Driftsplanlægger i Service & Teknik på Regionshospitalet Horsens

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Stillingsopslaget er genopslået fra tidligere.

Vi søger en dygtig og fleksibel kollega, som brænder for at arbejde med arbejdsplanlægning, hvor det primære arbejde består i at udarbejde rulleplaner samt vagtplaner – da vi har et dagligt spændende puslespil, der skal gå op.

Vi tilbyder en spændende – og til tider travl - hverdag med gode kollegaer, hvor der er plads til ambitioner, gode ideer, humor, faglighed og udfordringer. Vi vægter fleksibilitet og et godt arbejdsmiljø. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Mødetid er mandag til fredag 6.30.

I Service & Teknik er vi en bred vifte af forskelige faggrupper som serviceassistenter, ernæringsassistenter, teknikere, administrativt personale og telefonister. Driftsplanlæggeren skal arbejde med serviceassistentgruppen, der ledes af afdelingens fire serviceledere, der hver har et ledelsesspænd på omkring 40 medarbejdere.

Vi søger en kollega, der skal:

  • i samarbejde med servicelederne varetage daglige sygemeldinger
  • kende til og arbejde med hospitalets og afdelings vision, strategi og indsatsområder
  • udarbejde og ajourføre vagtrul for de forskellige servicegrupper i samarbejde med servicelederne
  • planlægge og koordinere af medarbejdernes personlige rulleplaner samt registrere i Silkeborg data, så medarbejderne kan se deres vagttid og –plads.
  • varetage planlægningen af vores serviceassistentelevers praktik- og skoleforløb i samarbejde med den elevansvarlige
  • bistå servicelederne med administrativ planlægning ved nyansættelser
  • medvirke til at sikre et helhedssyn i forhold til det samlede serviceområde, og bidrage til det gode arbejdsmiljø og –samarbejde i servicegruppen samt hospitalets øvrige afdelinger og personale
  • udarbejde bemandingslister, være behjælpelig med tilrettelæggelse af ferie samt en hjælpende hånd med dagligdagens opgaver til sikring af god og stabil drift
  • assistere servicelederne med administrative opgaver
  • registrere arbejdstimer i Silkeborg data ud fra bemandingslister, hvorefter løn- og personaleafdelingen indberetter den videre løn
  • være afdelings kontaktperson i Silkeborg data i forhold til overenskomstspørgsmål i forhold til løn (f.eks. overarbejde, tilkaldetillæg mv.) i tæt samarbejde med løn- og personaleafdelingen
Dine kvalifikationer
Vores ønske er, at du
  • har erfaring fra lignende stilling som personaleplanlægger, eller har interesse for området og er lærenem
  • har godt kendskab til og flair for IT og synes, at det er spændende at arbejde med tal, systemer og at få puslespillet til at gå op, selvom det måske skal lægges om
  • kan smile igennem telefonen og benytte en anerkendende kommunikation, som er en naturlig del af dit væsen
  • er stabil og udviser fleksibilitet
  • er ansvarlig og reflekterende i forhold til dine arbejdsopgaver
  • kan bevare overblikket under varierende arbejdsmængde
  • har evne til at kunne omstille dig i henhold til aktuelle arbejdsopgaver
  • bidrager til et godt arbejdsmiljø i afdelingen
Yderligere oplysninger
Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte Konst. Servicechef Kirsten Rytter Knudsen på tlf.: 29 40 68 85

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er omfattet af lokal løndannelse forhandles med den faglige organisation.
Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest
Referencer kræves fra en eller flere ansættelser.

Ansøgningsfrist er den 17. maj 2022
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidige erfaring skal være os i hænde elektronisk via nedenstående link senest d. 17. maj 2022

Samtaler forventes at finde sted den 25. maj 2022.

Regionshospitalet Horsens – en attraktiv arbejdsplads
Regionshospitalet Horsens er et akuthospital i kraftig vækst og udvikling, med et optageområde på ca. 220.000 borgere. Hospitalet har en stærk og sund kultur, hvor kvalitet, effektivitet og udvikling af personalets kompetencer er højt prioriteret. Vi er en attraktiv arbejdsplads med engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vi sætter udvikling højt på dagsordenen og arbejder hele tiden for, gennem dialog, anerkendelse og uddannelse af medarbejdere, at sikre borgerne den bedst mulige oplevelse i mødet med hospitalet.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Driftsplanlægger i Service & Teknik på Regionshospitalet Horsens

Stillingsopslaget er genopslået fra tidligere.

Vi søger en dygtig og fleksibel kollega, som brænder for at arbejde med arbejdsplanlægning, hvor det primære arbejde består i at udarbejde rulleplaner samt vagtplaner – da vi har et dagligt spændende puslespil, der skal gå op.

Vi tilbyder en spændende – og til tider travl - hverdag med gode kollegaer, hvor der er plads til ambitioner, gode ideer, humor, faglighed og udfordringer. Vi vægter fleksibilitet og et godt arbejdsmiljø. Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Mødetid er mandag til fredag 6.30.

I Service & Teknik er vi en bred vifte af forskelige faggrupper som serviceassistenter, ernæringsassistenter, teknikere, administrativt personale og telefonister. Driftsplanlæggeren skal arbejde med serviceassistentgruppen, der ledes af afdelingens fire serviceledere, der hver har et ledelsesspænd på omkring 40 medarbejdere.

Vi søger en kollega, der skal:

  • i samarbejde med servicelederne varetage daglige sygemeldinger
  • kende til og arbejde med hospitalets og afdelings vision, strategi og indsatsområder
  • udarbejde og ajourføre vagtrul for de forskellige servicegrupper i samarbejde med servicelederne
  • planlægge og koordinere af medarbejdernes personlige rulleplaner samt registrere i Silkeborg data, så medarbejderne kan se deres vagttid og –plads.
  • varetage planlægningen af vores serviceassistentelevers praktik- og skoleforløb i samarbejde med den elevansvarlige
  • bistå servicelederne med administrativ planlægning ved nyansættelser
  • medvirke til at sikre et helhedssyn i forhold til det samlede serviceområde, og bidrage til det gode arbejdsmiljø og –samarbejde i servicegruppen samt hospitalets øvrige afdelinger og personale
  • udarbejde bemandingslister, være behjælpelig med tilrettelæggelse af ferie samt en hjælpende hånd med dagligdagens opgaver til sikring af god og stabil drift
  • assistere servicelederne med administrative opgaver
  • registrere arbejdstimer i Silkeborg data ud fra bemandingslister, hvorefter løn- og personaleafdelingen indberetter den videre løn
  • være afdelings kontaktperson i Silkeborg data i forhold til overenskomstspørgsmål i forhold til løn (f.eks. overarbejde, tilkaldetillæg mv.) i tæt samarbejde med løn- og personaleafdelingen
Dine kvalifikationer
Vores ønske er, at du
  • har erfaring fra lignende stilling som personaleplanlægger, eller har interesse for området og er lærenem
  • har godt kendskab til og flair for IT og synes, at det er spændende at arbejde med tal, systemer og at få puslespillet til at gå op, selvom det måske skal lægges om
  • kan smile igennem telefonen og benytte en anerkendende kommunikation, som er en naturlig del af dit væsen
  • er stabil og udviser fleksibilitet
  • er ansvarlig og reflekterende i forhold til dine arbejdsopgaver
  • kan bevare overblikket under varierende arbejdsmængde
  • har evne til at kunne omstille dig i henhold til aktuelle arbejdsopgaver
  • bidrager til et godt arbejdsmiljø i afdelingen
Yderligere oplysninger
Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte Konst. Servicechef Kirsten Rytter Knudsen på tlf.: 29 40 68 85

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Danske Regioner og forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er omfattet af lokal løndannelse forhandles med den faglige organisation.
Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest
Referencer kræves fra en eller flere ansættelser.

Ansøgningsfrist er den 17. maj 2022
Din ansøgning indeholdende oplysninger om uddannelse og hidtidige erfaring skal være os i hænde elektronisk via nedenstående link senest d. 17. maj 2022

Samtaler forventes at finde sted den 25. maj 2022.

Regionshospitalet Horsens – en attraktiv arbejdsplads
Regionshospitalet Horsens er et akuthospital i kraftig vækst og udvikling, med et optageområde på ca. 220.000 borgere. Hospitalet har en stærk og sund kultur, hvor kvalitet, effektivitet og udvikling af personalets kompetencer er højt prioriteret. Vi er en attraktiv arbejdsplads med engagerede og fagligt dygtige medarbejdere. Vi sætter udvikling højt på dagsordenen og arbejder hele tiden for, gennem dialog, anerkendelse og uddannelse af medarbejdere, at sikre borgerne den bedst mulige oplevelse i mødet med hospitalet.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.