Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drømmer du om at arbejde med salg i Tax Free i lufthavnen?

Gebr. Heinemann Retail’s Tax Free butik i Københavns Lufthavn er i rivende udvikling, og udvider netop nu med endnu flere spændende og inspirerende m2. Vi søger derfor passionerede ildsjæle til at hjælpe vores rejseglade kunder.
 

  • Vi søger både faste Salgsassistenter og Sommervikarer
  • Har du lyst til at være med til at drive og udvikle vores butikker til nye højder?
  • Vil du bidrage med din personlige tilgang til at give de rejsende en ”verdensklasse” oplevelse i butikkerne?  
Vi tilbyder:
En spændende stilling i Tax Free i et internationalt salgsmiljø i Københavns Lufthavn. Vi har en stærk kultur, et godt værdisæt samt passionerede og gode kolleger, som dyrker den familieånd vores virksomhed står for.
 
En konkurrencedygtig løn, pensionsordning, sundhedsforsikring, diverse personalegoder og du bliver en vigtig del af vores team af engagerede og glade kolleger.
 
Salgsassistent:
Dit primære arbejdsområde vil være i vores kasselinie i vores Main shop og i vores mindre butikker i lufthavnen. Når du er på vagt i de mindre butikker, kræver det at du er god til at tage ansvar, kan arbejde selvstændigt og uanset hvor du er på job, altid giver vores kunder den bedste service.
 
Sommervikar:
Vi har brug for dig i vores travleste periode, som løber fra den 1. maj til 31. august 2018 og gerne mere.
 
Efter sommerperioden vil der være mulighed for at tilbyde yderligere ansættelse, såfremt du har formået at skabe de resultater, vi forventer af dig som sommervikar. Som sommervikar indgår du i et team af faste kolleger.
Da det er vores travleste periode, kan vi ikke imødekomme eventuelle ønsker om at holde en længerevarende sommerferie. Du garanteres minimum 23 timer om ugen som minimum og skal kunne arbejde alle ugens dage i tidsrummet ml.
kl. 5:00 - 22:30. I den travle sommerperiode vil der være enkelte vagter, som starter kl. 4:00.  
 
Du er:
  • Du skal være passioneret i din tilgang til vores rejsende, samtidig med at du er en entusiastisk sælger og kan skabe mersalg på alle områder.
  • Du har let til smil og kan have øjenkontakt med de rejsende.
  • Det er vigtigt, at du roen bevarer og synes det sjovt at have mange mennesker omkring dig.
  • Du skal forstå vigtigheden af, at kunne tale med alle rejsende og samtidig give dem en oplevelse, som de husker, når de forlader vores butik.
  • Du skal som minimum tale dansk, svensk eller norsk og engelsk flydende.
  • Du er omhyggelig og detaljeret.
  • Du kan arbejde på skiftende arbejdstider på alle ugens dage.
 
Er du interesseret i at søge en af ovennævnte stillinger hos Heinemann Retail, så send din ansøgning og dit CV online senest den 14. marts 2018 på www.tax-free-job.dk. Vi rekrutterer løbende til stillingen.
I Gebr. Heinemann Retail Danmark er vi omkring 350 medarbejdere, som til dagligt varetager salget i seks Tax Free butikker fordelt i Københavns Lufthavn. Vi er en del af den tyske familieejede koncern, Gebr. Heinemann, som har hovedsæde i Hamborg. Læs mere på www.gebr-heinemann.de.

Koncernen blev grundlagt i 1879 og drives i dag som en moderne, international handelsvirksomhed af Heinemann familiens fjerde generation.
Gebr. Heinemann Retail er repræsenteret i 78 lufthavne i 28 lande verden over, hvor de over 6.000 ansatte hver dag sørger for, at mere end 150.000 daglige kunder får en god oplevelse fra én af vores 300 butikker.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329761634Phoenix-cc003d1b12018-02-14T17:07:11.150Drømmer du om at arbejde med salg i Tax Free i lufthavnen?Gebr. Heinemann Retail’s Tax Free butik i Københavns Lufthavn er i rivende udvikling, og udvider netop nu med endnu flere spændende og inspirerende m2. Vi søger derfor passionerede ildsjæle til at hjælpe vores rejseglade kunder.
 
  • Vi søger både faste Salgsassistenter og Sommervikarer
  • Har du lyst til at være med til at drive og udvikle vores butikker til nye højder?
  • Vil du bidrage med din personlige tilgang til at give de rejsende en ”verdensklasse” oplevelse i butikkerne?  
Vi tilbyder:
En spændende stilling i Tax Free i et internationalt salgsmiljø i Københavns Lufthavn. Vi har en stærk kultur, et godt værdisæt samt passionerede og gode kolleger, som dyrker den familieånd vores virksomhed står for.
 
En konkurrencedygtig løn, pensionsordning, sundhedsforsikring, diverse personalegoder og du bliver en vigtig del af vores team af engagerede og glade kolleger.
 
Salgsassistent:
Dit primære arbejdsområde vil være i vores kasselinie i vores Main shop og i vores mindre butikker i lufthavnen. Når du er på vagt i de mindre butikker, kræver det at du er god til at tage ansvar, kan arbejde selvstændigt og uanset hvor du er på job, altid giver vores kunder den bedste service.
 
Sommervikar:
Vi har brug for dig i vores travleste periode, som løber fra den 1. maj til 31. august 2018 og gerne mere.
 
Efter sommerperioden vil der være mulighed for at tilbyde yderligere ansættelse, såfremt du har formået at skabe de resultater, vi forventer af dig som sommervikar. Som sommervikar indgår du i et team af faste kolleger.
Da det er vores travleste periode, kan vi ikke imødekomme eventuelle ønsker om at holde en længerevarende sommerferie. Du garanteres minimum 23 timer om ugen som minimum og skal kunne arbejde alle ugens dage i tidsrummet ml.
kl. 5:00 - 22:30. I den travle sommerperiode vil der være enkelte vagter, som starter kl. 4:00.  
 
Du er:
  • Du skal være passioneret i din tilgang til vores rejsende, samtidig med at du er en entusiastisk sælger og kan skabe mersalg på alle områder.
  • Du har let til smil og kan have øjenkontakt med de rejsende.
  • Det er vigtigt, at du roen bevarer og synes det sjovt at have mange mennesker omkring dig.
  • Du skal forstå vigtigheden af, at kunne tale med alle rejsende og samtidig give dem en oplevelse, som de husker, når de forlader vores butik.
  • Du skal som minimum tale dansk, svensk eller norsk og engelsk flydende.
  • Du er omhyggelig og detaljeret.
  • Du kan arbejde på skiftende arbejdstider på alle ugens dage.
 
Er du interesseret i at søge en af ovennævnte stillinger hos Heinemann Retail, så send din ansøgning og dit CV online senest den 14. marts 2018 på www.tax-free-job.dk. Vi rekrutterer løbende til stillingen.
I Gebr. Heinemann Retail Danmark er vi omkring 350 medarbejdere, som til dagligt varetager salget i seks Tax Free butikker fordelt i Københavns Lufthavn. Vi er en del af den tyske familieejede koncern, Gebr. Heinemann, som har hovedsæde i Hamborg. Læs mere på www.gebr-heinemann.de.

Koncernen blev grundlagt i 1879 og drives i dag som en moderne, international handelsvirksomhed af Heinemann familiens fjerde generation.
Gebr. Heinemann Retail er repræsenteret i 78 lufthavne i 28 lande verden over, hvor de over 6.000 ansatte hver dag sørger for, at mere end 150.000 daglige kunder får en god oplevelse fra én af vores 300 butikker.
 
2018-03-15T00:50:38.247 Gebr. Heinemann Retail s Tax Free butik i Københavns Lufthavn er i rivende udvikling, og udvider netop nu med endnu flere spændende og inspirerende m2. Vi søger derfor passionerede ildsjæle til at hjælpe vores rejseglade kunder. Vi søger både faste Salgsassistenter og Sommervikarer Har du lyst til at være med til at drive og udvikle vores butikker til nye højder? Vil du bidrage med din personlige tilgang til at give de rejsende en verdensklasse oplevelse i butikkerne? Vi tilbyder:En spændende stilling i Tax Free i et internationalt salgsmiljø i Københavns Lufthavn. Vi har en stærk kultur, et godt værdisæt samt passionerede og gode kolleger, som dyrker den familieånd vores virksomhed står for. En konkurrencedygtig løn, pensionsordning, sundhedsforsikring, diverse personalegoder og du bliver en vigtig del af vores team af engagerede og glade kolleger. Salgsassistent:Dit primære arbejdsområde vil være i vores kasselinie i vores Main shop og i vores mindre butikker i lufthavnen. Når du er på vagt i de mindre butikker, kræver det at du er god til at tage ansvar, kan arbejde selvstændigt og uanset hvor du er på job, altid giver vores kunder den bedste service. Sommervikar:Vi har brug for dig i vores travleste periode, som løber fra den 1. maj til 31. august 2018 og gerne mere. Efter sommerperioden vil der være mulighed for at tilbyde yderligere ansættelse, såfremt du har formået at skabe de resultater, vi forventer af dig som sommervikar. Som sommervikar indgår du i et team af faste kolleger.Da det er vores travleste periode, kan vi ikke imødekomme eventuelle ønsker om at holde en længerevarende sommerferie. Du garanteres minimum 23 timer om ugen som minimum og skal kunne arbejde alle ugens dage i tidsrummet ml.kl. 5:00 - 22:30. I den travle sommerperiode vil der være enkelte vagter, som starter kl. 4:00. Du er: Du skal være passioneret i din tilgang til vores rejsende, samtidig med at du er en entusiastisk sælger og kan skabe mersalg på alle områder. Du har let til smil og kan have øjenkontakt med de rejsende. Det er vigtigt, at du roen bevarer og synes det sjovt at have mange mennesker omkring dig. Du skal forstå vigtigheden af, at kunne tale med alle rejsende og samtidig give dem en oplevelse, som de husker, når de forlader vores butik. Du skal som minimum tale dansk, svensk eller norsk og engelsk flydende. Du er omhyggelig og detaljeret. Du kan arbejde på skiftende arbejdstider på alle ugens dage. Er du interesseret i at søge en af ovennævnte stillinger hos Heinemann Retail, så send din ansøgning og dit CV online senest den 14. marts 2018 på www.tax-free-job.dk. Vi rekrutterer løbende til stillingen.I Gebr. Heinemann Retail Danmark er vi omkring 350 medarbejdere, som til dagligt varetager salget i seks Tax Free butikker fordelt i Københavns Lufthavn. Vi er en del af den tyske familieejede koncern, Gebr. Heinemann, som har hovedsæde i Hamborg. Læs mere på www.gebr-heinemann.de.Koncernen blev grundlagt i 1879 og drives i dag som en moderne, international handelsvirksomhed af Heinemann familiens fjerde generation.Gebr. Heinemann Retail er repræsenteret i 78 lufthavne i 28 lande verden over, hvor de over 6.000 ansatte hver dag sørger for, at mere end 150.000 daglige kunder får en god oplevelse fra n af vores 300 butikker.3374590Phoenixcc003d1b101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-14T00:00:000010https://heinemann-retail.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e7973318-5540-4d17-8018-7bbc1296a1f20EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3112013Kasse & Piershops11Vestvej 62770KastrupDKDanmarkORS/cc003d1b_logo.jpegORS/Small/cc003d1b_logo.jpeg0
l_liljedahl@heinemann-retail.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent526392EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc003d1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc003d1bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc003d1b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cc003d1b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job som Salgsassistent? Hos Kasse & Piershops tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale413208Salgsassistent2Salg353036723Lasse Liljedahll_liljedahl@heinemann-retail.dkDKDanmarkDKDanmark329913505Salgsassistent - butik og webshopBasic Hvem er du? Som person er du nysgerrig på dialog med kunderne og tager altid udgangspunkt i deres behov, kombineret med dine erfaringer og bedst mulige rådgivning. Du har en struktureret og effektiv tilgang til, at levere den bedst mulige service over for vores kunder. Du er nysgerrig på, at dygtiggøre dig såvel fagligt som personligt. Feedback kultur ser du som noget positivt og det ligger dig naturligt, at møde udfordringer med en løsningsorienteret tilgang. Du har en del erfaring fra et lignende job. Du har om muligt erfaring inden for netbutik, og vil være med til drift af denne. Den er nuværende under opstart Ud over vores butik har vi kørende montører, der i løbet af dagen kommer forbi for at hente materialer o.lign. Har du en del års butikserfaring - gerne inden for lamper eller isenkram, lyst til at yde god kundeservice og ved du bare hvordan man sætter en stikprop og en fatning på en ledning, - så er det lige dig vi søger! Du skal sammen med kollega sørge for at få løst opgaverne og ekspederet kunderne i butikken. Vi giver dig den specialviden, der er nødvendig for, at du skal føle dig til rette her. Vi tilbyder dig Ansættes som deltidsmedarbejder til fast stilling 25-30 timer pr. uge, med mulighed for udvidelse. Ved ferier og sygdom vil vi trække ekstra på dig. Butikkens åbningstid er mandag til torsdag 9:30 til 17:30, fredag 9:30 til 18 og lørdage 9:30 til 13:30. Godt arbejdsklima og en del gode kolleger. Vi tilbyder en god løn der modsvarer dine kvalifikationer Vi forventer: Du er initiativrig, smilende og serviceminded Du er præsentabel Du har mod på leverandør kontakt og bestilling af varer til butikken Branche kendskab en fordel Du har en del erfaring fra butik Pligtopfyldende Mødestabil Taler og skriver dansk Glad, smilende samt en god kollega. Arbejdsopgaver: Diverse ad hook opgaver, så som renholdelse, rengøring af produkter, opvask m.m.Har edb-evner, og mod til hjælpe med at opbygge netbutik. Når denne er aktiv, behandling af webshoppens ordrer Opdatering og vedligehold af varer samt varebeskrivelser på webshoppenOpfyldning, ændre udstilling af lamperLettere kontorarbejde Send venligst ansøgning med CV via funktionen Ansøg Send ansøgning mærket Butik Vi glæder os til at høre fra dig www.bella-el.dk (http: www.bella-el.dk) Se mere på vores ansøgersite: https: 3el.brandero.com

Hvem er du? 

Som person er du nysgerrig på dialog med kunderne og tager altid udgangspunkt i deres behov, kombineret med dine erfaringer og bedst mulige rådgivning. Du har en struktureret og effektiv tilgang til, at levere den bedst mulige service over for vores kunder. Du er nysgerrig på, at dygtiggøre dig såvel fagligt som personligt.

Feedback kultur ser du som noget positivt og det ligger dig naturligt, at møde udfordringer med en løsningsorienteret tilgang. Du har en del erfaring fra et lignende job.

Du har om muligt erfaring inden for  netbutik, og vil være med til drift af denne. Den er nuværende under opstart

Ud over vores butik har vi kørende montører, der i løbet af dagen kommer forbi for at hente materialer o.lign.

Har du en del års butikserfaring - gerne inden for lamper eller isenkram, lyst til at yde god kundeservice og ved du bare hvordan man sætter en stikprop og en fatning på en ledning, - så er det lige dig vi søger!

Du skal sammen med kollega sørge for at få løst opgaverne og ekspederet kunderne i butikken.
Vi giver dig den specialviden, der er nødvendig for, at du skal føle dig til rette her.


Vi tilbyder dig

Ansættes som deltidsmedarbejder til fast stilling 25-30 timer pr. uge, med mulighed for udvidelse.

Ved ferier og sygdom vil vi trække ekstra på dig. Butikkens åbningstid er mandag til torsdag 9:30 til 17:30, fredag 9:30 til 18 og lørdage 9:30 til 13:30.

  • Godt arbejdsklima og en del gode kolleger.
  • Vi tilbyder en god løn der modsvarer dine kvalifikationer


 
Vi forventer:

  • Du er initiativrig, smilende og serviceminded
  • Du er præsentabel
  • Du har mod på leverandør kontakt og bestilling af varer til butikken
  • Branche kendskab en fordel
  • Du har en del erfaring fra butik
  • Pligtopfyldende
  • Mødestabil
  • Taler og skriver dansk
  • Glad, smilende samt en god kollega.


Arbejdsopgaver:

  •           Diverse ad hook opgaver, så som renholdelse, rengøring af produkter, opvask m.m.
  • Har edb-evner, og mod til hjælpe med at opbygge netbutik. Når denne er aktiv, behandling af webshoppens ordrer 
  • Opdatering og vedligehold af varer samt varebeskrivelser på webshoppen
  • Opfyldning, ændre udstilling af lamper
  • Lettere kontorarbejde 


Send venligst ansøgning med CV via funktionen "Ansøg/Send ansøgning" mærket ”Butik” Vi glæder os til at høre fra dig

www.bella-el.dk (http://www.bella-el.dk) 

Se mere på vores ansøgersite: https://3el.brandero.com

ORS/Small/207c22f4_logo.jpegBella Elektrik & 3 EL-TeknikBrønshøj2018-11-16T14:00:15.9332018-12-20T00:00:00
329926340SalgskoordinatorBasic Danes Worldwide er interesse- og medlemsorganisationen for de mere end 250.000 danskere, der bor i udlandet. Vi tilbyder undervisning i dansk sprog og kultur på flere niveauer, både online og på vores årlige sommerskoler. Desuden rådgiver vi om juridiske og praktiske forhold. Vi er aktivt repræsenteret i 57 lande fordelt på alle fem kontinenter. Og vores sekretariat holder til på Kultorvet i København. JobopgaverArbejdsopgaverne er primært centreret omkring salg af foreningens produkter og serviceydelser, herunder medlemskaber, undervisningsaktiviteter og Sommerskole-ophold. Du vil bl.a. skulle varetage følgende:I samarbejde med Danes Worldwides marketingsteam styrke og forbedre salget af foreningens undervisningsprodukter.Selvstændig håndtering af store dele af salgsprocessen fra research over kanvas til mødebooking, afholdelse af kundebesøg, tilbudsgivning og indgåelse af kontrakten.Forstå kundegruppen og have gode kommunikationsegenskaber til potentielle medlemmer og øvrige samarbejdspartnere.Opsøge nye markeder og leads salgsmuligheder for foreningens produkter og serviceydelser, særligt undervisningsprodukter.Være bekendt med social selling såvel som kold kanvas og gerne have erfaring med begge.At komme med nye ideer og se udviklingsmuligheder med henblik på salgsfremmende aktiviteter. Dette vil ske i samarbejde med relevante kolleger.At udvide eksisterende samarbejdsaftaler med henblik på mer-salg. Din profilDin faglige baggrund er eksempelvis en form for salgsuddannelse eller du er måske nyuddannet cand.merc. Du har praktisk erfaring inden for salg, marketing og kommunikation. Du har gode sproglige kompetencer i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt og du har en interesse i at møde andre mennesker og netværke.Du er en naturlig taler, der har let ved at tage ordet, men også kan lytte. Du er positiv og har masser af gå-på-mod. Du er god til at se nye muligheder og kan effektuere en strategi. Du holder af at veksle mellem meget selvstændige opgaver og at samarbejde tæt med resten af marketing-teamet, samt med sekretariatets øvrige ansatte. Vi tilbyderHos Danes Worldwide er der kort vej fra tanke til handling og markedet for vores undervisningsaktiviteter rummer et godt potentiale for udvikling. Danes Worldwide er ikke en lønførende organisation, men tilbyder en fornuftig aflønning, pension og sundhedsforsikring og ikke mindst fleksibilitet, 25 gode kolleger og en rar stemning på foreningens sekretariat. Arbejdstiden er 37 timer ugenligt. Stillingen er tidsbegrænset til et år med mulighed for forlængelse.Sådan søger du jobbetSend din motiverede ansøgning, CV, karakterudskrift og referencer i én samlet fil job@danes.dk. Ansøgningsfrist: 7. januar 2019. Der vil blive afholdt samtaler i uge 3. Jobstart: 1. februar 2019 eller hurtigst muligt herefter. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte HR Manager Lizette Harritsø på 3332 0913 eller lizette@danes.dk. Vi glæder os til at høre fra dig!Danes Worldwide er interesse- og medlemsorganisationen for de mere end 250.000 danskere, der bor i udlandet. Vi tilbyder undervisning i dansk sprog og kultur på flere niveauer, både online og på vores årlige sommerskoler. Desuden rådgiver vi om juridiske og praktiske forhold. Vi er aktivt repræsenteret i 57 lande fordelt på alle fem kontinenter. Og vores sekretariat holder til på Kultorvet i København.
 
Jobopgaver
Arbejdsopgaverne er primært centreret omkring salg af foreningens produkter og serviceydelser, herunder medlemskaber, undervisningsaktiviteter og Sommerskole-ophold.
 
Du vil bl.a. skulle varetage følgende:
  • I samarbejde med Danes Worldwides marketingsteam styrke og forbedre salget af foreningens undervisningsprodukter.
  • Selvstændig håndtering af store dele af salgsprocessen fra research over kanvas til mødebooking, afholdelse af kundebesøg, tilbudsgivning og indgåelse af kontrakten.
  • Forstå kundegruppen og have gode kommunikationsegenskaber til potentielle medlemmer og øvrige samarbejdspartnere.
  • Opsøge nye markeder og leads/salgsmuligheder for foreningens produkter og serviceydelser, særligt undervisningsprodukter.
  • Være bekendt med ’social selling’ såvel som ’kold kanvas’ – og gerne have erfaring med begge.
  • At komme med nye ideer og se udviklingsmuligheder med henblik på salgsfremmende aktiviteter. Dette vil ske i samarbejde med relevante kolleger.
  • At udvide eksisterende samarbejdsaftaler med henblik på mer-salg.
 
Din profil
Din faglige baggrund er eksempelvis en form for salgsuddannelse eller du er måske nyuddannet cand.merc. Du har praktisk erfaring inden for salg, marketing og kommunikation. Du har gode sproglige kompetencer i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt og du har en interesse i at møde andre mennesker og netværke.
Du er en naturlig taler, der har let ved at tage ordet, men også kan lytte. Du er positiv og har masser af gå-på-mod. Du er god til at se nye muligheder og kan effektuere en strategi. Du holder af at veksle mellem meget selvstændige opgaver og at samarbejde tæt med resten af marketing-teamet, samt med sekretariatets øvrige ansatte.
 
Vi tilbyder
Hos Danes Worldwide er der kort vej fra tanke til handling og markedet for vores undervisningsaktiviteter rummer et godt potentiale for udvikling. Danes Worldwide er ikke en lønførende organisation, men tilbyder en fornuftig aflønning, pension og sundhedsforsikring – og ikke mindst fleksibilitet, 25 gode kolleger og en rar stemning på foreningens sekretariat. Arbejdstiden er 37 timer ugenligt. Stillingen er tidsbegrænset til et år med mulighed for forlængelse.

Sådan søger du jobbet
Send din motiverede ansøgning, CV, karakterudskrift og referencer i én samlet fil job@danes.dk.
 
Ansøgningsfrist: 7. januar 2019. Der vil blive afholdt samtaler i uge 3.
 
Jobstart: 1. februar 2019 eller hurtigst muligt herefter.
 
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte HR Manager Lizette Harritsø på 3332 0913 eller lizette@danes.dk.
 
Vi glæder os til at høre fra dig!
ORS/Small/2217c24a_logo.jpegDanes WorldwideKøbenhavn K2018-12-12T11:00:09.5572019-01-07T00:00:00
329929913DEDIKATION søger Head of Sales til Møbel Copenhagen!Basic Har du erfaring med salg af møbler på taktisk og strategisk niveau? Vil du gerne være ansvarlig for salget hos en dansk designkomet? Så er det netop dig vi søger! Vi søger en Head Of Sales som første step i at udvikle det store potentiale, der ligger foran Møbel Copenhagen. På sigt skal du være med til at opbygge salgsorganisationen med nationale og internationale Key Accounts samt opbygge et netværk af agenter. Om dig: Personen, vi søger, er målrettet og resultatorienteret, og kan have rigtigt mange bolde i luften og samtidig være inspirerende både overfor kunder, KAM er, salgssupporter og agenter. Udover dette: Du har solid erfaring med national og international kontraktsalg Du har et stort netværk og kendskab til arkitekter, forhandlere og agenter Du kan bevare overblikket Du trives med høje ambitioner med en forventet vækst på min 40 per år Du er frontløber og teamplayer Du har et højt serviceniveau Opgaven: Salgsorganisationen skal drives af en person med solid erfaring, både nationalt men ikke mindst internationalt. Du skal have et stort netværk og kendskab til både arkitekter, brokers, forhandlere samt mulige agenter på mange internationale markeder. Udover dette skal du: Definere salgsstrategien Være budgetansvarlig og sikre dig, at den allerede opbyggede pipeline lukkes Opbygge afsætningskanal af arkitekter og brokers Implementere de nødvendige værktøjer og rutiner På sigt opbygge en salgsorganisation Vi tilbyder: Muligheden for at præge din egen rolle Attraktiv løn og en performance-bonus At blive en del af en succesfuld startup virksomhed tidligt på rejsen Et job med masser af oplevelser via rejseaktivitet ca. 80-100 dage årligt Firmabil Om Møbel Copenhagen: Vi skaber hvert møbel i samarbejde med visionære, dygtige og venlige mennesker, der deler vores kærlighed til smukke, pulserende design, funktionalitet og innovation. Vi fejrer de klassiske dyder - håndværk, funktionalisme og ærlige materialer - men vi insisterer på at se frem og tilbyde møbler designet til i dag og de kommende årtier: Morgendagens klassikere. Vi vil bygge bro mellem tradition og innovation og herved skabe originalitet. Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk. DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!
Har du erfaring med salg af møbler på taktisk og strategisk niveau? Vil du gerne være ansvarlig for salget hos en dansk designkomet? Så er det netop dig vi søger!   
 
Vi søger en Head Of Sales som første step i at udvikle det store potentiale, der ligger foran Møbel Copenhagen. På sigt skal du være med til at opbygge salgsorganisationen med nationale og internationale Key Accounts samt opbygge et netværk af agenter. 
 
Om dig: 
Personen, vi søger, er målrettet og resultatorienteret, og kan have rigtigt mange bolde i luften og samtidig være inspirerende både overfor kunder, KAM’er, salgssupporter og agenter. Udover dette: 
  • Du har solid erfaring med national og international kontraktsalg 
  • Du har et stort netværk og kendskab til arkitekter, forhandlere og agenter 
  • Du kan bevare overblikket 
  • Du trives med høje ambitioner med en forventet vækst på min 40 % per år 
  • Du er frontløber og teamplayer 
  • Du har et højt serviceniveau 
Opgaven:  
Salgsorganisationen skal drives af en person med solid erfaring, både nationalt men ikke mindst internationalt. Du skal have et stort netværk og kendskab til både arkitekter, brokers, forhandlere samt mulige agenter på mange internationale markeder. Udover dette skal du: 
  • Definere salgsstrategien 
  • Være budgetansvarlig og sikre dig, at den allerede opbyggede pipeline lukkes 
  • Opbygge afsætningskanal af arkitekter og brokers 
  • Implementere de nødvendige værktøjer og rutiner 
  • På sigt opbygge en salgsorganisation  
Vi tilbyder: 
  • Muligheden for at præge din egen rolle 
  • Attraktiv løn og en performance-bonus 
  • At blive en del af en succesfuld startup virksomhed tidligt på rejsen 
  • Et job med masser af oplevelser via rejseaktivitet ca. 80-100 dage årligt 
  • Firmabil 
 
Om Møbel Copenhagen: 
"Vi skaber hvert møbel i samarbejde med visionære, dygtige og venlige mennesker, der deler vores kærlighed til smukke, pulserende design, funktionalitet og innovation. Vi fejrer de klassiske dyder - håndværk, funktionalisme og ærlige materialer - men vi insisterer på at se frem og tilbyde møbler designet til i dag og de kommende årtier: Morgendagens klassikere. Vi vil bygge bro mellem tradition og innovation – og herved skabe originalitet."
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk.           
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!    
 
 
ORS/Small/afc6c243_logo.pngMøbel CopenhagenNordhavn2018-12-18T17:04:42.0302019-02-16T00:00:00
329911701Butiksassistent 20 timerRobot Butiksassistent på 20 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør. Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som: Har nemt til et smilEr glad og vil andre det bedsteHar det sjovt på arbejdeGiver af sig selv, spreder glæde og er energiskHar humor og er jordnærKrav at man er yderst fleksibelEr løsningsorienteret og har en no problem indstillingStiller krav, er engageret og på når det gælderEr konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinktHar interesse for tøj og mode Erfaring med salg er en klar fordel men ikke et krav. Vi kan tilbyde fast 20 timer om ugen, både i hverdagen men også i weekenderne. Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre... Sælgere hos Dressmann Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads.Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme.Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd. Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto. Med venlig hilsen Dressmann København Address: Havneholmen 5 1561 København, Denmark

Butiksassistent på 20 timer

Dressmann A/S
Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressmann er en del af Varner-Gruppen, som idag består af 12 kæder og har mere end 10.000 ansatte fordelt over syv lande og cirka 1400 butikker. Servicekontoret ligger i Billingstad I Norge 

I Dressmann elsker vi glade mennesker! Vi er overbevist om, at glade mennesker giver gode oplevelser, og vores mål er at få alle vores kunder i godt humør.

Vi ønsker, at vores kunder skal opleve en strålende service, god kvalitet og et bredt udvalg til den bedste pris. Vi gør os umage, når vi leder efter den rigtige, og vi giver ikke op før, vi har fundet en medarbejder, som:


Har nemt til et smil
Er glad og vil andre det bedste
Har det sjovt på arbejde
Giver af sig selv, spreder glæde og er energisk
Har humor og er jordnær
Krav at man er yderst fleksibel
Er løsningsorienteret og har en 'no problem' indstilling
Stiller krav, er engageret og på når det gælder
Er konkurrenceorienteret og har et stærkt vinderinstinkt
Har interesse for tøj og mode

Erfaring med salg er en klar fordel men ikke et krav. Vi kan tilbyde fast 20 timer om ugen, både i hverdagen men også i weekenderne.

Lyder dette som en beskrivelse af dig? Hvis ja, læs videre...

Sælgere hos Dressmann

Som sælger i Dressmann er du ansigtet ud af til! Du er positiv og møder alle kunder med et stort smil.Du kan lide mennesker, et højt tempo og en stimulerende arbejdsplads.
Du kan lide at sælge og vejlede med viden og engagement. Er det her noget for dig? Så tag kontakt med det samme.
Vi kan tilbyde dig en spændende og hyggelig hverdag med gode karrieremuligheder i Nordens største tøjkæde for mænd.

Vi ser frem til din ansøgning med et vedhæftet foto.

Med venlig hilsen

Dressmann København

Address: Havneholmen 5 1561 København,

Denmark

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping CenterKøbenhavn V2018-11-13T00:00:002019-01-08T00:00:00
329922131Salgs- og butiksassistentRobot Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen. Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, med placeringer i større lufthavne og high-end shoppingcentre. I den forbindelse søger vi dygtige sælgere butiksassistenter til vores konceptbutikker i Københavns Lufthavn. Delicious by Nordic har specialiseret sig i at sælge de bedste nordiske gourmetprodukter til rejsende kunder. Vil du være en del af et succesfuldt team der sælger lækre kvalitetsprodukter, og hvor servicering af lufthavnens passagerer sættes i højsædet? Din fornemmeste opgave bliver at give passagererne en unik oplevelse af at handle hos Delicious By Nordic under besøget i Københavns lufthavn. Vi forventer, at: Du er god til OPSØGENDE SALG, da det er MEGET VIGTIGT, at du kan invitere kunder ind i butikken. Du kan give kunden den bedste service og rådgivning i et dynamiske og internationalt miljø. Du har rimelige dansk og engelskkundskaber. Det er en fordel, hvis du også taler kinesisk. Du kan arbejde under tidsmæssigt pres. Du er fleksibel og evner at holde hovedet koldt, i et til tider hektisk miljø. Som person er du imødekommende, præsentabel, udadvendt, smilende og tillidsvækkende. Vi tilbyder: En dynamisk og spændende hverdag i Danmarks mest eksklusive Shopping Center, hvor du samarbejder med mange dygtige og inspirerende kollegaer om at gøre lige netop den forskel, der giver alle vores kunder en helt unik oplevelse hos Delicious by Nordic. Et grundigt introduktionsforløb efterfulgt af løbende salgstræning og udvikling af dine færdigheder. Vi garanterer en spændende arbejdsplads i et travlt internationalt miljø med passagererne i centrum. Løn efter kvalifikationer. Kan du genkende dig selv i ovennævnte? Send da straks en mail med en motiveret ansøgning, CV og billede til work@bynordic.eu og vi vil glæde os til at kontakte dig snarest muligt.

Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen.

Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, med placeringer i større lufthavne og high-end shoppingcentre.

I den forbindelse søger vi dygtige sælgere/butiksassistenter til vores konceptbutikker i Københavns Lufthavn.

Delicious by Nordic har specialiseret sig i at sælge de bedste nordiske gourmetprodukter til rejsende kunder.

Vil du være en del af et succesfuldt team der sælger lækre kvalitetsprodukter, og hvor servicering af lufthavnens passagerer sættes i højsædet?

Din fornemmeste opgave bliver at give passagererne en unik oplevelse af at handle hos
Delicious By Nordic under besøget i Københavns lufthavn.

Vi forventer, at:

• Du er god til OPSØGENDE SALG, da det er MEGET VIGTIGT, at du kan invitere kunder ind i butikken.

• Du kan give kunden den bedste service og rådgivning i et dynamiske og internationalt miljø.

• Du har rimelige dansk og engelskkundskaber. Det er en fordel, hvis du også taler kinesisk.

• Du kan arbejde under tidsmæssigt pres. Du er fleksibel og evner at holde hovedet koldt, i et til tider hektisk miljø.

• Som person er du imødekommende, præsentabel, udadvendt, smilende og tillidsvækkende.

Vi tilbyder:

En dynamisk og spændende hverdag i Danmarks mest eksklusive Shopping Center, hvor du samarbejder med mange dygtige og inspirerende kollegaer om at gøre lige netop den forskel, der giver alle vores kunder en helt unik oplevelse hos Delicious by Nordic.

Et grundigt introduktionsforløb efterfulgt af løbende salgstræning og udvikling af dine færdigheder.

Vi garanterer en spændende arbejdsplads i et travlt internationalt miljø med passagererne i centrum.

Løn efter kvalifikationer.

Kan du genkende dig selv i ovennævnte? Send da straks en mail med en motiveret ansøgning, CV og billede til work@bynordic.eu og vi vil glæde os til at kontakte dig snarest muligt.

DELICIOUS BY NORDIC AIR ApSKastrup2018-12-03T00:00:002019-01-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgsassistent - butik og webshop

Bella Elektrik & 3 EL-Teknik

Brønshøj
Hvem er du? Som person er du nysgerrig på dialog med kunderne og tager altid udgangspunkt i deres behov, kombineret med dine erfaringer og bedst mulige rådgivning. Du har en struktureret og effektiv tilgang til, at levere den bedst mulige service ov...
Indrykket:16. november 2018
Udløbsdato:20. december 2018

Salgskoordinator

Danes Worldwide

København K
Danes Worldwide er interesse- og medlemsorganisationen for de mere end 250.000 danskere, der bor i udlandet. Vi tilbyder undervisning i dansk sprog og kultur på flere niveauer, både online og på vores årlige sommerskoler. Desuden rådgiver vi om juri...
Indrykket:12. december 2018
Udløbsdato:7. januar 2019

DEDIKATION søger Head of Sales til Møbel Copenhagen!

Møbel Copenhagen

Nordhavn
Har du erfaring med salg af møbler på taktisk og strategisk niveau? Vil du gerne være ansvarlig for salget hos en dansk designkomet? Så er det netop dig vi søger! Vi søger en Head Of Sales som første step i at udvikle det store potentiale, der ligge...
Indrykket:18. december 2018
Udløbsdato:16. februar 2019

Butiksassistent 20 timer

DRESSMANN A/S Fisketorvet Shopping Center

København V
Butiksassistent på 20 timer Dressmann A S Dressmann er en af Nord-Europas største tøjkæder indenfor herretøj med omkring 380 butikker i fem lande. Dressmann har til hensigt at dække det fulde tøjbehov for alle kvalitets- og prisbevidste mænd. Dressm...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:8. januar 2019

Salgs- og butiksassistent

DELICIOUS BY NORDIC AIR ApS

Kastrup
Delicious By Nordic oplever stor succes i Københavns Lufthavn, og har 2 butikker, der har nogle yderst attraktive placeringer i Lufthavnen. Delicious By Nordic er et succesfuldt koncept, der er i færd med at udvikle sig til en international kæde, me...
Indrykket:3. december 2018
Udløbsdato:28. januar 2019