørge for oplæring i. Det er en fuldtidsstilling og det forventes at du indgår i vores vagtordning.11jobnete083e095100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-18T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3535423XPRESSEN ApS11Mørupvej 307400HerningDKDanmark0job@xpressen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767763JobNet4994037499403710027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e083e095https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e083e095https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e083e095&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e083e095&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Transport_og_logistik/7.jpgEr du en fagligt stærk Speditør?12007891Dansk3Læse/ tale342208Speditør12Transport og logistik361932100Michael Sandgårdjob@xpressen.dkDKDanmarkDKDanmark330040843Fragt- og logistikmedarbejderRobot Motiveres du af selvstændigt arbejde og faglige udfordringer? Trives du i et ambitiøst og tværfagligt miljø? Tør du lade os udfordre dine logistiske evner? Hos Scan-Plast er vi i gang med at udvide vores afdeling i Holstebro i takt med virksomhedens vækst, både på nationalt og internationalt plan. I den forbindelse leder vi efter en struktureret medarbejder til fragt- og logistikområdet. Dine opgaver som medarbejder til fragt- og logistikområdet bliver bl.a. at: Organisere fragt, både inden- og udenrigs. Have kendskab til de relevante transportformer, lige fra stykgods til kranleverancer af bl.a. siloer, toiletbygninger, pumpestationer etc. Indhente fragtpriser og transporttilbud. Forestå booking af transport. Tage del i afdelingens ad hoc opgaver. Kunne skabe det store overblik over leverancer. Bevare de gode relationer til speditører og stykgods- og kranleverandører. Vi forestiller os, at du er uddannet inden for spedition, eksport eller logistik, gerne med erhvervserfaring. Vi forventer, at du som person er selvledende, løsningsorienteret, fleksibel og indstillet på at arbejde i et travlt miljø. Derudover skal du være resultatorienteret og kunne overholde deadlines. Løn efter kvalifikationer. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lonni Jensen på mail eller tlf. 60 29 13 30. Send din ansøgning med billede, CV og referencer senest mandag den 8. juli 2019 kl. 12.00 til job@scan-plast.com og skriv Fragtmedarbejder i emnefeltet. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning. Din ansøgning bliver behandlet fortroligt i henhold til vores persondatapolitik som følger forskrifterne i GDPR.

Motiveres du af selvstændigt arbejde og faglige udfordringer? Trives du i et ambitiøst og tværfagligt miljø? Tør du lade os udfordre dine logistiske evner?

Hos Scan-Plast er vi i gang med at udvide vores afdeling i Holstebro i takt med virksomhedens vækst, både på nationalt og internationalt plan. I den forbindelse leder vi efter en struktureret medarbejder til fragt- og logistikområdet.

Dine opgaver som medarbejder til fragt- og logistikområdet bliver bl.a. at:

  • Organisere fragt, både inden- og udenrigs.
  • Have kendskab til de relevante transportformer, lige fra stykgods til kranleverancer af bl.a. siloer, toiletbygninger, pumpestationer etc.
  • Indhente fragtpriser og transporttilbud.
  • Forestå booking af transport.
  • Tage del i afdelingens ad hoc opgaver.
  • Kunne skabe det store overblik over leverancer.
  • Bevare de gode relationer til speditører og stykgods- og kranleverandører.


Vi forestiller os, at du er uddannet inden for spedition, eksport eller logistik, gerne med erhvervserfaring. Vi forventer, at du som person er selvledende, løsningsorienteret, fleksibel og indstillet på at arbejde i et travlt miljø. Derudover skal du være resultatorienteret og kunne overholde deadlines. Løn efter kvalifikationer.


Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Lonni Jensen på mail eller tlf. 60 29 13 30. Send din ansøgning med billede, CV og referencer senest mandag den 8. juli 2019 kl. 12.00 til job@scan-plast.com og skriv "Fragtmedarbejder" i emnefeltet.

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler. Vent derfor ikke med at sende din ansøgning.

 

Din ansøgning bliver behandlet fortroligt i henhold til vores persondatapolitik som følger forskrifterne i GDPR.

Scan-PlastHolstebro2019-06-13T00:00:002019-07-08T00:00:00
330036612Disponent til ALPI PadborgRobot Vi søger en disponent til vores Padborg-afdeling. Vi kan tilbyde dig en spændende hverdag i vores cross trade trafik, hvor der er fart over feltet, og ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kolleger i en mindre enhed, og du vil få en bred kontaktflade på tværs af ALPIs organisation og til både kunder, leverandører og øvrige samarbejdspartnere. Vi tilbyder et selvstændigt og afvekslende job et godt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur stort fokus på indflydelse og ansvarlighed en lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder. Vi søger en ny kollega, der har erfaring med disponering og tager ansvar for at løse alle opgaver i transportforløbet har ordenssans og er serviceminded har overblik, samarbejdsvilje og et godt humør evner at arbejde under pres kan arbejde selvstændigt og er vant til at træffe beslutninger besidder godt købmandskab har kendskab til kundepleje -besøg og som vil være med til at udvikle forretningen. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tom Otzen Høj, afdelingsleder, på tlf. 2893 3665

Vi søger en disponent til vores Padborg-afdeling. Vi kan tilbyde dig en spændende hverdag i vores cross trade trafik, hvor der er fart over feltet, og ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kolleger i en mindre enhed, og du vil få en bred kontaktflade på tværs af ALPIs organisation og til både kunder, leverandører og øvrige samarbejdspartnere.

Vi tilbyder
• et selvstændigt og afvekslende job
• et godt arbejdsmiljø i en flad organisationsstruktur
• stort fokus på indflydelse og ansvarlighed
• en lønpakke med pensionsordning og sundhedsforsikring samt attraktive personalegoder.

Vi søger en ny kollega, der
• har erfaring med disponering og tager ansvar for at løse alle opgaver i transportforløbet
• har ordenssans og er serviceminded
• har overblik, samarbejdsvilje og et godt humør
• evner at arbejde under pres
• kan arbejde selvstændigt og er vant til at træffe beslutninger
• besidder godt købmandskab
• har kendskab til kundepleje/-besøg og som vil være med til at udvikle forretningen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tom Otzen Høj, afdelingsleder, på tlf. 2893 3665

ALPIPadborg2019-06-05T00:00:002019-07-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fragt- og logistikmedarbejder

Scan-Plast

Holstebro
Motiveres du af selvstændigt arbejde og faglige udfordringer? Trives du i et ambitiøst og tværfagligt miljø? Tør du lade os udfordre dine logistiske evner? Hos Scan-Plast er vi i gang med at udvide vores afdeling i Holstebro i takt med virksomhedens...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Disponent til ALPI Padborg

ALPI

Padborg
Vi søger en disponent til vores Padborg-afdeling. Vi kan tilbyde dig en spændende hverdag i vores cross trade trafik, hvor der er fart over feltet, og ikke to dage er ens. Du bliver en del af et stærkt team af engagerede kolleger i en mindre enhed, ...
Indrykket:5. juni 2019
Udløbsdato:29. juli 2019