DMR søger en medarbejder til støj og akustik rådgivning

Arbejder du med støj og akustik?

Så vil vi gerne tilbyde dig et job i Dansk Miljørådgivning. Vores første prioritet er en ansættelse på vores kontor i Frederikssund, men er du den rette kan vores andre kontorer også være en mulighed. 

Vi er en lille afdeling med en hyggelig omgangstone og stor frihed i planlægning af egne opgaver. Vi har rygende travlt med opgaver indenfor trafikstøj og industristøj og får også henvendelser, der kræver akustisk faglighed.

Vi forestiller os at du har en uddannelsesbaggrund indenfor støj og akustik og du har forhåbentlig erfaring med støjmålinger og/eller støjberegninger i SoundPLAN. Du sætter faglig kvalitet højt og spørger gerne dine kollegaer til råds i en opgave.

Støj og akustik er et relativt nyt forretningsområde hos os og du får derfor masser af indflydelse på strategi og retning på området.

DMR tilbyder:

  • et udfordrende og spændende job i et ambitiøst firma med en uformel omgangstone, hvor du har mulighed for at påvirke dine egne arbejdsopgaver,
  • gode muligheder for faglige og personlige udfordringer i et firma, der sætter kvalitet og faglig udvikling i højsædet,
  • løn og ansættelsesforhold i forhold til dine kvalifikationer.

Du kan læse mere om, hvordan det er at være medarbejder i DMR i folderen på denne side.

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Britt Tang Pedersen på 24 97 22 87 eller btp@dmr.dk.

Ansøgningerne behandles løbende.

Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330011497Phoenix-a3bde31b12019-04-25T00:00:00DMR søger en medarbejder til støj og akustik rådgivning

Arbejder du med støj og akustik?

Så vil vi gerne tilbyde dig et job i Dansk Miljørådgivning. Vores første prioritet er en ansættelse på vores kontor i Frederikssund, men er du den rette kan vores andre kontorer også være en mulighed. 

Vi er en lille afdeling med en hyggelig omgangstone og stor frihed i planlægning af egne opgaver. Vi har rygende travlt med opgaver indenfor trafikstøj og industristøj og får også henvendelser, der kræver akustisk faglighed.

Vi forestiller os at du har en uddannelsesbaggrund indenfor støj og akustik og du har forhåbentlig erfaring med støjmålinger og/eller støjberegninger i SoundPLAN. Du sætter faglig kvalitet højt og spørger gerne dine kollegaer til råds i en opgave.

Støj og akustik er et relativt nyt forretningsområde hos os og du får derfor masser af indflydelse på strategi og retning på området.

DMR tilbyder:

  • et udfordrende og spændende job i et ambitiøst firma med en uformel omgangstone, hvor du har mulighed for at påvirke dine egne arbejdsopgaver,
  • gode muligheder for faglige og personlige udfordringer i et firma, der sætter kvalitet og faglig udvikling i højsædet,
  • løn og ansættelsesforhold i forhold til dine kvalifikationer.

Du kan læse mere om, hvordan det er at være medarbejder i DMR i folderen på denne side.

Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Britt Tang Pedersen på 24 97 22 87 eller btp@dmr.dk.

Ansøgningerne behandles løbende.

Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.

Arbejder du med støj og akustik? Så vil vi gerne tilbyde dig et job i Dansk Miljørådgivning. Vores første prioritet er en ansættelse på vores kontor i Frederikssund, men er du den rette kan vores andre kontorer også være en mulighed. Vi er en lille afdeling med en hyggelig omgangstone og stor frihed i planlægning af egne opgaver. Vi har rygende travlt med opgaver indenfor trafikstøj og industristøj og får også henvendelser, der kræver akustisk faglighed. Vi forestiller os at du har en uddannelsesbaggrund indenfor støj og akustik og du har forhåbentlig erfaring med støjmålinger og eller støjberegninger i SoundPLAN. Du sætter faglig kvalitet højt og spørger gerne dine kollegaer til råds i en opgave. Støj og akustik er et relativt nyt forretningsområde hos os og du får derfor masser af indflydelse på strategi og retning på området. DMR tilbyder: et udfordrende og spændende job i et ambitiøst firma med en uformel omgangstone, hvor du har mulighed for at påvirke dine egne arbejdsopgaver, gode muligheder for faglige og personlige udfordringer i et firma, der sætter kvalitet og faglig udvikling i højsædet, løn og ansættelsesforhold i forhold til dine kvalifikationer. Du kan læse mere om, hvordan det er at være medarbejder i DMR i folderen på denne side. Hvis du har spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Britt Tang Pedersen på 24 97 22 87 eller btp@dmr.dk. Ansøgningerne behandles løbende. Alle ansøgninger behandles naturligvis fortroligt.11jobneta3bde31b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHalsnæs3513591DMR A/S11Kilde Alle 223600FrederikssundDKDanmark0
job@dmr.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749133JobNet4978724497872410025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3bde31bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3bde31bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3bde31b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a3bde31b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/1.jpgHos DMR A/S søger vi en medarbejder, der er frisk på nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale241210Akademisk medarbejder5Kontor og administration361567482Britt Tang Pedersen Tang Pedersenjob@dmr.dkDKDanmarkDKDanmark330014291Organisationskonsulenter til Center for Politik, Sundhed og PersonaleRobot Frederikssund Kommune søger to organisationskonsulenter til afdelingen Sundhed og HR Vil du være med til at nytænke og udvikle HR-området i et nyetableret center med store ambitioner? Og er du en erfaren konsulent, der trives med en bred palette af opgaver, som både rummer strategi og konkrete udviklingsopgaver i hele Frederikssund Kommune? Så har du her alletiders mulighed for at være med til at bygge HR-området op i Center for Politik, Sundhed og Personale. Du får et selvstændigt, spændende og udfordrende job med gode udviklingsmuligheder. Du skal være med til at videreudvikle HR-funktionen, hvor vi har fokus på ledersparring, organisationsudvikling og løser HR strategi- og udviklingsopgaver i hele organisationen. Vi har et tæt samarbejde med direktører, chefer, ledere og tillidsvalgte og har en stor berøringsflade på tværs af organisationen. Du får i jobbet mulighed for at sætte dit præg på den strategiske udvikling og arbejde med udviklingsprocesser. Stillingens organisatoriske placering Center for Politik, Sundhed og Personale søger to erfarne organisationskonsulenter med tiltrædelse 1. august 2019. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger Politik og Jura samt Sundhed og HR og af 4 afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte. De ledige stillinger er placeret i afdelingen Sundhed og HR, som har 12 medarbejdere. Afdelingen Sundhed og HR har bl.a. ansvar for følgende opgaverSekretærfunktion i Hoved MED-udvalget og koordinerende MED-udvalg for SundhedAnsvar for kommunens arbejde med arbejdsmiljø, arbejdsmiljøredegørelser, APV mv.HR indsatser bl.a. ansvar for gennemførelse og opfølgning på trivselsundersøgelse, organisationsudvikling, ledelsesudvikling og coaching af medarbejdere ift. stressUdarbejde sagsfremstillinger, oplæg mv. til Social og Sundhedsudvalget, Velfærdsudvalget, Økonomiudvalget, direktions- og chefgruppe samt MED-systemetUdmønte politiske beslutninger bl.a. sundhedspolitikkens indsatser, sundhedsuge 2020Projektlede tværgående strategiske projekter bl.a. tværsektorielt sundhedshus, Børnebroen, samarbejde med CampusFortsat implementering af effektregnskabAnsvar for SOSU-elever, ansættelser, samarbejde med driften i Center for Voksenstøtte og Rehabilitering om praktikAnsvar for sygeplejestuderende og samarbejde med driften i Center for Voksenstøtte og Rehabilitering og de kliniske vejledereFortsat udvikling af samarbejdet med leverandør af misbrugsbehandling. Afdelingens samlede opgaveløsning forudsætter et tæt samspil på tværs af centrene i Frederikssund Kommune. Vi tilbyder en mulighed for at blive en del af et nyetableret center, hvor der er plads til gode ideer, nye tiltag og hvor strategisk udvikling, helhedstænkning og tværgående koordinering er i fokus. Du bliver en del af et center, hvor ledelsen har formuleret en tydelig retning og ambitioner for opgaverne de kommende år. Stillingen rummer både opgaver på strategisk plan som bl.a. rådgivning i forbindelse med overordnede udviklingstiltag- og organisationsomlægninger og mere driftsprægede og administrative opgaver, f.eks. betjening af MED-systemet, bistand til ledere f.eks. i forhold til rekruttering eller stressforløb. Du skal derfor være indstillet på at arbejde bredt med organisationsudvikling og HR-opgaver på alle niveauer. I ansættelsesprocessen vil vi lægge vægt på at de to stillinger bemandes så der sikres en god bredde i kompetencer og erfaringer. Nogle af de første opgaver for organisationskonsulenterne erHurtigt lære organisationen at kende ved at være synligFå opbygget en HR-funktion som er synlig og i dialog med hele organisationenOpretholde god sekretariatsbetjening af Hoved MED-udvalget herunder tovholde arbejdet med den attraktive arbejdsplads, som Hoved MED-udvalget har besluttet er en prioriteret indsats de kommende årTovholde coachingforløb til medarbejdere med stressTovholde udmøntning af aftale om En offentlig sektor rustet til fremtiden ledelse og kompetencer i den offentlige sektor i Frederikssund Kommune. Det handler bl.a. om lederudvikling, udbredelse af kompetenceprofiler og fortsat implementering af Ledelseskommissionens anbefalinger. Om os I Sundhed og HR har vi et godt arbejdsmiljø og en uformel og humørfyldt omgangstone. Vi går højt op i sparring og vidensdeling og lægger vægt på, at vi løser opgaverne og skaber resultater i fællesskab. Vores tilgang til HR er præget af, at vi er nysgerrige og opsøgende, og vi prioriterer et tæt samarbejde med ledere og tillidsvalgte i alle dele af organisationen højt. Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse (cand.scient. adm., cand.mag. eller lignende) og min. 5 års erfaring med at arbejde med organisationsudvikling, projekter og HR i en politisk ledet organisation. Derudover lægger vi vægt på, at duhar gode samarbejdsevner og let skaber relationerhar humor og et højt tempo i opgaveløsningenkan rumme mange forskelligheder og indgå konstruktivt i og skabe tillidsfulde relationerhar organisatorisk tæft og forståelse for at navigere på mange niveauer i en politisk ledet organisationevner at planlægge og drive processer og sikre fremdrift i opgaveløsningenhar erfaring med implementering af overordnede strategier og målhar et højt niveau ift. skriftlig formidling til organisationens mange medarbejdere og i sagsfremstillinger til f.eks. Direktionen eller Hoved MED-udvalgethar erfaring i at arbejde med MED-systemets regler og rammerhar erfaring med coaching af medarbejdere fx ift. stress mv.har mod og lyst til at løse mange, forskellige opgaver, også udenfor din umiddelbare erfaringshorisont. Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden (http: www.frederikssund.dk). Centrets organisationsdiagram og vores ambitioner og mål er vedlagt som bilag. Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR, hvor ny afdelingsleder forventes at starte den 1. august 2019. Yderligere oplysninger Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk Ansøgningsfrist 24. maj 2019 kl. 10.00. Første samtalerunde er den 6. juni 2019. Anden samtalerunde er planlagt til den 14. juni 2019. BilagOrganisationsdiagram (https: signatur.frontlab.com Frederikssund Jobs WebAdFile.aspx?Id 6a14be0ab33f49ccae9bd22798cd613d.pdf)Ambitioner og mål (https: signatur.frontlab.com Frederikssund Jobs WebAdFile.aspx?Id 07f66c81305c40e0a88a9484a05c03ba.pdf) Ansættelsesforhold 37 timer Tiltrædelse 1. august 2019 Kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dkFrederikssund Kommune søger to organisationskonsulenter til afdelingen Sundhed og HR
Vil du være med til at nytænke og udvikle HR-området i et nyetableret center med store ambitioner? Og er du en erfaren konsulent, der trives med en bred palette af opgaver, som både rummer strategi og konkrete udviklingsopgaver i hele Frederikssund Kommune? Så har du her alletiders mulighed for at være med til at bygge HR-området op i Center for Politik, Sundhed og Personale.

Du får et selvstændigt, spændende og udfordrende job med gode udviklingsmuligheder. Du skal være med til at videreudvikle HR-funktionen, hvor vi har fokus på ledersparring, organisationsudvikling og løser HR strategi- og udviklingsopgaver i hele organisationen.
Vi har et tæt samarbejde med direktører, chefer, ledere og tillidsvalgte og har en stor berøringsflade på tværs af organisationen. Du får i jobbet mulighed for at sætte dit præg på den strategiske udvikling og arbejde med udviklingsprocesser.

Stillingens organisatoriske placering
Center for Politik, Sundhed og Personale søger to erfarne organisationskonsulenter med tiltrædelse 1. august 2019. Centret er nyetableret pr. 1. oktober 2018 og består af to administrative afdelinger – Politik og Jura samt Sundhed og HR – og af 4 afdelinger, som leverer sundhedstilbud til borgerne i Frederikssund Kommune: Rehabiliteringsafdelingen, Forebyggelse og Træning, Tandplejen og Sundhedsplejen. Vi betjener en stor organisation med ca. 3.500 ansatte. De ledige stillinger er placeret i afdelingen Sundhed og HR, som har 12 medarbejdere.

Afdelingen Sundhed og HR har bl.a. ansvar for følgende opgaver
  • Sekretærfunktion i Hoved MED-udvalget og koordinerende MED-udvalg for Sundhed
  • Ansvar for kommunens arbejde med arbejdsmiljø, arbejdsmiljøredegørelser, APV mv.
  • HR indsatser bl.a. ansvar for gennemførelse og opfølgning på trivselsundersøgelse, organisationsudvikling, ledelsesudvikling og coaching af medarbejdere ift. stress
  • Udarbejde sagsfremstillinger, oplæg mv. til Social og Sundhedsudvalget, Velfærdsudvalget, Økonomiudvalget, direktions- og chefgruppe samt MED-systemet
  • Udmønte politiske beslutninger bl.a. sundhedspolitikkens indsatser, sundhedsuge 2020
  • Projektlede tværgående strategiske projekter bl.a. tværsektorielt sundhedshus, Børnebroen, samarbejde med Campus
  • Fortsat implementering af effektregnskab
  • Ansvar for SOSU-elever, ansættelser, samarbejde med driften i Center for Voksenstøtte og Rehabilitering om praktik
  • Ansvar for sygeplejestuderende og samarbejde med driften i Center for Voksenstøtte og Rehabilitering og de kliniske vejledere
  • Fortsat udvikling af samarbejdet med leverandør af misbrugsbehandling.

Afdelingens samlede opgaveløsning forudsætter et tæt samspil på tværs af centrene i Frederikssund Kommune.

Vi tilbyder en mulighed for at blive en del af et nyetableret center, hvor der er plads til gode ideer, nye tiltag og hvor strategisk udvikling, helhedstænkning og tværgående koordinering er i fokus. Du bliver en del af et center, hvor ledelsen har formuleret en tydelig retning og ambitioner for opgaverne de kommende år.

Stillingen rummer både opgaver på strategisk plan som bl.a. rådgivning i forbindelse med overordnede udviklingstiltag- og organisationsomlægninger – og mere driftsprægede og administrative opgaver, f.eks. betjening af MED-systemet, bistand til ledere f.eks. i forhold til rekruttering eller stressforløb. Du skal derfor være indstillet på at arbejde bredt med organisationsudvikling og HR-opgaver på alle niveauer.

I ansættelsesprocessen vil vi lægge vægt på at de to stillinger bemandes så der sikres en god bredde i kompetencer og erfaringer.

Nogle af de første opgaver for organisationskonsulenterne er
  • Hurtigt lære organisationen at kende ved at være synlig
  • Få opbygget en HR-funktion som er synlig og i dialog med hele organisationen
  • Opretholde god sekretariatsbetjening af Hoved MED-udvalget herunder tovholde arbejdet med den attraktive arbejdsplads, som Hoved MED-udvalget har besluttet er en prioriteret indsats de kommende år
  • Tovholde coachingforløb til medarbejdere med stress
  • Tovholde udmøntning af aftale om ”En offentlig sektor rustet til fremtiden – ledelse og kompetencer i den offentlige sektor” i Frederikssund Kommune. Det handler bl.a. om lederudvikling, udbredelse af kompetenceprofiler og fortsat implementering af Ledelseskommissionens anbefalinger.

Om os
I Sundhed og HR har vi et godt arbejdsmiljø og en uformel og humørfyldt omgangstone. Vi går højt op i sparring og vidensdeling og lægger vægt på, at vi løser opgaverne og skaber resultater i fællesskab. Vores tilgang til HR er præget af, at vi er nysgerrige og opsøgende, og vi prioriterer et tæt samarbejde med ledere og tillidsvalgte i alle dele af organisationen højt.

Vi forestiller os, at du har en relevant akademisk uddannelse (cand.scient. adm., cand.mag. eller lignende) og min. 5 års erfaring med at arbejde med organisationsudvikling, projekter og HR i en politisk ledet organisation.

Derudover lægger vi vægt på, at du
  • har gode samarbejdsevner og let skaber relationer
  • har humor og et højt tempo i opgaveløsningen
  • kan rumme mange forskelligheder og indgå konstruktivt i og skabe tillidsfulde relationer
  • har organisatorisk tæft og forståelse for at navigere på mange niveauer i en politisk ledet organisation
  • evner at planlægge og drive processer og sikre fremdrift i opgaveløsningen
  • har erfaring med implementering af overordnede strategier og mål
  • har et højt niveau ift. skriftlig formidling til organisationens mange medarbejdere og i sagsfremstillinger til f.eks. Direktionen eller Hoved MED-udvalget
  • har erfaring i at arbejde med MED-systemets regler og rammer
  • har erfaring med coaching af medarbejdere fx ift. stress mv.
  • har mod og lyst til at løse mange, forskellige opgaver, også udenfor din umiddelbare erfaringshorisont.

Du kan læse mere om Frederikssund Kommune på hjemmesiden (http://www.frederikssund.dk).
Centrets organisationsdiagram og vores ambitioner og mål er vedlagt som bilag.

Du vil referere til afdelingsleder for Sundhed og HR, hvor ny afdelingsleder forventes at starte den 1. august 2019.

Yderligere oplysninger
Har du lyst til at høre mere om stillingen, så kontakt Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk

Ansøgningsfrist
24. maj 2019 kl. 10.00.

Første samtalerunde er den 6. juni 2019. Anden samtalerunde er planlagt til den 14. juni 2019.

Bilag
  • Organisationsdiagram (https://signatur.frontlab.com/Frederikssund/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=6a14be0ab33f49ccae9bd22798cd613d.pdf)
  • Ambitioner og mål (https://signatur.frontlab.com/Frederikssund/Jobs/WebAdFile.aspx?Id=07f66c81305c40e0a88a9484a05c03ba.pdf)

Ansættelsesforhold
37 timer

Tiltrædelse
1. august 2019

Kontakt
Centerchef Malene Størup på telefon 20 52 87 68 eller mstoe@frederikssund.dk

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2019-05-03T00:00:002019-05-24T00:00:00
330027945Projektledere søges til projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital NordsjællandRobot Nyt Hospital Nordsjælland er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospital. Et hospital, der for alvor ønsker at bruge designdrevet teknologi og digitalisering som en driver for et hospital, der sætter patienten i centrum. Vil du være med til at sætte brugernes behov i front ift. udvikling og sikring af de endelige løsninger og services for det nye hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder for, hvordan nye services og teknologi kan være med til at flytte sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger to ambitiøse kolleger, som begge vil indgå i vores innovations- og teknologi team. KONSULENT PROJEKTLEDER TIL DIGITALE LØSNINGER JOBBET Vi søger en projektleder, der kan drive projekter og sikre leverancer knyttet til analyser, konceptafprøvninger og tilvejebringelse af teknologi og digitale løsninger, der understøtter patient-flow og arbejdsgange på det nye hospital. Det kan fx være lokalisering af udstyr og hjælpemidler, mobile arbejdsgange, digital wayfinding og løsninger, der understøtter logistikken. Som projektleder skal du kunne tænke den samlede proces for projektet og planlægge, hvilke workshops, analyser og inddragelse af stakeholders, der skal til for at gå fra idé til projekt. Du skal være med til at drive den samlede indsats med at afklare muligheder og barrierer samt identificere og gennemføre konkrete projekter, der kan sikre et funktionsdygtigt hospital, skabe effektiviseringer og højne patienttilfredshed i dag og i fremtiden. Du kommer til at varetage opgaverne i tæt samarbejde med IT-konsulenter, innovationskonsulenter, kliniske og administrative afdelinger på hospitalet samt leverandører. Et typisk forløb kunne være interviews og observationer i brugerorganisationen, beskrivelse af brugerrejsen og omsætning til specifikation af krav til den digitale understøttelse, afdækning af digitale løsningsmuligheder, pilotprojekt og evt. efterfølgende skalering og implementering. For nogle trin i et forløb vil du være tovholder, for andre vil du bidrage som projektmedarbejder. Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på. Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback. Forventninger til dig: 2-4 års relevant erhvervserfaring. Stillingen kan skæres til i forhold til mere erfarne kandidater Relevant akademisk uddannelse, fx med en digital profil fra ITU eller DTU eller mere analytisk profil fra KU. Vi er åbne overfor andre profiler og baggrunde, da vi værdsætter kvaliteten af et tværfagligt team. Du er god til at inddrage brugere og facilitere workshops og samarbejde mellem mange forskellige faggrupper og samarbejdspartnere Analytisk tilgang og gerne erfaring med både kvantitative og kvalitative analysemetoder Du arbejder struktureret og har flair for projektledelse Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interessenter Kendskab til sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau Optimistisk og positiv af natur Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og med medarbejdere på det eksisterende hospital SENIOR PROJEKTLEDER TIL UDVIKLING OG SKALERING AF DIGITALE SERVICES JOBBET Vi søger en projektleder, der kan drive digitale udviklingsprojekter fra pilottest til videre skalering på Nordsjællands Hospital, og dermed bidrage til at indfri de store menneskelige og økonomiske potentialer, som digitale transformationer medfører. Du kommer til at varetage leverancer forbundet med videreudvikling af services til patienter og pårørende, co-design med kliniske medarbejdere, leverandørstyring, samarbejde med vores IT-organisation vedr. integrationer, effektmålinger evaluering og afrapportering mv. Du kommer til at arbejde tæt sammen med kliniske afdelinger på hospitalet og være med til at designe koncepter for implementering af nye IT-løsninger. Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på. Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback. Forventninger til dig: Du er en kompetent projektleder med 5 års erfaring, der formår at styre tid, økonomi og kvalitet og som kan levere resultater Erfaring fra sundhedsvæsenet og eller digitale projekter er et plus Du har solid praktisk erfaring med design tænkning og brugerdreven innovation, og føler dig hjemme i facilitering af workshops og innovationsprocesser Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interesser og mange forskellige samarbejdspartnere Da vi arbejder målrettet med samarbejde med industrien, vil det være et plus hvis du har erfaring eller i hvert fald interesse for det Du er en stærk formidler, der har modet og kompetencen til at udfordre og inspirere Du har et skarpt og kreativt øje for nye muligheder og lader dig inspirere og lære af de bedste på tværs af brancher Du mestrer både kvalitative og kvantitative analysemetoder og er stærk til at afrapportere og formidle resultater Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau Optimistisk og positiv af natur Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og medarbejdere på det eksisterende hospital PROJEKTET Projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital Nordsjælland er organiseret under Nordsjællands Hospital, hvor vi også har vores projektkontor. Vi er en dynamisk organisation på ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. Vi deler en fælles vision om, at den bedste løsning er skabt intelligent og ambitiøst. Vi er netop ved at vælge den hovedentreprenør, der skal stå for byggeriet af det nye hospital i Nordsjælland. Du vil således indgå i en spændende fase op til at vi inddrager entreprenøren. Du vil bidrage til at samarbejdet mellem projektets parter fungerer optimalt og bliver understøttet af digitale værktøjer og metoder. Under udførelsen er du med til at drive og udvikle disse værktøjer og metoder, så de bidrager til byggeriets effektive udførelse og forbereder et fuldt digitalt projekt til den efterfølgende drift. Projektet har et kompromisløst fokus på leverancer af høj kvalitet med en klar mission: Det nye Nordsjællands Hospital skal sætte nye standarder og være et referenceværk for måder at tænke hospital på gennem udsyn og innovative tilgange til teknologi, indretning og services. Hos Nyt Hospital Nordsjælland skal du derfor gøre dig umage hele tiden og i alle sammenhænge. Med Nyt Hospital Nordsjælland skaber vi et referenceværk for fremtidens hospital. LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for Region Hovedstaden. Vi opfordrer alle til at søge stillingerne - uanset etnicitet, køn og alder. YDERLIGERE INFORMATION Vil du vide mere, kan du kontakte chef for Innovation & Teknologi Rune Holdt på telefon 5144 6925, mail rune.holdt@regionh.dk eller digital projektleder Marie Bay på telefon 2020 5591, mail marie.broendum.bay@regionh.dk. Er det dig, vi søger, så skriv en ansøgning inkl. CV og uddannelsesbevis og send det til os via linket hurtigst muligt og senest 7. juni 2019. Vi planlægger at afholde screeningssamtaler d. 13. juni og 2. samtaler d. 18. juni. Ansættelse hurtigst muligt. Læs meget mere om projektet og besøg vores digitale platforme her: LinkedIn Twitter Web FacebookNyt Hospital Nordsjælland er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospital. Et hospital, der for alvor ønsker at bruge designdrevet teknologi og digitalisering som en driver for et hospital, der sætter patienten i centrum. Vil du være med til at sætte brugernes behov i front ift. udvikling og sikring af de endelige løsninger og services for det nye hospital? Og vil du være med til at sætte nye standarder for, hvordan nye services og teknologi kan være med til at flytte sundhedssektoren? Så er det måske dig, vi søger.






Vi søger to ambitiøse kolleger, som begge vil indgå i vores innovations- og teknologi team.

KONSULENT/PROJEKTLEDER TIL DIGITALE LØSNINGER


JOBBET
Vi søger en projektleder, der kan drive projekter og sikre leverancer knyttet til analyser, konceptafprøvninger og tilvejebringelse af teknologi og digitale løsninger, der understøtter patient-flow og arbejdsgange på det nye hospital. Det kan fx være lokalisering af udstyr og hjælpemidler, mobile arbejdsgange, digital wayfinding og løsninger, der understøtter logistikken. Som projektleder skal du kunne tænke den samlede proces for projektet og planlægge, hvilke workshops, analyser og inddragelse af stakeholders, der skal til for at gå fra idé til projekt.



Du skal være med til at drive den samlede indsats med at afklare muligheder og barrierer samt identificere og gennemføre konkrete projekter, der kan sikre et funktionsdygtigt hospital, skabe effektiviseringer og højne patienttilfredshed i dag og i fremtiden.

Du kommer til at varetage opgaverne i tæt samarbejde med IT-konsulenter, innovationskonsulenter, kliniske og administrative afdelinger på hospitalet samt leverandører. Et typisk forløb kunne være interviews og observationer i brugerorganisationen, beskrivelse af brugerrejsen og omsætning til specifikation af krav til den digitale understøttelse, afdækning af digitale løsningsmuligheder, pilotprojekt og evt. efterfølgende skalering og implementering. For nogle trin i et forløb vil du være tovholder, for andre vil du bidrage som projektmedarbejder.

Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på.

Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback.
Forventninger til dig:
  • 2-4 års relevant erhvervserfaring. Stillingen kan skæres til i forhold til mere erfarne kandidater
  • Relevant akademisk uddannelse, fx med en digital profil fra ITU eller DTU eller mere analytisk profil fra KU. Vi er åbne overfor andre profiler og baggrunde, da vi værdsætter kvaliteten af et tværfagligt team.
  • Du er god til at inddrage brugere og facilitere workshops og samarbejde mellem mange forskellige faggrupper og samarbejdspartnere
  • Analytisk tilgang og gerne erfaring med både kvantitative og kvalitative analysemetoder
  • Du arbejder struktureret og har flair for projektledelse
  • Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interessenter
  • Kendskab til sundhedsvæsenet er en fordel, men ikke en forudsætning
  • Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau
  • Optimistisk og positiv af natur
  • Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden
  • Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og med medarbejdere på det eksisterende hospital

SENIOR PROJEKTLEDER TIL UDVIKLING OG SKALERING AF DIGITALE SERVICES

JOBBET
Vi søger en projektleder, der kan drive digitale udviklingsprojekter fra pilottest til videre skalering på Nordsjællands Hospital, og dermed bidrage til at indfri de store menneskelige og økonomiske potentialer, som digitale transformationer medfører. Du kommer til at varetage leverancer forbundet med videreudvikling af services til patienter og pårørende, co-design med kliniske medarbejdere, leverandørstyring, samarbejde med vores IT-organisation vedr. integrationer, effektmålinger evaluering og afrapportering mv.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med kliniske afdelinger på hospitalet og være med til at designe koncepter for implementering af nye IT-løsninger.

Du vil møde forskelligartede opgaver, og du vil støde på store og små udfordringer, som stiller krav til dit gå-på-mod og din evne til at arbejde på tværs i en matrix-organisation, som alle deler en fælles aspiration: At skabe et referenceværk for udviklingen af fremtidens sundhedsområde og måden, man driver megaprojekter på.

Tonen er uformel, og vi lægger vægt på anerkendelse og direkte feedback.
Forventninger til dig:
  • Du er en kompetent projektleder med +5 års erfaring, der formår at styre tid, økonomi og kvalitet og som kan levere resultater
  • Erfaring fra sundhedsvæsenet og/eller digitale projekter er et plus
  • Du har solid praktisk erfaring med design tænkning og brugerdreven innovation, og føler dig hjemme i facilitering af workshops og innovationsprocesser
  • Du kan begå dig i en kompleks organisation med mange interesser og mange forskellige samarbejdspartnere
  • Da vi arbejder målrettet med samarbejde med industrien, vil det være et plus hvis du har erfaring eller i hvert fald interesse for det
  • Du er en stærk formidler, der har modet og kompetencen til at udfordre og inspirere
  • Du har et skarpt og kreativt øje for nye muligheder og lader dig inspirere og lære af de bedste på tværs af brancher
  • Du mestrer både kvalitative og kvantitative analysemetoder og er stærk til at afrapportere og formidle resultater
  • Du har en høj arbejdskapacitet, er fleksibel og leverer på højt niveau
  • Optimistisk og positiv af natur
  • Du er nysgerrig og orienterer dig mod relevante projekter og inspirerende initiativer i Danmark og verden
  • Du kan bidrage med input og sparring til hvordan vi skaber de bedste rammer for innovation, både internt og medarbejdere på det eksisterende hospital
PROJEKTET
Projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital Nordsjælland er organiseret under Nordsjællands Hospital, hvor vi også har vores projektkontor. Vi er en dynamisk organisation på ca. 35 medarbejdere med forskellige faglige baggrunde. Vi deler en fælles vision om, at den bedste løsning er skabt intelligent og ambitiøst.

Vi er netop ved at vælge den hovedentreprenør, der skal stå for byggeriet af det nye hospital i Nordsjælland. Du vil således indgå i en spændende fase op til at vi inddrager entreprenøren. Du vil bidrage til at samarbejdet mellem projektets parter fungerer optimalt og bliver understøttet af digitale værktøjer og metoder. Under udførelsen er du med til at drive og udvikle disse værktøjer og metoder, så de bidrager til byggeriets effektive udførelse og forbereder et fuldt digitalt projekt til den efterfølgende drift.

Projektet har et kompromisløst fokus på leverancer af høj kvalitet med en klar mission: Det nye Nordsjællands Hospital skal sætte nye standarder og være et referenceværk for måder at tænke hospital på gennem udsyn og innovative tilgange til teknologi, indretning og services. Hos Nyt Hospital Nordsjælland skal du derfor gøre dig umage – hele tiden og i alle sammenhænge. Med Nyt Hospital Nordsjælland skaber vi et referenceværk for fremtidens hospital.


LØN OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst for Region Hovedstaden. Vi opfordrer alle til at søge stillingerne - uanset etnicitet, køn og alder.

YDERLIGERE INFORMATION
Vil du vide mere, kan du kontakte chef for Innovation & Teknologi Rune Holdt på telefon 5144 6925, mail rune.holdt@regionh.dk eller digital projektleder Marie Bay på telefon 2020 5591, mail marie.broendum.bay@regionh.dk.

Er det dig, vi søger, så skriv en ansøgning inkl. CV og uddannelsesbevis og send det til os via linket hurtigst muligt og senest 7. juni 2019.
Vi planlægger at afholde screeningssamtaler d. 13. juni og 2. samtaler d. 18. juni. Ansættelse hurtigst muligt.




Læs meget mere om projektet og besøg vores digitale platforme her:


LinkedIn / Twitter / Web / Facebook



Nordsjællands Hospital (Hillerød)Hillerød2019-05-21T00:00:002019-06-07T00:00:00
330022776To akademikere til internationalisering og strategisk udvikling i Center for Regional UdviklingRobot Center for Regional Udvikling søger to energiske og ambitiøse akademikere, der brænder for den fremtidige udvikling af Hovedstadsregionen. Ser du muligheder i at arbejde på tværs i krydsfeltet mellem mobilitet, sundhedsforskning, uddannelse og miljø og skabe gode løsninger for borgere i Region Hovedstaden? Kan du samarbejde lokalt, regionalt, nationalt og internationalt om at skabe regionale indsatser, der gør en forskel? Så søger vi to akademikere til vores team for Internationalisering og strategisk udvikling. Om stillingerne I teamet for Internationalisering og strategisk udvikling arbejder vi med at udarbejde og implementere den regionale udviklingsstrategi, styrke samarbejdet i hele Greater Copenhagen og sikre internationalt udsyn, synlighed og interessevaretagelse. Vi arbejder med at sikre finansiering til regional udvikling via Interreg og andre EU-programmer og samarbejder med vores EU-kontor om hjemtag af midler og interessevaretagelse på EU-niveau. Opgaven er især at varetage regionens interesser i Greater Copenhagen og samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere om at skabe regionale løsninger på de regionale udfordringer. Derfor er det afgørende, at du trives med at arbejde i mange forskellige uformelle og formelle netværk. Jobbet kræver, at du kan mobilisere nøglepersoner i organisationen, sætte en dagsorden og styrke den tværgående koordinering i centret og understøtte vores centerledelse og politiske udvalg i udviklingen af det regionale udviklingsområde. Du har pondus til at klare en del interne og eksterne relationer selv, men du er også en udpræget teamspiller med sans for at få det bedste ud af dine kolleger. Stillingerne er placeret i Sekretariatet for Regional Udvikling, der består af 24 medarbejdere fordelt på tre teams. Herudover indgår vores EU-kontor i Bruxelles med 15 medarbejdere. Vi løser en bred vifte af opgaver som ledelses- og politisk betjening, økonomi og en række interne og eksterne strategiske og udviklingsorienterede opgaver. Dine primære arbejdsopgaver indebærer at: indgå i arbejdet med de store strategiske indsatser i teamet for Internationalisering og Strategisk Udvikling, herunder internationalisering og den regionale udviklingsplan deltage i Greater Copenhagen samarbejdet sammen med kommuner og regioner i Østdanmark og SydSverige på vegne af Region Hovedstaden definere og være med til at løfte dagsordensættende indsatser inden for vores opgaveportefølje give løbende sekretariatsbetjening i forhold til Center for Regional Udviklings direktør og politiske ledelse løfte diverse ad hoc-opgaver for direktør, sekretariat og øvrige enheder Din profil Du har en relevant videregående uddannelse og har erfaring med arbejdet i en politisk organisation. Derudover forventer vi, at du: har politisk flair og forståelse for regionens opgaver og rolle har gode personlige kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt har et højt engagement og stor gennemslagskraft er god til at skabe relationer internt og eksternt og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder er ansvarlig og arbejder struktureret og selvstændigt med opgaverne Om os Center for Regional udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme. Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation. Yderligere oplysninger Du kan få flere oplysninger om stillingen hos teamleder Anette Prilow på tlf. 60 91 54 43 eller konst. sekretariatschef Rasmus Kampff på tlf. 40 85 58 07. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation. Du bliver ansat i Region Hovedstaden med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød. Tiltrædelse 1. august 2019. Ansøgningsprocedure Ansøgningsfristen er den 3. juni 2019. Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem. Samtaler afholdes i uge 24 og 25.Center for Regional Udvikling søger to energiske og ambitiøse akademikere, der brænder for den fremtidige udvikling af Hovedstadsregionen. Ser du muligheder i at arbejde på tværs i krydsfeltet mellem mobilitet, sundhedsforskning, uddannelse og miljø og skabe gode løsninger for borgere i Region Hovedstaden? Kan du samarbejde lokalt, regionalt, nationalt og internationalt om at skabe regionale indsatser, der gør en forskel? Så søger vi to akademikere til vores team for Internationalisering og strategisk udvikling.

Om stillingerne
I teamet for Internationalisering og strategisk udvikling arbejder vi med at udarbejde og implementere den regionale udviklingsstrategi, styrke samarbejdet i hele Greater Copenhagen og sikre internationalt udsyn, synlighed og interessevaretagelse. Vi arbejder med at sikre finansiering til regional udvikling via Interreg og andre EU-programmer og samarbejder med vores EU-kontor om hjemtag af midler og interessevaretagelse på EU-niveau.

Opgaven er især at varetage regionens interesser i Greater Copenhagen og samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere om at skabe regionale løsninger på de regionale udfordringer. Derfor er det afgørende, at du trives med at arbejde i mange forskellige uformelle og formelle netværk.

Jobbet kræver, at du kan mobilisere nøglepersoner i organisationen, sætte en dagsorden og styrke den tværgående koordinering i centret og understøtte vores centerledelse og politiske udvalg i udviklingen af det regionale udviklingsområde.

Du har pondus til at klare en del interne og eksterne relationer selv, men du er også en udpræget teamspiller med sans for at få det bedste ud af dine kolleger.

Stillingerne er placeret i Sekretariatet for Regional Udvikling, der består af 24 medarbejdere fordelt på tre teams. Herudover indgår vores EU-kontor i Bruxelles med 15 medarbejdere.

Vi løser en bred vifte af opgaver som ledelses- og politisk betjening, økonomi og en række interne og eksterne strategiske og udviklingsorienterede opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver indebærer at:
  • indgå i arbejdet med de store strategiske indsatser i teamet for Internationalisering og Strategisk Udvikling, herunder internationalisering og den regionale udviklingsplan
  • deltage i Greater Copenhagen samarbejdet sammen med kommuner og regioner i Østdanmark og SydSverige på vegne af Region Hovedstaden
  • definere og være med til at løfte dagsordensættende indsatser inden for vores opgaveportefølje
  • give løbende sekretariatsbetjening i forhold til Center for Regional Udviklings direktør og politiske ledelse
  • løfte diverse ad hoc-opgaver for direktør, sekretariat og øvrige enheder
Din profil
Du har en relevant videregående uddannelse og har erfaring med arbejdet i en politisk organisation.

Derudover forventer vi, at du:
  • har politisk flair og forståelse for regionens opgaver og rolle
  • har gode personlige kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt
  • har et højt engagement og stor gennemslagskraft
  • er god til at skabe relationer internt og eksternt og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder
  • er ansvarlig og arbejder struktureret og selvstændigt med opgaverne
Om os
Center for Regional udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening.

Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.
Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation.

Yderligere oplysninger
Du kan få flere oplysninger om stillingen hos teamleder Anette Prilow på tlf. 60 91 54 43 eller konst. sekretariatschef Rasmus Kampff på tlf. 40 85 58 07.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastlægges i henhold til overenskomst mellem Region Hovedstaden og relevant faglig organisation.

Du bliver ansat i Region Hovedstaden med arbejdssted på Regionsgården i Hillerød.

Tiltrædelse 1. august 2019.

Ansøgningsprocedure
Ansøgningsfristen er den 3. juni 2019.

Du søger stillingen ved at sende din ansøgning, CV samt andre relevante dokumenter gennem vores online rekrutteringssystem.

Samtaler afholdes i uge 24 og 25.
Region HovedstadenHillerød2019-05-13T00:00:002019-06-03T00:00:00
330022001Brænder du for at arbejde med sundhedsdata i stor skala?Robot Vil du være med til at sikre hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Vi udvider, så du er måske vores nye kollega til Sektion for Sundhedsdata i Sundhedsplatformen. Din kommende hverdag Du vil indgå i en sektion på ca. 20 kolleger, der blandt andet står for udvikling og vedligehold af Business Intelligence-løsninger og data analytics på sundhedsdata. Sektionen består af forskellige profiler lige fra personer med klinisk baggrund til samfundsfagligt uddannede og ingeniører. Vores mål er at have domæneviden og teknisk indsigt til at understøtte regionens mange forskellige ønsker til dataanalyse. Dine arbejdsopgaver bliver at opbygge domæneviden til løbende at kunne understøtte og samarbejde med klinikere i regionen med anvendelse af dataanalyse. Arbejdsområderne inkluderer både datateknisk indsigt i klinikkens hverdag, understøtning af forskning, kvalitetsarbejde og dataunderstøttelse til den daglige drift af hospitalerne. Om dig Du har en relevant uddannelse, er teknisk og analytisk begavet og kan lide at arbejde med komplekse dataproblemstillinger. Vi forestiller os, at du har erfaring med en eller flere af følgende: statistisk analyse af data datatekniske kodesprog (SQL, R, Python, etc.) Business Intelligence-produktionskæden udvikling i Business Object-suiten, særligt er Information Design Tool en fordel at implementere data warehouse på Microsoft-platforme Sundhedsvæsenet og Sundhedsplatformen Derudover forventes det, at du er struktureret, energisk og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation. Du har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en it-løsning. Du er er positiv og har en proaktiv tilgang til opgavehåndtering samt har gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaber. Vi tilbyder Vi tilbyder dig en sektion med stort engagement, godt humør og højt til loftet samt mulighed for at arbejde med Danmarks største samling af kliniske sundhedsdata. Du får mulighed for at gøre en forskel for sundhedsvæsenet i et ambitiøst og dynamisk miljø med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper, ligesom du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling med målrettet efteruddannelse i rapporteringsværktøjer og datamodeller i Sundhedsplatformen. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Nina Bonnevie på telefon 38 66 59 66 eller mail nina.bonnevie@regionh.dk eller sektionschef Marianne Bertelsen på telefon 24 40 23 61 eller mail marianne.bjerregaard.bertelsen@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 28, 2100 København Ø. Forventet startdato er d. 1. august 2019. Ansøgningsfrist Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest den 7. juni 2019. Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 24 og 25. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Vil du være med til at sikre hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Vi udvider, så du er måske vores nye kollega til Sektion for Sundhedsdata i Sundhedsplatformen.

Din kommende hverdag
Du vil indgå i en sektion på ca. 20 kolleger, der blandt andet står for udvikling og vedligehold af Business Intelligence-løsninger og data analytics på sundhedsdata. Sektionen består af forskellige profiler lige fra personer med klinisk baggrund til samfundsfagligt uddannede og ingeniører.

Vores mål er at have domæneviden og teknisk indsigt til at understøtte regionens mange forskellige ønsker til dataanalyse. Dine arbejdsopgaver bliver at opbygge domæneviden til løbende at kunne understøtte og samarbejde med klinikere i regionen med anvendelse af dataanalyse. Arbejdsområderne inkluderer både datateknisk indsigt i klinikkens hverdag, understøtning af forskning, kvalitetsarbejde og dataunderstøttelse til den daglige drift af hospitalerne.

Om dig
Du har en relevant uddannelse, er teknisk og analytisk begavet og kan lide at arbejde med komplekse dataproblemstillinger.

Vi forestiller os, at du har erfaring med en eller flere af følgende:
  • statistisk analyse af data
  • datatekniske kodesprog (SQL, R, Python, etc.)
  • Business Intelligence-produktionskæden
  • udvikling i Business Object-suiten, særligt er Information Design Tool en fordel
  • at implementere data warehouse på Microsoft-platforme
  • Sundhedsvæsenet og Sundhedsplatformen
Derudover forventes det, at du er struktureret, energisk og god til at samarbejde på tværs af en stor og kompleks organisation. Du har blik for både detaljen og de store sammenhænge i en it-løsning. Du er er positiv og har en proaktiv tilgang til opgavehåndtering samt har gode skriftlige og mundtlige engelskkundskaber.

Vi tilbyder
Vi tilbyder dig en sektion med stort engagement, godt humør og højt til loftet samt mulighed for at arbejde med Danmarks største samling af kliniske sundhedsdata. Du får mulighed for at gøre en forskel for sundhedsvæsenet i et ambitiøst og dynamisk miljø med dygtige kolleger og kontakt til mange forskellige faggrupper, ligesom du får mulighed for stor personlig og faglig udvikling med målrettet efteruddannelse i rapporteringsværktøjer og datamodeller i Sundhedsplatformen.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Nina Bonnevie på telefon 38 66 59 66 eller mail nina.bonnevie@regionh.dk eller sektionschef Marianne Bertelsen på telefon 24 40 23 61 eller mail marianne.bjerregaard.bertelsen@regionh.dk

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge og dit ansættelsessted vil være på vores kontor på Lyngbyvej 28, 2100 København Ø.

Forventet startdato er d. 1. august 2019.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning vedlagt relevante papirer senest den 7. juni 2019.

Vi forventer at afholde samtaler i løbet af uge 24 og 25.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Region HovedstadenKøbenhavn Ø2019-05-10T00:00:002019-06-07T00:00:00
330028622To akademikere til politisk betjening i Center for Regional Udvikling i Region HovedstadenRobot Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en kompleks organisation? Så er vores ledige stillinger som i Sekretariatet i Center for Regional Udvikling måske noget for dig? Vi søger to kollegaer som får energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik og administration, og gerne vil videreudvikle kompetencer med politikudvikling og understøtte vores tre politiske udvalg, som står i spidsen for at løse opgaver inden for miljø, trafik, sundhedsforskning, innovation og uddannelse i Region Hovedstaden. Hvad angår erfaring søger vi to forskellige profiler: Du kan enten have solid akademisk ballast og et par års erfaring fra en politisk styret organisation eller du kan være en erfaren profil som indgående forstår beslutningsgangene og kan agere i det politiske landskab. Du får en helt central rolle i udviklingen og betjeningen af vores politiske udvalg, hvor du skal være med til løfte vigtige strategiske dagsordener og styrke den tværgående koordinering på tværs af centret. Du kommer til at få en tæt daglig dialog med den øvrige administration, hvor du hjælper dine kolleger med at udforme det gode beslutningsgrundlag for politikerne. Vi ønsker, at du som ny kollega er med til at løfte den strategiske interessevaretagelse og kommunikation omkring politikudviklingen i centeret, og vi lægger vægt på høj faglighed og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver. I Region Hovedstaden er vi ambitiøse, og går oftest foran i udviklingsprocesser og i nye strømninger både når det gælder udvikling af vores opgaveløsning og måden, vi samarbejder på. Dine opgaver vil blandt andet være: politisk betjening, herunder mødeforberedelse, udarbejdelse af dagsordener og opfølgning i samarbejde med centrets øvrige enheder, som har ansvaret for det faglige indhold i udvalgssagerne. at koordinere og kvalificere notater, materiale mv. til Regionsrådsformand og udvalgsformænd at rådgive og vejlede kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af politiske udvalgssager at bidrage til koordinering og sparring på tværs af centre i regionens centrale administration diverse ad hoc-opgaver for direktion, sekretariat og enheder, herunder at understøtte enhederne i policymaking og strategisk udvikling og interessevaretagelse Vi forventer, at du: har en relevant akademisk uddannelse forstår at begå dig i en politisk styret organisation har gode kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt er god til at skabe relationer og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder har en god situationsfornemmelse og et blik for, at både små og store opgaver er betydningsfulde og vigtige er fleksibel i forhold til opgaveportefølje og arbejdstid, da jobbet bl.a. indebærer aftenmøder og møder ude af huset formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften forstår vigtigheden af at være del af en servicefunktion Om os Center for Regional Udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme. Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Rasmus Kampff på telefon 40 85 58 07 eller mail: rasmus.kampff@regionh.dk Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød. Ansøgningsfrist Send din ansøgning og CV senest den 16. juni Vi forventer at holde første omgang ansættelsessamtaler den 20. og 21. juni og anden runde samtaler den 25. juni med henblik på ansættelse med start den 1. august 2019. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at skabe helhed og sammenhæng i en kompleks organisation? Så er vores ledige stillinger som i Sekretariatet i Center for Regional Udvikling måske noget for dig?

Vi søger to kollegaer som får energi af at arbejde i krydsfeltet mellem politik og administration, og gerne vil videreudvikle kompetencer med politikudvikling og understøtte vores tre politiske udvalg, som står i spidsen for at løse opgaver inden for miljø, trafik, sundhedsforskning, innovation og uddannelse i Region Hovedstaden. Hvad angår erfaring søger vi to forskellige profiler: Du kan enten have solid akademisk ballast og et par års erfaring fra en politisk styret organisation eller du kan være en erfaren profil som indgående forstår beslutningsgangene og kan agere i det politiske landskab.

Du får en helt central rolle i udviklingen og betjeningen af vores politiske udvalg, hvor du skal være med til løfte vigtige strategiske dagsordener og styrke den tværgående koordinering på tværs af centret. Du kommer til at få en tæt daglig dialog med den øvrige administration, hvor du hjælper dine kolleger med at udforme det gode beslutningsgrundlag for politikerne. Vi ønsker, at du som ny kollega er med til at løfte den strategiske interessevaretagelse og kommunikation omkring politikudviklingen i centeret, og vi lægger vægt på høj faglighed og åbenhed over for nytænkning i løsningen af vores opgaver. I Region Hovedstaden er vi ambitiøse, og går oftest foran i udviklingsprocesser og i nye strømninger – både når det gælder udvikling af vores opgaveløsning og måden, vi samarbejder på.



Dine opgaver vil blandt andet være:

  • politisk betjening, herunder mødeforberedelse, udarbejdelse af dagsordener og opfølgning i samarbejde med centrets øvrige enheder, som har ansvaret for det faglige indhold i udvalgssagerne.

  • at koordinere og kvalificere notater, materiale mv. til Regionsrådsformand og udvalgsformænd

  • at rådgive og vejlede kolleger i centrets enheder i forbindelse med udarbejdelse af politiske udvalgssager

  • at bidrage til koordinering og sparring på tværs af centre i regionens centrale administration

  • diverse ad hoc-opgaver for direktion, sekretariat og enheder, herunder at understøtte enhederne i policymaking og strategisk udvikling og interessevaretagelse



Vi forventer, at du:

  • har en relevant akademisk uddannelse

  • forstår at begå dig i en politisk styret organisation

  • har gode kommunikative evner - både mundtligt, skriftligt og socialt

  • er god til at skabe relationer og har et kreativt øje for nye sammenhænge, helheder og muligheder

  • har en god situationsfornemmelse og et blik for, at både små og store opgaver er betydningsfulde og vigtige

  • er fleksibel i forhold til opgaveportefølje og arbejdstid, da jobbet bl.a. indebærer aftenmøder og møder ude af huset

  • formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften

  • forstår vigtigheden af at være del af en servicefunktion

Om os

Center for Regional Udvikling har ca. 200 medarbejdere og har en kompleks opgaveportefølje, der dækker regional udvikling i bred forstand, herunder blandt andet forskning og innovation, kollektiv transport og infrastruktur, internationale samarbejder, uddannelse og allianceskabelse f.eks. i Greater Copenhagen, klima, miljø og energi samt råstofplanlægning og jordforurening. Vi arbejder ud fra en værdibaseret medarbejderpolitik. I centrum står de fire værdier tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.

Udover Sekretariatet består Center for Regional Udvikling af enhederne Miljø, Mobilitet og Uddannelse samt Sundhedsforskning og Innovation.



Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sekretariatschef Rasmus Kampff på telefon 40 85 58 07 eller mail: rasmus.kampff@regionh.dk



Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Regionsgården, Center for Regional Udvikling, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød.



Ansøgningsfrist

Send din ansøgning og CV senest den 16. juni



Vi forventer at holde første omgang ansættelsessamtaler den 20. og 21. juni og anden runde samtaler den 25. juni med henblik på ansættelse med start den 1. august 2019.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.


Region HovedstadenHillerød2019-05-21T00:00:002019-06-20T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Organisationskonsulenter til Center for Politik, Sundhed og Personale

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Frederikssund Kommune søger to organisationskonsulenter til afdelingen Sundhed og HR Vil du være med til at nytænke og udvikle HR-området i et nyetableret center med store ambitioner? Og er du en erfaren konsulent, der trives med en bred palette af ...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

Projektledere søges til projekt- og innovationsorganisationen Nyt Hospital Nordsjælland

Nordsjællands Hospital (Hillerød)

Hillerød
Nyt Hospital Nordsjælland er i gang med at skabe et referenceværk for fremtidens hospital. Et hospital, der for alvor ønsker at bruge designdrevet teknologi og digitalisering som en driver for et hospital, der sætter patienten i centrum. Vil du være...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

To akademikere til internationalisering og strategisk udvikling i Center for Regional Udvikling

Region Hovedstaden

Hillerød
Center for Regional Udvikling søger to energiske og ambitiøse akademikere, der brænder for den fremtidige udvikling af Hovedstadsregionen. Ser du muligheder i at arbejde på tværs i krydsfeltet mellem mobilitet, sundhedsforskning, uddannelse og miljø...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Brænder du for at arbejde med sundhedsdata i stor skala?

Region Hovedstaden

København Ø
Vil du være med til at sikre hospitaler i hele Østdanmark de bedst mulige rammer for systematisk brug af data? Drømmer du om at jonglere med 21.000 tabeller og arbejde med data, der dækker over 3,2 millioner patienter? Vi udvider, så du er måske vor...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

To akademikere til politisk betjening i Center for Regional Udvikling i Region Hovedstaden

Region Hovedstaden

Hillerød
Vil du være med at præge det regionale udviklingsområde i Danmarks største region med mere end 40.000 ansatte? Har du interesse og flair for at levere en professionel og effektiv sekretariatsbetjening? Har du politisk gehør, og kan du bidrage til at...
Indrykket:21. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019