Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Driftskonsulent til Drift og Vedligehold i Center for Trafik og Ejendomme i Hvidovre Kommune

Vi søger en engageret driftskonsulent med solid byggeteknisk viden, gerne på teknikområdet, der vil være med til at udvikle, vedligeholde og drive Hvidovre Kommunes ejendomme.

Om stillingen

Du skal være driftskonsulent i Drift og Vedligehold. Du vil sammen med det øvrige team være ansvarlig for drift og vedligeholdelse af Hvidovre Kommunes ejendomme og tekniske anlæg. Du får med din byggetekniske baggrund en central rolle i afdelingen. Dit arbejde vil både være i teamet og ”i marken” - ude på de enkelte ejendomme.

Dine primære opgaver vil bl.a. være

  • at udbyde driftsopgaver, indhente tilbud og sikre udførelsen sker i henhold til aftalte tid, kvalitet og økonomi
  • at planlægge og sikre gennemførelse af mindre istandsættelsesopgaver
  • at forestå bygningsregistreringer og medvirke til at vedligeholde vores bygningsdatabase
  • at være sparringspartner vedrørende bygningsmæssige forhold både vedrørende drift, vedligehold samt byggeprojekter
  • at sikre at afsluttede byggeprojekter forankres i Drift- og Energiteamet
  • at medvirke til at udvikle ejendomsporteføljen i henhold til brugernes nuværende og fremtidige behov
  • at medvirke til at udvikle Drift- og Energiteamets forretningsgange.
Om dig

Vi forventer, at du

  • er bygningskonstruktør, byggeleder eller erfaren håndværker
  • har erfaring med projektledelse og/eller byggepladsledelse, gerne erfaring fra en lignende organisation
  • har kendskab til energiområdet, gerne en ventilationsmæssig baggrund
  • har kendskab til digitale værktøjer som ordrestyringsværktøjer samt drifts- og vedligeholdelsessystemer (vi benytter DaluxFM)
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • har kørekort til personbil
Som person er du

  • ansvarsbevidst, handlekraftig og god til at holde mange bolde i luften
  • god til at samarbejde og kommunikere på tværs af organisationen og fagligheder
  • interesseret i at udvikle dig fagligt og personligt
  • i besiddelse af stor faglig stolthed
  • social og udadvendt med lyst til at bidrage til høj trivsel og arbejdsglæde.
Om os

Drift og Vedligehold hører under Center for Trafik og Ejendomme (TOE) som består af fem områder; Projekt- og Bygherre, Drift og Vedligehold, Rengøring, Vagt- & Sikring samt Vej og Park. Vi er samlet ca. 400 medarbejdere, hvoraf størstedelen arbejder decentralt.

Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende opgaver. Vi arbejder i åbent kontormiljø for at øge videndeling på tværs af fagligheder.

Vi arbejder projektorienteret samt i teams. De ca. 25 medarbejdere har forskellig uddannelsesmæssig baggrund og rummer både arkitekter, ingeniører, bygningskonstruktører og installatører med flere.

Vi værdsætter vores forskellighed og arbejder kontinuerligt med at udnytte den bedst muligt – særligt fagligt men også socialt.

Ansættelse

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation med tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. frokost, fleksibel arbejdstid.

Sidste frist for indsendelse af ansøgning er torsdag den 20. februar 2020.

For yderligere informationer om stillingen kan du kontakte leder af Drift og Vedligehold Morten Bangsborg på tlf. 36 39 35 46, eller Martin Fjellerad 36 39 35 38.

Der er planlagt 1. ansættelsessamtale torsdag den 5. marts 2020 og evt. 2. ansættelsessamtale torsdag den 12. marts 2020, med henblik på ansættelse hurtigst muligt.










Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330166952Phoenix-249bc1a512020-01-29T00:00:00Driftskonsulent til Drift og Vedligehold i Center for Trafik og Ejendomme i Hvidovre KommuneVi søger en engageret driftskonsulent med solid byggeteknisk viden, gerne på teknikområdet, der vil være med til at udvikle, vedligeholde og drive Hvidovre Kommunes ejendomme.

Om stillingen

Du skal være driftskonsulent i Drift og Vedligehold. Du vil sammen med det øvrige team være ansvarlig for drift og vedligeholdelse af Hvidovre Kommunes ejendomme og tekniske anlæg. Du får med din byggetekniske baggrund en central rolle i afdelingen. Dit arbejde vil både være i teamet og ”i marken” - ude på de enkelte ejendomme.

Dine primære opgaver vil bl.a. være

  • at udbyde driftsopgaver, indhente tilbud og sikre udførelsen sker i henhold til aftalte tid, kvalitet og økonomi
  • at planlægge og sikre gennemførelse af mindre istandsættelsesopgaver
  • at forestå bygningsregistreringer og medvirke til at vedligeholde vores bygningsdatabase
  • at være sparringspartner vedrørende bygningsmæssige forhold både vedrørende drift, vedligehold samt byggeprojekter
  • at sikre at afsluttede byggeprojekter forankres i Drift- og Energiteamet
  • at medvirke til at udvikle ejendomsporteføljen i henhold til brugernes nuværende og fremtidige behov
  • at medvirke til at udvikle Drift- og Energiteamets forretningsgange.
Om dig

Vi forventer, at du

  • er bygningskonstruktør, byggeleder eller erfaren håndværker
  • har erfaring med projektledelse og/eller byggepladsledelse, gerne erfaring fra en lignende organisation
  • har kendskab til energiområdet, gerne en ventilationsmæssig baggrund
  • har kendskab til digitale værktøjer som ordrestyringsværktøjer samt drifts- og vedligeholdelsessystemer (vi benytter DaluxFM)
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • har kørekort til personbil
Som person er du

  • ansvarsbevidst, handlekraftig og god til at holde mange bolde i luften
  • god til at samarbejde og kommunikere på tværs af organisationen og fagligheder
  • interesseret i at udvikle dig fagligt og personligt
  • i besiddelse af stor faglig stolthed
  • social og udadvendt med lyst til at bidrage til høj trivsel og arbejdsglæde.
Om os

Drift og Vedligehold hører under Center for Trafik og Ejendomme (TOE) som består af fem områder; Projekt- og Bygherre, Drift og Vedligehold, Rengøring, Vagt- & Sikring samt Vej og Park. Vi er samlet ca. 400 medarbejdere, hvoraf størstedelen arbejder decentralt.

Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende opgaver. Vi arbejder i åbent kontormiljø for at øge videndeling på tværs af fagligheder.

Vi arbejder projektorienteret samt i teams. De ca. 25 medarbejdere har forskellig uddannelsesmæssig baggrund og rummer både arkitekter, ingeniører, bygningskonstruktører og installatører med flere.

Vi værdsætter vores forskellighed og arbejder kontinuerligt med at udnytte den bedst muligt – særligt fagligt men også socialt.

Ansættelse

Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation med tillæg efter kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. frokost, fleksibel arbejdstid.

Sidste frist for indsendelse af ansøgning er torsdag den 20. februar 2020.

For yderligere informationer om stillingen kan du kontakte leder af Drift og Vedligehold Morten Bangsborg på tlf. 36 39 35 46, eller Martin Fjellerad 36 39 35 38.

Der er planlagt 1. ansættelsessamtale torsdag den 5. marts 2020 og evt. 2. ansættelsessamtale torsdag den 12. marts 2020, med henblik på ansættelse hurtigst muligt.









2020-02-17T20:50:50.640 Vi søger en engageret driftskonsulent med solid byggeteknisk viden, gerne på teknikområdet, der vil være med til at udvikle, vedligeholde og drive Hvidovre Kommunes ejendomme. Om stillingen Du skal være driftskonsulent i Drift og Vedligehold. Du vil sammen med det øvrige team være ansvarlig for drift og vedligeholdelse af Hvidovre Kommunes ejendomme og tekniske anlæg. Du får med din byggetekniske baggrund en central rolle i afdelingen. Dit arbejde vil både være i teamet og i marken - ude på de enkelte ejendomme. Dine primære opgaver vil bl.a. være at udbyde driftsopgaver, indhente tilbud og sikre udførelsen sker i henhold til aftalte tid, kvalitet og økonomi at planlægge og sikre gennemførelse af mindre istandsættelsesopgaver at forestå bygningsregistreringer og medvirke til at vedligeholde vores bygningsdatabase at være sparringspartner vedrørende bygningsmæssige forhold både vedrørende drift, vedligehold samt byggeprojekter at sikre at afsluttede byggeprojekter forankres i Drift- og Energiteamet at medvirke til at udvikle ejendomsporteføljen i henhold til brugernes nuværende og fremtidige behov at medvirke til at udvikle Drift- og Energiteamets forretningsgange. Om dig Vi forventer, at du er bygningskonstruktør, byggeleder eller erfaren håndværker har erfaring med projektledelse og eller byggepladsledelse, gerne erfaring fra en lignende organisation har kendskab til energiområdet, gerne en ventilationsmæssig baggrund har kendskab til digitale værktøjer som ordrestyringsværktøjer samt drifts- og vedligeholdelsessystemer (vi benytter DaluxFM) kan arbejde selvstændigt og struktureret har kørekort til personbil Som person er du ansvarsbevidst, handlekraftig og god til at holde mange bolde i luften god til at samarbejde og kommunikere på tværs af organisationen og fagligheder interesseret i at udvikle dig fagligt og personligt i besiddelse af stor faglig stolthed social og udadvendt med lyst til at bidrage til høj trivsel og arbejdsglæde. Om os Drift og Vedligehold hører under Center for Trafik og Ejendomme (TOE) som består af fem områder Projekt- og Bygherre, Drift og Vedligehold, Rengøring, Vagt- & Sikring samt Vej og Park. Vi er samlet ca. 400 medarbejdere, hvoraf størstedelen arbejder decentralt. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende opgaver. Vi arbejder i åbent kontormiljø for at øge videndeling på tværs af fagligheder. Vi arbejder projektorienteret samt i teams. De ca. 25 medarbejdere har forskellig uddannelsesmæssig baggrund og rummer både arkitekter, ingeniører, bygningskonstruktører og installatører med flere. Vi værdsætter vores forskellighed og arbejder kontinuerligt med at udnytte den bedst muligt særligt fagligt men også socialt. Ansættelse Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation med tillæg efter kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. frokost, fleksibel arbejdstid. Sidste frist for indsendelse af ansøgning er torsdag den 20. februar 2020. For yderligere informationer om stillingen kan du kontakte leder af Drift og Vedligehold Morten Bangsborg på tlf. 36 39 35 46, eller Martin Fjellerad 36 39 35 38. Der er planlagt 1. ansættelsessamtale torsdag den 5. marts 2020 og evt. 2. ansættelsessamtale torsdag den 12. marts 2020, med henblik på ansættelse hurtigst muligt.11Jobnet249bc1a5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-20T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1065&ProjectId=145485&DepartmentId=19000&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3700729Hvidovre Kommune11Hvidovrevej 2782650Hvidovre36393546DKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent10000893696JobNet5107863510786310029-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=249bc1a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=249bc1a5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=249bc1a5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=249bc1a5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/2.jpgDriftskonsulent til Drift og Vedligehold i Center for Trafik og Ejendomme i Hvidovre Kommune12008001Dansk3Læse/ tale311939Driftskonsulent5Kontor og administration364046241Mortennoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK