Driftsleder med ansvar og ejerskab

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du typen som holder af at have mange bolde i luften på én gang? Brænder du for personaleledelse – og er professionel ejendomsdrift den røde tråd i din karriere? Så er du formentlig den kollega vi mangler.

På DEAS’ kontor i Aarhus, søger vi en driftsleder til afdelingen Facility Services vest, som geografisk dækker Midtjylland.

Her vil du blive en del af et team af 8 driftsledere, der i fællesskab sikrer, at porteføljen af ejendomme i teamet drives optimalt.

En udadvendt funktion med et stort ansvar

Som driftsleder får du ansvaret for en ejendomsportefølje på ca. 35-40 ejendomme, såvel erhvervs- som boligejendomme. Du bliver ansvarlig for viceværterne på ejendommene og personaleledelse vil derfor være en vigtig del af dit daglige virke.

Der er tale om et alsidigt job i et dynamisk arbejdsmiljø. Det der kendetegner os er, at vi har det sjovt, mens vi løber stærkt! Som vores nye kollega bliver du en del af et team, hvor tværfagligt samarbejde har høj prioritet og lysten til at arbejde tæt sammen i mindre teams omkring den enkelte ejendom, er derfor afgørende.

Som driftsleder vil din arbejdsdag være dynamisk og fyldt med alsidige opgaver, eksempler på disse kunne være:

  • Personaleledelse af viceværter, herunder 1-1 samtaler, planlægning af ferie/fravær, udviklingssamtaler, ansættelse af nye medarbejdere m.v.
  • Styring af eksterne leverandører
  • Optimering samt drift og vedligeholdelse af ejendommene
  • Løbende opfølgning på driftsbudgetter
  • Koordinering af arbejdsopgaver på ejendommene
  • Indgåelse og styring af serviceaftaler
  • At give input til den enkelte ejendoms Service Level Agreement (SLA)
  • Rekvirering af håndværkere samt fysisk kontrol af underleverandører
  • Gennemførelse af mindre byggesager og håndtering af forsikringssager

Derudover vil du som driftsleder være med til at sikre, at viceværter og leverandører på dine ejendomme er informerede, motiverede og servicemindede overfor såvel lejere som investorer.

Er du vores nye kollega?

Vi søger en ny kollega med talent for ledelse og lysten til samarbejde. Derudover ser vi gerne, at du kan sætte kryds ved flere af nedenstående.

  • Har ledelseserfaring og er god til mennesker
  • Har talent for at organisere og planlægge
  • Er udadvendt og forstår at navigere i interessefeltet mellem ejendomsejere og lejere
  • Forstår vigtigheden af kontinuerligt at optimere en ejendoms drift
  • Ikke er bange for administrativt arbejde og samarbejde på tværs
  • Er struktureret og velformuleret i både skrift og tale og kan kommunikere klart og tydeligt
  • Har erfaring med projektledelse af mindre byggesager
  • Er erfaren IT-bruger – evt. med kendskab til Unik Bolig 4

Bliv en del af DEAS

Som en del af DEAS bliver du en del af en spændende virksomhed i udvikling, samtidig med at du får en god portion gode kollegaer.

Derudover tilbyder vi:

  • Gode og velordnede arbejdsforhold.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Løn efter overenskomst.

Send din ansøgning via nedenstående link, senest d. 30. oktober 2022. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

For yderligere information om stillingen kan du kontakte teamleder Peter Aagaard tlf. 27901351, paag@deas.dk, se mere på DEAS.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Driftsleder med ansvar og ejerskab

Er du typen som holder af at have mange bolde i luften på én gang? Brænder du for personaleledelse – og er professionel ejendomsdrift den røde tråd i din karriere? Så er du formentlig den kollega vi mangler.

På DEAS’ kontor i Aarhus, søger vi en driftsleder til afdelingen Facility Services vest, som geografisk dækker Midtjylland.

Her vil du blive en del af et team af 8 driftsledere, der i fællesskab sikrer, at porteføljen af ejendomme i teamet drives optimalt.

En udadvendt funktion med et stort ansvar

Som driftsleder får du ansvaret for en ejendomsportefølje på ca. 35-40 ejendomme, såvel erhvervs- som boligejendomme. Du bliver ansvarlig for viceværterne på ejendommene og personaleledelse vil derfor være en vigtig del af dit daglige virke.

Der er tale om et alsidigt job i et dynamisk arbejdsmiljø. Det der kendetegner os er, at vi har det sjovt, mens vi løber stærkt! Som vores nye kollega bliver du en del af et team, hvor tværfagligt samarbejde har høj prioritet og lysten til at arbejde tæt sammen i mindre teams omkring den enkelte ejendom, er derfor afgørende.

Som driftsleder vil din arbejdsdag være dynamisk og fyldt med alsidige opgaver, eksempler på disse kunne være:

  • Personaleledelse af viceværter, herunder 1-1 samtaler, planlægning af ferie/fravær, udviklingssamtaler, ansættelse af nye medarbejdere m.v.
  • Styring af eksterne leverandører
  • Optimering samt drift og vedligeholdelse af ejendommene
  • Løbende opfølgning på driftsbudgetter
  • Koordinering af arbejdsopgaver på ejendommene
  • Indgåelse og styring af serviceaftaler
  • At give input til den enkelte ejendoms Service Level Agreement (SLA)
  • Rekvirering af håndværkere samt fysisk kontrol af underleverandører
  • Gennemførelse af mindre byggesager og håndtering af forsikringssager

Derudover vil du som driftsleder være med til at sikre, at viceværter og leverandører på dine ejendomme er informerede, motiverede og servicemindede overfor såvel lejere som investorer.

Er du vores nye kollega?

Vi søger en ny kollega med talent for ledelse og lysten til samarbejde. Derudover ser vi gerne, at du kan sætte kryds ved flere af nedenstående.

  • Har ledelseserfaring og er god til mennesker
  • Har talent for at organisere og planlægge
  • Er udadvendt og forstår at navigere i interessefeltet mellem ejendomsejere og lejere
  • Forstår vigtigheden af kontinuerligt at optimere en ejendoms drift
  • Ikke er bange for administrativt arbejde og samarbejde på tværs
  • Er struktureret og velformuleret i både skrift og tale og kan kommunikere klart og tydeligt
  • Har erfaring med projektledelse af mindre byggesager
  • Er erfaren IT-bruger – evt. med kendskab til Unik Bolig 4

Bliv en del af DEAS

Som en del af DEAS bliver du en del af en spændende virksomhed i udvikling, samtidig med at du får en god portion gode kollegaer.

Derudover tilbyder vi:

  • Gode og velordnede arbejdsforhold.
  • Et godt arbejdsmiljø.
  • Løn efter overenskomst.

Send din ansøgning via nedenstående link, senest d. 30. oktober 2022. Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

For yderligere information om stillingen kan du kontakte teamleder Peter Aagaard tlf. 27901351, paag@deas.dk, se mere på DEAS.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.