Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drevet Teamleader til KONEs kundeservice



Vil du arbejde i en international virksomhed, der er markedsledende inden for sin branche? Er du en erfaren leder, der søger nye udfordringer, og som brænder for god service, udvikling og forbedring? Så er du måske vores nye Customer Service Teamleader?

 

Vi søger
Vi søger nu en drevet Teamleader til vores kundeserviceafdelinger i Herlev (DK) og Oslo (NO) med placering i Herlev. Du vil være ansvarlig for den daglige drift af vores kundeservice og lede 2 teams på i alt ca. 20 medarbejdere. Sammen med dit team vil du sørge for, at KONE leverer exceptionelt god kundeservice i tråd med KONEs retningslinjer og opsatte mål.
Du kan se alle situationer fra kundens perspektiv, og du vil igennem god ledelse og coaching videregive dette til dit team.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

  • Sikre at dit team overholder KONEs serviceniveau
  • Personalrelaterede opgaver som coaching, udviklingssamtaler mv.
  • Sørge for at dit team er opdateret på de seneste retningslinjer og processer igennem løbende coaching
  • Være en del af det kontinuerlige forbedringsarbejde og aktivt søge efter forbedringer i arbejdsgangen
  • Sørge for at dit team holder sig til de kontaktveje som, er etablerede for afdelingen og dens kommunikation med resten af virksomheden
  • Rapportering af mål og nøgletal til organisationen.

Krav til uddannelse og erfaring

  • Mindst to års ledererfaring
  • Vant til at arbejde med CRM systemer
  • Kendskab til Office-pakken
  • Flydende dansk, eller norsk og meget god forståelse for engelsk.

Det vil være en fordel, hvis du har

  • Erfaring inden for kundeservice og gerne i en ledende position
  • Kendskab til Salesforce

Som person er du:

  • Kundeorienteret
  • Ansvarstagende
  • God til at kommunikere
  • Glad for forandring
  • Organiseret og struktureret.

Det er vigtigt, at du som leder i KONE er god til at kommunikere tydeligt og selvsikkert. Du arbejder struktureret og har gode evner til at inspirere og motivere dit team også i perioder, hvor stressniveauet er højt. Du forstår, at du er ansvarlig for at identificere og nedbryde eventuelle forhindringer, som står i vejen for en sund og effektiv arbejdsgang og således også dit resultat. Som en KONE-leder opfordrer du alle dine teammedlemmer til at tænke selv og eksekvere på sine egne idéer. Du deler desuden KONEs fundamentale værdier: Glæde kunden, Energi til fornyelse, Passion at præstere, Vinde i fællesskab.

Sådan ansøger du 
Send din ansøgning i form af dit CV og en motiveret ansøgning. Ansøgningsfristen er den 5/10 2020. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sophie Tigerhielm Rezaei +46 10 21840 12

Vi tilbyder
Hos KONE får du muligheden for at arbejde i en markedsledende virksomhed, som ifølge Forbes er en af verdens mest innovative virksomheder. Du bliver en leder i en global virksomhed med en flad organisation præget af fleksibilitet og åbenhed.
KONE tror på karriereudvikling, og der er således rige muligheder for at blive i virksomheden i andre roller i fremtiden både nationalt, men også på et internationalt plan. 

Om os 
KONEs mission er at gøre det enkelt at transportere sig i et urbant miljø. KONE er en af verdens ledende virksomheder indenfor elevator- og rulletrappebranchen. Vi leverer elevatorer, rulletrapper, porte og automatiske døre, såvel som løsninger for vedligeholdelse og modernisering, som tilføjer værdi over hele bygningens livscyklus. Vi hjælper mennesker med at transportere sig sikkert og komfortabelt i højere, smartere bygninger. Det kalder vi People Flow™

Hos KONE har vi fokus på at skabe en innovativ arbejdskultur baseret på samarbejde, hvor vi sætter pris på bidraget fra alle vores medarbejdere. For os er medarbejdernes engagement et vigtigt fokusområde, og vi tilskynder deltagelse og delingen af oplysninger og ideer. Levedygtighed er en integreret del af vores kultur og det daglige arbejde. Vi overholder etiske fremgangsmåder for forretningsførelse og vil gerne udvikle en samarbejdsbaseret kultur, hvor kollegerne har tillid til og respekterer hinanden, og hvor en god performance bliver anerkendt. Vi er et rigtigt godt sted at arbejde, og vi kan dermed med stolthed tilbyde en række forskellige oplevelser og muligheder, der vil hjælpe dig med at nå dine karrieremæssige og personlige mål og samtidig sikre, at du kan leve et sundt og afbalanceret liv.

Læs mere på www.kone.com/careers


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.