Driftleder til Warehouse

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du vores nye leder til Warehouse?

Har du lyst til et spændende job i en organisation med store ambitioner for fremtiden? Hos GEODIS søger vi en erfaren og kvalitetsbevidst Driftleder, der brænder for lager, logistik og ledelse. Du vil som Driftleder få det overordnede ansvar for den daglige drift og personaleledelse. Vores terminal beskæftiger sig med både cross docking og pick & pack kunder.

Om jobbet
Som Driftleder får du ansvaret for at drive lagerfunktionen i samarbejde med de øvrige 11 kollegaer i lagerteamet. Du er ikke bange for at gå forrest, og du er god til at støtte op om dit team. Du har forståelse for lagerøkonomiske nøgletal og vil referere direkte til Filialchefen. Vi lægger stor vægt på at vores lager altid fremstår præsentabelt og alle medarbejdere trives i en travl hverdag. Du vil få en alsidig og travl arbejdsdag med mangeartede opgaver, og der vil være gode muligheder for at præge funktionen i forhold til processer og udvikling af lageret.

Du kommer til at blive en del af en virksomhed, der konstant har fokus på innovation og digitalisering, hvilket betyder, at vi altid har fokus på, hvordan vi kan gøre tingene smartere. Du er derfor omstillingsparat og kan træde til, hvor der er behov.

Om dig

  • Du skal kunne klare fysisk arbejde.
  • Du har erfaring med at lede og udvikle et lager
  • Med din udadvendte personlighed formår du at skabe gåpåmod og drive omkring dig
  • Du er fleksibel og arbejdsom
  • Løsningsorienteret
  • Kørekort og truckcertifikat er et krav
  • Struktureret, omhyggelig, mødestabil og har et godt humør.
  • God til samarbejde og en positiv indstilling.
  • Dansk i skrift og tale
  • Lyst og evne til at gøre en forskel
  • Du er et ordensmenneske med fokus på systematik, detaljer og præcision.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med håndtering af luftfragt
  • Flair for IT og mod på at deltage i implementeringen vores kommende nye WMS

Jobbet

  • Daglig ledelse og motivation af medarbejderne
  • Sikre og skabe en positiv arbejdskultur på lageret
  • Optimere og forbedre arbejdsprocesser
  • Sikre at daglige mål nås
  • Organisere og deltage i de daglige gøremål
  • Sikre et godt samarbejde mellem lager og speditører
  • Daglig kundekontakt ifm. drift samt implementering af nye kunder.
  • Vi er en organisation i kraftig vækst og udvikling, som er kendetegnet ved en høj grad af innovation,
  • dynamik og team spirit. Vores hverdag er travl – men også spændende! Vi er drevet af ønsket om at
  • skabe en god oplevelse og være den aktuelle vækstpartner for vores kunder.

Vi søger dig, som ønsker at arbejde efter vores værdier – Passion, Trust, Innovation, Solidarity & Commitment. Læs gerne mere om vores virksomhed på www.geodis.dk.

Vi har fokus på dig
Vi har stort fokus på vores medarbejdere, og måler ugentligt arbejdsmoralen og medarbejdertilfredsheden via Winningtemp, hvor mere end 90 % af vores medarbejdere deltager. GEODIS er ligeledes certificeret i Investors In People, hvilket stiller store krav til os som organisation. GEODIS stræber efter at være den bedste og mest attraktive arbejdsplads gennem et godt kollegialt fællesskab, fleksibilitet og gode karrieremuligheder på tværs af både organisationen og landegrænser.

Vi tilbyder
Hos GEODIS får du mange kompetente kollegaer i et stærkt globalt netværk, som alle præges af passion, glæde og stolthed. Du vil få et spændende arbejdsmiljø med rig mulighed for udvikling og sparring ift. din karrierevej i en international koncern.

Gode personalegoder

  • GEO-dag og masser af sjove, kulturelle og sociale aktiviteter
  • God frokostordning
  • Fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde
  • Etc.

Løn: Efter kvalifikationer
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Oliefabriksvej, 29-43, 2700 Kastrup  
Tiltrædelse: Snarest muligt – vi afholder løbende samtaler.

Har du spørgsmål…
…er du velkommen til at kontakte Mikael Thorup, Filialchef, CPH

Kontaktperson:
Mikael Thorup, Filialchef, CPH
mikael.thorup@geodis.com
Tlf: 3699 8010

Vidste du at…
… GEODIS Group er ejet af SNCF Logistics, en industriel og kommerciel organisation ejet af den franske stat og baseret i Paris. SNCF er nr. 1 for logistik og transport i Frankrig, nr. 4. i Europa og nr. 8. på verdensplan. GEODIS er grundlagt i 1904, og er en traditionsrig organisation med stærke værdier. GEODIS har mere end 41.000 medarbejdere fordelt i 168 nationaliteter. Vi ser os selv som værende den stærkeste vækstpartner for vores kunder, hvilket vi sikrer gennem den nyeste teknologi og viden, grøn bæredygtighed og stor diversitet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i GEODIS familien! 

Sådan ansøger du

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Driftleder til Warehouse

Er du vores nye leder til Warehouse?

Har du lyst til et spændende job i en organisation med store ambitioner for fremtiden? Hos GEODIS søger vi en erfaren og kvalitetsbevidst Driftleder, der brænder for lager, logistik og ledelse. Du vil som Driftleder få det overordnede ansvar for den daglige drift og personaleledelse. Vores terminal beskæftiger sig med både cross docking og pick & pack kunder.

Om jobbet
Som Driftleder får du ansvaret for at drive lagerfunktionen i samarbejde med de øvrige 11 kollegaer i lagerteamet. Du er ikke bange for at gå forrest, og du er god til at støtte op om dit team. Du har forståelse for lagerøkonomiske nøgletal og vil referere direkte til Filialchefen. Vi lægger stor vægt på at vores lager altid fremstår præsentabelt og alle medarbejdere trives i en travl hverdag. Du vil få en alsidig og travl arbejdsdag med mangeartede opgaver, og der vil være gode muligheder for at præge funktionen i forhold til processer og udvikling af lageret.

Du kommer til at blive en del af en virksomhed, der konstant har fokus på innovation og digitalisering, hvilket betyder, at vi altid har fokus på, hvordan vi kan gøre tingene smartere. Du er derfor omstillingsparat og kan træde til, hvor der er behov.

Om dig

  • Du skal kunne klare fysisk arbejde.
  • Du har erfaring med at lede og udvikle et lager
  • Med din udadvendte personlighed formår du at skabe gåpåmod og drive omkring dig
  • Du er fleksibel og arbejdsom
  • Løsningsorienteret
  • Kørekort og truckcertifikat er et krav
  • Struktureret, omhyggelig, mødestabil og har et godt humør.
  • God til samarbejde og en positiv indstilling.
  • Dansk i skrift og tale
  • Lyst og evne til at gøre en forskel
  • Du er et ordensmenneske med fokus på systematik, detaljer og præcision.
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med håndtering af luftfragt
  • Flair for IT og mod på at deltage i implementeringen vores kommende nye WMS

Jobbet

  • Daglig ledelse og motivation af medarbejderne
  • Sikre og skabe en positiv arbejdskultur på lageret
  • Optimere og forbedre arbejdsprocesser
  • Sikre at daglige mål nås
  • Organisere og deltage i de daglige gøremål
  • Sikre et godt samarbejde mellem lager og speditører
  • Daglig kundekontakt ifm. drift samt implementering af nye kunder.
  • Vi er en organisation i kraftig vækst og udvikling, som er kendetegnet ved en høj grad af innovation,
  • dynamik og team spirit. Vores hverdag er travl – men også spændende! Vi er drevet af ønsket om at
  • skabe en god oplevelse og være den aktuelle vækstpartner for vores kunder.

Vi søger dig, som ønsker at arbejde efter vores værdier – Passion, Trust, Innovation, Solidarity & Commitment. Læs gerne mere om vores virksomhed på www.geodis.dk.

Vi har fokus på dig
Vi har stort fokus på vores medarbejdere, og måler ugentligt arbejdsmoralen og medarbejdertilfredsheden via Winningtemp, hvor mere end 90 % af vores medarbejdere deltager. GEODIS er ligeledes certificeret i Investors In People, hvilket stiller store krav til os som organisation. GEODIS stræber efter at være den bedste og mest attraktive arbejdsplads gennem et godt kollegialt fællesskab, fleksibilitet og gode karrieremuligheder på tværs af både organisationen og landegrænser.

Vi tilbyder
Hos GEODIS får du mange kompetente kollegaer i et stærkt globalt netværk, som alle præges af passion, glæde og stolthed. Du vil få et spændende arbejdsmiljø med rig mulighed for udvikling og sparring ift. din karrierevej i en international koncern.

Gode personalegoder

  • GEO-dag og masser af sjove, kulturelle og sociale aktiviteter
  • God frokostordning
  • Fleksibel arbejdsplads med mulighed for hjemmearbejde
  • Etc.

Løn: Efter kvalifikationer
Arbejdstid: Fuldtid
Arbejdssted: Oliefabriksvej, 29-43, 2700 Kastrup  
Tiltrædelse: Snarest muligt – vi afholder løbende samtaler.

Har du spørgsmål…
…er du velkommen til at kontakte Mikael Thorup, Filialchef, CPH

Kontaktperson:
Mikael Thorup, Filialchef, CPH
mikael.thorup@geodis.com
Tlf: 3699 8010

Vidste du at…
… GEODIS Group er ejet af SNCF Logistics, en industriel og kommerciel organisation ejet af den franske stat og baseret i Paris. SNCF er nr. 1 for logistik og transport i Frankrig, nr. 4. i Europa og nr. 8. på verdensplan. GEODIS er grundlagt i 1904, og er en traditionsrig organisation med stærke værdier. GEODIS har mere end 41.000 medarbejdere fordelt i 168 nationaliteter. Vi ser os selv som værende den stærkeste vækstpartner for vores kunder, hvilket vi sikrer gennem den nyeste teknologi og viden, grøn bæredygtighed og stor diversitet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i GEODIS familien! 

Sådan ansøger du

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.