Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

djursBO søger driftschef

 djursBO spiller en væsentlig rolle for Syddjurs Kommunes udvikling på bosætningsområdet, og boligorganisationen er kommunens betroede medspiller i udviklingen af den almene boligsektor. Vi gennemfører nu og i de kommende år renoveringer og nybyggerier for en halv milliard kr.

Vi har høje ambitioner om at udvikle og fremtidssikre vores boligområder samtidig med at vi løbende effektiviserer vores drift. Vi søger derfor en erfaren driftschef til en nyoprettet stilling, der kan gå i spidsen for ledelsen af driftsområdet, i tæt dialog med djursBO’s ledelse. Samarbejde med og support til beboerdemokratiet skal vægtes højt. Der er tale om en højt betroet stilling centralt i vores organisation, med reference til direktøren.

De primære opgaver i stillingen

* delsesansvar. Daglig ledelse og overordnet planlægning af den daglige drift for ejendomsfunktionærerne i afdelingerne, herunder sparring og koordination med teamledere og inspektørkolleger.

* Ansvar for udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner for afdelingerne, planlægge og styre processen i samarbejde med direktionen og under hensyntagen til afdelingsbestyrelsers input og ønsker. Deltage i afholdelse af møder med afdelingsbestyrelser og beboere vedrørende budgetter og driftsforhold.

* Bidrage til økonomistyring på driftsområdet, herunder kontrol med driftskonti i afdelingerne, koordination og forhandling med håndværkere og entreprenører mv.

* Tovholder på en række udviklingsopgaver på driftsområdet, herunder bidrage til arbejdet med effektiviseringstiltag og beslutninger vedrørende service i afdelingerne, i tæt samarbejde med direktøren og kolleger.

* Bidrage med sparring og gerne erfaring indenfor byggesagsområdet, her vil ansvaret dog ligge hos djursBO’s projektleder.

* Kommunikation med interne og eksterne samarbejdspartnere, både skriftligt og mundtligt.

* Kan samarbejde på tværs med stor selvstændighed men samtidig udvise diplomatisk sans.

Vi forventer at du har

* en relevant byggeteknisk uddannelse.

* Kan lede og fordele arbejdet med respekt for medarbejdernes erfaring og baggrund, kan strukturere og prioritere indsatsen. Du skal have en sund arbejdskultur.

* Har flair for at begå dig i en politisk ledet organisation under respekt for de mange forskellige mennesker vi samarbejder med

* Har et godt overblik og overholder deadlines, af og til under et vist pres fra omgivelserne.

* Dokumenteret erfaring med drift og ledelse er nødvendig, gerne fra en lignende stilling i en politisk ledet organisation.

* Er serviceminded, og har en sikker og positiv fremtræden.

* Har kørekort og egen bil, samt er villig til at påtage dig aftenmøder i et vist omfang.

Vi tilbyder

* Et udviklende lederjob i en spændende boligorganisation i hastig udvikling og med afvekslende opgaver.

* En fast stilling i en mindre organisation, hvor du kan sætte dit personlige præg.

* Gode ansættelsesforhold, med løn og pension iht. overenskomst, samt en fælles sundhedsforsikring.

Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte direktør Dennis Larsen på tlf. 87 85 06 16 eller mail: dla@djursbo.dk

Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt CV og bilag til mail@djursbo.dk. senest fredag d 18. januar 2019. Mærk din ansøgning med "Driftchef"

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 4/5

 

djursBO er en almen boligorganisation, som er beliggende i Syddjurs Kommune, og som råder over ca. 1.800 boliger til unge, ældre, familier og enlige. djursBO er etableret d. 1. april 2012 som en sammenlægning af Boligforeningen Djursland og Ebeltoft Boligselskab. Administrationen har hovedsæde i Hornslet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329932371Phoenix-881bcb7a12018-12-21T00:00:00djursBO søger driftschef

 djursBO spiller en væsentlig rolle for Syddjurs Kommunes udvikling på bosætningsområdet, og boligorganisationen er kommunens betroede medspiller i udviklingen af den almene boligsektor. Vi gennemfører nu og i de kommende år renoveringer og nybyggerier for en halv milliard kr.

Vi har høje ambitioner om at udvikle og fremtidssikre vores boligområder samtidig med at vi løbende effektiviserer vores drift. Vi søger derfor en erfaren driftschef til en nyoprettet stilling, der kan gå i spidsen for ledelsen af driftsområdet, i tæt dialog med djursBO’s ledelse. Samarbejde med og support til beboerdemokratiet skal vægtes højt. Der er tale om en højt betroet stilling centralt i vores organisation, med reference til direktøren.

De primære opgaver i stillingen

* delsesansvar. Daglig ledelse og overordnet planlægning af den daglige drift for ejendomsfunktionærerne i afdelingerne, herunder sparring og koordination med teamledere og inspektørkolleger.

* Ansvar for udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner for afdelingerne, planlægge og styre processen i samarbejde med direktionen og under hensyntagen til afdelingsbestyrelsers input og ønsker. Deltage i afholdelse af møder med afdelingsbestyrelser og beboere vedrørende budgetter og driftsforhold.

* Bidrage til økonomistyring på driftsområdet, herunder kontrol med driftskonti i afdelingerne, koordination og forhandling med håndværkere og entreprenører mv.

* Tovholder på en række udviklingsopgaver på driftsområdet, herunder bidrage til arbejdet med effektiviseringstiltag og beslutninger vedrørende service i afdelingerne, i tæt samarbejde med direktøren og kolleger.

* Bidrage med sparring og gerne erfaring indenfor byggesagsområdet, her vil ansvaret dog ligge hos djursBO’s projektleder.

* Kommunikation med interne og eksterne samarbejdspartnere, både skriftligt og mundtligt.

* Kan samarbejde på tværs med stor selvstændighed men samtidig udvise diplomatisk sans.

Vi forventer at du har

* en relevant byggeteknisk uddannelse.

* Kan lede og fordele arbejdet med respekt for medarbejdernes erfaring og baggrund, kan strukturere og prioritere indsatsen. Du skal have en sund arbejdskultur.

* Har flair for at begå dig i en politisk ledet organisation under respekt for de mange forskellige mennesker vi samarbejder med

* Har et godt overblik og overholder deadlines, af og til under et vist pres fra omgivelserne.

* Dokumenteret erfaring med drift og ledelse er nødvendig, gerne fra en lignende stilling i en politisk ledet organisation.

* Er serviceminded, og har en sikker og positiv fremtræden.

* Har kørekort og egen bil, samt er villig til at påtage dig aftenmøder i et vist omfang.

Vi tilbyder

* Et udviklende lederjob i en spændende boligorganisation i hastig udvikling og med afvekslende opgaver.

* En fast stilling i en mindre organisation, hvor du kan sætte dit personlige præg.

* Gode ansættelsesforhold, med løn og pension iht. overenskomst, samt en fælles sundhedsforsikring.

Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte direktør Dennis Larsen på tlf. 87 85 06 16 eller mail: dla@djursbo.dk

Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt CV og bilag til mail@djursbo.dk. senest fredag d 18. januar 2019. Mærk din ansøgning med "Driftchef"

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 4/5

 

djursBO er en almen boligorganisation, som er beliggende i Syddjurs Kommune, og som råder over ca. 1.800 boliger til unge, ældre, familier og enlige. djursBO er etableret d. 1. april 2012 som en sammenlægning af Boligforeningen Djursland og Ebeltoft Boligselskab. Administrationen har hovedsæde i Hornslet.

2019-02-16T00:50:43.487 djursBO spiller en væsentlig rolle for Syddjurs Kommunes udvikling på bosætningsområdet, og boligorganisationen er kommunens betroede medspiller i udviklingen af den almene boligsektor. Vi gennemfører nu og i de kommende år renoveringer og nybyggerier for en halv milliard kr. Vi har høje ambitioner om at udvikle og fremtidssikre vores boligområder samtidig med at vi løbende effektiviserer vores drift. Vi søger derfor en erfaren driftschef til en nyoprettet stilling, der kan gå i spidsen for ledelsen af driftsområdet, i tæt dialog med djursBO s ledelse. Samarbejde med og support til beboerdemokratiet skal vægtes højt. Der er tale om en højt betroet stilling centralt i vores organisation, med reference til direktøren. De primære opgaver i stillingen * delsesansvar. Daglig ledelse og overordnet planlægning af den daglige drift for ejendomsfunktionærerne i afdelingerne, herunder sparring og koordination med teamledere og inspektørkolleger. * Ansvar for udarbejdelse af vedligeholdelsesplaner for afdelingerne, planlægge og styre processen i samarbejde med direktionen og under hensyntagen til afdelingsbestyrelsers input og ønsker. Deltage i afholdelse af møder med afdelingsbestyrelser og beboere vedrørende budgetter og driftsforhold. * Bidrage til økonomistyring på driftsområdet, herunder kontrol med driftskonti i afdelingerne, koordination og forhandling med håndværkere og entreprenører mv. * Tovholder på en række udviklingsopgaver på driftsområdet, herunder bidrage til arbejdet med effektiviseringstiltag og beslutninger vedrørende service i afdelingerne, i tæt samarbejde med direktøren og kolleger. * Bidrage med sparring og gerne erfaring indenfor byggesagsområdet, her vil ansvaret dog ligge hos djursBO s projektleder. * Kommunikation med interne og eksterne samarbejdspartnere, både skriftligt og mundtligt. * Kan samarbejde på tværs med stor selvstændighed men samtidig udvise diplomatisk sans. Vi forventer at du har * en relevant byggeteknisk uddannelse. * Kan lede og fordele arbejdet med respekt for medarbejdernes erfaring og baggrund, kan strukturere og prioritere indsatsen. Du skal have en sund arbejdskultur. * Har flair for at begå dig i en politisk ledet organisation under respekt for de mange forskellige mennesker vi samarbejder med * Har et godt overblik og overholder deadlines, af og til under et vist pres fra omgivelserne. * Dokumenteret erfaring med drift og ledelse er nødvendig, gerne fra en lignende stilling i en politisk ledet organisation. * Er serviceminded, og har en sikker og positiv fremtræden. * Har kørekort og egen bil, samt er villig til at påtage dig aftenmøder i et vist omfang. Vi tilbyder * Et udviklende lederjob i en spændende boligorganisation i hastig udvikling og med afvekslende opgaver. * En fast stilling i en mindre organisation, hvor du kan sætte dit personlige præg. * Gode ansættelsesforhold, med løn og pension iht. overenskomst, samt en fælles sundhedsforsikring. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte direktør Dennis Larsen på tlf. 87 85 06 16 eller mail: dla@djursbo.dk Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt CV og bilag til mail@djursbo.dk. senest fredag d 18. januar 2019. Mærk din ansøgning med Driftchef Ansættelsessamtaler afholdes i uge 4 5 djursBO er en almen boligorganisation, som er beliggende i Syddjurs Kommune, og som råder over ca. 1.800 boliger til unge, ældre, familier og enlige. djursBO er etableret d. 1. april 2012 som en sammenlægning af Boligforeningen Djursland og Ebeltoft Boligselskab. Administrationen har hovedsæde i Hornslet.11Jobnet881bcb7a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3422076djursBO11Toftevej 28543HornsletDKDanmark0
mail@djursbo.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent684535JobNet492232649223261000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=881bcb7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=881bcb7ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=881bcb7a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=881bcb7a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgdjursBO søger driftschef12008001Dansk3Læse/ tale122207Driftschef6Ledelse359805200Dennis Larsenmail@djursbo.dkDKDanmarkDKDanmark330082849Driftschef for Voksne, Job og HandicapRobot Vil du være med til at udvikle og drive et vigtigt velfærdsområde i Aarhus Kommune, så vi sikrer sammenhængende indsatser for borgerne? Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) har pr. 1. august i år organiseret sig på en helt ny måde i Borgernes MSB. Det bliver din opgave at sætte den nye dagsorden for driftsområdet, styre processen, skabe en fælles kultur og sikre følgeskab. Voksne, Job og Handicap har den samlede rådgivnings- og visitationsindsats for de 30-66-årige borgere på tværs af udsatte-, psykiatri- og handicapområdet. Desuden har driftsområdet ansvar for bo- og dagtilbud til voksne med fysisk og psykisk handicap fra det 18. år. Vi er flere forskellige faggrupper, og driftsområdet har stor berøring med pårørendegrupper, handicaporganisationer og civilsamfund. Som driftschef er du medlem af MSBs ledergruppe, der består af direktionen, de fem øvrige driftschefer og fire stabschefer. Ledergruppen har et fælles ansvar for at sikre sammenhæng og en effektiv opgaveløsning på tværs. Vi lægger vægt på videndeling, sparring og på at hjælpe hinanden. Så har du et stærkt engagement inden for fagområdet og har du haft succes med at lede store forandringsprocesser? Kan du sikre en stram budgetstyring samtidig med, at du finder rum til at udvikle fagområdet og samarbejdet om den fælles opgave? Så er det måske dig vi søger. Se mere om stillingen i den uddybende Job- og personprofil. Se også pixibøgerne Voksenhandicap Gentænkt og Fælles Fagligt fundament . Forventet tiltrædelse 1. december 2019 - gerne tidligere. Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen og for dig. Kom og vær med!Vil du være med til at udvikle og drive et vigtigt velfærdsområde i Aarhus Kommune, så vi sikrer sammenhængende indsatser for borgerne?

Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) har pr. 1. august i år organiseret sig på en helt ny måde i Borgernes MSB. Det bliver din opgave at sætte den nye dagsorden for driftsområdet, styre processen, skabe en fælles kultur og sikre følgeskab.

Voksne, Job og Handicap har den samlede rådgivnings- og visitationsindsats for de 30-66-årige borgere på tværs af udsatte-, psykiatri- og handicapområdet. Desuden har driftsområdet ansvar for bo- og dagtilbud til voksne med fysisk og psykisk handicap fra det 18. år. Vi er flere forskellige faggrupper, og driftsområdet har stor berøring med pårørendegrupper, handicaporganisationer og civilsamfund.

Som driftschef er du medlem af MSBs ledergruppe, der består af direktionen, de fem øvrige driftschefer og fire stabschefer. Ledergruppen har et fælles ansvar for at sikre sammenhæng og en effektiv opgaveløsning på tværs. Vi lægger vægt på videndeling, sparring og på at hjælpe hinanden.

Så har du et stærkt engagement inden for fagområdet – og har du haft succes med at lede store forandringsprocesser? Kan du sikre en stram budgetstyring samtidig med, at du finder rum til at udvikle fagområdet og samarbejdet om den fælles opgave? Så er det måske dig vi søger.

Se mere om stillingen i den uddybende Job- og personprofil. Se også pixibøgerne ’Voksenhandicap Gentænkt’ og ’Fælles Fagligt fundament’.

Forventet tiltrædelse 1. december 2019 - gerne tidligere.

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!
PlussAarhus C2019-09-03T00:00:002019-09-20T00:00:00
330082847Driftschef for Job, Udsatte og SocialpsykiatriRobot Vil du være med til at udvikle og drive et vigtigt velfærdsområde i Aarhus Kommune, så vi sikrer sammenhængende indsatser for borgerne? Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) har pr. 1. august i år organiseret sig på en helt ny måde i Borgernes MSB. Det bliver din opgave at sætte den nye dagsorden for driftsområdet, styre processen, skabe en fælles kultur og sikre følgeskab. Job, Udsatte og Socialpsykiatri samler sociale og beskæftigelsesrettede indsatser for voksne, hvis primære udfordring ofte ikke er ledighed, men psykiske, sociale, boligmæssige problemstillinger eller integrationsbehov. Vi er mange forskellige faggrupper, og driftsområdet er kendetegnet af mange typer af indsatser med mange fagligheder i spil. Som driftschef er du medlem af MSBs ledergruppe, der består af direktionen, de fem øvrige driftschefer og fire stabschefer. Ledergruppen har et fælles ansvar for at sikre sammenhæng og en effektiv opgaveløsning på tværs. Vi lægger vægt på videndeling, sparring og på at hjælpe hinanden. Så har du et stærkt engagement inden for fagområdet og har du haft succes med at lede store forandringsprocesser? Kan du sikre en stram budgetstyring samtidig med, at du finder rum til at udvikle fagområdet og samarbejdet om den fælles opgave? Så er det måske dig vi søger. Se mere om stillingen i den uddybende Job- og personprofil. Forventet tiltrædelse 1. december 2019 - gerne tidligere. Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen og for dig. Kom og vær med!Vil du være med til at udvikle og drive et vigtigt velfærdsområde i Aarhus Kommune, så vi sikrer sammenhængende indsatser for borgerne?

Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) har pr. 1. august i år organiseret sig på en helt ny måde i Borgernes MSB. Det bliver din opgave at sætte den nye dagsorden for driftsområdet, styre processen, skabe en fælles kultur og sikre følgeskab.

Job, Udsatte og Socialpsykiatri samler sociale og beskæftigelsesrettede indsatser for voksne, hvis primære udfordring ofte ikke er ledighed, men psykiske, sociale, boligmæssige problemstillinger eller integrationsbehov. Vi er mange forskellige faggrupper, og driftsområdet er kendetegnet af mange typer af indsatser med mange fagligheder i spil.

Som driftschef er du medlem af MSBs ledergruppe, der består af direktionen, de fem øvrige driftschefer og fire stabschefer. Ledergruppen har et fælles ansvar for at sikre sammenhæng og en effektiv opgaveløsning på tværs. Vi lægger vægt på videndeling, sparring og på at hjælpe hinanden.

Så har du et stærkt engagement inden for fagområdet – og har du haft succes med at lede store forandringsprocesser? Kan du sikre en stram budgetstyring samtidig med, at du finder rum til at udvikle fagområdet og samarbejdet om den fælles opgave? Så er det måske dig vi søger.

Se mere om stillingen i den uddybende Job- og personprofil.

Forventet tiltrædelse 1. december 2019 - gerne tidligere.

Aarhus Kommune er Jyllands største arbejdsplads. 28.000 professionelle og passionerede kollegaer arbejder hver dag for, at vi er en god by for alle. Som ansat i Aarhus Kommune gør du visioner til virkelighed og skaber udvikling, fællesskab og trivsel. Her er der respekt for faglighed, plads til mangfoldighed og mulighed for udfoldelse. Vi har ambitioner for byen – og for dig. Kom og vær med!

PlussAarhus C2019-09-03T00:00:002019-09-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Driftschef for Voksne, Job og Handicap

Pluss

Aarhus C
Vil du være med til at udvikle og drive et vigtigt velfærdsområde i Aarhus Kommune, så vi sikrer sammenhængende indsatser for borgerne? Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) har pr. 1. august i år organiseret sig på en helt...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Driftschef for Job, Udsatte og Socialpsykiatri

Pluss

Aarhus C
Vil du være med til at udvikle og drive et vigtigt velfærdsområde i Aarhus Kommune, så vi sikrer sammenhængende indsatser for borgerne? Magistratsafdelingen for Sociale Forhold og Beskæftigelse (MSB) har pr. 1. august i år organiseret sig på en helt...
Indrykket:3. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019