Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Driftskonsulent til Center for Trafik og Ejendomme

Vi søger en engageret driftskonsulent med solid byggeteknisk viden, der vil være med til at udvikle, vedligeholde og drive Hvidovre Kommunes ejendomme. 
 
Baggrund 
Drift- og energiteamet, som driftskonsulenten bliver en del af, varetager primært opgaver vedr. overordnet drift, vedligehold og udvikling af 125 ejendomme og 500 bygninger – et samlet areal på 290.000 m2.  
 
Om stillingen 
Sammen med dine kolleger i teamet vil du være ansvarlig for drift, vedligehold og energioptimering af kommunens ejendomme.  
 
Du får med din byggetekniske baggrund en central rolle i afdelingen. Du kommer både til at arbejde i teamet på kontoret og ude på de enkelte bygninger.  
 
Dine primære opgaver vil bl.a. være: 

  • At udbyde driftsopgaver, indhente tilbud og sikre at udførelsen sker i henhold til aftalte tid, kvalitet og økonomi 
  • At planlægge og sikre gennemførelsen af mindre istandsættelsesopgaver 
  • At forestå bygningsregistreringer og medvirke til at vedligeholde vores bygningsdatabase 
  • At være sparringspartner vedr. bygningsmæssige forhold ift. drift, vedligehold og byggeprojekter 
  • Af sikre, at afsluttede byggeprojekter forankres i Drifts-og energiteamet 
  • At medvirke til, at udvikle ejendomsporteføljen i henhold til brugernes nuværende og fremtidige behov 
  • At medvirke til teamets arbejdsgange 
 
Om dig  
Vi forventer, at du: 
  • Er en erfaren byggeleder – gerne med håndværksmæssig baggrund. Alternativt er du bygningsingeniør eller konstruktør 
  • Evner at tænke langsigtet og strategisk ift. drift og vedligeholdelse af bygningerne 
  • Har kendskab til digitale værktøjer – ordrestyringsværktøjer samt drifts-og vedligeholdelsessystemer 
  • Arbejder selvstændigt og struktureret 
  • Har kørekort til personbil 
 
Som person er du: 
  • God til at holde mange bolde i luften 
  • God til samarbejde og kommunikation med forskellige faggrupper 
  • Interesseret i faglig og personlig udvikling 
  • I besiddelse af stor faglig stolthed 
  • Social og medvirker positivt til trivslen på arbejdspladsen  
 
Om os 
Center for Trafik og Ejendomme har over 300 medarbejdere fordelt over følgende ansvarsområder: Vej og Park, Rengøring, Vagt og Sikring, Projekt og Bygherre samt Drift, Energi og Bygningsservice.  
 
Centeret har i alt omkring 35 administrative medarbejdere fordelt på to adresser. Vi sidder i åbne kontorlandskaber og har blandede fagligheder; ingeniører, håndværkere og økonomer m.m.  
 
På din daglige arbejdsplads vil du være placeret i Drift-og energiteamet som består af 8 kolleger med byggefaglig baggrund.  
 
Hvidovre Kommune er en familievenlig arbejdsplads, hvor ledelse og samarbejdet bygger på værdierne åbenhed, dialog, engagement. Der kan læses mere på kommunens hjemmeside http://www.Hvidovre.dk  
 
Ansættelse 
Ansøgningsfrist er fredag den 2. marts 2018 kl. 12.00. 
 
Send ansøgning via dette link  https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1065&departmentId=18956&ProjectId=144749
 
Der planlægges samtaler den 6. og 12. marts med henblik på ansættelse senest pr. 1. maj. Gerne tidligere.  
 
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Morten Bangsborg, Leder Drift, Energi og Bygningsservice. Morten kan træffes på mobil: 3639 3546. 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her