Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Distriktschef søges til drift af ny spænende Bilsynsvirksomhed

Vi sørger en kompetent medarbejder til drift af en ny bilsynsvirksomhed.

Krav:

10 års erfaring med ledelse

Kendskab til branchen

glad for udfordringer

kan begå sig blandt et stort team

 

 

 Send dit CV til os allerede idag

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330017932Phoenix-c7d8752712019-06-03T00:00:00Distriktschef søges til drift af ny spænende Bilsynsvirksomhed

Vi sørger en kompetent medarbejder til drift af en ny bilsynsvirksomhed.

Krav:

10 års erfaring med ledelse

Kendskab til branchen

glad for udfordringer

kan begå sig blandt et stort team

 

 

 Send dit CV til os allerede idag

 

2019-07-02T00:51:36.047 Vi sørger en kompetent medarbejder til drift af en ny bilsynsvirksomhed. Krav: 10 års erfaring med ledelse Kendskab til branchen glad for udfordringer kan begå sig blandt et stort team Send dit CV til os allerede idag11jobnetc7d87527100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-01T00:00:000000https://job.jobnet.dk/CV/FindJob/details/49837670EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGlostrupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslundEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3521303VJ HOLDING AF 2015 ApS11Herstedøstervej 112600GlostrupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent755109JobNet4983767498376710006-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d87527https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d87527https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d87527&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=c7d87527&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale123305Salgschef6Ledelse361712243Tommitb@eposten.dkDKDanmarkDKDanmark330053451Salgschef for Infoventure ApSRobot Ønsker du at være med til at sætte fart på et væksteventyr, skabe resultater og gøre en forskel? Er du i stand til at tage ansvar, arbejde selvstændigt, er lærende (og sjov at være sammen med), så vil vi rigtigt gerne snakke med dig! Salgschef der tager ansvar for væksten Infoventure er en innovativ software- og konsulentvirksomhed, der arbejder i krydsfeltet mellem mennesker, data og forretning. Der er stor interesse for vores løsninger og vi har behov for flere dygtige kolleger. Derfor søger vi en salgschef, der kan drive salget af vores ydelser og som kan indgå i den strategiske udvikling af virksomheden. For den rette profil vil der på sigt være gode muligheder for at udvikle rollen med personaleansvar. Vigtigste opgaver og ansvar i rollen: Selvstændigt drive opsøgende salg og account management Medvirke til at udforme Infoventures salgsstrategi Indfri aftalte budgetter Medvirke til udformning af markedsføringsmateriale og aktiviteter Udarbejde tilbud og projektoplæg Levere input til kundedreven produktudvikling I et mindre omfang ønsker vi, at du også er udførende på visse opgaver. Dette er for selv at få domæne kendskab og føling med vores produkter. Erfaring med løsningssalg - dataanalyse og software Du har flere års succesfuld erfaring med salg af viden-tunge løsninger til større organisationer, og gerne offentlige kunder. Du er i stand til at omsætte komplekse problemstillinger til salgsargumenter, og kan relatere dig til kundernes behov. Du kan dit salgshåndværk, er vant til at arbejde med CRM systemer, lave pipeline og salgsforecasts, salgspræsentationer og udarbejde tilbud. Fremfor alt synes du, det er fascinerende at arbejde i en mindre virksomhed med vokseværk, korte beslutningsprocesser, ingen bureaukrati og hvor du har en direkte og vigtig indflydelse på virksomhedens succes. Du har lyst til et udadvendt job, hvor du opsøger og plejer kunder, som er fordelt over hele landet. Skab dit eget job indenfor algoritme-økonomien For den rette kandidat er jobbet en unik mulighed for at definere og udvikle sit eget job. Du får en alsidig og fleksibel hverdag med stor og direkte indflydelse på egne opgaver, mål og arbejdstilrettelæggelse. Du kommer til at arbejde med den nyeste teknologi indenfor dataanalyse og algoritme økonomi og den tætte kontakt med kunderne bringer dig helt ind i kontrolrummet, hvor der bliver sat tal og mål på virksomhedens performance. Hvis du går med en iværksætter i maven , så er der mulighed for medejerskab for den rette person. Praktikken Du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Der er ansøgningsfrist den 14. august, men vi afholder fortløbende samtaler, så send gerne ansøgning med det samme. Har du spørgsmål kan du kontakte Flemming Weel eller Alexander M. Littau på telefon: 45 70 22 84 84 Om Infoventure Infoventure er en innovativ software- og konsulentvirksomhed, der arbejder i krydsfeltet mellem mennesker, data og forretning. Vi arbejder indenfor forretningsområderne Advanced analytics og Business Intelligence og vores mission er at sætte nye standarder for løsninger til at forbedre kvalitet, effektivitet og compliance. Som et særligt speciale har vi udviklet en unik kompetence indenfor Process Mining og er på dette område førende i Danmark. Infoventure har udviklet egne software løsninger og leverer løsninger baseret på state-of-the-art teknologi fra bl.a. Elasticsearch og Microsoft. Vores kunder er mellemstore og store virksomheder indenfor både den offentlige og private sektor, bl.a. Københavns Kommune, Aalborg Kommune, Eniig, JN Data m.fl.Ønsker du at være med til at sætte fart på et væksteventyr, skabe resultater og gøre en forskel? Er du i stand til at tage ansvar, arbejde selvstændigt, er lærende (og sjov at være sammen med), så vil vi rigtigt gerne snakke med dig!

Salgschef der tager ansvar for væksten

Infoventure er en innovativ software- og konsulentvirksomhed, der arbejder i krydsfeltet mellem mennesker, data og forretning. Der er stor interesse for vores løsninger og vi har behov for flere dygtige kolleger. Derfor søger vi en salgschef, der kan drive salget af vores ydelser og som kan indgå i den strategiske udvikling af virksomheden. For den rette profil vil der på sigt være gode muligheder for at udvikle rollen med personaleansvar.

Vigtigste opgaver og ansvar i rollen:

  • Selvstændigt drive opsøgende salg og account management
  • Medvirke til at udforme Infoventures salgsstrategi
  • Indfri aftalte budgetter
  • Medvirke til udformning af markedsføringsmateriale og aktiviteter
  • Udarbejde tilbud og projektoplæg
  • Levere input til kundedreven produktudvikling

I et mindre omfang ønsker vi, at du også er udførende på visse opgaver. Dette er for selv at få domæne kendskab og føling med vores produkter.

Erfaring med løsningssalg - dataanalyse og software

Du har flere års succesfuld erfaring med salg af viden-tunge løsninger til større organisationer, og gerne offentlige kunder. Du er i stand til at omsætte komplekse problemstillinger til salgsargumenter, og kan relatere dig til kundernes behov. Du kan dit salgshåndværk, er vant til at arbejde med CRM systemer, lave pipeline og salgsforecasts, salgspræsentationer og udarbejde tilbud.

Fremfor alt synes du, det er fascinerende at arbejde i en mindre virksomhed med vokseværk, korte beslutningsprocesser, ingen bureaukrati og hvor du har en direkte og vigtig indflydelse på virksomhedens succes.

Du har lyst til et udadvendt job, hvor du opsøger og plejer kunder, som er fordelt over hele landet.

Skab dit eget job indenfor ”algoritme-økonomien”

For den rette kandidat er jobbet en unik mulighed for at definere og udvikle sit eget job. Du får en alsidig og fleksibel hverdag med stor og direkte indflydelse på egne opgaver, mål og arbejdstilrettelæggelse. Du kommer til at arbejde med den nyeste teknologi indenfor dataanalyse og algoritme økonomi og den tætte kontakt med kunderne bringer dig helt ind i kontrolrummet, hvor der bliver sat tal og mål på virksomhedens performance.

Hvis du går med en iværksætter i ”maven”, så er der mulighed for medejerskab for den rette person.

Praktikken

Du bedes sende din ansøgning og dit CV snarest muligt via linket nedenfor. Der er ansøgningsfrist den 14. august, men vi afholder fortløbende samtaler, så send gerne ansøgning med det samme. Har du spørgsmål kan du kontakte Flemming Weel eller Alexander M. Littau på telefon: +45 70 22 84 84

Om Infoventure

Infoventure er en innovativ software- og konsulentvirksomhed, der arbejder i krydsfeltet mellem mennesker, data og forretning. Vi arbejder indenfor forretningsområderne ”Advanced analytics” og ”Business Intelligence” og vores mission er at sætte nye standarder for løsninger til at forbedre kvalitet, effektivitet og compliance. Som et særligt speciale har vi udviklet en unik kompetence indenfor ”Process Mining” og er på dette område førende i Danmark. Infoventure har udviklet egne software løsninger og leverer løsninger baseret på state-of-the-art teknologi fra bl.a. Elasticsearch og Microsoft. Vores kunder er mellemstore og store virksomheder indenfor både den offentlige og private sektor, bl.a. Københavns Kommune, Aalborg Kommune, Eniig, JN Data m.fl.

InfoVenture ApSKøbenhavn K2019-07-03T00:00:002019-08-14T00:00:00
330052333Celsa Steel Service søger ny salgschefRobot Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af virksomhedens salgsafdeling, bestående af 12 medarbejdere, derudover forventes det, at du selv tager aktivt del i salgsprocessen. Du kommer til at referere til virksomhedens Administrerende Direktør. Dine kvalifikationer: Du har minimum 5 års erfaring indenfor salgsledelse, og du er en motiverende og dygtig leder der formår at få hele holdet med. Du har en solid erfaring indenfor B2B salg, kombineret med en god forretningsmæssig forståelse, gerne suppleret med en videregående uddannelse og et godt kendskab til byggebranchen. Du er god til at skabe og vedligeholde relationer og til at indgå i et tæt samarbejde med kunder som virksomhedens ambassadør i markedet. Du er arbejdsom og ved at going the extra mile giver succes. Om dig: Du besidder et godt købmandskab og en udpræget analytisk tankegang, der gør det muligt for dig at gennemskue og videreudvikle salgsafdelingen. · Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem. · Du har vilje og evne til at træffe beslutninger inden for givne rammer som du selv er med til at sætte. · Du har gode samarbejdsevner du ved at resultater skabes ved fælles indsats. · Du er struktureret, systematisk og du følger dine opgaver til dørs. · Du trives med de administrative opgaver der følger med stillingen, og du har øje for detaljen. · Du er udadvendt og positiv med et godt humør. · Du er en dygtig konceptudvikler og idegenerator og du får tingene til at ske. · Du drives af udfordringer og du er forandringsvillig. · Du har flair for IT, gerne SAP og du begår dig fint på engelsk Dine ansvarsområder: · Lede, udvikle og motivere dine medarbejdere i salgsafdelingen. · Videreudvikle og optimere processerne i salgsafdelingen. · Deltagelse i budgettering og sikre at salgsbudgettet bliver opfyldt. · Håndtere og administrere kontrakter til kunder. · Bidrage til at Celsa Steel Service A S opfattes som en pålidelig og seriøs partner. · Udvikle og følge op på salgsaktiviteter. · Sørge for at rapportering både månedligt og årligt sker i overensstemmelse med det aftalte. Du tilbydes: Et spændende og alsidigt job i en lille butik der er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God løn efter kvalifikationer, firmabil, pensionsordning og sundhedssikring. Sådan ansøger du Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV i Word format til Helle Dybdahl-Eriksen på nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket Salgschef Css . Der holdes samtaler løbende. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af virksomhedens salgsafdeling, bestående af 12 medarbejdere, derudover forventes det, at du selv tager aktivt del i salgsprocessen. Du kommer til at referere til virksomhedens Administrerende Direktør.

Dine kvalifikationer:
Du har minimum 5 års erfaring indenfor salgsledelse, og du er en motiverende og dygtig leder der formår at få hele holdet med.

Du har en solid erfaring indenfor B2B salg, kombineret med en god forretningsmæssig forståelse, gerne suppleret med en videregående uddannelse og et godt kendskab til byggebranchen. Du er god til at skabe og vedligeholde relationer og til at indgå i et tæt samarbejde med kunder som virksomhedens ambassadør i markedet. Du er arbejdsom og ved ”at going the extra mile” giver succes.

 

Om dig:
Du besidder et godt købmandskab og en udpræget analytisk tankegang, der gør det muligt for dig at gennemskue og videreudvikle salgsafdelingen.

·       Du ser muligheder frem for begrænsninger, og evner at handle på dem.

·       Du har vilje og evne til at træffe beslutninger inden for givne rammer som du selv er med til at sætte.

·       Du har gode samarbejdsevner – du ved at resultater skabes ved fælles indsats.

·       Du er struktureret, systematisk og du følger dine opgaver til dørs.

·       Du trives med de administrative opgaver der følger med stillingen, og du har øje for detaljen.

·       Du er udadvendt og positiv med et godt humør.

·       Du er en dygtig konceptudvikler og idegenerator og du får tingene til at ske.

·       Du drives af udfordringer og du er forandringsvillig.

·       Du har flair for IT, gerne SAP og du begår dig fint på engelsk


Dine ansvarsområder:

·       Lede, udvikle og motivere dine medarbejdere i salgsafdelingen.

·       Videreudvikle og optimere processerne i salgsafdelingen.

·       Deltagelse i budgettering og sikre at salgsbudgettet bliver opfyldt.

·       Håndtere og administrere kontrakter til kunder.

·       Bidrage til at Celsa Steel Service A/S opfattes som en pålidelig og seriøs partner.

·       Udvikle og følge op på salgsaktiviteter.

·       Sørge for at rapportering både månedligt og årligt sker i overensstemmelse med det aftalte.

 

Du tilbydes:
Et spændende og alsidigt job i en ”lille butik” der er en del af en international koncern, med gode udviklingsmuligheder både fagligt som personligt. God løn efter kvalifikationer, firmabil, pensionsordning og sundhedssikring.

Sådan ansøger du

 Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV i Word format til Helle Dybdahl-Eriksen på nedenstående mailadresse. Din e-mail skal være mærket ”Salgschef Css”. Der holdes samtaler løbende.

Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner, Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk

Celsa Steel Service A/SØlstykke2019-07-02T00:00:002019-07-28T00:00:00
330046560Salgschef søges til nyåbnet kontor i AarhusRobot Vi søger n salgsmand med erfaring indenfor ledelse, drift af eget team og kunne tænke sig at gøre karriere i en meget hurtigt voksende virksomhed som leverer IT marketings løsninger til det danske erhvervsliv? Vi har fået helt styr på de forskellige processer her i København og alt kører flydende. Derfor som en del af planen skal Århus åbnes, så vi allerede MEGET snart kan åbne en afdeling i Sverige and so on. Det vi nu søger er en seriøs og engageret person som har styr på salg og som kan stå for træning og motivation af sit eget salgsteam. Det du får: Du får dit eget team - du bestemmer og vælger selv. Du får dit eget kontor. Du får månedligt budget til div. konkurrencer og motivation. Du får attraktive lønmuligheder og attraktiv bonusordning. Du får træning i alt markedsføring indenfor det digitale. Du får kæmpe karrieremuligheder i Sales Ultra det loftet ikke er så højt. Kravene til denne stilling er simple: Du har arbejdet med salg og ledelse før. Du er selvfølgelig møde stabil og kan holde dine aftale. Du er god til at have flere bolde i luften på samme tid. Du er karriereorienteret og vil gerne frem. Du giver ikke op på dine medarbejdere. Du bor i Jylland og har ikke ALT for langt til arbejde. Er du personen vi kan bruge og lyder alt dette som dig?Så skriv eller ring til mig hurtigst muligt inden den bliver nuppet.Mail: Casper@salesultra.dkTlf: 4542464515 Sales Ultra

Vi søger én salgsmand med erfaring indenfor ledelse, drift af eget team og kunne tænke sig at gøre karriere i en meget hurtigt voksende virksomhed som leverer IT & marketings løsninger til det danske erhvervsliv?

Vi har fået helt styr på de forskellige processer her i København og alt kører flydende. Derfor som en del af planen skal Århus åbnes, så vi allerede MEGET snart kan åbne en afdeling i Sverige and so on.

Det vi nu søger er en seriøs og engageret person som har styr på salg og som kan stå for træning og motivation af sit eget salgsteam.

Det du får:

Du får dit eget team - du bestemmer og vælger selv.
Du får dit eget kontor.
Du får månedligt budget til div. konkurrencer og motivation.
Du får attraktive lønmuligheder og attraktiv bonusordning.
Du får træning i alt markedsføring indenfor det digitale.
Du får kæmpe karrieremuligheder i Sales Ultra det loftet ikke er så højt.

Kravene til denne stilling er simple:

Du har arbejdet med salg og ledelse før.
Du er selvfølgelig møde stabil og kan holde dine aftale.
Du er god til at have flere bolde i luften på samme tid.
Du er karriereorienteret og vil gerne frem.
Du giver ikke op på dine medarbejdere.
Du bor i Jylland og har ikke ALT for langt til arbejde.

Er du personen vi kan bruge og lyder alt dette som dig?
Så skriv eller ring til mig hurtigst muligt inden den bliver nuppet.
Mail: Casper@salesultra.dk
Tlf: +4542464515

//Sales Ultra

Sales Ultra IVSFrederiksberg2019-06-26T00:00:002019-08-04T00:00:00
330034091Head of Sales & Partnerships WannaSportRobot About WannaSport WannaSport is the leading sports platform in Denmark - connecting participants with activities in clubs, facilities and gyms. Founded in 2014. WannaSport is growing rapidly - on both partner and user side. We are currently in the Danish market, but looking to expand international in the near future. We are located on Islands Brygge, in the shared workspace community called Founder House. We are a close, motivated and dynamic team. We looooove sports - and we are on a mission to inspire the world to engage with old and new friends through sports. WannaSport is the proud winner of the DGI innovation contest Impact in 2018 Job Overview Your mission will be to expand our partner network - and maintain good relationship with existing partners. You will be responsible for the relationship with municipalities and individual partners. You will work together with the CEO and CTO and set the direction for the business. You will have a small team of sales consultants. Qualifications You... have 5 years of sales experience are VERY organized are good in building structure and following up on tasks are good in building personal relationships have minimum bachelor s degree or equivalent in business may have experience from the sport or fitness sector speak danish with mother tongue and are fluent in english love sports as much as the rest of the team When to start As soon as possible or latest 1 august 2019 Compensation Salary base : ~DK 25-30K month Sales bonus: Attractive Other : Co-ownership of wannasport How to apply For questions connect with https: www.linkedin.com in jacob-lau-larsen-2a490345 or reach out to job@wannasport.dk

About WannaSport

WannaSport is the leading sports platform in Denmark - connecting participants with activities in clubs, facilities and gyms. Founded in 2014. WannaSport is growing rapidly - on both partner and user side. We are currently in the Danish market, but looking to expand international in the near future. We are located on Islands Brygge, in the shared workspace community called Founder House. We are a close, motivated and dynamic team. 

We looooove sports - and we are on a mission to inspire the world to engage with old and new friends through sports.

WannaSport is the proud winner of the DGI innovation contest “Impact” in 2018



Job Overview

Your mission will be to expand our partner network - and maintain good relationship with existing partners. You will be responsible for the relationship with municipalities and individual partners. You will work together with the CEO and CTO and set the direction for the business. You will have a small team of sales consultants. 



Qualifications

You...

  • have 5+ years of sales experience
  • are VERY organized
  • are good in building structure and following up on tasks
  • are good in building personal relationships
  • have minimum bachelor’s degree or equivalent in business
  • may have experience from the sport or fitness sector
  • speak danish with mother tongue and are fluent in english
  • love sports as much as the rest of the team



When to start

As soon as possible or latest 1 august 2019



Compensation

Salary base : ~DK 25-30K / month

Sales bonus: Attractive

Other : Co-ownership of wannasport

 

How to apply

For questions connect with https://www.linkedin.com/in/jacob-lau-larsen-2a490345/ or reach out to job@wannasport.dk 

WannaSportKøbenhavn S2019-06-25T00:00:002019-07-23T00:00:00
330032218SALES MANAGERRobot Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa Virksomhedsbeskrivelse:DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksomheden, der har eksisteret i mere end 45 år, har i dag ca. 300 medarbejdere, heraf ca. 180 tømrersvende. Læs mere om DEKO her: www.deko.com dk. Derudover er DEKO n af Danmarks største indretningsentreprenører med speciale i aptering indretning af erhvervs- og institutionsbyggeri og Skandinaviens førende virksomhed inden for sit område. Stillingsbeskrivelse:Med reference til Chief Commercial Officer for EMEA får du ansvaret for salget af DEKO s vægsystemer til eksisterende og nye forhandlere i Europa. På baggrund af de opsatte mål og den overordnede strategi, som er udarbejdet for forhandlersalget i Europa, bliver du primus motor for at eksekvere planen og sikre, at de opstillede mål opnås. I opstartsfasen kommer du til at bruge tid på at finde ud af, hvordan det eksisterende forhandlernet skal se ud i fremtiden. Du kommer til at implementere en mere performanceorienteret kultur hos forhandlerne samtidig med, at du sikrer, at forhandlernettet løbende bliver passet og plejet og videreudviklet i de forskellige lande. Du får en grundig indføring i produktområdet og bliver præsenteret for de største forhandlere. Efterfølgende kommer du til at arbejde meget selvstændigt med god mulighed for løbende sparring med CCO en, der har en god indsigt i DEKO s marked og en bred erfaring inden for eksportsalg. Du står for rådgivning og vejledning af forhandlerne omkring vægsystemernes mange muligheder og sørger for, at der løbende bliver fulgt op på både sager og hos forhandlere. Stillingen er meget alsidig, idet du kommer til at arbejde med mange forskellige typer forhandlere, som spænder lige fra tømrer-snedker-virksomheder til specialister inden for indretningsløsninger. Derfor er du en god kommunikator, der er i stand til at tale med mange forskellige typer mennesker. Du skal forvente at have 50-60 rejsedage p.a. Egenskaber:Du er en initiativtagende og selvstændigt arbejdende person med gode samarbejdsevner samt gode evner til at skabe tætte og langvarige relationer til forhandlerne. Du er udadvendt med et godt drive, og har derfor lyst til at sælge og skabe relationer både gennem telefonisk kontakt og personlig henvendelse. Du tilbydes:En meget selvstændig og spændende stilling i en virksomhed med et sundt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor resultaterne tæller, men hvor der også er plads til humor. Du vil få gode muligheder for personlig såvel som faglig udvikling. Sprogkundskaber IT:Du er flydende i dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Samtidig forventes det, at du er en habil bruger af IT. Løn:Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer. Erhvervserfaring:Det forventes, at du minimum har nogle års erfaring med internationalt salg, gerne til de europæiske lande. Uddannelser:Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for eksportsalg netværkssalg.

Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa

Virksomhedsbeskrivelse:
DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksomheden, der har eksisteret i mere end 45 år, har i dag ca. 300 medarbejdere, heraf ca. 180 tømrersvende. Læs mere om DEKO her: www.deko.com/dk. 

Derudover er DEKO én af Danmarks største indretningsentreprenører med speciale i aptering/indretning af erhvervs- og institutionsbyggeri og Skandinaviens førende virksomhed inden for sit område. 

Stillingsbeskrivelse:
Med reference til Chief Commercial Officer for EMEA får du ansvaret for salget af DEKO's vægsystemer til eksisterende og nye forhandlere i Europa. På baggrund af de opsatte mål og den overordnede strategi, som er udarbejdet for forhandlersalget i Europa, bliver du primus motor for at eksekvere planen og sikre, at de opstillede mål opnås. 

I opstartsfasen kommer du til at bruge tid på at finde ud af, hvordan det eksisterende forhandlernet skal se ud i fremtiden. Du kommer til at implementere en mere performanceorienteret kultur hos forhandlerne samtidig med, at du sikrer, at forhandlernettet løbende bliver passet og plejet og videreudviklet i de forskellige lande. 

Du får en grundig indføring i produktområdet og bliver præsenteret for de største forhandlere. Efterfølgende kommer du til at arbejde meget selvstændigt med god mulighed for løbende sparring med CCO’en, der har en god indsigt i DEKO's marked og en bred erfaring inden for eksportsalg. Du står for rådgivning og vejledning af forhandlerne omkring vægsystemernes mange muligheder og sørger for, at der løbende bliver fulgt op på både sager og hos forhandlere. 

Stillingen er meget alsidig, idet du kommer til at arbejde med mange forskellige typer forhandlere, som spænder lige fra tømrer-snedker-virksomheder til specialister inden for indretningsløsninger. Derfor er du en god kommunikator, der er i stand til at tale med mange forskellige typer mennesker. 

Du skal forvente at have 50-60 rejsedage p.a. 

Egenskaber:
Du er en initiativtagende og selvstændigt arbejdende person med gode samarbejdsevner samt gode evner til at skabe tætte og langvarige relationer til forhandlerne. 

Du er udadvendt med et godt drive, og har derfor lyst til at sælge og skabe relationer både gennem telefonisk kontakt og personlig henvendelse.

Du tilbydes:
En meget selvstændig og spændende stilling i en virksomhed med et sundt og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor resultaterne tæller, men hvor der også er plads til humor. Du vil få gode muligheder for personlig såvel som faglig udvikling.

Sprogkundskaber / IT:
Du er flydende i dansk, engelsk og tysk i skrift og tale. Samtidig forventes det, at du er en habil bruger af IT.

Løn:
Du får en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Erhvervserfaring:
Det forventes, at du minimum har nogle års erfaring med internationalt salg, gerne til de europæiske lande.

Uddannelser:
Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for eksportsalg/netværkssalg.

PROFILPARTNERS ApSTaastrup2019-06-26T00:00:002019-07-22T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgschef for Infoventure ApS

InfoVenture ApS

København K
Ønsker du at være med til at sætte fart på et væksteventyr, skabe resultater og gøre en forskel? Er du i stand til at tage ansvar, arbejde selvstændigt, er lærende (og sjov at være sammen med), så vil vi rigtigt gerne snakke med dig! Salgschef der t...
Indrykket:3. juli 2019
Udløbsdato:14. august 2019

Celsa Steel Service søger ny salgschef

Celsa Steel Service A/S

Ølstykke
Du bliver ansvarlig for den daglige ledelse af virksomhedens salgsafdeling, bestående af 12 medarbejdere, derudover forventes det, at du selv tager aktivt del i salgsprocessen. Du kommer til at referere til virksomhedens Administrerende Direktør. Di...
Indrykket:2. juli 2019
Udløbsdato:28. juli 2019

Salgschef søges til nyåbnet kontor i Aarhus

Sales Ultra IVS

Frederiksberg
Vi søger n salgsmand med erfaring indenfor ledelse, drift af eget team og kunne tænke sig at gøre karriere i en meget hurtigt voksende virksomhed som leverer IT marketings løsninger til det danske erhvervsliv? Vi har fået helt styr på de forskellige...
Indrykket:26. juni 2019
Udløbsdato:4. august 2019

Head of Sales & Partnerships WannaSport

WannaSport

København S
About WannaSport WannaSport is the leading sports platform in Denmark - connecting participants with activities in clubs, facilities and gyms. Founded in 2014. WannaSport is growing rapidly - on both partner and user side. We are currently in the Da...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

SALES MANAGER

PROFILPARTNERS ApS

Taastrup
Der får ansvaret for videreudviklingen af forhandlernet i Europa Virksomhedsbeskrivelse:DEKO eksporterer sine produkter gennem et net af forhandlere i mere end 50 lande i Europa, Asien og Afrika. DEKO har egen produktudvikling og produktion. Virksom...
Indrykket:26. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019