Driftskoordinator i tidsbegrænset stilling til Center for Drift Nord i Byens Drift

Er du optaget af administration og driftsarbejde og kan du samarbejde med medarbejdere med forskellige faglige baggrunde? Vil du være med til at støtte enhedscheferne i at opbygge landets bedste driftsorganisation, så søg jobbet som driftskoordinator i Byens Drift i Teknik- og Miljøforvaltningen med ansættelse så hurtigt som muligt og senest 1. april 2018.  
 
København vokser markant i disse år, hvor mange nye borgere og virksomheder flytter til byen. Det lægger et pres på renholdelsen af byens veje og plejen af byens grønne områder. Teknik- og Miljøforvaltningen og serviceområdet Byens Drift har derfor gennemgået en større forandringsproces det seneste år, der skal skabe rammerne for, at vi sammen kan udvikle det gode udeliv med mulighed for at skabe værdifulde relationer.  
 
I de geografiske bydele i Byens Drift (opdelt i Nord, Syd og Indre) har vi bl.a. fokus på at prioritere vores opgaver ud fra de behov, der løbende opstår i byen. Vi blander fagligheder som renholdelsesmedarbejdere, park- og kirkegårdsgartnere og organiserer os, så vi kan tage hånd om hele opgaven i et givent område.  
 
I Center for Drift Nord udfører vi arbejdsopgaver inden for pleje og vedligehold af grønne arealer, vejrabatter, parker, naturområder, strand og kirkegårde samt renhold af pladser, veje, fortove og cykelstier. Vartegn i Center for Drift Nord er f.eks. Svanemølle Strand, Lersøparken, Kildevældsparken, Klimakvarteret, Utterslev Mose, Damhusengen, Bispebjerg Kirkegård og Superkilen. Center for Drift Nord er delt op i fem enheder med i alt 130 medarbejdere.  
 
Du vil blive ansat i enheden Ydre Østerbro og referere direkte til enhedschefen. Stillingen er tidsbegrænset til et år.  
 
Generelt om jobbet som driftskoordinator 
Formålet med driftskoordinatoren er at støtte enhedscheferne med at sikre et højt vidensniveau og en god service på det administrative område. Herudover: 
  • At koordinere områdets opgaver, løse opståede problemer og levere faglig sparring til enhedschefer og kollegaer.  
  • Støtte enhedschefen i økonomisk styring (fx budgetopfølgning, rekvisitioner og tilbudsgivning).
  • Personaleadministration, fx indberette fravær samt kontrol af ferieregnskab.  
  • Støtte enhedschefen i den daglige kommunikation i enheden.  
  • Støtte enhedschefen i koordineringen af enhedens opgaver og projekter på tværs af teams og fagligheder. 
  • Opgavebeskrivelser til teams/medarbejdere. 
  • Projektopgaver.  
  • Tilsynsopgaver og målinger.  
  • Weekendplanlægning.  
Driftskoordinatoren vil skulle indgå i et tæt samarbejde med de andre driftskoordinatorer i TMF og sekretariatets medarbejdere om at få løst administrative opgaver så smidigt og ensartet som muligt.   
 
Om dig  
  • Du har relevant uddannelse, fx have- og parkingeniør, skov- og landskabsingeniør, jordbrugsteknolog eller anden relevant uddannelse med kendskab til gartnerisk og renholdelsesmæssig drift.  
  • Du er driftssikker, struktureret og god til at skabe overblik over mange forskellige opgaver i en dynamisk hverdag.  
  • Du trives i et travlt miljø og er god til at gribe boldene og lande dem til rigtige tid og sted.  
  • Du har stærke administrative kompetencer  
  • Det er en fordel med kendskab til SAP (Kvantum), CATS og TargIT.  
  • Du har gode kompetencer inden for driftsøkonomisk styring.  
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til at arbejde med effektbaseret styring.  
  • Du udviser engagement og har gode kommunikative evner. Du skal kunne formidle komplekse budskaber, så de bliver letforståelige for den enkelte medarbejder.  
  • Du har erfaring med at samarbejde med teams.  
  • Du er vant til at arbejde med kollegaer med forskellige fagligheder og ser mangfoldigheden i byens driftsopgaver som en styrke. 
  • Du er indstillet på, at din chef og dine kollegaer kan være placeret på flere forskellige lokationer i byen.  
Arbejdspladsen  
Byens Drift hører organisatorisk til i Teknik- og Miljøforvaltningen og er en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet. Vi lægger vægt på godt samarbejde, udviklingsmuligheder for den enkelte samt resultater, der rykker for København.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
I henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Arbejdstiden er gennemsnitligt 37 timer pr. uge inkl. frokostpause.
Tiltrædelse så hurtigt som muligt, eller senest den 1. april 2018.  
 
Er du interesseret?  
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte enhedschef Christina Dam-Andersen på 6114 4132.  
 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 20. februar 2018  
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater i uge 8 og 9.  
 
Om Teknik- og Miljøforvaltningen  
Forvaltningens væsentligste opgaver er at varetage myndighedsopgaver og servicere borgere og erhvervsliv inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling samt vej- og trafikområdet. Herudover rummer forvaltningen Københavns Erhvervsservice, varetager renholdelsen og vedligeholdelsen af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.  
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Driftskoordinator til enheden CITY M i Center for Drift Indre i Byens Drift

City - M

Byens Drift består af seks centre og et sekretariat. I centrene varetages den daglige drift og vedligeholdelse af byen. Center for Drift Indre håndterer alle opgaver omkring renhold, grøn drift, Assistens Kirkegård og bemandede toiletter i Indre By....
Indrykket:6. februar 2018
Udløbsdato:20. februar 2018

Driftskoordinator til Vanløse i Center for Drift Nord

Vanløse

Er du optaget af administration og driftsarbejde, og kan du samarbejde med medarbejdere med forskellige faglige baggrunde? Vil du være med til at støtte enhedscheferne i at opbygge landets bedste driftsorganisation, så søg jobbet som driftskoordinat...
Indrykket:9. februar 2018
Udløbsdato:23. februar 2018

Driftskoordinator til Den Sociale Hjemmepleje, Center Syd

Den Sociale Hjemmepleje - Amager

Vil du være en del af en stor planlægningsstrategi? Vi søger en driftskoordinator til Den Sociale Hjemmepleje. Stillingen er på 37 timer ugentligt, og du vil være ansat i Center Syd, som har enheder på Enghavevej og Radisevej. Din primære base vil v...
Indrykket:12. februar 2018
Udløbsdato:28. februar 2018

Driftskoordinator til enheden Byinventar i Teknik- og Miljøforvaltningen

Byinventar - Kraftværksvej

Teamplayer med det store overblik til ambitiøs driftsenhed vil du være med til at optimere driften og organiseringen af byinventar i København? Til enheden Byinventar i Teknik- og Miljøforvaltningen søger vi en kompetent og udadvendt medarbejder, de...