Driftsleder

Om dig

  • Kommer fra en driftsleder stilling fra et vinduespudserfirma
  • Minimum 1 års erfaring som driftsleder er vigtig 

Om jobbet

  • Leder for 8-10 vinduespudsere
  • Styre biler samt lager
  • Deltager i marken ved behov

Vigtigt: 

Det er kun folk der har siddet som driftsleder i et vinduespoleringsfirma, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 19083


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330018934Phoenix-8259e54512019-06-03T00:00:00Driftsleder

Om dig

  • Kommer fra en driftsleder stilling fra et vinduespudserfirma
  • Minimum 1 års erfaring som driftsleder er vigtig 

Om jobbet

  • Leder for 8-10 vinduespudsere
  • Styre biler samt lager
  • Deltager i marken ved behov

Vigtigt: 

Det er kun folk der har siddet som driftsleder i et vinduespoleringsfirma, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. 

Stillingen er en fuldtidsstilling. 

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 19083

Om dig Kommer fra en driftsleder stilling fra et vinduespudserfirma Minimum 1 års erfaring som driftsleder er vigtig Om jobbet Leder for 8-10 vinduespudsere Styre biler samt lager Deltager i marken ved behov Vigtigt: Det er kun folk der har siddet som driftsleder i et vinduespoleringsfirma, som vil blive taget i betragtningen til denne stilling. Stillingen er en fuldtidsstilling. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk JOB ID 1908311jobnet8259e545100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-02T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3522239Work Supply IVS11Høvedstensvej 222650HvidovreDKDanmark0ak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent756018JobNet4984814498481410007-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8259e545https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8259e545https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8259e545&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8259e545&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale452Rengøringsleder34Rengøring361735776A. Kanwarak@worksupply.dkDKDanmarkDKDanmark330043881ISS søger dygtig servicelederassistent til kunde i SønderborgRobot Kvalitetssikring og selvstændigt arbejde Som servicelederassistent skal du lede og fordele arbejdet med fokus på kvalitetssikring og kundekontakt. Vejen til succes i jobbet er at være en teamplayer og samtidig have lysten til at udvikle sig i takt med opgaverne. Du har i samarbejde med lederteamet medansvar for ca. 75 medarbejdere og det er din fornemste opgave at lede og motivere medarbejderne, så de varetager opgaverne og kundens interesse effektivt og professionelt. Du vil komme til at arbejde indenfor områder så som ansættelse, instruktion, uddannelse af nye medarbejdere og materialebestilling. Du vil stå for instruktion af nye medarbejdere i midler, metoder, ergonomi og kvaliteter. Derudover skal du også hjælpe til med afløsning ved sygdom, ferie og kurser. Du skal som servicelederassistent have styr og overblik på lønregnskab, samt løbende optimering og udvikling af kontrakten og samarbejdet. Samtidig er det dit ansvar at sikre høj kvalitet og god service overfor kunden, som du dagligt er i kontakt med. Arbejdstiden er mandag-fredag kl. 22.30-06.30. Dog kan møder i dagtimerne forekomme. Er du vores næste kollega? Vi forventer at den rette kandidat matcher på følgende: Du er menneskekender og forstår, at enhver situation kræver en tilpasset lederstil, da ingen medarbejdere eller opgaver er ens. Du har gerne flere års ledelseserfaring fra rengøringsbranchen og erfaring med, at en forretning kun kan videreudvikles med tilfredse og motiverede medarbejdere, som trives i jobbet. Du har et godt overblik og er god til at lære fra dig. Samtidig er du serviceminded og du kan lide at kunderne stiller krav til handling, fleksibilitet og kvalitet. Da størstedelen af vores kunder er tysktalende, er det et krav, at du kan kommunikere på engelsk og tysk Ansøgning Send din ansøgning samt vedlagt CV via linket inden d. 8. juli 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig. For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Ole Andreas Nielsen i tidsrummet 12.00-16.00 på tlf nr: 21427433. Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.


Kvalitetssikring og selvstændigt arbejde
Som servicelederassistent skal du lede og fordele arbejdet med fokus på kvalitetssikring og kundekontakt. Vejen til succes i jobbet er at være en teamplayer og samtidig have lysten til at udvikle sig i takt med opgaverne. Du har i samarbejde med lederteamet medansvar for ca. 75 medarbejdere og det er din fornemste opgave at lede og motivere medarbejderne, så de varetager opgaverne og kundens interesse effektivt og professionelt. Du vil komme til at arbejde indenfor områder så som ansættelse, instruktion, uddannelse af nye medarbejdere og materialebestilling. Du vil stå for instruktion af nye medarbejdere i midler, metoder, ergonomi og kvaliteter. Derudover skal du også hjælpe til med afløsning ved sygdom, ferie og kurser.




Du skal som servicelederassistent have styr og overblik på lønregnskab, samt løbende optimering og udvikling af kontrakten og samarbejdet. Samtidig er det dit ansvar at sikre høj kvalitet og god service overfor kunden, som du dagligt er i kontakt med.




Arbejdstiden er mandag-fredag kl. 22.30-06.30. Dog kan møder i dagtimerne forekomme.




Er du vores næste kollega?
Vi forventer at den rette kandidat matcher på følgende:




  • Du er menneskekender og forstår, at enhver situation kræver en tilpasset lederstil, da ingen medarbejdere eller opgaver er ens.
  • Du har gerne flere års ledelseserfaring fra rengøringsbranchen og erfaring med, at en forretning kun kan videreudvikles med tilfredse og motiverede medarbejdere, som trives i jobbet.
  • Du har et godt overblik og er god til at lære fra dig. Samtidig er du serviceminded og du kan lide at kunderne stiller krav til handling, fleksibilitet og kvalitet.
  • Da størstedelen af vores kunder er tysktalende, er det et krav, at du kan kommunikere på engelsk og tysk






Ansøgning
Send din ansøgning samt vedlagt CV via linket inden d. 8. juli 2019. Vi behandler ansøgningerne løbende, så send meget gerne din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig.
For yderligere information om stillingen, kontakt venligst Ole Andreas Nielsen i tidsrummet 12.00-16.00 på tlf nr: 21427433.




Bliv en del af en global virksomhed, der vægter ledelse og personlig udvikling højt
ISS er en af verdens førende udbydere af facility services. Hos os får du 480.000 kolleger globalt og 7.500 i Danmark, der er eksperter inden for catering, technical services, cleaning, support service og facility management. Nøgleordet, der binder os sammen, er service. Kernen i vores forretning er mennesker, og derfor er vores medarbejdere særligt vigtige for os. Vi tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, engagement, gensidig tillid og god ledelse. Som arbejdsplads tilbyder vi et godt og sikkert arbejdsmiljø, engageret ledelse og gode personlige udviklingsmuligheder – både i dit eget job og i nye job på tværs af organisationen.







ISS Facility Services A/SSønderborg2019-06-15T00:00:002019-07-08T00:00:00
330025929Tilsynsførende til vores kunder på Fyn - Aften / NATRobot Toma Facility A S søger stabile og kvalitetsbevidste Tilsynsførende til vores kunder på Fyn Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger. Din Profil Foruden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for branchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen. Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger. Vi tilbyder Hos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde. Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder. Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten. Arbejdstiden vil være fuldtid 37 timer ugentligt Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst Brian K Hansen, telefonnummer 51540801 mellem kl. 10-12 på hverdage. Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, da vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende. Mailadresse: Brian.Hansen@toma-as.dk Evt. andre krav Gyldigt kørekort B

Toma Facility A/S søger stabile og kvalitetsbevidste Tilsynsførende til vores kunder på Fyn

 

 

Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger.

 

Din Profil

Foruden at have et godt overblik og et højt fagligt niveau, skal du være god til dansk i både skrift og tale. Du har minimum et par års erfaring inden for branchen, er fleksibel, ansvarsbevidst og kan godt lide at tænke ud af boksen.

Da du bliver Tomas ansigt udadtil, skal du være god til at planlægge og strukturere dine daglige opgaver, da det bliver dit ansvar at arbejdet nås til tiden og lever op til kundens forventninger.

 

Vi tilbyder

Hos Toma får du kolleger, der ved, hvad god service er – det er det, vi lever af. Samtidig vægter vi vores medarbejdere meget højt og tror på, at vejen til succes går gennem udvikling, loyalitet, gensidig tillid og positivt samarbejde.

Som arbejdsplads tilbyder vi derfor trygge ansættelsesforhold, et godt og sikkert arbejdsmiljø, en nærværende og engageret ledelse samt gode personlige udviklingsmuligheder.

Du får naturligvis en attraktiv lønpakke inklusive pension og sundhedsforsikring ifølge Service overenskomsten.

 

Arbejdstiden vil være fuldtid 37 timer ugentligt

 

Ønsker du yderligere oplysninger eller har du spørgsmål til stillingen så kontakt venligst Brian K Hansen, telefonnummer 51540801 mellem kl. 10-12 på hverdage.

 

Send gerne din ansøgning med billede og C.V hurtigst muligt, da vi inviterer kvalificerede ansøgere til samtale løbende.

 

Mailadresse: Brian.Hansen@toma-as.dk

 

 

Evt. andre krav

Gyldigt kørekort B

TOMA FACILITY A/SVallensbæk2019-06-20T00:00:002019-07-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

ISS søger dygtig servicelederassistent til kunde i Sønderborg

ISS Facility Services A/S

Sønderborg
Kvalitetssikring og selvstændigt arbejde Som servicelederassistent skal du lede og fordele arbejdet med fokus på kvalitetssikring og kundekontakt. Vejen til succes i jobbet er at være en teamplayer og samtidig have lysten til at udvikle sig i takt m...
Indrykket:15. juni 2019
Udløbsdato:8. juli 2019

Tilsynsførende til vores kunder på Fyn - Aften / NAT

TOMA FACILITY A/S

Vallensbæk
Toma Facility A S søger stabile og kvalitetsbevidste Tilsynsførende til vores kunder på Fyn Vi søger engagerede og modne personer med et stort servicegen, der kan arbejde selvstændigt og samtidigt bidrage konstruktivt i et team af gode kolleger. Din...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:11. juli 2019