Driftsleder til Hinnerup

Keolis har vundet udbuddet af lufthavnsbusserne mellem Aarhus og Billund/Tirstrup, og derfor søger vi efter en driftsleder til vores afdeling i Hinnerup.

Keolis er det næststørste busselskab i Danmark har forestår driften af over 400 busser, som kører for de regionale trafikselskaber i Danmark.

Primære opgaver:
  • Planlægning af vagter og chaufførtjenester
  • Disponering af vagter
  • Planlægning af frihed og ferier
  • Sikre overholdelse af overenskomst og arbejdsmiljølov
  • Sikre, at vi til stadighed lever op til vores miljø- og arbejdsmiljøcertificeringer
  • Være med til at sikre at driften til enhver tid kører så sikkert og rationelt muligt.
  • At du kører bussen, når andre melder fra

Som det fremgår er opgaverne mangeartede, men det vigtigste er, at du har et godt humør, gå på mod og er villig til at ”arbejde igennem” når der er behov for det.

Kort om dig:
  • Du er velstruktureret og kvalitetsbevidst.
  • Du besidder et stort personligt drive, du er yderst professionel og handlekraftig.
  • Du evner at prioritere dine opgaverne efter vigtighed i en travl hverdag.
  • Du er samvittighedsfuld, loyal og velorganiseret.
  • Du trives i en driftsorganisation og har eventuel erfaring fra busbranchen eller en anden driftsorganisation.
  • Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale.
  • Du har erhvervskørekort til bus
Keolis tilbyder:

Et udfordrende job med ansvar samt gode kolleger. I Keolis arbejder vi med korte beslutningsveje og decentral ledelse. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen.

Du bliver en del af en koncern med ca. 1.500 medarbejdere i Danmark – og 63.000 kolleger verden over. I Danmark har vi 10 busanlæg med egne værksteder samt driftskontrakten på letbanerne i Aarhus og i Odense.

Forløbet:

Har du den rette indstilling og profil, så vil du blive indkaldt til første samtale. Her får vi et indtryk af hinanden, ligesom du får et nærmere indtryk af arbejdet som driftsleder i Hinnerup. Herefter skal begge parter vurdere, om vi fortsat synes, at jobbet er det rette for dig. Er det tilfældet, vil du blive inviteret til at udfylde en ”personlig profil”, der danner grundlag for anden samtale. Herefter kan du blive tilbudt ansættelse som driftsleder hos Keolis.

Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Sådan kommer du videre:

For at søge stillingen sender du din ansøgning, CV og andet relevant materiale via linket til jobbet som driftsleder til http://www.keolis.dk/job-karriere/ledige-stillinger/ - hvorefter, at du kan søge stillingen til højre under "søg stillingen".

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Freddy Jepsen på telefon 8817 1801.

Vi læser ansøgninger løbende og lukker ned for stillingsopslaget, når vi har fundet den rette kandidat.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330007577Phoenix-7930382812019-04-15T00:00:00Driftsleder til Hinnerup

Keolis har vundet udbuddet af lufthavnsbusserne mellem Aarhus og Billund/Tirstrup, og derfor søger vi efter en driftsleder til vores afdeling i Hinnerup.

Keolis er det næststørste busselskab i Danmark har forestår driften af over 400 busser, som kører for de regionale trafikselskaber i Danmark.

Primære opgaver:
  • Planlægning af vagter og chaufførtjenester
  • Disponering af vagter
  • Planlægning af frihed og ferier
  • Sikre overholdelse af overenskomst og arbejdsmiljølov
  • Sikre, at vi til stadighed lever op til vores miljø- og arbejdsmiljøcertificeringer
  • Være med til at sikre at driften til enhver tid kører så sikkert og rationelt muligt.
  • At du kører bussen, når andre melder fra

Som det fremgår er opgaverne mangeartede, men det vigtigste er, at du har et godt humør, gå på mod og er villig til at ”arbejde igennem” når der er behov for det.

Kort om dig:
  • Du er velstruktureret og kvalitetsbevidst.
  • Du besidder et stort personligt drive, du er yderst professionel og handlekraftig.
  • Du evner at prioritere dine opgaverne efter vigtighed i en travl hverdag.
  • Du er samvittighedsfuld, loyal og velorganiseret.
  • Du trives i en driftsorganisation og har eventuel erfaring fra busbranchen eller en anden driftsorganisation.
  • Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale.
  • Du har erhvervskørekort til bus
Keolis tilbyder:

Et udfordrende job med ansvar samt gode kolleger. I Keolis arbejder vi med korte beslutningsveje og decentral ledelse. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen.

Du bliver en del af en koncern med ca. 1.500 medarbejdere i Danmark – og 63.000 kolleger verden over. I Danmark har vi 10 busanlæg med egne værksteder samt driftskontrakten på letbanerne i Aarhus og i Odense.

Forløbet:

Har du den rette indstilling og profil, så vil du blive indkaldt til første samtale. Her får vi et indtryk af hinanden, ligesom du får et nærmere indtryk af arbejdet som driftsleder i Hinnerup. Herefter skal begge parter vurdere, om vi fortsat synes, at jobbet er det rette for dig. Er det tilfældet, vil du blive inviteret til at udfylde en ”personlig profil”, der danner grundlag for anden samtale. Herefter kan du blive tilbudt ansættelse som driftsleder hos Keolis.

Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt.

Sådan kommer du videre:

For at søge stillingen sender du din ansøgning, CV og andet relevant materiale via linket til jobbet som driftsleder til http://www.keolis.dk/job-karriere/ledige-stillinger/ - hvorefter, at du kan søge stillingen til højre under "søg stillingen".

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Freddy Jepsen på telefon 8817 1801.

Vi læser ansøgninger løbende og lukker ned for stillingsopslaget, når vi har fundet den rette kandidat.

Keolis har vundet udbuddet af lufthavnsbusserne mellem Aarhus og Billund Tirstrup, og derfor søger vi efter en driftsleder til vores afdeling i Hinnerup. Keolis er det næststørste busselskab i Danmark har forestår driften af over 400 busser, som kører for de regionale trafikselskaber i Danmark. Primære opgaver: Planlægning af vagter og chaufførtjenester Disponering af vagter Planlægning af frihed og ferier Sikre overholdelse af overenskomst og arbejdsmiljølov Sikre, at vi til stadighed lever op til vores miljø- og arbejdsmiljøcertificeringer Være med til at sikre at driften til enhver tid kører så sikkert og rationelt muligt. At du kører bussen, når andre melder fra Som det fremgår er opgaverne mangeartede, men det vigtigste er, at du har et godt humør, gå på mod og er villig til at arbejde igennem når der er behov for det. Kort om dig: Du er velstruktureret og kvalitetsbevidst. Du besidder et stort personligt drive, du er yderst professionel og handlekraftig. Du evner at prioritere dine opgaverne efter vigtighed i en travl hverdag. Du er samvittighedsfuld, loyal og velorganiseret. Du trives i en driftsorganisation og har eventuel erfaring fra busbranchen eller en anden driftsorganisation. Du kommunikerer ubesværet på dansk i skrift og tale. Du har erhvervskørekort til bus Keolis tilbyder: Et udfordrende job med ansvar samt gode kolleger. I Keolis arbejder vi med korte beslutningsveje og decentral ledelse. Du vil derfor få stor mulighed for at sætte dit præg på hverdagen. Du bliver en del af en koncern med ca. 1.500 medarbejdere i Danmark og 63.000 kolleger verden over. I Danmark har vi 10 busanlæg med egne værksteder samt driftskontrakten på letbanerne i Aarhus og i Odense. Forløbet: Har du den rette indstilling og profil, så vil du blive indkaldt til første samtale. Her får vi et indtryk af hinanden, ligesom du får et nærmere indtryk af arbejdet som driftsleder i Hinnerup. Herefter skal begge parter vurdere, om vi fortsat synes, at jobbet er det rette for dig. Er det tilfældet, vil du blive inviteret til at udfylde en personlig profil , der danner grundlag for anden samtale. Herefter kan du blive tilbudt ansættelse som driftsleder hos Keolis. Din ansøgning vil naturligvis blive behandlet fortroligt. Sådan kommer du videre: For at søge stillingen sender du din ansøgning, CV og andet relevant materiale via linket til jobbet som driftsleder til http: www.keolis.dk job-karriere ledige-stillinger - hvorefter, at du kan søge stillingen til højre under søg stillingen . Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Freddy Jepsen på telefon 8817 1801. Vi læser ansøgninger løbende og lukker ned for stillingsopslaget, når vi har fundet den rette kandidat.11jobnet79303828100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-10T00:00:000000https://keolis.dk/job-og-karriere?hr=show-job/428110EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3508978Keolis Danmark11Samsøvej 298382HinnerupDKDanmark0
freddy.jepsen@keolis.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746025JobNet4975809497580910015-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=79303828https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=79303828https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=79303828&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=79303828&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgSom Kørselsleder hos Keolis Danmark bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12007991Dansk3Læse/ tale413308Kørselsleder6Ledelse361482630Freddyfreddy.jepsen@keolis.dkDKDanmarkDKDanmark330022938Serviceafdelingen søger en driftsleder og en teamleder til logistikafdelingen på Hvidovre HospitalRobot Er det dig? Brænder du for ledelse, og kan du motivere og inspirer dine medarbejdere? Kan du sikre en effektiv drift af vores logistikafdeling, og vil du være med til at gøre en forskel for vores patienter og kollegaer på Hvidovre Hospital. Hvis dette er dig, vil vi se frem til at høre fra dig. Om logistikafdelingen Logistikafdelingen er en del af Serviceafdelingen på Amager- og Hvidovre Hospital og varetager bl.a. postfunktion, linned- og uniformsservice, varebestilling- og levering til de kliniske afdelinger samt miljø og distribution. Du vil som vores ny driftsleder eller teamleder indgå i logistikafdelingens samlede ledergruppe, som i dag består af to teamledere, en driftsleder og 50 dygtige medarbejdere. Inden for de nærmeste år skal hospitalet tage en ny stor tilbygning i brug og logistikafdelingen spiller en central rolle i forhold til implementering af planer for forsyning, nye arbejdsgange og patientforløb. Om stillingen som Driftsleder Du vil som driftsleder få en vigtig rolle i logistikafdelingen, hvor du vil få ansvar for at sikre den daglige drift og planlægning af logistikfunktioner på hospitalet. Som driftsleder i logistiskafdelingen vil dine primære arbejdsopgaver være: HR og udvikling Kvalitetsstyring Kunde- brugeropfølgning Kontakt til interne som eksterne samarbejdspartnere Daglig koordinering, planlægning, administrative opgaver Projektledelse Det forventes, at du som vores nye driftsleder har følgende faglige som personlige kvalifikationer: Relevant uddannelse på diplom- eller bachelorniveau Du har relevant erfaring fra en lignende stilling og har lyst til at tage lederansvar og udfordre eksisterende opgaver Har gode it-kundskaber, planlægningsflair og gerne kendskab til hospitalsdrift Du er engageret, serviceminded, samarbejdsorienteret, ansvars- og kvalitetsbevidst Kan bevare overblikket og et positivt humør også når det går stærkt Du er anerkendende i din kommunikation og kan lide at arbejde i en organisation med mange faggrupper og mange typer af opgaver Om stillingen som Teamleder Stillingen som teamleder er for dig, der har et udpræget ledergen, men samtidig også trives med at deltage i praktiske opgaver. Du er indstillet på at lytte og inddrage medarbejderne via dialog. Du er vant til at arbejde i drift med konstant forandring, og lader dig ikke slå ud af kurs, hvis hverdagen ikke former sig som forventet. Du arbejder i højt tempo, men har samtidig fokus på inddragelse og dialog. Som teamleder i logistikafdelingen vil dine primære arbejdsopgaver være: Aktiv deltagelse i den daglige drift Personaleledelse Bemandingsplanlægning og udarbejdelse af vagtplaner Brikadministration Du har som teamleder primært ansvar for en gruppe af medarbejdere, der sørger for varebestilling, distribution og levering af forbrugsartikler til hospitalets kliniske afdelinger Det forventes, at du har følgende faglige som personlige kvalifikationer: Relevant erfaring og erhvervsuddannelse inden for logistik eller butiksfaget Kørekort og truckcertifikat Du er anerkendende i din kommunikation og adfærd og har gode kommunikationskompetencer Har planlægningsflair og blik for effektivisering og optimering af procedurer og rutiner Kan bevare overblikket og et positivt humør også når det går stærkt Oplæring af nye medarbejdere Kan lide at arbejde i en mangfoldig organisation med mange faggrupper og mange typer af opgaver Du skal være vores nye kollega i logistikafdelingen fordi vi kan tilbyde dig: En udfordrende stilling på en spændende arbejdsplads, med masser af muligheder for såvel personlig som faglig udvikling Et tempofyldt og spændende arbejdsmiljø Tæt samarbejde med fagligt og socialt engagerede kollegaer En stilling med stor kontaktflade til Hvidovre Hospitals øvrige medarbejdere samt dets samarbejdspartnere Kontakt: For nærmere oplysning om stillingerne er du velkommen til at kontakte Driftsleder Frank Hansen på tlf.nr.: 3862 2131. Løn- og ansættelsesvilkår: Begge stillinger er fuldtidsstillinger med en arbejdstid på 37 timer pr. uge. Ansættelsesforholdet er uden højeste tjenestetid for driftslederen. Den primære arbejdstid i afdelingen ligger mellem kl. 06.30 16.00. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Da vi er en serviceafdeling og befinder os på et sygehus, kan arbejdstiden og tidspunktet efter aftale være forskudt ved akut opståede forhold, møder og lignende. Ansøgningsprocedure: Ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer sendes online via vores e-rekrutteringssystem. Anfør venligst i overskriften, hvilken af de to stillinger du søger. Ansøgningsfristen er onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00. Ansættelsessamtaler forventes afviklet medio juni 2019. Ansættelsestidspunkt: Stillingerne ønskes besat fra torsdag den 1. august 2019 - eller i henhold til nærmere aftale.Er det dig?

Brænder du for ledelse, og kan du motivere og inspirer dine medarbejdere? Kan du sikre en effektiv drift af vores logistikafdeling, og vil du være med til at gøre en forskel for vores patienter og kollegaer på Hvidovre Hospital. Hvis dette er dig, vil vi se frem til at høre fra dig.



Om logistikafdelingen

Logistikafdelingen er en del af Serviceafdelingen på Amager- og Hvidovre Hospital og varetager bl.a. postfunktion, linned- og uniformsservice, varebestilling- og levering til de kliniske afdelinger samt miljø og distribution. Du vil som vores ny driftsleder eller teamleder indgå i logistikafdelingens samlede ledergruppe, som i dag består af to teamledere, en driftsleder og 50 dygtige medarbejdere.

Inden for de nærmeste år skal hospitalet tage en ny stor tilbygning i brug og logistikafdelingen spiller en central rolle i forhold til implementering af planer for forsyning, nye arbejdsgange og patientforløb.



Om stillingen som Driftsleder

Du vil som driftsleder få en vigtig rolle i logistikafdelingen, hvor du vil få ansvar for at sikre den daglige drift og planlægning af logistikfunktioner på hospitalet.



Som driftsleder i logistiskafdelingen vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • HR og udvikling

  • Kvalitetsstyring

  • Kunde-/brugeropfølgning

  • Kontakt til interne som eksterne samarbejdspartnere

  • Daglig koordinering, planlægning, administrative opgaver

  • Projektledelse

Det forventes, at du som vores nye driftsleder har følgende faglige som personlige kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse på diplom- eller bachelorniveau

  • Du har relevant erfaring fra en lignende stilling og har lyst til at tage lederansvar og udfordre eksisterende opgaver

  • Har gode it-kundskaber, planlægningsflair og gerne kendskab til hospitalsdrift

  • Du er engageret, serviceminded, samarbejdsorienteret, ansvars- og kvalitetsbevidst

  • Kan bevare overblikket og et positivt humør – også når det går stærkt

  • Du er anerkendende i din kommunikation og kan lide at arbejde i en organisation med mange faggrupper og mange typer af opgaver

Om stillingen som Teamleder

Stillingen som teamleder er for dig, der har et udpræget ledergen, men samtidig også trives med at deltage i praktiske opgaver. Du er indstillet på at lytte og inddrage medarbejderne via dialog. Du er vant til at arbejde i drift med konstant forandring, og lader dig ikke slå ud af kurs, hvis hverdagen ikke former sig som forventet. Du arbejder i højt tempo, men har samtidig fokus på inddragelse og dialog.



Som teamleder i logistikafdelingen vil dine primære arbejdsopgaver være:

  • Aktiv deltagelse i den daglige drift

  • Personaleledelse

  • Bemandingsplanlægning og udarbejdelse af vagtplaner

  • Brikadministration

  • Du har som teamleder primært ansvar for en gruppe af medarbejdere, der sørger for varebestilling, distribution og levering af forbrugsartikler til hospitalets kliniske afdelinger

Det forventes, at du har følgende faglige som personlige kvalifikationer:

  • Relevant erfaring og erhvervsuddannelse inden for logistik eller butiksfaget

  • Kørekort og truckcertifikat

  • Du er anerkendende i din kommunikation og adfærd og har gode kommunikationskompetencer

  • Har planlægningsflair og blik for effektivisering og optimering af procedurer og rutiner

  • Kan bevare overblikket og et positivt humør – også når det går stærkt

  • Oplæring af nye medarbejdere

  • Kan lide at arbejde i en mangfoldig organisation med mange faggrupper og mange typer af opgaver

Du skal være vores nye kollega i logistikafdelingen fordi vi kan tilbyde dig:

  • En udfordrende stilling på en spændende arbejdsplads, med masser af muligheder for såvel personlig som faglig udvikling

  • Et tempofyldt og spændende arbejdsmiljø

  • Tæt samarbejde med fagligt og socialt engagerede kollegaer

  • En stilling med stor kontaktflade til Hvidovre Hospitals øvrige medarbejdere samt dets samarbejdspartnere

Kontakt:

For nærmere oplysning om stillingerne er du velkommen til at kontakte Driftsleder Frank Hansen på tlf.nr.: 3862 2131.



Løn- og ansættelsesvilkår:

Begge stillinger er fuldtidsstillinger med en arbejdstid på 37 timer pr. uge. Ansættelsesforholdet er uden højeste tjenestetid for driftslederen. Den primære arbejdstid i afdelingen ligger mellem kl. 06.30 – 16.00. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Da vi er en serviceafdeling og befinder os på et sygehus, kan arbejdstiden og tidspunktet efter aftale være forskudt ved akut opståede forhold, møder og lignende.

Ansøgningsprocedure:

Ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer sendes online via vores e-rekrutteringssystem. Anfør venligst i overskriften, hvilken af de to stillinger du søger.



Ansøgningsfristen er onsdag den 29. maj 2019 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afviklet medio juni 2019.



Ansættelsestidspunkt:

Stillingerne ønskes besat fra torsdag den 1. august 2019 - eller i henhold til nærmere aftale.




Hvidovre HospitalHvidovre2019-05-13T00:00:002019-05-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceafdelingen søger en driftsleder og en teamleder til logistikafdelingen på Hvidovre Hospital

Hvidovre Hospital

Hvidovre
Er det dig? Brænder du for ledelse, og kan du motivere og inspirer dine medarbejdere? Kan du sikre en effektiv drift af vores logistikafdeling, og vil du være med til at gøre en forskel for vores patienter og kollegaer på Hvidovre Hospital. Hvis det...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019