Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drifts- og vedligeholdelsesrådgiver til Ejendomscenter Jammerbugt

Drifts- og vedligeholdelsesrådgiver med overblik, byggeteknisk erfaring og stærke kommunikative kompetencer søges til fast stilling i Ejendomscenter Jammerbugt

Vil du være med til at udvikle Ejendomscenter Jammerbugt, og ønsker du samtidig at få ansvaret for drift og vedligehold af den kommunale bygningsmasse i eget geografisk delområde? Så er det måske dig, vi søger.
Vores nye kollega har interessen og kvalifikationerne i orden til at kunne styre vedligeholdelsesprojekter i hele processen fra start til slut.

Organisationen
Ejendomscenter Jammerbugt er ansvarlig for drift og vedligehold af Jammerbugt Kommunes bygninger samt bygherrerådgivning i forbindelse med ny- og ombygning. Ejendomsporteføljen andrager ca. 235.000 m² og indeholder en meget differentieret bygningsmasse.

Vi har et højt fagligt niveau, som vi bidrager med i tværfaglige løsninger til gavn for borgerne.

De primære opgaver i Ejendomscenter Jammerbugt er

  • ansvar for strategier og udvikling på ejendomsområdet
  • bygherrerådgivning, drift og vedligehold af kommunale ejendomme
  • energirenovering samt vedligehold af kommunale havne.
Derudover er vi ansvarlige for kantinedrift og rengøring.
Vi har styr på butikken - og vi mestrer det professionelle samarbejde.

Vi forventer, at du
  • har en relevant uddannelse som bygningskonstruktør, ingeniør el.lign.
  • har erfaring med drift og vedligehold af en større ejendomsportefølje
  • har erfaring med udarbejdelse af udbudsmateriale, indhentning af tilbud, dialog med leverandører og samarbejdspartnere mm.
  • er erfaren bruger af MS Office- og gerne erfaring med SB-SYS, DaluxFM og Comdia
  • har erfaring med eller ønsker at arbejde i en politisk styret organisation
  • arbejder selvstændigt, men kan samtidig indgå i teamsamarbejdet
  • har fokus på helhedstænkning og støtter aktivt tværgående løsninger og samarbejder
  • har gode formidlingsevner, både mundtligt og skriftligt
  • har kørekort.

Vi tilbyder
  • et alsidigt og afvekslende job med selvstændigt ansvar og kompetence
  • en arbejdsplads som er præget af kolleger med ambitioner, et højt aktivitetsniveau, humoristisk sans og en uformel omgangstone med respekt for hinanden
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling
  • gode muligheder for at være med til at præge udviklingen i afdelingen
  • medindflydelse på egen arbejdsdag
  • sociale arrangementer, en aktiv personaleforening og mulighed for leje af sommerhuse mm.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer/uge og ledig til besættelse den 1. november 2020 eller snarest muligt.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.

Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup, men du skal forvente møder ude af huset.

Frist og samtaler
Ansøgning og CV inkl. relevante bilag skal være os i hænde senest den 17. september 2020.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 22. september 2020.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Pia Kirkegaard, tlf. 41 91 26 81 / mail: pkd@jammerbugt.dk.
Alle henvendelser behandles fortroligt.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.