Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Distriktleder til Døgnplejen i Frederikssund

Du er sygeplejerske med lyst til ledelse
Har du mod på en spændende ledelsesopgave i en organisation, hvor relationer og samarbejde på tværs er nøgleord? Er du en stærk faglig driftsleder, og kan du skabe følgeskab i en tværfaglig gruppe, som leverer ydelser efter Serviceloven og Sundhedsloven? Så er der nu mulighed for at blive Distriktsleder i Døgnplejen Frederikssund.
Vi ser gerne, at du har en relevant sygeplejerskefaglig uddannelse, og erfaring indenfor ledelse. Vi søger en person med lederuddannelse, hvis du ikke allerede har en lederuddannelse, skal du vare parat til at uddanne dig.

Du ser organisationen som en helhed
Vi vil gerne have, at du tager ansvar, er effektiv og handlekraftig og sikrer, at alle bolde kommer i mål med respekt og ydmyghed overfor opgaven. I praksis betyder det, at du sikrer et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet og en stabil drift. Du tænker tværfagligt, og dit helhedssyn gør at teamsamarbejdet omkring borgerne fortsat udvikles.

Vi arbejder hele tiden på at øge fagligheden, og sikre en optimal sammenhæng i indsatsen. Når opgaverne skal løses, sikrer du, at både borgeren, de pårørende, medarbejderne og relevante samarbejdspartnere er inddraget, og du er optaget af, at borgeren skal være sikker i Døgnplejens hænder.

Du fokuserer på, og prioriterer, en anerkendende, synlig og nærværende ledelse, og går forrest og viser vejen for dine medarbejdere. Rekruttering, uddannelse og kvalitet er en naturlig del af din ledelse.

Døgnplejen – en samlet organisering af alle faggrupper
Døgnplejen er organiseret i fem dagdistrikter, to aftendistrikter og et natdistrikt og er fordelt på to matrikler. Distriktet består af cirka 35 engagerede medarbejdere, heraf en hverdagsrehabiliteringsterapeut, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker.

Vær med til at præge udviklingen
Du skal være med til at præge udviklingen, og implementere nye tiltag sammen med den øvrige ledergruppe og konsulenter. Vi er ved at udvikle den akutte funktion, som i Frederikssund er integreret i organisation, ligesom vi er optaget af de fremtidige opgaver og samarbejdsformer i takt med at det nære sundhedsvæsen udvikler sig.

Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe, hvor du får rig mulighed for faglig og ledelsesmæssig sparring. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med start den 1. juli.

Få flere oplysninger
Vil du vide mere, så ring til Leder af Døgnplejen Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller send en mail til susan@frederikssund.dk.

Frist
23. maj kl. 12.00. Vi har samtaler den 27 + 29. maj 2019

Ansættelsesforhold
37 timer ugentligt.

Tiltrædelse
Juni 2019.

Kontakt
Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller mail til susan@frederikssund.dk.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003261Phoenix-9ca02c4812019-04-09T00:00:00Distriktleder til Døgnplejen i FrederikssundDu er sygeplejerske med lyst til ledelse
Har du mod på en spændende ledelsesopgave i en organisation, hvor relationer og samarbejde på tværs er nøgleord? Er du en stærk faglig driftsleder, og kan du skabe følgeskab i en tværfaglig gruppe, som leverer ydelser efter Serviceloven og Sundhedsloven? Så er der nu mulighed for at blive Distriktsleder i Døgnplejen Frederikssund.
Vi ser gerne, at du har en relevant sygeplejerskefaglig uddannelse, og erfaring indenfor ledelse. Vi søger en person med lederuddannelse, hvis du ikke allerede har en lederuddannelse, skal du vare parat til at uddanne dig.

Du ser organisationen som en helhed
Vi vil gerne have, at du tager ansvar, er effektiv og handlekraftig og sikrer, at alle bolde kommer i mål med respekt og ydmyghed overfor opgaven. I praksis betyder det, at du sikrer et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet og en stabil drift. Du tænker tværfagligt, og dit helhedssyn gør at teamsamarbejdet omkring borgerne fortsat udvikles.

Vi arbejder hele tiden på at øge fagligheden, og sikre en optimal sammenhæng i indsatsen. Når opgaverne skal løses, sikrer du, at både borgeren, de pårørende, medarbejderne og relevante samarbejdspartnere er inddraget, og du er optaget af, at borgeren skal være sikker i Døgnplejens hænder.

Du fokuserer på, og prioriterer, en anerkendende, synlig og nærværende ledelse, og går forrest og viser vejen for dine medarbejdere. Rekruttering, uddannelse og kvalitet er en naturlig del af din ledelse.

Døgnplejen – en samlet organisering af alle faggrupper
Døgnplejen er organiseret i fem dagdistrikter, to aftendistrikter og et natdistrikt og er fordelt på to matrikler. Distriktet består af cirka 35 engagerede medarbejdere, heraf en hverdagsrehabiliteringsterapeut, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker.

Vær med til at præge udviklingen
Du skal være med til at præge udviklingen, og implementere nye tiltag sammen med den øvrige ledergruppe og konsulenter. Vi er ved at udvikle den akutte funktion, som i Frederikssund er integreret i organisation, ligesom vi er optaget af de fremtidige opgaver og samarbejdsformer i takt med at det nære sundhedsvæsen udvikler sig.

Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe, hvor du får rig mulighed for faglig og ledelsesmæssig sparring. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med start den 1. juli.

Få flere oplysninger
Vil du vide mere, så ring til Leder af Døgnplejen Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller send en mail til susan@frederikssund.dk.

Frist
23. maj kl. 12.00. Vi har samtaler den 27 + 29. maj 2019

Ansættelsesforhold
37 timer ugentligt.

Tiltrædelse
Juni 2019.

Kontakt
Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller mail til susan@frederikssund.dk.

 

2019-05-24T00:51:16.370 Du er sygeplejerske med lyst til ledelseHar du mod på en spændende ledelsesopgave i en organisation, hvor relationer og samarbejde på tværs er nøgleord? Er du en stærk faglig driftsleder, og kan du skabe følgeskab i en tværfaglig gruppe, som leverer ydelser efter Serviceloven og Sundhedsloven? Så er der nu mulighed for at blive Distriktsleder i Døgnplejen Frederikssund.Vi ser gerne, at du har en relevant sygeplejerskefaglig uddannelse, og erfaring indenfor ledelse. Vi søger en person med lederuddannelse, hvis du ikke allerede har en lederuddannelse, skal du vare parat til at uddanne dig.Du ser organisationen som en helhedVi vil gerne have, at du tager ansvar, er effektiv og handlekraftig og sikrer, at alle bolde kommer i mål med respekt og ydmyghed overfor opgaven. I praksis betyder det, at du sikrer et godt arbejdsmiljø, høj faglig kvalitet og en stabil drift. Du tænker tværfagligt, og dit helhedssyn gør at teamsamarbejdet omkring borgerne fortsat udvikles.Vi arbejder hele tiden på at øge fagligheden, og sikre en optimal sammenhæng i indsatsen. Når opgaverne skal løses, sikrer du, at både borgeren, de pårørende, medarbejderne og relevante samarbejdspartnere er inddraget, og du er optaget af, at borgeren skal være sikker i Døgnplejens hænder.Du fokuserer på, og prioriterer, en anerkendende, synlig og nærværende ledelse, og går forrest og viser vejen for dine medarbejdere. Rekruttering, uddannelse og kvalitet er en naturlig del af din ledelse.Døgnplejen en samlet organisering af alle faggrupperDøgnplejen er organiseret i fem dagdistrikter, to aftendistrikter og et natdistrikt og er fordelt på to matrikler. Distriktet består af cirka 35 engagerede medarbejdere, heraf en hverdagsrehabiliteringsterapeut, social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter og sygeplejersker.Vær med til at præge udviklingenDu skal være med til at præge udviklingen, og implementere nye tiltag sammen med den øvrige ledergruppe og konsulenter. Vi er ved at udvikle den akutte funktion, som i Frederikssund er integreret i organisation, ligesom vi er optaget af de fremtidige opgaver og samarbejdsformer i takt med at det nære sundhedsvæsen udvikler sig.Du bliver en del af en velfungerende ledergruppe, hvor du får rig mulighed for faglig og ledelsesmæssig sparring. Stillingen er på 37 timer ugentligt, med start den 1. juli.Få flere oplysningerVil du vide mere, så ring til Leder af Døgnplejen Susanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller send en mail til susan@frederikssund.dk.Frist23. maj kl. 12.00. Vi har samtaler den 27 29. maj 2019Ansættelsesforhold37 timer ugentligt.TiltrædelseJuni 2019.KontaktSusanne Jørgensen på 29 43 27 66 eller mail til susan@frederikssund.dk.11jobnet9ca02c48100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-23T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1481&ERId=344090EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFrederikssund3504594Frederikssund Kommune11Parkvej 23630Jægerspris47351000DKDanmark0
susan@frederikssund.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent742033JobNet4972441497244110008-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ca02c48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ca02c48https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ca02c48&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9ca02c48&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgEr du den nye Leder i Frederikssund Kommune?12008011Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361394668Susannesusan@frederikssund.dkDKDanmarkDKDanmark330024713Fantastisk god leder søges til satellitten Hedegården!Basic Nuværende leder går på pension godt for ham, skidt for Materielgården. Så vi skal have ansat en ny i hans sted og det kunne være dig. Materielgården i Roskilde Kommune er en kommunal entreprenørenhed der drives efter principperne i en tilsvarende privat virksomhed. Vi arbejder løbende med deludbud af vore opgaver hvorfor konkurrenceevnen er i fokus. Vi arbejder efter BUM-modellen. Hedegården er én af 4 gartnersatellitter på Materielgården, det er her du kan få ledelsesansvaret for 12-15 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vi tilbyder: Driftsmæssigt spændende parkopgaver med fokus på kvalitet En virksomhed der har fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø Et fagligt godt netværk bredt på arbejdspladsen og i kommunen En arbejdsplads som prioriterer og forlanger - god ledelse En medarbejdergruppe der samarbejder om opgaveløsningerne En arbejdsplads hvor vi er stolte af vores arbejdsopgaver Medarbejdere og ledelse med høj anciennitet fordi vi er glade for arbejdspladsen Du får selvstændigt områdeansvar for en række kontrakter på parkområdet i den østlige del af Roskilde. Som leder på en satellit har du selvstændigt ledelsesansvar, hvilket betyder ansvaret for at dine kontrakter driftes effektivt at dine medarbejdere trives - ligesom du er med ved ansættelser og afskedigelser m.m. Ledelsesmæssigt indgår du i ledergruppen hvor vi har et højt ambitionsniveau som primært handler om at udøve god ledelse at opføre os ordentligt. Om dig: Du har frem for alt en stærk lyst og evne til at lede andre mennesker Du evner at lede gennem andre mennesker og udnytte deres potentialer og specialviden Har erfaring med ledelse eller løsning af ledelsesmæssige opgaver Du evner at sætte dig i respekt på den gode måde og gør det Du er god kommunikator både ned, på niveau og op Kan med fordel have arbejdet medprojektledelse af mindre projekter Du har en for jobbet faglig relevantuddannelse Du er rutineret bruger af officepakken og IT-hjælpemidler generelt Har flair for økonomi Her finder du stillingsbeskrivelsen Ansøgningsfrist: Ansøgningsfrist: 6. juni 2019 Vi forventer at afholde samtaler d. 12. juni 2019 Løn: Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst. Opstart: Forventeligt 1. august. Kontakt: Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte driftschefen for Materielgården Carsten Leth, 3084 1650.
Nuværende leder går på pension – godt for ham, skidt for Materielgården. Så vi skal have ansat en ny i hans sted – og det kunne være dig. 
 
Materielgården i Roskilde Kommune er en kommunal entreprenørenhed der drives efter principperne i en tilsvarende privat virksomhed. Vi arbejder løbende med deludbud af vore opgaver – hvorfor konkurrenceevnen er i fokus. Vi arbejder efter BUM-modellen. 
 
Hedegården er én af 4 gartnersatellitter på Materielgården, det er her du kan få ledelsesansvaret for 12-15 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. 
 
Vi tilbyder: 
  • Driftsmæssigt spændende parkopgaver med fokus på kvalitet 
  • En virksomhed der har fokus på trivsel og godt arbejdsmiljø 
  • Et fagligt godt netværk bredt på arbejdspladsen og i kommunen 
  • En arbejdsplads som prioriterer – og forlanger - god ledelse 
  • En medarbejdergruppe der samarbejder om opgaveløsningerne 
  • En arbejdsplads hvor vi er stolte af vores arbejdsopgaver 
  • Medarbejdere og ledelse med høj anciennitet – fordi vi er glade for arbejdspladsen 
Du får selvstændigt områdeansvar for en række kontrakter på parkområdet i den østlige del af Roskilde. Som leder på en satellit har du selvstændigt ledelsesansvar, hvilket betyder ansvaret for at dine kontrakter driftes effektivt – at dine medarbejdere trives - ligesom du er med ved ansættelser og afskedigelser m.m. 
 
Ledelsesmæssigt indgår du i ledergruppen – hvor vi har et højt ambitionsniveau som primært handler om at udøve god ledelse – at opføre os ordentligt.  
 
Om dig: 
  • Du har frem for alt en stærk lyst og evne til at lede andre mennesker 
  • Du evner at lede gennem andre mennesker – og udnytte deres potentialer og specialviden 
  • Har erfaring med ledelse – eller løsning af ledelsesmæssige opgaver 
  • Du evner at sætte dig i respekt på den gode måde – og gør det  
  • Du er god kommunikator – både ned, på niveau og op 
  • Kan med fordel have arbejdet medprojektledelse af mindre projekter 
  • Du har en for jobbet faglig relevantuddannelse  
  • Du er rutineret bruger af officepakken og IT-hjælpemidler generelt 
  • Har flair for økonomi

Her finder du stillingsbeskrivelsen

Ansøgningsfrist: 
Ansøgningsfrist: 6. juni 2019 
Vi forventer at afholde samtaler d. 12. juni 2019  
 
Løn: 
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst. 
 
Opstart: 
Forventeligt 1. august. 
 
Kontakt: 
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte driftschefen for Materielgården Carsten Leth, 3084 1650. 
 
ORS/Small/61d432f4_logo.pngRoskilde Kommune - MatrielgårdenRoskilde2019-05-15T14:01:01.6272019-06-06T00:00:00
330022656Botilbudsleder til Botilbuddet Boserupvej, Center CityBasic Botilbuddet Boserupvej i Roskilde er under genopbygning. Vi forventer inden for de kommende år at skulle etablere flere nye tilbud, enten i form af nybyggeri eller modernisering af eksisterende byggeri. Vi søger en botilbudsleder til det område af Lindegårdshusene, vi kalder område 10-11-12. Vi er allerede nu i gang med at sætte fremtidens ledelseshold, som skal stå i spidsen for det fremtidige botilbud. Så har du en stærk lederprofil samt erfaring med sikker drift af botilbud, er du den botilbudsleder, vi søger. Botilbuddet Boserupvej er beliggende i naturskønne omgivelser i Roskilde ved Roskilde Fjord. Det er et botilbud for voksne sindslidende i Københavns Kommune. Alle boliger er oprettet efter Servicelovens § 108. På Botilbuddet Boserupvej bor der p.t. 146 borgere. I løbet af 2019 vil dette tal blive reduceret til 106 pladser fordelt på tre selvstændige botilbud. Botilbuddet Boserupvej er et socialpsykiatrisk botilbud og en del af Center City i Københavns Kommunes Socialforvaltning med én centerledelse, stab og administration. Dette betyder, at botilbuddet indgår i et tæt samarbejde med de øvrige botilbud på Boserupvej samt Center Citys øvrige tilbud. Du vil referere til botilbudschefen. Center City er et af Københavns Kommunes socialpsykiatriske centre. Center City består af en række botilbud, en afdeling med hjemmevejledere samt et antal samværs- og aktivitetstilbud. På Boserupvej bor der mennesker, der udover en psykisk lidelse har en eller flere af følgende udfordringer Helbredsmæssige udfordringer Beskæftigelsesmæssige udfordringer Sociale udfordringer svært ved at indgå i samfundslivet Nogle borgere kan have et misbrug af alkohol, hash eller andre stoffer Vi forventer, at du med naturlig autoritet kan opfylde følgende Er i besiddelse af en relevant mellemlang uddannelse, min. bachelor gerne kombineret med en diplomlederuddannelse eller har lyst til at påbegynde denne Har erfaring med driftsledelse gerne af sociale organisationer Er synlig, tydelig og retningssættende i hverdagen Har flere års erfaring i personaleledelse, med en inddragende og delegerende ledelsesstil Er fortrolig med budgetstyring, sikker i daglig drift og ser det som en naturlighed at overholde budgetter, også selvom dette er under pres Har erfaring i og kan gennemføre organisatoriske forandringsprocesser Kan lede dit område med respekt for den organisatoriske kontekst og udmøntning af overordnede strategier Du bliver en del af en samlet ledergruppe i Center City, hvor du vil få dygtige lederkolleger, fokus på lederudvikling og blive en del af et stort center, der har et fagligt højt ambitionsniveau og fokus på udvikling af faglige tiltag. Du har som leder det overordnede ansvar for, at det pædagogiske og sundhedsfaglige arbejde er af høj kvalitet. Du er ansvarlig for botilbuddets budget, og at kommunens kvalitetsstandarder efterleves og politiske målsætninger for området omsættes. Du vil have en bred berøringsflade til både interne og eksterne samarbejdsparter, hvorfor du skal have fokus på at styrke dette område. Vi tilbyder En unik mulighed for at være med til at sætte holdet på Boserupvej, allerede inden byggeriet af vores nye botilbud er gået i gang At blive en del af en ambitiøs organisation, som vil være iblandt de bedste på sit felt Et godt og engageret ledelsesteam, hvor tonen er uhøjtidelig og med højt til loftet. Dygtige og engagerede medarbejdere, som gerne vil medinddrages mest muligt Ledersparring og lederudvikling på tværs af Center City På det personlige plan forventer vi, at du har høj integritet med fokus på ordentlig ledelse og med samarbejdsperspektivet i højsædet kan udfordre i ledelsesgruppen, men efterfølgende kan gennemføre beslutninger, som du ikke nødvendigvis er enig i, og gøre det loyalt evner at skabe en uformel omgangstone mellem dig og medarbejderne uden at frasige dig ledelsesretten af natur ser vanskelige opgaver som udfordringer med mulighed for at tænke anderledes. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er uden højeste tjenestetid. Ansættelsen sker i forhold til gældende overenskomst og efter princippet Ny Løn. Arbejdssted vil p.t. være Boserupvej 7. Ansættelse den 1. juli 2019 eller snarest muligt. Vil du vide mere Henvendelse til botilbudschef Hans Andersen på 2449 3273 eller konstitueret centerchef Paul Buhl Jørgensen på 3366 1637. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019 Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 22. Der kan blive anvendt test i ansættelsesproceduren.
Botilbuddet Boserupvej i Roskilde er under genopbygning. Vi forventer inden for de kommende år at skulle etablere flere nye tilbud, enten i form af nybyggeri eller modernisering af eksisterende byggeri. Vi søger en botilbudsleder til det område af Lindegårdshusene, vi kalder område 10-11-12.  
 
Vi er allerede nu i gang med at sætte fremtidens ledelseshold, som skal stå i spidsen for det fremtidige botilbud. Så har du en stærk lederprofil samt erfaring med sikker drift af botilbud, er du den botilbudsleder, vi søger.  
 
Botilbuddet Boserupvej er beliggende i naturskønne omgivelser i Roskilde ved Roskilde Fjord. Det er et botilbud for voksne sindslidende i Københavns Kommune. Alle boliger er oprettet efter Servicelovens § 108. På Botilbuddet Boserupvej bor der p.t. 146 borgere. I løbet af 2019 vil dette tal blive reduceret til 106 pladser fordelt på tre selvstændige botilbud.  
 
Botilbuddet Boserupvej er et socialpsykiatrisk botilbud og en del af Center City i Københavns Kommunes Socialforvaltning med én centerledelse, stab og administration. Dette betyder, at botilbuddet indgår i et tæt samarbejde med de øvrige botilbud på Boserupvej samt Center Citys øvrige tilbud. Du vil referere til botilbudschefen.  
 
Center City er et af Københavns Kommunes socialpsykiatriske centre. Center City består af en række botilbud, en afdeling med hjemmevejledere samt et antal samværs- og aktivitetstilbud.  
 
På Boserupvej bor der mennesker, der udover en psykisk lidelse har en eller flere af følgende udfordringer  
  • Helbredsmæssige udfordringer  
  • Beskæftigelsesmæssige udfordringer  
  • Sociale udfordringer – svært ved at indgå i samfundslivet  
  • Nogle borgere kan have et misbrug af alkohol, hash eller andre stoffer  
Vi forventer, at du med naturlig autoritet kan opfylde følgende  
  • Er i besiddelse af en relevant mellemlang uddannelse, min. bachelor – gerne kombineret med en diplomlederuddannelse – eller har lyst til at påbegynde denne  
  • Har erfaring med driftsledelse – gerne af sociale organisationer  
  • Er synlig, tydelig og retningssættende i hverdagen  
  • Har flere års erfaring i personaleledelse, med en inddragende og delegerende ledelsesstil  
  • Er fortrolig med budgetstyring, sikker i daglig drift og ser det som en naturlighed at overholde budgetter, også selvom dette er under pres  
  • Har erfaring i og kan gennemføre organisatoriske forandringsprocesser  
  • Kan lede dit område med respekt for den organisatoriske kontekst og udmøntning af overordnede strategier 
Du bliver en del af en samlet ledergruppe i Center City, hvor du vil få dygtige lederkolleger, fokus på lederudvikling og blive en del af et stort center, der har et fagligt højt ambitionsniveau og fokus på udvikling af faglige tiltag.
Du har som leder det overordnede ansvar for, at det pædagogiske og sundhedsfaglige arbejde er af høj kvalitet. Du er ansvarlig for botilbuddets budget, og at kommunens kvalitetsstandarder efterleves og politiske målsætninger for området omsættes. Du vil have en bred berøringsflade til både interne og eksterne samarbejdsparter, hvorfor du skal have fokus på at styrke dette område.  
 
Vi tilbyder  
  • En unik mulighed for at være med til at sætte holdet på Boserupvej, allerede inden byggeriet af vores nye botilbud er gået i gang  
  • At blive en del af en ambitiøs organisation, som vil være iblandt de bedste på sit felt  
  • Et godt og engageret ledelsesteam, hvor tonen er uhøjtidelig og med højt til loftet.  
  • Dygtige og engagerede medarbejdere, som gerne vil medinddrages mest muligt  
  • Ledersparring og lederudvikling på tværs af Center City 
På det personlige plan forventer vi, at du  
  • har høj integritet med fokus på ordentlig ledelse og med samarbejdsperspektivet i højsædet  
  • kan udfordre i ledelsesgruppen, men efterfølgende kan gennemføre beslutninger, som du ikke nødvendigvis er enig i, og gøre det loyalt  
  • evner at skabe en uformel omgangstone mellem dig og medarbejderne uden at frasige dig ledelsesretten  
  • af natur ser vanskelige opgaver som udfordringer med mulighed for at tænke anderledes.  
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er uden højeste tjenestetid. Ansættelsen sker i forhold til gældende overenskomst og efter princippet Ny Løn. Arbejdssted vil p.t. være Boserupvej 7.
 
 Ansættelse den 1. juli 2019 eller snarest muligt. 
 
Vil du vide mere  
Henvendelse til botilbudschef Hans Andersen på 2449 3273 eller konstitueret centerchef Paul Buhl Jørgensen på 3366 1637.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 27. maj 2019 
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 22. Der kan blive anvendt test i ansættelsesproceduren.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngOmråde 10,11,12 - Botilbuddet BoserupvejRoskilde2019-05-13T12:01:20.2102019-05-27T00:00:00
330025979Dagtilbudsleder til Farum Nordby Børnehus - Furesø KommuneBasic Vil du være med til at sætte dit præg på et helt nybygget børnehus med spændende indretning og rigtig god plads til børnene? Så kan vi tilbyde dig en stilling som dagtilbudsleder fra den 1. august 2019. Farum Nordby, Furesø Kommune, er et integreret dagtilbud med 50 børnehavebørn og 30 vuggestuebørn. Beliggenheden er virkelig dejlig i nærmiljøet ved kaserneområdet i Farum Nord. Vi er det eneste dagtilbud i dette nye boligområde og har primært børn herfra. Vi har en stor og spændende legeplads og rigtig god plads med opdeling i mange forskellige rum indendørs. Vi ligger tæt ved skoven og her er offentlig transport næsten lige til døren.I oktober 2018 flyttede vi ind i et nybygget og topmoderne børnehus, som vi i fællesskab er ved at lære at kende. Lige nu er vi optagede af at få skabt de gode pædagogiske rammer, som vores nye hus lægger op til. Og du har mulighed for at være med til at bidrage til denne nye hverdag for børn og personale.Du kan læse lidt mere på vores hjemmeside, som er under opbygning:https: www.infoba.dk web default.aspx?iid 568 p forside 0I Furesø Kommune er vi lige nu ved at løbe arbejdet med den nye styrkede læreplan i gang. Vi arbejder med Tidlig opsporing, Fælles læringssyn 0-18 år og en Dannelsesrejse for dagtilbud og skoler.Vi har et tæt samarbejde med skoler og fritidstilbud, både om det pædagogiske og om det professionelle samarbejde. Og vi har et stærkt tværfagligt samarbejde med PPR.Personalet Vi er 18 fastansatte medarbejdere og vi vægter høj trivsel med fokus på det faglige indhold i hverdagen. Personalegruppen består af en god blanding af kolleger, som har arbejdet sammen på kryds og tværs i flere år og kolleger, som er ansat inden for de seneste år. Vi lægger vægt på et godt sammenhold, hvor der er plads til alvor og sjov i hverdagen.Vi er en personalegruppe, som ønsker os en leder, der har fokus på fællesskabet i huset. Det er vigtigt for os at være med i processen med at få opbygget et super dagtilbud for børnene i vores nye hus. Vi bestræber os på, at her er en rummelighed i forhold til at skabe en balance mellem familieliv og arbejdsliv. Dagtilbudslederen har ansvaret for, at børnehuset fungerer i hverdagen. Du varetager den pædagogiske ledelse, personaleledelsen og den administrative ledelse, der består af ansættelser, registrering af fravær, godkendelse af regninger og budgetopfølgning. Du skal sikre et godt dagligt samarbejde og dialog med forældrene, forældrekommunikation via vores digitale platform INFOBA og sikre et velfungerende samarbejde med forældrene i bestyrelsen.Som dagtilbudsleder i Furesø Kommune refererer du direkte til dagtilbudschefen. Vi kan tilbyde:En hverdag i et pædagogisk miljø, hvor barnet er aktiv deltager og får en oplevelse af via egen personlighed at blive et kritisk, hensynsfuldt og demokratisk menneske. Mulighed for at stå i spidsen for udviklingen af det pædagogiske læringsmiljø En aktiv og engageret forældregruppe En gruppe fagligt engagerede medarbejdere, som arbejder løsningsorienteret og som gerne vil bidrage til udviklingen af det nye dagtilbud Et netværk af lederkolleger og et tæt samarbejde med PPR og Center for Dagtilbud og Skole Vores forventninger til dig: Du er tydelig og anerkendende Du stiller krav til og har visioner for den pædagogiske kvalitet Du arbejder procesorienteret og medinddragende Du har fokus på at involvere medarbejderne og styrke fællesskabsfølelsen i huset Du kan begå dig i krydsfeltet mellem de kommunale opgaver og ledelsesrummet i egen afdeling Du byder aktivt ind i samarbejdet med lederkolleger Du fremstår synlig og tydelig, bruger dit overblik og kan træffe beslutninger også i pressede situationer Du har basisviden indenfor administration eller mod på at tilegne dig dette Vil du vide mere om jobbet som dagtilbudsleder i FuresøKontakt dagtilbudschef Anna Fosdal på telefon 7216 5838 eller mail afo1@furesoe.dkHvis du vil besøge Farum Nordby Børnehus, kan du kontakte stedfortrædende leder, Gia Hald Pedersen på telefon 7216 4282. Ansøgningsfrist er onsdag den 5. juni kl.12. Vi holder første runde ansættelsessamtaler den 11. juni. mellem kl.12 og kl.18, og anden runde den 20. juni mellem kl.13 og kl.17.Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny løn.Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen. Ved tilbud om ansættelse indhentes også børne- og straffeattest.Vil du være med til at sætte dit præg på et helt nybygget børnehus med spændende indretning og rigtig god plads til børnene?
 
Så kan vi tilbyde dig en stilling som dagtilbudsleder fra den 1. august 2019.
 
Farum Nordby, Furesø Kommune, er et integreret dagtilbud med 50 børnehavebørn og 30 vuggestuebørn. Beliggenheden er virkelig dejlig i nærmiljøet ved kaserneområdet i Farum Nord. Vi er det eneste dagtilbud i dette nye boligområde og har primært børn herfra. Vi har en stor og spændende legeplads og rigtig god plads med opdeling i mange forskellige rum indendørs. Vi ligger tæt ved skoven og her er offentlig transport næsten lige til døren.

I oktober 2018 flyttede vi ind i et nybygget og topmoderne børnehus, som vi i fællesskab er ved at lære at kende. Lige nu er vi optagede af at få skabt de gode pædagogiske rammer, som vores nye hus lægger op til. Og du har mulighed for at være med til at bidrage til denne nye hverdag for børn og personale.

Du kan læse lidt mere på vores hjemmeside, som er under opbygning:
https://www.infoba.dk/web/default.aspx?iid=568&p=forside#/0

I Furesø Kommune er vi lige nu ved at løbe arbejdet med den nye styrkede læreplan i gang. Vi arbejder med Tidlig opsporing, Fælles læringssyn 0-18 år og en Dannelsesrejse for dagtilbud og skoler.
Vi har et tæt samarbejde med skoler og fritidstilbud, både om det pædagogiske og om det professionelle samarbejde. Og vi har et stærkt tværfagligt samarbejde med PPR.

Personalet    
Vi er 18 fastansatte medarbejdere og vi vægter høj trivsel med fokus på det faglige indhold i hverdagen. Personalegruppen består af en god blanding af kolleger, som har arbejdet sammen på kryds og tværs i flere år og kolleger, som er ansat inden for de seneste år. Vi lægger vægt på et godt sammenhold, hvor der er plads til alvor og sjov i hverdagen.

Vi er en personalegruppe, som ønsker os en leder, der har fokus på fællesskabet i huset. Det er vigtigt for os at være med i processen med at få opbygget et super dagtilbud for børnene i vores nye hus. Vi bestræber os på, at her er en rummelighed i forhold til at skabe en balance mellem familieliv og arbejdsliv.
 
Dagtilbudslederen har ansvaret for, at børnehuset fungerer i hverdagen. Du varetager den pædagogiske ledelse, personaleledelsen og den administrative ledelse, der består af ansættelser, registrering af fravær, godkendelse af regninger og budgetopfølgning.  
Du skal sikre et godt dagligt samarbejde og dialog med forældrene, forældrekommunikation via vores digitale platform INFOBA og sikre et velfungerende samarbejde med forældrene i bestyrelsen.

Som dagtilbudsleder i Furesø Kommune refererer du direkte til dagtilbudschefen.
 
Vi kan tilbyde:
En hverdag i et pædagogisk miljø, hvor barnet er aktiv deltager og får en oplevelse af via egen personlighed at blive et kritisk, hensynsfuldt og demokratisk menneske.
 
  • Mulighed for at stå i spidsen for udviklingen af det pædagogiske læringsmiljø
  • En aktiv og engageret forældregruppe
  • En gruppe fagligt engagerede medarbejdere, som arbejder løsningsorienteret og som gerne vil bidrage til udviklingen af det nye dagtilbud
  • Et netværk af lederkolleger og et tæt samarbejde med PPR og Center for Dagtilbud og Skole
 
Vores forventninger til dig:
  • Du er tydelig og anerkendende
  • Du stiller krav til og har visioner for den pædagogiske kvalitet
  • Du arbejder procesorienteret og medinddragende
  • Du har fokus på at involvere medarbejderne og styrke fællesskabsfølelsen i huset
  • Du kan begå dig i krydsfeltet mellem de kommunale opgaver og ledelsesrummet i egen afdeling
  • Du byder aktivt ind i samarbejdet med lederkolleger
  • Du fremstår synlig og tydelig, bruger dit overblik og kan træffe beslutninger – også i pressede situationer
  • Du har basisviden indenfor administration eller mod på at tilegne dig dette
 
Vil du vide mere om jobbet som dagtilbudsleder i Furesø
Kontakt dagtilbudschef Anna Fosdal på telefon 7216 5838 eller mail afo1@furesoe.dk
Hvis du vil besøge Farum Nordby Børnehus, kan du kontakte stedfortrædende leder, Gia Hald Pedersen på telefon 7216 4282.
 
Ansøgningsfrist er onsdag den 5. juni kl.12. Vi holder første runde ansættelsessamtaler den 11. juni. mellem kl.12 og kl.18, og anden runde den 20. juni mellem kl.13 og kl.17.

Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne i Ny løn.
Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen. 
Ved tilbud om ansættelse indhentes også børne- og straffeattest.
 

ORS/Small/016cb96e_logo.jpegFarum Nordby BørnehusFarum2019-05-16T16:00:04.9602019-06-05T00:00:00
330026106Dagtilbudsleder til børnehaven Græshoppen i Furesø KommuneBasic Vil du være leder af et spændende dagtilbud, hvor vi er optaget af børn, natur og udeliv? Så kan vi tilbyde dig en stilling som dagtilbudsleder fra den 1. august 2019. Græshoppen er en børnehave normeret til 56 børn i alderen 3 år til skolestart.Beliggenheden er midt i Farum med gåafstand til Farum Sø og den omkringliggende skov.Vi har en fantastisk legeplads, som vi bruger mange timer hver dag hele året. Det pædagogiske arbejde tager udgangspunkt i Furesø Kommunes vision Alle børn skal trives, udvikle sig og lære ud fra deres individuelle forudsætninger og som en del af sociale fællesskaber Vi arbejder med analysemodellen PAF (Pædagogiske Arbejdsprocesser i Furesø) og Tidlig Opsporing og vi har et fælles læringssyn for hele 0 til 18 års området. Lige nu er vi optagede af at implementere den nye styrkede læreplan. I Græshoppen uddannes der et fagligt fyrtårn, der sammen med dagtilbudslederen sætter kursen i udvikling af den styrkede læreplan i Græshoppen. Vi lægger vægt på at bruge hinandens forskelligheder både fagligt og i praksis og har fokus på at styrke fællesskabet samt udviklingen for det enkelte barns selvstændighed i fællesskabet. Vi har et tæt samarbejde med en nærliggende vuggestue og med dagplejen, som vi modtager børn fra. Personalet består af 8 fastansatte medarbejdere, både mænd og kvinder og med forskellig anciennitet.Vi vægter høj trivsel med fokus på det faglige indhold i hverdagen. Som udgangspunkt arbejder vi på tre aldersintegrerede stuer, men synes det er vigtigt også at arbejde på tværs af huset samt dele viden og erfaringer med hinanden. Børnene kommer fra det omkringliggende kvarter i Farum.Vi har en lidt højere andel af børn med behov for en særlig indsats end i Furesø i gennemsnit. Dagtilbudslederen har ansvaret for, at børnehaven fungerer i hverdagen. Du varetager den pædagogiske ledelse, personaleledelsen samt den administrative ledelse, der består af ansættelser, registrering af fravær godkendelse af regninger og budgetopfølgning. Du skal sikre et godt dagligt samarbejde og dialog med forældrene, forældrekommunikation via vores digitale platform INFOBA og sikre et velfungerende samarbejde med forældrene i bestyrelsen.Som dagtilbudsleder i Furesø Kommune refererer du direkte til dagtilbudschefen og har et stort selvstændigt ledelsesrum. Stillingen indebærer at du i omkring 10 timer om ugen fungerer som pædagog på en stue. Derfor er stillingen oplagt, hvis det er din første lederstilling med personaleledelse. Vi kan tilbyde:En hverdag i et pædagogisk miljø, hvor barnet er aktiv deltager og får en oplevelse af via egen personlighed at blive et kritisk, hensynsfuldt og demokratisk menneske. Mulighed for at stå i spidsen for videreudviklingen af det pædagogiske læringsmiljø igennem implementeringen af den styrkede læreplan En aktiv og engageret forældregruppe En gruppe fagligt engagerede medarbejdere, som kan arbejde selvstændigt og løsningsorienteret Et netværk af lederkolleger og et tæt samarbejde med PPR og Center for Dagtilbud og Skole. Vores forventninger til dig: Du er en tydelig og anerkendende leder, der i ord og handling viser vejen. Du stiller krav til og har visioner for den pædagogiske kvalitet Du arbejder procesorienteret og medinddragende Du kan begå dig i krydsfeltet mellem de kommunale opgaver og ledelsesrummet i egen afdeling Du byder aktivt ind i samarbejdet med lederkolleger. Du fremstår synlig, bruger dit overblik og kan træffe beslutninger også i pressede situationer Du har basisviden indenfor administration eller mod på at tilegne dig dette Du har eller er indstillet på at tage diplomuddannelsen i ledelse. Vil du vide mere om jobbet som dagtilbudsleder i FuresøKontakt dagtilbudschef Anna Fosdal på tlf. 7216 5838 eller mail afo1@furesoe.dkHvis du vil besøge Græshoppen, kan du kontakte børnehaven på tlf. 7235 8180. Græshoppens adresse: Gammelgårdsvej 15, 3520 Farum.Ansøgningsfrist er torsdag den 5. juni 2019 kl.12. Vi holder første runde ansættelsessamtaler den 12. juni mellem kl.12 og kl.18, og anden runde den 19. juni mellem kl.13.30 og kl.16.30. Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne ny løn.Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen. Ved tilbud om ansættelse indhentes også børne- og straffeattest.Vil du være leder af et spændende dagtilbud, hvor vi er optaget af børn, natur og udeliv?
 
Så kan vi tilbyde dig en stilling som dagtilbudsleder fra den 1. august 2019.
 
Græshoppen er en børnehave normeret til 56 børn i alderen 3 år til skolestart.
Beliggenheden er midt i Farum med gåafstand til Farum Sø og den omkringliggende skov.
Vi har en fantastisk legeplads, som vi bruger mange timer hver dag hele året.
 
Det pædagogiske arbejde tager udgangspunkt i Furesø Kommunes vision ”Alle børn skal trives, udvikle sig og lære ud fra deres individuelle forudsætninger og som en del af sociale fællesskaber”
Vi arbejder med analysemodellen PAF (Pædagogiske Arbejdsprocesser i Furesø) og Tidlig Opsporing og vi har et fælles læringssyn for hele 0 til 18 års området.
 
Lige nu er vi optagede af at implementere den nye styrkede læreplan. I Græshoppen uddannes der et fagligt fyrtårn, der sammen med dagtilbudslederen sætter kursen i udvikling af den styrkede læreplan i Græshoppen.
 
Vi lægger vægt på at bruge hinandens forskelligheder både fagligt og i praksis og har fokus på at styrke fællesskabet samt udviklingen for det enkelte barns selvstændighed i fællesskabet.
 
Vi har et tæt samarbejde med en nærliggende vuggestue og med dagplejen, som vi modtager børn fra.
 
Personalet består af 8 fastansatte medarbejdere, både mænd og kvinder og med forskellig anciennitet.

Vi vægter høj trivsel med fokus på det faglige indhold i hverdagen. 
Som udgangspunkt arbejder vi på tre aldersintegrerede stuer, men synes det er vigtigt også at arbejde på tværs af huset samt dele viden og erfaringer med hinanden.
 
Børnene kommer fra det omkringliggende kvarter i Farum.
Vi har en lidt højere andel af børn med behov for en særlig indsats end i Furesø i gennemsnit.
 
Dagtilbudslederen har ansvaret for, at børnehaven fungerer i hverdagen. Du varetager den pædagogiske ledelse, personaleledelsen samt den administrative ledelse, der består af ansættelser, registrering af fravær godkendelse af regninger og budgetopfølgning.  
Du skal sikre et godt dagligt samarbejde og dialog med forældrene, forældrekommunikation via vores digitale platform INFOBA og sikre et velfungerende samarbejde med forældrene i bestyrelsen.
Som dagtilbudsleder i Furesø Kommune refererer du direkte til dagtilbudschefen og har et stort selvstændigt ledelsesrum.
 
Stillingen indebærer at du i omkring 10 timer om ugen fungerer som pædagog på en stue. Derfor er stillingen oplagt, hvis det er din første lederstilling med personaleledelse.
 
Vi kan tilbyde:
En hverdag i et pædagogisk miljø, hvor barnet er aktiv deltager og får en oplevelse af via egen personlighed at blive et kritisk, hensynsfuldt og demokratisk menneske.
  • Mulighed for at stå i spidsen for videreudviklingen af det pædagogiske læringsmiljø igennem implementeringen af den styrkede læreplan
  • En aktiv og engageret forældregruppe
  • En gruppe fagligt engagerede medarbejdere, som kan arbejde selvstændigt og løsningsorienteret
  • Et netværk af lederkolleger og et tæt samarbejde med PPR og Center for Dagtilbud og Skole.
 
Vores forventninger til dig:
  • Du er en tydelig og anerkendende leder, der i ord og handling viser vejen.
  • Du stiller krav til og har visioner for den pædagogiske kvalitet
  • Du arbejder procesorienteret og medinddragende
  • Du kan begå dig i krydsfeltet mellem de kommunale opgaver og ledelsesrummet i egen afdeling
  • Du byder aktivt ind i samarbejdet med lederkolleger.
  • Du fremstår synlig, bruger dit overblik og kan træffe beslutninger – også i pressede situationer
  • Du har basisviden indenfor administration eller mod på at tilegne dig dette
  • Du har eller er indstillet på at tage diplomuddannelsen i ledelse.
  
Vil du vide mere om jobbet som dagtilbudsleder i Furesø
Kontakt dagtilbudschef Anna Fosdal på tlf. 7216 5838 eller mail afo1@furesoe.dk
Hvis du vil besøge Græshoppen, kan du kontakte børnehaven på tlf. 7235 8180.
 
Græshoppens adresse: Gammelgårdsvej 15, 3520 Farum.

Ansøgningsfrist er torsdag den 5. juni 2019 kl.12.
 
Vi holder første runde ansættelsessamtaler den 12. juni mellem kl.12 og kl.18, og anden runde den 19. juni mellem kl.13.30 og kl.16.30.
 
Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst og ud fra principperne ny løn.

Der indhentes referencer fra tidligere ansættelsesforhold, hvis du kommer i betragtning til stillingen. 
Ved tilbud om ansættelse indhentes også børne- og straffeattest.
 

ORS/Small/b1501a0c_logo.jpegGræshoppenFarum2019-05-16T17:02:59.6402019-06-05T00:00:00
330026346Leder til Børnehuset SkovfogedloddenBasic Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus pædagogik, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.Vi lægger vægt på følgende profil:Faglige kompetencer hvad kan du? Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse inden for det pædagogisk-psykologiske felt Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne, handlekraftig og vedholdende Du har eller er i gang med en lederuddannelse Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn og du smitter dine medarbejdere med din kunnen og dit engagement Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: Vi lykkes bedst sammen Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns trivsel, læring og udvikling Personlige kompetencer hvem er du? Du har dit etiske kompas i orden du er ordentlig i ord og handling Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker Du er god til at lytte og afkode mennesker omkring dig Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger Du er ikke bange for at gå tæt på problemer du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller Løn- og ansættelsesforholdStillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 3. juni 2019 kl. 12.00.Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 17. juni.Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingenDu er i så fald velkommen til at kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på tlf. 30104172.Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet Mere om os nedenfor.Mere om osLedelsesgrundlag dagtilbudFælles om fremtiden - Det gode liv i HalsnæsVi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencer

Halsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.

Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.

Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus; pædagogik, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.

Vi lægger vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?
  • Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse inden for det pædagogisk-psykologiske felt
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne, handlekraftig og vedholdende
  • Du har eller er i gang med en lederuddannelse
  • Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med din kunnen og dit engagement
  • Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk
  • Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder
  • Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns trivsel, læring og udvikling
Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er god til at lytte og afkode mennesker omkring dig
  • Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 3. juni 2019 kl. 12.00.
Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 17. juni.

Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingen
Du er i så fald velkommen til at kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på tlf. 30104172.

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om os’ nedenfor.

Mere om os
Ledelsesgrundlag dagtilbud
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs

ORS/Small/eff03612_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-05-16T18:09:26.3502019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Fantastisk god leder søges til satellitten Hedegården!

Roskilde Kommune - Matrielgården

Roskilde
Nuværende leder går på pension godt for ham, skidt for Materielgården. Så vi skal have ansat en ny i hans sted og det kunne være dig. Materielgården i Roskilde Kommune er en kommunal entreprenørenhed der drives efter principperne i en tilsvarende pr...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:6. juni 2019

Botilbudsleder til Botilbuddet Boserupvej, Center City

Område 10,11,12 - Botilbuddet Boserupvej

Roskilde
Botilbuddet Boserupvej i Roskilde er under genopbygning. Vi forventer inden for de kommende år at skulle etablere flere nye tilbud, enten i form af nybyggeri eller modernisering af eksisterende byggeri. Vi søger en botilbudsleder til det område af L...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Dagtilbudsleder til Farum Nordby Børnehus - Furesø Kommune

Farum Nordby Børnehus

Farum
Vil du være med til at sætte dit præg på et helt nybygget børnehus med spændende indretning og rigtig god plads til børnene? Så kan vi tilbyde dig en stilling som dagtilbudsleder fra den 1. august 2019. Farum Nordby, Furesø Kommune, er et integreret...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Dagtilbudsleder til børnehaven Græshoppen i Furesø Kommune

Græshoppen

Farum
Vil du være leder af et spændende dagtilbud, hvor vi er optaget af børn, natur og udeliv? Så kan vi tilbyde dig en stilling som dagtilbudsleder fra den 1. august 2019. Græshoppen er en børnehave normeret til 56 børn i alderen 3 år til skolestart.Bel...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:5. juni 2019

Leder til Børnehuset Skovfogedlodden

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændig...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019