Driftsorienteret medarbejder med økonomibaggrund

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Hvidovre Kommune, Center for Trafik og Ejendomme søger en driftsorienteret medarbejder med økonomibaggrund.

Opgaverne i centeret er tværgående, mangeartede og spænder vidt, og kræver derfor en fleksibel indstilling og en vis robusthed.

Center for Trafik og Ejendomme varetager kommunens infrastruktur og grønne områder, såvel som udvikling, vedligehold og service af kommunens ejendomme, pladser og veje samt renovation, rengøring, vagt og sikring samt skadedyrsbekæmpelse.

De daglige opgaver udføres i tæt samarbejde med mange forskellige fagligheder internt i centeret og med kommunens øvrige centre.

Opgaver
Dine opgaver vil spænde bredt med mange koordinerende funktioner, og vil blandt andet omfatte:
•    Understøtte driftsområderne med økonomi- og kontraktstyring
•    Understøtte projektlederne med økonomistyring på deres anlægs-/projektsager
•    Udvikle støtte-/styringsværktøjer for centrets aktiviteter og administration
•    Udarbejdelse af overslagsberegninger, Business Cases (analyser) og øvrige beslutningsoplæg
•    Ad hoc-opgaver generelt
I opstarten vil disse opgaver have et fokus på administrativ udvikling af renovationsområdet og særligt et tæt samarbejde omkring takstberegninger.

Om dig
•    Du har gerne en relevant faglig baggrund og uddannelse, som giver dig indsigt i økonomi og data eller tilsvarende erhvervserfaring
•    Du har gode IT-kundskaber og kan anvende Microsoft Office-pakken på højt niveau som en del af opgaveløsningen
•    Du har gerne erfaring i økonomistyring, herunder projektstyring - og meget gerne fra kommunalt regi
•    Du er teamspiller, udadvendt og serviceorienteret
•    Du har gode samarbejdsevner, situationsfornemmelse og handlekraft - og agerer gerne som tovholder i samarbejdsprocesser
•    Du kan arbejde selvstændigt, struktureret, detaljeret, ansvarsbevidst og med god procesforståelse
•    Du kan bevare overblikket i forhold til deadlines og mange samtidige opgaver
•    Du har mod på at blive udfordret, og er indstillet på også at løse praktiske opgaver
•    Du har humoristisk sans og trives i et uformelt arbejdsmiljø
•    Kendskab til KMD Opus, Rollebaseret indgang, DBD-økonomi og LEAN kan være en fordel
•    Og vigtigst af alt, uanset ovenstående kompetencer, er ”gå-på-mod” og at du er proaktiv.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende hverdag i et udviklings- og handlingsorienteret center, hvor ingen dage er ens. Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har respekt for hinanden og vores fagligheder.
•    En arbejdsplads, hvor der er plads til gode ideer og initiativer
•    En arbejdsplads, hvor vi har fokus på trivsel og sundhed
•    Gode muligheder for udvikling af kompetencer
•    Stor frihed og tilsvarende ansvar
•    Samarbejde med gode og engagerede kollegaer
•    En flekstidsordning og en attraktiv pensionsordning
•    Mulighed for hjemmearbejde, afhængig af opgave

Arbejdstiden er 37 timer ugentlig inkl. frokostpause.

Der er ca. 380 medarbejdere i Center for Trafik og Ejendomme.

Du indgår i det tværgående team, Drift og Udvikling, bestående af 5 medarbejdere.

Hvem er vi og hvad er vi kendt for?

Vi er en afdeling med højt til loftet og en uformel omgangstone. Vi vægter det gode arbejdsklima og work–life balance højt for både medarbejdere og ledere. Vores samarbejde med de øvrige centre i kommunen bygger på gode relationer og respekt for hinandens fagligheder.

I Center for Trafik og Ejendomme er vi som nævnt ca. 380 medarbejdere fordelt over følgende ansvarsområder: Vej og Park, Renovation, Rengøring, Vagt og Sikring, Projekt og Bygherre samt Drift, Energi og Bygningsservice. 

Hvidovre Kommune er kendt for blandt andet at stå i spidsen for etablering af et af Nordeuropas største, grønneste og mest innovative erhvervsområder i forlængelse af Avedøre Holme. Området kommer til at hedde Holmene, og vil have en størrelse på 700.000 kvadratmeter. Derudover er kommunen inde i en større byudvikling, som i de kommende år kommer til at kaste kommunale byggeprojekter af sig.

Ansættelse
Vi tilbyder ansættelse fra den 1. april 2022 eller snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, og refererer til Leder af Drift og Udvikling

Kontakt
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til leder af Drift og Udvikling Ole F. Schaltz på 3639 3529 eller ofs@hvidovre.dk

Samtaler
Samtaler finder sted fra medio februar 2022.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Driftsorienteret medarbejder med økonomibaggrund

Hvidovre Kommune, Center for Trafik og Ejendomme søger en driftsorienteret medarbejder med økonomibaggrund.

Opgaverne i centeret er tværgående, mangeartede og spænder vidt, og kræver derfor en fleksibel indstilling og en vis robusthed.

Center for Trafik og Ejendomme varetager kommunens infrastruktur og grønne områder, såvel som udvikling, vedligehold og service af kommunens ejendomme, pladser og veje samt renovation, rengøring, vagt og sikring samt skadedyrsbekæmpelse.

De daglige opgaver udføres i tæt samarbejde med mange forskellige fagligheder internt i centeret og med kommunens øvrige centre.

Opgaver
Dine opgaver vil spænde bredt med mange koordinerende funktioner, og vil blandt andet omfatte:
•    Understøtte driftsområderne med økonomi- og kontraktstyring
•    Understøtte projektlederne med økonomistyring på deres anlægs-/projektsager
•    Udvikle støtte-/styringsværktøjer for centrets aktiviteter og administration
•    Udarbejdelse af overslagsberegninger, Business Cases (analyser) og øvrige beslutningsoplæg
•    Ad hoc-opgaver generelt
I opstarten vil disse opgaver have et fokus på administrativ udvikling af renovationsområdet og særligt et tæt samarbejde omkring takstberegninger.

Om dig
•    Du har gerne en relevant faglig baggrund og uddannelse, som giver dig indsigt i økonomi og data eller tilsvarende erhvervserfaring
•    Du har gode IT-kundskaber og kan anvende Microsoft Office-pakken på højt niveau som en del af opgaveløsningen
•    Du har gerne erfaring i økonomistyring, herunder projektstyring - og meget gerne fra kommunalt regi
•    Du er teamspiller, udadvendt og serviceorienteret
•    Du har gode samarbejdsevner, situationsfornemmelse og handlekraft - og agerer gerne som tovholder i samarbejdsprocesser
•    Du kan arbejde selvstændigt, struktureret, detaljeret, ansvarsbevidst og med god procesforståelse
•    Du kan bevare overblikket i forhold til deadlines og mange samtidige opgaver
•    Du har mod på at blive udfordret, og er indstillet på også at løse praktiske opgaver
•    Du har humoristisk sans og trives i et uformelt arbejdsmiljø
•    Kendskab til KMD Opus, Rollebaseret indgang, DBD-økonomi og LEAN kan være en fordel
•    Og vigtigst af alt, uanset ovenstående kompetencer, er ”gå-på-mod” og at du er proaktiv.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende hverdag i et udviklings- og handlingsorienteret center, hvor ingen dage er ens. Vi har et godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor vi har respekt for hinanden og vores fagligheder.
•    En arbejdsplads, hvor der er plads til gode ideer og initiativer
•    En arbejdsplads, hvor vi har fokus på trivsel og sundhed
•    Gode muligheder for udvikling af kompetencer
•    Stor frihed og tilsvarende ansvar
•    Samarbejde med gode og engagerede kollegaer
•    En flekstidsordning og en attraktiv pensionsordning
•    Mulighed for hjemmearbejde, afhængig af opgave

Arbejdstiden er 37 timer ugentlig inkl. frokostpause.

Der er ca. 380 medarbejdere i Center for Trafik og Ejendomme.

Du indgår i det tværgående team, Drift og Udvikling, bestående af 5 medarbejdere.

Hvem er vi og hvad er vi kendt for?

Vi er en afdeling med højt til loftet og en uformel omgangstone. Vi vægter det gode arbejdsklima og work–life balance højt for både medarbejdere og ledere. Vores samarbejde med de øvrige centre i kommunen bygger på gode relationer og respekt for hinandens fagligheder.

I Center for Trafik og Ejendomme er vi som nævnt ca. 380 medarbejdere fordelt over følgende ansvarsområder: Vej og Park, Renovation, Rengøring, Vagt og Sikring, Projekt og Bygherre samt Drift, Energi og Bygningsservice. 

Hvidovre Kommune er kendt for blandt andet at stå i spidsen for etablering af et af Nordeuropas største, grønneste og mest innovative erhvervsområder i forlængelse af Avedøre Holme. Området kommer til at hedde Holmene, og vil have en størrelse på 700.000 kvadratmeter. Derudover er kommunen inde i en større byudvikling, som i de kommende år kommer til at kaste kommunale byggeprojekter af sig.

Ansættelse
Vi tilbyder ansættelse fra den 1. april 2022 eller snarest muligt.

Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår, og refererer til Leder af Drift og Udvikling

Kontakt
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til leder af Drift og Udvikling Ole F. Schaltz på 3639 3529 eller ofs@hvidovre.dk

Samtaler
Samtaler finder sted fra medio februar 2022.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.