Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drifts- og sikringsansvarlig til Historie & Kunst

Historie & Kunst søger dig, der skal spille en central rolle med at varetage de helt essentielle opgaver vedrørende koordinering af drift og sikring i vores institutioner. Vi leder efter en person, der helt naturligt tager ansvar, går til bunds i sagerne og får opgaverne løst.

Vores institutioner er placeret centralt i København i både fredede, ældre og nyere bygninger. Bygningsdrift har fyldt meget de seneste par år med flere byggesager i forbindelse med såvel bygning af nyt Fællesmagasin samt etablering af nyt Københavns Museum i eksisterende bygninger. Der vil fremadrettet være fokus på den daglige drift af disse bygninger, tidssvarende sikring og koordinering.

Historie & Kunst er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Enheden omfatter Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Endvidere har enheden Fællesmagasin i Høje Taastrup. Enheden tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede og fagligt dygtige kolleger.

Overblik i dynamisk organisation
Som drifts- og sikringsansvarlig skal du have overblikket og koordinere driften af enhedens forskelligartede bygninger og magasin, herunder forsikrings- og sikringsarbejde. Du spiller således en nøglerolle i forhold til samarbejdet mellem de enkelte institutioner, relationen til forvaltningen og på tværs af kommunen generelt. Herudover indeholder stillingen arbejde med udbudsmateriale, budget- og kontraktstyring med både interne og eksterne leverandører, bl.a. håndværkerydelser samt enhedens IT- og AV-udstyr.

Historie & Kunsts institutioner består af mange forskellige fagligheder og behov, som du skal kunne navigere i. Her lægger vi også vægt på, at du inddrager den viden, der er forankret hos Historie & Kunsts øvrige medarbejdere med kompetencer og ekspertise knyttet til formidling, samlingsarbejde, arkæologi, digitalisering og kunst- og kulturhistorie.

Kvalifikationer
Vi forventer, at du har en viden om kulturområdet samt en relevant uddannelse indenfor sikring samt projektledelse.

Vi lægger også vægt på, at du har erfaring med

  • Forsikringssager
  • Brand og sikring af fredede bygninger
  • Solid erfaring med projektledelse
  • Solid erfaring med budgetstyring samt anlægsmidler
  • Indsigt i kommunale sagsgange og byggeprocesser
  • Praktisk erfaring med arbejdsgange på kulturinstitutioner
  • Erfaring med udarbejdelse af beredskabsplaner, herunder brand- og værdiredningsplaner
  • Let ved at kommunikere og samarbejde på tværs af forvaltningens fagligheder

Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst for AC´ere og efter principperne i Ny Løn.

Stillingen vil være med ansættelsesstart den 1. november 2019 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan du henvende dig til sekretariatsleder Sophie Bruun på 2420 1779.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 25. september 2019
Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 39 og 40.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330087470Phoenix-62e0d3c012019-09-10T16:02:26.640Drifts- og sikringsansvarlig til Historie & Kunst

Historie & Kunst søger dig, der skal spille en central rolle med at varetage de helt essentielle opgaver vedrørende koordinering af drift og sikring i vores institutioner. Vi leder efter en person, der helt naturligt tager ansvar, går til bunds i sagerne og får opgaverne løst.

Vores institutioner er placeret centralt i København i både fredede, ældre og nyere bygninger. Bygningsdrift har fyldt meget de seneste par år med flere byggesager i forbindelse med såvel bygning af nyt Fællesmagasin samt etablering af nyt Københavns Museum i eksisterende bygninger. Der vil fremadrettet være fokus på den daglige drift af disse bygninger, tidssvarende sikring og koordinering.

Historie & Kunst er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Enheden omfatter Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Endvidere har enheden Fællesmagasin i Høje Taastrup. Enheden tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede og fagligt dygtige kolleger.

Overblik i dynamisk organisation
Som drifts- og sikringsansvarlig skal du have overblikket og koordinere driften af enhedens forskelligartede bygninger og magasin, herunder forsikrings- og sikringsarbejde. Du spiller således en nøglerolle i forhold til samarbejdet mellem de enkelte institutioner, relationen til forvaltningen og på tværs af kommunen generelt. Herudover indeholder stillingen arbejde med udbudsmateriale, budget- og kontraktstyring med både interne og eksterne leverandører, bl.a. håndværkerydelser samt enhedens IT- og AV-udstyr.

Historie & Kunsts institutioner består af mange forskellige fagligheder og behov, som du skal kunne navigere i. Her lægger vi også vægt på, at du inddrager den viden, der er forankret hos Historie & Kunsts øvrige medarbejdere med kompetencer og ekspertise knyttet til formidling, samlingsarbejde, arkæologi, digitalisering og kunst- og kulturhistorie.

Kvalifikationer
Vi forventer, at du har en viden om kulturområdet samt en relevant uddannelse indenfor sikring samt projektledelse.

Vi lægger også vægt på, at du har erfaring med

  • Forsikringssager
  • Brand og sikring af fredede bygninger
  • Solid erfaring med projektledelse
  • Solid erfaring med budgetstyring samt anlægsmidler
  • Indsigt i kommunale sagsgange og byggeprocesser
  • Praktisk erfaring med arbejdsgange på kulturinstitutioner
  • Erfaring med udarbejdelse af beredskabsplaner, herunder brand- og værdiredningsplaner
  • Let ved at kommunikere og samarbejde på tværs af forvaltningens fagligheder

Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst for AC´ere og efter principperne i Ny Løn.

Stillingen vil være med ansættelsesstart den 1. november 2019 eller snarest derefter.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen, kan du henvende dig til sekretariatsleder Sophie Bruun på 2420 1779.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 25. september 2019
Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 39 og 40.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

2019-09-26T00:51:23.753 Historie & Kunst søger dig, der skal spille en central rolle med at varetage de helt essentielle opgaver vedrørende koordinering af drift og sikring i vores institutioner. Vi leder efter en person, der helt naturligt tager ansvar, går til bunds i sagerne og får opgaverne løst. Vores institutioner er placeret centralt i København i både fredede, ældre og nyere bygninger. Bygningsdrift har fyldt meget de seneste par år med flere byggesager i forbindelse med såvel bygning af nyt Fællesmagasin samt etablering af nyt Københavns Museum i eksisterende bygninger. Der vil fremadrettet være fokus på den daglige drift af disse bygninger, tidssvarende sikring og koordinering. Historie & Kunst er en del af Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Enheden omfatter Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv, Københavns Museum og Thorvaldsens Museum. Endvidere har enheden Fællesmagasin i Høje Taastrup. Enheden tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede og fagligt dygtige kolleger. Overblik i dynamisk organisation Som drifts- og sikringsansvarlig skal du have overblikket og koordinere driften af enhedens forskelligartede bygninger og magasin, herunder forsikrings- og sikringsarbejde. Du spiller således en nøglerolle i forhold til samarbejdet mellem de enkelte institutioner, relationen til forvaltningen og på tværs af kommunen generelt. Herudover indeholder stillingen arbejde med udbudsmateriale, budget- og kontraktstyring med både interne og eksterne leverandører, bl.a. håndværkerydelser samt enhedens IT- og AV-udstyr. Historie & Kunsts institutioner består af mange forskellige fagligheder og behov, som du skal kunne navigere i. Her lægger vi også vægt på, at du inddrager den viden, der er forankret hos Historie & Kunsts øvrige medarbejdere med kompetencer og ekspertise knyttet til formidling, samlingsarbejde, arkæologi, digitalisering og kunst- og kulturhistorie. Kvalifikationer Vi forventer, at du har en viden om kulturområdet samt en relevant uddannelse indenfor sikring samt projektledelse. Vi lægger også vægt på, at du har erfaring med Forsikringssager Brand og sikring af fredede bygninger Solid erfaring med projektledelse Solid erfaring med budgetstyring samt anlægsmidler Indsigt i kommunale sagsgange og byggeprocesser Praktisk erfaring med arbejdsgange på kulturinstitutioner Erfaring med udarbejdelse af beredskabsplaner, herunder brand- og værdiredningsplaner Let ved at kommunikere og samarbejde på tværs af forvaltningens fagligheder Løn og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst for AC´ere og efter principperne i Ny Løn. Stillingen vil være med ansættelsesstart den 1. november 2019 eller snarest derefter. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, kan du henvende dig til sekretariatsleder Sophie Bruun på 2420 1779. Søg via nedenstående link senest onsdag den 25. september 2019 Ansættelsessamtalerne finder sted i uge 39 og 40. Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.10Phoenix62e0d3c0101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-09-25T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=160792&DepartmentId=19243&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3605230Udvikling og Administration11Stormgade 201555København VDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent821522KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk16079200010-09-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62e0d3c0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=62e0d3c0https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62e0d3c0&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=62e0d3c0&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgDrifts- og sikringsansvarlig til Historie & Kunst12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362661194mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330099955Leder til caféarbejde i kirkeligt socialt arbejdeProfile METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København Stillingen:Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisninger i vinterhalvåret, julehjælp og julearrangementer, rådgivningsarbejde samt kontakt til vore to bofælleskaber og meget mere. Fokus bliver både det daglige praktiske caféarbejde med frivillige og borgere tillige med et stort fokus på at knytte og udruste frivillige til deltagelse i det sociale arbejde. Udover det daglige caféarbejde vægtes også udvikling af det fremtidige sociale arbejde i MSA. Os:Metodistkirkens Sociale Arbejde, Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdækkende frivillig organisation, der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over caféarbejde, ungdomskollegium, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafé, juleuddeling, jule- og nytårsarrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter m.m. Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K. Kvalifikationer:Dig:Høj grad af selvstændighed, med gode samarbejdsevner.Glad for at lære nye tingLyst menneskesynGod til sociale relationer evne til at engagere andreGerne kendskab til ernæringLyst til at arbejde ud fra et kristent værdigrundlagArbejder systematisk og struktureret.Løn:Løn efter kvalifikationer. (Tjenestebolig kan tilbydes)Arbejdstid: 37 timer pr uge. I vinterhalvåret vil en lille del af arbejdstiden ligge på lørdage og enkelte helligdage.Forløbet:Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019.Samtaler finder sted i uge 44 - 45. Ansættelsestidspunkt efter aftale Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV på mail via knappen Send ansøgning Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28 29 44 62. Arbejdsadresse:Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K. Se mere på vores ansøgersite: https: centralmissionen.ofir.com
METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København

Stillingen:
Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisninger i vinterhalvåret, julehjælp og julearrangementer, rådgivningsarbejde samt kontakt til vore to bofælleskaber og meget mere. Fokus bliver både det daglige praktiske caféarbejde med frivillige og borgere tillige med et stort fokus på at knytte og udruste frivillige til deltagelse i det sociale arbejde. Udover det daglige caféarbejde vægtes også udvikling af det fremtidige sociale arbejde i MSA.

Os:
Metodistkirkens Sociale Arbejde, Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdækkende frivillig organisation, der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over caféarbejde, ungdomskollegium, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafé, juleuddeling, jule- og nytårsarrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter m.m.
Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K.

Kvalifikationer:
Dig:
  • Høj grad af selvstændighed, med gode samarbejdsevner.
  • Glad for at lære nye ting
  • Lyst menneskesyn
  • God til sociale relationer – evne til at engagere andre
  • Gerne kendskab til ernæring
  • Lyst til at arbejde ud fra et kristent værdigrundlag
  • Arbejder systematisk og struktureret.
Løn:
  • Løn efter kvalifikationer. (Tjenestebolig kan tilbydes)
  • Arbejdstid: 37 timer pr uge.
  • I vinterhalvåret vil en lille del af arbejdstiden ligge på lørdage og enkelte helligdage.
Forløbet:
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019.
Samtaler finder sted i uge 44 - 45.

Ansættelsestidspunkt efter aftale
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV på mail via knappen "Send ansøgning"
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28 29 44 62.

Arbejdsadresse:
Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K.


Se mere på vores ansøgersite: https://centralmissionen.ofir.com

ORS/Small/9cd13287_logo.pngMetodistkirkens Sociale ArbejdeKøbenhavn K2019-10-03T12:01:47.3002019-10-28T00:00:00
330103773ToglederRobot Til Driftscenter Danmark (DcDK) ved Københavns Hovedbanegård, som er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet, søger vi to togledere. Driftscenterets primære opgave er at foretage de nødvendige overordnede disponeringer, så togtrafikken på fjernbanen kan gennemføres bedst muligt i de tilfælde, hvor uforudsete hændelser indtræffer, og køreplanen dermed ikke kan overholdes. Har du lyst til at tage del i ansvaret for disponering af togtrafikken? Toglederen er ansvarlig for disponering af togtrafikken på fjernbanen i hele landet, herunder korrigering af samme med sikring af god rettidighed og høj kapacitet for jernbanevirksomhederne. Som togleder er du samtidig jernbaneselskabernes indgangsvinkel til Banedanmark i relation til disponering og trafikinformation, og du varetager tillige akut planlægning. Du vil blandt andet skulle deltage i strategimøder med jernbaneselskaberne i forbindelse med uordensituationer samt i forbindelse med vinterberedskab. Du er endvidere med til at indhente meldinger fra DMI i forhold til vejrsituationer omkring storm, skybrud samt snefald. I forbindelse med uheld eller faresituationer har du endvidere ansvaret for kontakt og underretning til havarikommissionen. Herudover varetager du rollen som netværksleder i forbindelse med udrulning af signalprogrammet. Du indgår i en fast vagtplan, hvor der planlægges med 12 timers vagter og har, sammen med dine 18 kolleger, det overordnede ansvar for togtrafikken i hele landet. Trafikal baggrund og flair for disponering Du har en trafikal uddannelse inden for jernbanen og erfaring med afvikling af trafikken fra en større Regional Fjernstyringscentral. Det er et plus, hvis du har erfaring fra en funktion som f.eks. vagthavende eller vagthavende afløser i Trafikstyring Fjern. Det er vigtigt, at du brænder for at disponere, korrigere og afvikle trafik. Du er forudseende og tror på egne beslutninger. Du formår at skifte mellem at arbejde selvstændigt og arbejde i mindre teams. Du formår endvidere at have flere bolde i luften, og agere skarpt i akutte situationer uden at tabe overblikket. Derfor er det helt afgørende, at det motiverer dig at arbejde i et hektisk miljø. Løn Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og HK Trafik & Jernbane for trafikmedarbejdere. Stillingen er placeret i løngruppe 3. Basislønnen udgør pt. kr. 379.751,71 årligt og kr. 31.645,98 månedligt. Dertil kommer funktionstillæg, der pt. udgør årligt kr. 32.820,21 og kr. 2.735,02 månedligt. Hertil kommer pension. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg. Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter en konkret vurdering, kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 32 med titel som trafikinspektør. Kontakt og ansøgning Vil du vide mere om stillingen kan sektionschef Claus B. Christiansen kontaktes. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Til Driftscenter Danmark (DcDK) ved Københavns Hovedbanegård, som er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet, søger vi to togledere.

Driftscenterets primære opgave er at foretage de nødvendige overordnede disponeringer, så togtrafikken på fjernbanen kan gennemføres bedst muligt i de tilfælde, hvor uforudsete hændelser indtræffer, og køreplanen dermed ikke kan overholdes.

Har du lyst til at tage del i ansvaret for disponering af togtrafikken?

Toglederen er ansvarlig for disponering af togtrafikken på fjernbanen i hele landet, herunder korrigering af samme med sikring af god rettidighed og høj kapacitet for jernbanevirksomhederne.

Som togleder er du samtidig jernbaneselskabernes indgangsvinkel til Banedanmark i relation til disponering og trafikinformation, og du varetager tillige akut planlægning.

Du vil blandt andet skulle deltage i strategimøder med jernbaneselskaberne i forbindelse med uordensituationer samt i forbindelse med vinterberedskab. Du er endvidere med til at indhente meldinger fra DMI i forhold til vejrsituationer omkring storm, skybrud samt snefald.

I forbindelse med uheld eller faresituationer har du endvidere ansvaret for kontakt og underretning til havarikommissionen.

Herudover varetager du rollen som netværksleder i forbindelse med udrulning af signalprogrammet.

Du indgår i en fast vagtplan, hvor der planlægges med 12 timers vagter og har, sammen med dine 18 kolleger, det overordnede ansvar for togtrafikken i hele landet.

Trafikal baggrund og flair for disponering

Du har en trafikal uddannelse inden for jernbanen og erfaring med afvikling af trafikken fra en større Regional Fjernstyringscentral. Det er et plus, hvis du har erfaring fra en funktion som f.eks. vagthavende eller vagthavende afløser i Trafikstyring Fjern.

Det er vigtigt, at du brænder for at disponere, korrigere og afvikle trafik. Du er forudseende og tror på egne beslutninger. Du formår at skifte mellem at arbejde selvstændigt og arbejde i mindre teams. Du formår endvidere at have flere bolde i luften, og agere skarpt i akutte situationer uden at tabe overblikket. Derfor er det helt afgørende, at det motiverer dig at arbejde i et hektisk miljø.

Løn

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og HK Trafik & Jernbane for trafikmedarbejdere. Stillingen er placeret i løngruppe 3. Basislønnen udgør pt. kr. 379.751,71 årligt og kr. 31.645,98 månedligt. Dertil kommer funktionstillæg, der pt. udgør årligt kr. 32.820,21 og kr. 2.735,02 månedligt. Hertil kommer pension. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg.

Hvis du allerede er tjenestemand, vil du, efter en konkret vurdering, kunne bevare din tjenestemandsansættelse i lønramme 32 med titel som trafikinspektør.

Kontakt og ansøgning

Vil du vide mere om stillingen kan sektionschef Claus B. Christiansen kontaktes. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi løbende vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-10-09T00:00:002019-11-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til caféarbejde i kirkeligt socialt arbejde

Metodistkirkens Sociale Arbejde

København K
METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København Stillingen:Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisni...
Indrykket:3. oktober 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Togleder

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Til Driftscenter Danmark (DcDK) ved Københavns Hovedbanegård, som er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet, søger vi to togledere. Driftscenterets prim...
Indrykket:9. oktober 2019
Udløbsdato:3. november 2019