Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Driftstekniker til vedligehold af vekslerstationer

Som vores nye driftstekniker bliver du en del af sektion Forsyningsanlæg, som består af 3 teams. Du vil indgå i teamet Veksler & Spidslast, hvor vi varetager drift og vedligehold af fjernvarme spidslastcentraler, vekslerstationer og pumpestationer fordelt over hele København.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Forebyggende og afhjælpende vedligehold på vekslerstationer og spidslastcentraler
  • Tværgående samarbejde med driftens to andre sektioner på ledningsnettet.
  • Samarbejde og koordinering med eksterne leverandører
  • Efter grundig oplæring indtræder du i Drift Fjernvarmes smedevagt
Du kommer til at indgå i et godt arbejdsmiljø med vægt på faglig sparring og en uformel omgangstone.

Vi sørger for alt, hvad du skal bruge i hverdagen, fx en fuldt udstyret servicevogn, gode kolleger og grundig oplæring.

Driftstekniker med faglig stolthed og lyst til at lære mere

Vi forventer, at du er faglært inden for metalfagene eller lignende. Du er fagligt nysgerrig og vil gerne lære mere.

Da vores vedligeholdelsesprogram er IT-baseret, forventer vi at du har IT-færdigheder på brugerniveau.

Du har lyst til at dele din viden og skabe resultater gennem godt samarbejde. Det er derfor også vigtigt, at du kan skabe gode relationer og trives med dagligt at have kontakt til mange kolleger og eksterne samarbejdspartnere.

Generelt går du til opgaverne med en positiv indstilling og medvirker aktivt til at skabe et godt arbejdsmiljø.

Det er desuden et krav, at du har gyldigt kørekort til personbil, kategori B.

Bliv en del af en større udvikling

I HOFOR skaber vi fremtidens forsyning. Vi udvikler bæredygtige forsyningsløsninger, der kan håndtere klimaforandringer og miljøhensyn, så kommende generationer også kan få varme i stuen, gas på komfuret og rent drikkevand i hanen. Vi sørger desuden for, at spildevand og regnvand fjernes på en forsvarlig og miljørigtig måde, ligesom vi også sørger for miljørigtig afkøling i erhvervsejendomme, og vi opfører vindmøller.

Vi skaber bæredygtige byer – derfor er dit arbejde også en del af en større udvikling.

Du kan læse mere om HOFOR og vores vision om at skabe bæredygtige byer på www.hofor.dk/baeredygtige-byer

Klar til at ansøge?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Thomas Grinde på telefon 2795 2881 i uge 27 og 31, inden for tidsrummet mandag-torsdag 07:00-15:00 og fredag 07:00-14:30.

Ansøgningsfristen er den 4. august 2019. Vi forventer, at samtalerne er afsluttet den 31. august 2019.

Arbejdssted: Brydes Allé 2, 2300 København S

Ansøgninger modtages gennem vores elektroniske rekrutteringssystem. Klik på ”søg stillingen”.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330055853Phoenix-f62ea69e12019-07-06T00:00:00Driftstekniker til vedligehold af vekslerstationerSom vores nye driftstekniker bliver du en del af sektion Forsyningsanlæg, som består af 3 teams. Du vil indgå i teamet Veksler & Spidslast, hvor vi varetager drift og vedligehold af fjernvarme spidslastcentraler, vekslerstationer og pumpestationer fordelt over hele København.

Dine arbejdsopgaver bliver:

  • Forebyggende og afhjælpende vedligehold på vekslerstationer og spidslastcentraler
  • Tværgående samarbejde med driftens to andre sektioner på ledningsnettet.
  • Samarbejde og koordinering med eksterne leverandører
  • Efter grundig oplæring indtræder du i Drift Fjernvarmes smedevagt
Du kommer til at indgå i et godt arbejdsmiljø med vægt på faglig sparring og en uformel omgangstone.

Vi sørger for alt, hvad du skal bruge i hverdagen, fx en fuldt udstyret servicevogn, gode kolleger og grundig oplæring.

Driftstekniker med faglig stolthed og lyst til at lære mere

Vi forventer, at du er faglært inden for metalfagene eller lignende. Du er fagligt nysgerrig og vil gerne lære mere.

Da vores vedligeholdelsesprogram er IT-baseret, forventer vi at du har IT-færdigheder på brugerniveau.

Du har lyst til at dele din viden og skabe resultater gennem godt samarbejde. Det er derfor også vigtigt, at du kan skabe gode relationer og trives med dagligt at have kontakt til mange kolleger og eksterne samarbejdspartnere.

Generelt går du til opgaverne med en positiv indstilling og medvirker aktivt til at skabe et godt arbejdsmiljø.

Det er desuden et krav, at du har gyldigt kørekort til personbil, kategori B.

Bliv en del af en større udvikling

I HOFOR skaber vi fremtidens forsyning. Vi udvikler bæredygtige forsyningsløsninger, der kan håndtere klimaforandringer og miljøhensyn, så kommende generationer også kan få varme i stuen, gas på komfuret og rent drikkevand i hanen. Vi sørger desuden for, at spildevand og regnvand fjernes på en forsvarlig og miljørigtig måde, ligesom vi også sørger for miljørigtig afkøling i erhvervsejendomme, og vi opfører vindmøller.

Vi skaber bæredygtige byer – derfor er dit arbejde også en del af en større udvikling.

Du kan læse mere om HOFOR og vores vision om at skabe bæredygtige byer på www.hofor.dk/baeredygtige-byer

Klar til at ansøge?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Thomas Grinde på telefon 2795 2881 i uge 27 og 31, inden for tidsrummet mandag-torsdag 07:00-15:00 og fredag 07:00-14:30.

Ansøgningsfristen er den 4. august 2019. Vi forventer, at samtalerne er afsluttet den 31. august 2019.

Arbejdssted: Brydes Allé 2, 2300 København S

Ansøgninger modtages gennem vores elektroniske rekrutteringssystem. Klik på ”søg stillingen”.



2019-08-05T01:50:37.257 Som vores nye driftstekniker bliver du en del af sektion Forsyningsanlæg, som består af 3 teams. Du vil indgå i teamet Veksler & Spidslast, hvor vi varetager drift og vedligehold af fjernvarme spidslastcentraler, vekslerstationer og pumpestationer fordelt over hele København. Dine arbejdsopgaver bliver: Forebyggende og afhjælpende vedligehold på vekslerstationer og spidslastcentraler Tværgående samarbejde med driftens to andre sektioner på ledningsnettet. Samarbejde og koordinering med eksterne leverandører Efter grundig oplæring indtræder du i Drift Fjernvarmes smedevagt Du kommer til at indgå i et godt arbejdsmiljø med vægt på faglig sparring og en uformel omgangstone. Vi sørger for alt, hvad du skal bruge i hverdagen, fx en fuldt udstyret servicevogn, gode kolleger og grundig oplæring. Driftstekniker med faglig stolthed og lyst til at lære mere Vi forventer, at du er faglært inden for metalfagene eller lignende. Du er fagligt nysgerrig og vil gerne lære mere. Da vores vedligeholdelsesprogram er IT-baseret, forventer vi at du har IT-færdigheder på brugerniveau. Du har lyst til at dele din viden og skabe resultater gennem godt samarbejde. Det er derfor også vigtigt, at du kan skabe gode relationer og trives med dagligt at have kontakt til mange kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Generelt går du til opgaverne med en positiv indstilling og medvirker aktivt til at skabe et godt arbejdsmiljø. Det er desuden et krav, at du har gyldigt kørekort til personbil, kategori B. Bliv en del af en større udvikling I HOFOR skaber vi fremtidens forsyning. Vi udvikler bæredygtige forsyningsløsninger, der kan håndtere klimaforandringer og miljøhensyn, så kommende generationer også kan få varme i stuen, gas på komfuret og rent drikkevand i hanen. Vi sørger desuden for, at spildevand og regnvand fjernes på en forsvarlig og miljørigtig måde, ligesom vi også sørger for miljørigtig afkøling i erhvervsejendomme, og vi opfører vindmøller. Vi skaber bæredygtige byer derfor er dit arbejde også en del af en større udvikling. Du kan læse mere om HOFOR og vores vision om at skabe bæredygtige byer på www.hofor.dk baeredygtige-byer Klar til at ansøge? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Thomas Grinde på telefon 2795 2881 i uge 27 og 31, inden for tidsrummet mandag-torsdag 07:00-15:00 og fredag 07:00-14:30. Ansøgningsfristen er den 4. august 2019. Vi forventer, at samtalerne er afsluttet den 31. august 2019. Arbejdssted: Brydes Allé 2, 2300 København S Ansøgninger modtages gennem vores elektroniske rekrutteringssystem. Klik på søg stillingen .11jobnetf62ea69e100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=174&ProjectId=182479&DepartmentId=4256&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3558989Hofor A/S11Ørestads Boulevard 352300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent788534JobNet5014259501425910004-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f62ea69ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f62ea69ehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f62ea69e&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f62ea69e&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Industri/1.jpgEr du en fagligt stærk Smed?12008561Dansk3Læse/ tale722106Smed28Industri362178783noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330064874Kultur- og idrætsmedarbejdere til Grøndal MultiCenter, deltidsansættelserBasic Grøndal MultiCenter er et idrætsanlæg på ca. 40.000 m2 og dermed et af Nordeuropas største. Vi har åbent ca. 360 dage om året, ca. 3.000 brugere dagligt og tilbyder mere end 40 forskellige sportsgrene. Vi søger tre kultur- og idrætsmedarbejdere, der kan indgå i de daglige funktioner i vores servicegruppe. Om jobbet Vi er ca. 30 medarbejdere, som dels varetager den daglige drift af Grøndal MultiCenter, dels arbejder med administrative opgaver og udvikling af idrætten i København. Vi arbejder tæt på brugere og udøvere i et til tider hektisk miljø. Dine primære arbejdsområder Servicering af husets brugere, lejere, foreninger og samarbejdspartnere Mail- og telefonkommunikation Ansvarlig for at åbne og lukke centret Salg af baner og sportsartikler Opsyn tilrettevisning rundering vejledning Ad hoc-opgaver og forefaldende arbejde, herunder rengøring, opstilling, oprydning og nedtagning af borde, stole etc. Vi forventer, at du er positiv og udadvendt er ansvarsbevidst og stabil kan tackle både rutine- og akutte opgaver er serviceminded og tager initiativ er en god holdspiller og værdsætter at spille dine kolleger gode behersker godt dansk og engelsk i både skrift og tale har kendskab til IT på brugerniveau Vi tilbyder En spændende og udfordrende arbejdsplads i et pulserende idrætscenter Et arbejdsmiljø med en uformel tone Teamsamarbejde og god kollegial sparring Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og 3F. Stillingerne er på 8 timer om ugen og omfatter primært aften- og weekendvagter. Tiltrædelse snarest muligt. Interesseret? Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte holdleder Michael Gyes på 2499 6340. Søg via nedenstående link senest lørdag den 24. august 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler i starten af september. Om Kultur- og Fritidsforvaltningen I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

Grøndal MultiCenter er et idrætsanlæg på ca. 40.000 m2 og dermed et af Nordeuropas største. Vi har åbent ca. 360 dage om året, ca. 3.000 brugere dagligt og tilbyder mere end 40 forskellige sportsgrene. Vi søger tre kultur- og idrætsmedarbejdere, der kan indgå i de daglige funktioner i vores servicegruppe.

Om jobbet
Vi er ca. 30 medarbejdere, som dels varetager den daglige drift af Grøndal MultiCenter, dels arbejder med administrative opgaver og udvikling af idrætten i København. Vi arbejder tæt på brugere og udøvere i et til tider hektisk miljø.

Dine primære arbejdsområder

  • Servicering af husets brugere, lejere, foreninger og samarbejdspartnere
  • Mail- og telefonkommunikation
  • Ansvarlig for at åbne og lukke centret
  • Salg af baner og sportsartikler
  • Opsyn/tilrettevisning/rundering/vejledning
  • Ad hoc-opgaver og forefaldende arbejde, herunder rengøring, opstilling, oprydning og nedtagning af borde, stole etc.

Vi forventer, at du

  • er positiv og udadvendt
  • er ansvarsbevidst og stabil
  • kan tackle både rutine- og akutte opgaver
  • er serviceminded og tager initiativ
  • er en god holdspiller og værdsætter at spille dine kolleger gode
  • behersker godt dansk og engelsk i både skrift og tale
  • har kendskab til IT på brugerniveau

Vi tilbyder

  • En spændende og udfordrende arbejdsplads i et pulserende idrætscenter
  • Et arbejdsmiljø med en uformel tone
  • Teamsamarbejde og god kollegial sparring

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med Københavns Kommune og 3F.
Stillingerne er på 8 timer om ugen og omfatter primært aften- og weekendvagter.
Tiltrædelse snarest muligt.

Interesseret?
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte holdleder Michael Gyes på 2499 6340.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 24. august 2019
Vi afholder ansættelsessamtaler i starten af september.

Om Kultur- og Fritidsforvaltningen
I Kultur- og Fritidsforvaltningen tror vi på, at tillid og samarbejde både øger medarbejdernes trivsel og højner kvaliteten, produktiviteten og vores evne til at gå nye veje.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngGrøndal MultiCenterKøbenhavn NV2019-07-27T02:03:19.1602019-08-24T00:00:00
330076092Sundhedsbachelor søges til administrativt arbejde i Transfusionsmedicinsk Enhed på Rigshospitalet - deltidsstillingRobot Til en nyoprettet stilling i Transfusionsmedicinsk Enhed (TME), Blodbanken på Rigshospitalet, søges en bachelor indenfor sundhedsområdet til en stilling på deltid til hovedsageligt administrativt arbejde og med start hurtigst muligt. Jobbet Som administrativ medarbejder i TME får du en central rolle i at holde styr på vores daglige økonomi herunder også midler bevilliget til vores kliniske studier. Det drejer sig bl.a. om faktura-håndtering i SAP, forskningskonto-overblik, bestillinger, udgiftsrefusioner, omposteringer samt håndtering af diverse forespørgsler rapporteringer vedr. vores økonomi. Andre vigtige administrative opgaver vil være dokumenthåndtering arkivering, mødeorganisation samt at hjælpe til med dataindsamling og datavalidering af resultaterne i vores kliniske studier og andet forefaldende administrativt arbejde. Du vil selvfølgelig blive grundigt oplært til alle funktioner. TME består aktuelt af 1 professor, 1 overlæge, 3 yngre læger, 2 cand pharm,1, bioinformatiker og 3 bioanalytikere. TME er organisatorisk inddelt i en Klinisk Transfusionsenhed og en Forskningsenhed. TME har en høj forskningsaktivitet og er aktuelt involveret i flere Ph.d. og post-doc forløb og mange projekter bevilget via eksterne midler. Kvalifikationer Vi forventer at du: Har uddannelse som bachelor i et sundhedsfag gerne har erfaring med kendskab til regnskaber er god til tal arbejder systematisk og struktureret har gode IT-kvalifikationer har gode samarbejdsevner kan arbejde selvstændigt har både overblik og øje for detaljen Vi tilbyder Vi tilbyder et job på deltid i en enhed med dedikerede medarbejdere og et godt arbejdsmiljø. Transfusionsmedicinsk Enhed er en arbejdsplads med uformel og åben omgangstone samt fleksible arbejdstider. Stillingen er aflønnet af fondsmidler. Løn og ansættelsesvilkår Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til relevant overenskomst i Region Hovedstaden. Stillingen er på 20 timer pr uge og tidsbegrænset til 12 måneder, evt. med mulighed for forlængelse. Hovedarbejdsstedet er Transfusionsmedicinsk Enhed, Blodbanken, Rigshospitalet. Stillingen er aflønnet af fondsmidler. Yderligere oplysninger Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte cand.pharm. Rikke Bergmann på 3545 3480. Ansøgning Vi skal have din online-ansøgning senest søndag den 8. september 2019. Åbn linket søg stillingen online , hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, eksamenspapirer samt cv. Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.Til en nyoprettet stilling i Transfusionsmedicinsk Enhed (TME), Blodbanken på Rigshospitalet, søges en bachelor indenfor sundhedsområdet til en stilling på deltid til hovedsageligt administrativt arbejde og med start hurtigst muligt.

Jobbet
Som administrativ medarbejder i TME får du en central rolle i at holde styr på vores daglige økonomi herunder også midler bevilliget til vores kliniske studier. Det drejer sig bl.a. om faktura-håndtering i SAP, forskningskonto-overblik, bestillinger, udgiftsrefusioner, omposteringer samt håndtering af diverse forespørgsler/rapporteringer vedr. vores økonomi. Andre vigtige administrative opgaver vil være dokumenthåndtering/arkivering, mødeorganisation samt at hjælpe til med dataindsamling og datavalidering af resultaterne i vores kliniske studier og andet forefaldende administrativt arbejde. Du vil selvfølgelig blive grundigt oplært til alle funktioner.

TME består aktuelt af 1 professor, 1 overlæge, 3 yngre læger, 2 cand pharm,1, bioinformatiker og 3 bioanalytikere. TME er organisatorisk inddelt i en Klinisk Transfusionsenhed og en Forskningsenhed. TME har en høj forskningsaktivitet og er aktuelt involveret i flere Ph.d. og post-doc forløb og mange projekter bevilget via eksterne midler.

Kvalifikationer
Vi forventer at du:

  • Har uddannelse som bachelor i et sundhedsfag
  • gerne har erfaring med/kendskab til regnskaber
  • er god til tal
  • arbejder systematisk og struktureret
  • har gode IT-kvalifikationer
  • har gode samarbejdsevner
  • kan arbejde selvstændigt
  • har både overblik og øje for detaljen
Vi tilbyder
Vi tilbyder et job på deltid i en enhed med dedikerede medarbejdere og et godt arbejdsmiljø. Transfusionsmedicinsk Enhed er en arbejdsplads med uformel og åben omgangstone samt fleksible arbejdstider. Stillingen er aflønnet af fondsmidler.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til relevant overenskomst i Region Hovedstaden.

Stillingen er på 20 timer pr uge og tidsbegrænset til 12 måneder, evt. med mulighed for forlængelse. Hovedarbejdsstedet er Transfusionsmedicinsk Enhed, Blodbanken, Rigshospitalet. Stillingen er aflønnet af fondsmidler.

Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte cand.pharm. Rikke Bergmann på 3545 3480.

Ansøgning

Vi skal have din online-ansøgning senest søndag den 8. september 2019. Åbn linket "søg stillingen online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter motiveret ansøgning, eksamenspapirer samt cv.

Alle interesserede uanset alder, køn, handicap, race, religion eller etnisk tilhørsforhold, opfordres til at søge stillingen.

RigshospitaletKøbenhavn Ø2019-08-20T00:00:002019-09-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kultur- og idrætsmedarbejdere til Grøndal MultiCenter, deltidsansættelser

Grøndal MultiCenter

København NV
Grøndal MultiCenter er et idrætsanlæg på ca. 40.000 m2 og dermed et af Nordeuropas største. Vi har åbent ca. 360 dage om året, ca. 3.000 brugere dagligt og tilbyder mere end 40 forskellige sportsgrene. Vi søger tre kultur- og idrætsmedarbejdere, der...
Indrykket:27. juli 2019
Udløbsdato:24. august 2019

Sundhedsbachelor søges til administrativt arbejde i Transfusionsmedicinsk Enhed på Rigshospitalet - deltidsstilling

Rigshospitalet

København Ø
Til en nyoprettet stilling i Transfusionsmedicinsk Enhed (TME), Blodbanken på Rigshospitalet, søges en bachelor indenfor sundhedsområdet til en stilling på deltid til hovedsageligt administrativt arbejde og med start hurtigst muligt. Jobbet Som admi...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:8. september 2019