Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Drømmer du om at blive en kanon god sælger..?

Du har måske ikke erfaring med salg på telefonen, men du elsker at tale med mange forskellige mennesker, og så har du ambitioner om at blive en kanon god sælger.

Lyder det som dig? Så kan vi byde velkommen på en fantastisk rejse hvor vi sammen kickstarter din salgskarriere.

Vi arbejder professionelt, vores oplæring er grundig og vores løbende træning og coaching giver dig de bedste forudsætninger for at performe godt i jobbet.

Vi forventer
- At du har ambitioner om at blive en kanon god sælger
- At du har et stort personligt drive, højt humør og god energi
- At du er ambitiøs og resultatorienteret
- At du er en god team-player med høj arbejdsmoral
- At du er god til dansk - både mundtligt og skriftligt

Vi tilbyder
- En af Danmarks bedste arbejdspladser inden for salg
- En super attraktiv lønpakke med mulighed for høj bonus
- Grundig oplæring og løbende salgstræning
- Fleksibilitet med hensyn til vagter
- En uformel omgangstone og ingen ”dresscode”
- Et ungt miljø med frihed under ansvar
- Gode kolleger, masser af kaffe og frugt
- Løbende sociale arrangementer

Dine opgaver
På Pristjek er at ringe til folk og hjælpe dem med at spare penge. Kunderne har på forhånd defineret om de fx ønsker et pristjek på deres mobilregning, forsikringer, a-kasse eller andet.

Du stiller kunden en række spørgsmål for at undersøge, hvorvidt der er match mellem kundens behov og vores samarbejdspartneres ønsker. Hvis kunden ønsker et gratis og uforpligtende tilbud fra vores samarbejdspartner, så sørger vi for at kunden efterfølgende modtager et godt tilbud.

Arbejdstiden er 33-37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9:00-21:00 samt 2 lørdagsvagter om måneden kl. 10:00-14:00.

Har ovenstående fanget din interesse, og vil du gerne være en del af teamet? Så ring på 28 77 09 45 eller send din ansøgning med cv til job@oncore.dk


Om Pristjek
Pristjek er vores eget produkt, som vi selv har udviklet og drevet igennem 4 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed – og så holder vi til i lækre ”New Yorker” lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329717942Phoenix-45f86d0812017-11-30T20:04:36.270Drømmer du om at blive en kanon god sælger..?

Du har måske ikke erfaring med salg på telefonen, men du elsker at tale med mange forskellige mennesker, og så har du ambitioner om at blive en kanon god sælger.

Lyder det som dig? Så kan vi byde velkommen på en fantastisk rejse hvor vi sammen kickstarter din salgskarriere.

Vi arbejder professionelt, vores oplæring er grundig og vores løbende træning og coaching giver dig de bedste forudsætninger for at performe godt i jobbet.

Vi forventer
- At du har ambitioner om at blive en kanon god sælger
- At du har et stort personligt drive, højt humør og god energi
- At du er ambitiøs og resultatorienteret
- At du er en god team-player med høj arbejdsmoral
- At du er god til dansk - både mundtligt og skriftligt

Vi tilbyder
- En af Danmarks bedste arbejdspladser inden for salg
- En super attraktiv lønpakke med mulighed for høj bonus
- Grundig oplæring og løbende salgstræning
- Fleksibilitet med hensyn til vagter
- En uformel omgangstone og ingen ”dresscode”
- Et ungt miljø med frihed under ansvar
- Gode kolleger, masser af kaffe og frugt
- Løbende sociale arrangementer

Dine opgaver
På Pristjek er at ringe til folk og hjælpe dem med at spare penge. Kunderne har på forhånd defineret om de fx ønsker et pristjek på deres mobilregning, forsikringer, a-kasse eller andet.

Du stiller kunden en række spørgsmål for at undersøge, hvorvidt der er match mellem kundens behov og vores samarbejdspartneres ønsker. Hvis kunden ønsker et gratis og uforpligtende tilbud fra vores samarbejdspartner, så sørger vi for at kunden efterfølgende modtager et godt tilbud.

Arbejdstiden er 33-37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9:00-21:00 samt 2 lørdagsvagter om måneden kl. 10:00-14:00.

Har ovenstående fanget din interesse, og vil du gerne være en del af teamet? Så ring på 28 77 09 45 eller send din ansøgning med cv til job@oncore.dk


Om Pristjek
Pristjek er vores eget produkt, som vi selv har udviklet og drevet igennem 4 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed – og så holder vi til i lækre ”New Yorker” lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.

 

2018-01-26T02:00:34.350 Du har måske ikke erfaring med salg på telefonen, men du elsker at tale med mange forskellige mennesker, og så har du ambitioner om at blive en kanon god sælger. Lyder det som dig? Så kan vi byde velkommen på en fantastisk rejse hvor vi sammen kickstarter din salgskarriere. Vi arbejder professionelt, vores oplæring er grundig og vores løbende træning og coaching giver dig de bedste forudsætninger for at performe godt i jobbet. Vi forventer - At du har ambitioner om at blive en kanon god sælger- At du har et stort personligt drive, højt humør og god energi - At du er ambitiøs og resultatorienteret - At du er en god team-player med høj arbejdsmoral - At du er god til dansk - både mundtligt og skriftligtVi tilbyder- En af Danmarks bedste arbejdspladser inden for salg- En super attraktiv lønpakke med mulighed for høj bonus- Grundig oplæring og løbende salgstræning - Fleksibilitet med hensyn til vagter - En uformel omgangstone og ingen dresscode - Et ungt miljø med frihed under ansvar - Gode kolleger, masser af kaffe og frugt - Løbende sociale arrangementerDine opgaver På Pristjek er at ringe til folk og hjælpe dem med at spare penge. Kunderne har på forhånd defineret om de fx ønsker et pristjek på deres mobilregning, forsikringer, a-kasse eller andet.Du stiller kunden en række spørgsmål for at undersøge, hvorvidt der er match mellem kundens behov og vores samarbejdspartneres ønsker. Hvis kunden ønsker et gratis og uforpligtende tilbud fra vores samarbejdspartner, så sørger vi for at kunden efterfølgende modtager et godt tilbud.Arbejdstiden er 33-37 timer pr. uge i tidsrummet kl. 9:00-21:00 samt 2 lørdagsvagter om måneden kl. 10:00-14:00. Har ovenstående fanget din interesse, og vil du gerne være en del af teamet? Så ring på 28 77 09 45 eller send din ansøgning med cv til job@oncore.dk Om PristjekPristjek er vores eget produkt, som vi selv har udviklet og drevet igennem 4 år. Vi er en mindre virksomhed, nærmest en stor familie. Vores ambition er at være blandt de absolut bedste på kvalitet og medarbejdertilfredshed og så holder vi til i lækre New Yorker lokaler ved Ny Ellebjerg Station i Valby.11Jobnet45f86d08100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-01-25T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3031865Oncore ApS11Carl Jacobsens Vej 16, 2.2500ValbyDKDanmarkORS/blank.png155.6541125012.51772490
job@oncore.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent495879JobNet47004231000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f86d08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f86d08https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f86d08&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=45f86d08&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgØnsker du et spændende job som Sælger? Hos Oncore ApS tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008221Dansk3Læse/ tale341525Sælger2Salg351438286job@oncore.dkjob@oncore.dkDKDanmarkDKDanmark329934331DEDIKATION søger en erfaren sælger til Håndværker.dk!Basic Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre. Hos håndværker.dk og Prisberegning.dk er der 30 ansatte, og du kommer til at indgå i et ungt team med 10 kollegaer, der tager salg af medlemsabonnementer såvel som fredagsbaren yderst seriøst. Prisberegning.dk holder til i lækre og lyse lokaler på Bryggen, i gåafstand fra metroen. Udover at være dygtige og motiverede i teamet, så har vi det også virkelig sjovt sammen. Og der går selvfølgelig en del konkurrence i den både når det kommer til salg, og hvad angår konkurrencer til teamarrangementer og andre aktiviteter. Det er et godt sted at være sælger! fortæller salgsdirektør hos prisberegning.dk Thomas Fodor, med et smil om din nye arbejdsplads. Til dagligt vil dine arbejdsopgaver være at: ? Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer. ? Tale med kunder fra hele håndværksbranchen. ? Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg. ? Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden. Håndværker.dk belønner den gode indsats! Du vil opleve, at Håndværker.dk er nytænkende og ambitiøse både når det kommer til deres produkt og deres medarbejdere. For hos Håndværker.dk får du nemlig rammerne til at du løbende kan udvikle dig. Du vil få en grundig oplæring og mulighed for løbende kursusdeltagelse, så du altid er klædt på til at kunne varetage dine opgaver på den bedst tænkelig måde. For den rette medarbejder, er der tilmed mulighed for at varetage andre opgaver og på sigt få mere ansvar. Derudover er du sikret, at det kan betale sig at være dygtig. Du får en høj grundløn, efter dine kompetencer, samt en meget attraktiv provisionsordning! Med andre ord leder vi efter én: … med det store New Bizz-gen, der kan gøre en forskel og opnå solide salgsresultater både for os og dig selv. For hos os belønner vi den gode indsats, og giver vores sælgere de bedste forudsætninger for at få succes. (Thomas Fodor, salgsdirektør hos Prisberegning.dk). Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden! Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget. Derudover har du: ? Salgserfaring, gerne fra telemarketing ? Erfaring med at sælge non-brands ? Et stort driv og motiveres af økonomiske resultater og udvikling ? Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde! Skal du med på holdet? Det eneste du nu mangler er at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele). Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk DEDIKATION Hire for attitude, train for skills!
Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre.  
 
Hos håndværker.dk og Prisberegning.dk er der 30 ansatte, og du kommer til at indgå i et ungt team med 10 kollegaer, der tager salg af medlemsabonnementer såvel som fredagsbaren yderst seriøst. Prisberegning.dk holder til i lækre og lyse lokaler på Bryggen, i gåafstand fra metroen.  
 
”Udover at være dygtige og motiverede i teamet, så har vi det også virkelig sjovt sammen. Og der går selvfølgelig en del konkurrence i den – både når det kommer til salg, og hvad angår konkurrencer til teamarrangementer og andre aktiviteter. Det er et godt sted at være sælger!” fortæller salgsdirektør hos prisberegning.dk Thomas Fodor, med et smil om din nye arbejdsplads.  
 
Til dagligt vil dine arbejdsopgaver være at:  
 
? Foretage B2B-salg af medlemsabonnementer, der øger kunde- og ordretilgangen for firmaer.  
? Tale med kunder fra hele håndværksbranchen.  
? Bruge din telemarketingserfaring til at udføre succesfuld koldt kanvas-salg.  
? Benytte vores CRM-system til at ringe, så den næste kunde altid er lige ved hånden.  
 
Håndværker.dk belønner den gode indsats!  
 
Du vil opleve, at Håndværker.dk er nytænkende og ambitiøse – både når det kommer til deres produkt og deres medarbejdere. For hos Håndværker.dk får du nemlig rammerne til at du løbende kan udvikle dig. Du vil få en grundig oplæring og mulighed for løbende kursusdeltagelse, så du altid er klædt på til at kunne varetage dine opgaver på den bedst tænkelig måde. 
 
For den rette medarbejder, er der tilmed mulighed for at varetage andre opgaver og på sigt få mere ansvar. Derudover er du sikret, at det kan betale sig at være dygtig. Du får en høj grundløn, efter dine kompetencer, samt en meget attraktiv provisionsordning!  
 
Med andre ord leder vi efter én: ”… med det store New Bizz-gen, der kan gøre en forskel og opnå solide salgsresultater – både for os og dig selv. For hos os belønner vi den gode indsats, og giver vores sælgere de bedste forudsætninger for at få succes.” (Thomas Fodor, salgsdirektør hos Prisberegning.dk).  
 
Salgsprofil med solid erfaring og talegaverne i orden!  
 
Det vigtigste for at få succes i stillingen er, at du besidder et stort New Bizz-gen og har den vilje, der skal til for at arbejde med opsøgende salg. Hvis du får et nej, arbejder du målrettet videre med et smil og med fokus på at få lukke salget.  
 
Derudover har du:  
 
? Salgserfaring, gerne fra telemarketing  
? Erfaring med at sælge non-brands  
? Et stort driv og motiveres af økonomiske resultater og udvikling  
? Lysten til at kommunikere med alle typer mennesker, du er overbevisende og professionel i dit arbejde!  
 
Skal du med på holdet? 
 
Det eneste du nu mangler er at tage kontakt til os i DEDIKATION, sende en ansøgning eller et CV (måske endda begge dele).  
 
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt - vi afholder samtaler løbende. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DEDIKATION på 71747478 eller kontakt@dedikation.dk  
 
DEDIKATION – Hire for attitude, train for skills!  
 
ORS/Small/b6ddf302_logo.pngImentorKøbenhavn S2019-01-01T18:00:21.5502019-02-16T00:00:00
329938648Nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchenBasic Klar på en udfordring? Vil du lære at sælge? Eller vil du blive endnu bedre til at sælge? Og vil du være en del af en virksomhed, hvor der er målsætninger, men højt til loftet, masser af sociale arrangementer og udviklingsmuligheder for den enkelte? Så søger vi dig til vores salgsteam. 3byggetilbud.dk er landets førende formidler af byggeopgaver, og vi oplever stor vækst og byggeglade danskere, der indsender opgaver som aldrig før. Derfor har vi brug for nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchen. Vi har ingen krav til uddannelse, men for at blive en del af salgsafdelingen skal du være klar til at opbygge en kundeportefølje og have lyst til at arbejde med salg af samarbejdsaftaler og medie- og annonceringsløsninger til nye og eksisterende kunder. En typisk dag vil altså kræve overblik over kunder og opgaver, meget opsøgende arbejde og gode sociale kompetencer, da dit arbejde kræver meget dialog og forhandling. Jobbet som sælger hos 3byggetilbud.dk giver mange muligheder, men kræver hårdt arbejde i starten. Derfor skal du turde udvikle dig og være klar til at få up front sparring på alt fra salgsargumenter til opbygning af relationer. Imens får du opbakning fra en masse kollegaer, der vil gå gennem ild og vand for, at du lærer det! Dine kvalifikationer:Højt drive og vindermentalitetEnergisk og udadvendtEn stor portion gåpåmod og selvtillidResultatsøgendeArbejder benhårdt med fokus på egen udviklingDu søger udfordringer og er villig til at lytte og læreVi tilbyder:Salgskursus og individuel oplæringEgen kundeporteføljeIntroduktion til vores produkter og portalerLøbende coaching og salgstræningGarantiløn (kr. 22.000) provision bonus (Gennemsnitsløn ca. kr. 40.000)En fed arbejdsplads i indre byFredagsbar, fester og sociale aktiviteter

Klar på en udfordring?

Vil du lære at sælge? Eller vil du blive endnu bedre til at sælge? Og vil du være en del af en virksomhed, hvor der er målsætninger, men højt til loftet, masser af sociale arrangementer og udviklingsmuligheder for den enkelte? Så søger vi dig til vores salgsteam.

3byggetilbud.dk er landets førende formidler af byggeopgaver, og vi oplever stor vækst og byggeglade danskere, der indsender opgaver som aldrig før. Derfor har vi brug for nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchen.

Vi har ingen krav til uddannelse, men for at blive en del af salgsafdelingen skal du være klar til at opbygge en kundeportefølje og have lyst til at arbejde med salg af samarbejdsaftaler og medie- og annonceringsløsninger til nye og eksisterende kunder. En typisk dag vil altså kræve overblik over kunder og opgaver, meget opsøgende arbejde og gode sociale kompetencer, da dit arbejde kræver meget dialog og forhandling.

Jobbet som sælger hos 3byggetilbud.dk giver mange muligheder, men kræver hårdt arbejde i starten. Derfor skal du turde udvikle dig og være klar til at få up front sparring på alt fra salgsargumenter til opbygning af relationer. Imens får du opbakning fra en masse kollegaer, der vil gå gennem ild og vand for, at du lærer det!

Dine kvalifikationer:

  • Højt drive og vindermentalitet
  • Energisk og udadvendt
  • En stor portion gåpåmod og selvtillid
  • Resultatsøgende
  • Arbejder benhårdt med fokus på egen udvikling
  • Du søger udfordringer og er villig til at lytte og lære

Vi tilbyder:

  • Salgskursus og individuel oplæring
  • Egen kundeportefølje
  • Introduktion til vores produkter og portaler
  • Løbende coaching og salgstræning
  • Garantiløn (kr. 22.000) + provision/bonus (Gennemsnitsløn ca. kr. 40.000)
  • En fed arbejdsplads i indre by
  • Fredagsbar, fester og sociale aktiviteter
AB Gruppen A/SKøbenhavn K2019-01-08T17:01:29.3332019-01-22T00:00:00
329929852Et sjovt og anderledes job - AalborgBasic TIGAR17 - et anderledes og sjovt arbejde! TIGAR17 har fået vokseværk igen, og du har nu muligheden for at være med, blive en del af teamet og sætte dit præg på en virksomhed i hurtig udvikling. Vi søger nye kollegaer, som vil være med til at ramme målene for 2019! Vi samarbejder med virksomheder indenfor Energi og Telefoni. Vi er ansigtet udadtil og skaber kontakt med nye kunder. Derfor er det ekstremt vigtigt, at du som person er udadvendt, energifyldt og har lyst til at hjælpe dit team i mål samt sikre vores samarbejdspartnere og de kunder vi møder, at de får en god oplevelse. Din baggrund er ikke vigtig for os: Vi leder efter kommende nye kollegaer, som har karisma, personlighed og bare er sig selv - erfaring skal du nok få, hvis du ikke allerede har det. Vi uddanner altid folk internt, da det sikrer, at alle forstår vores værdier og holdninger. Det betyder også, at alle som kommer igennem Tigar Academy har muligheden for at arbejde sig opad. Uanset din alder, erfaring eller mangel på samme, så giver vi dig muligheden for at skabe sig en karriere. Alle modtager træning i salg og kommunikation De der ønsker det vil også modtage træning i ledelse og teamdrift. Det er vigtig for os, at du altid er klædt bedst muligt på til at løse opgaven og repræsentere vores samarbejdspartnere på bedste vis. Hvad forventes af dig: Du kommer til en samtale og giver et fedt førstehåndsindtrykDu er ikke bange for udfordringerDu gør det rigtige og ikke kun det nemmeDu tør hæve standardenDu kan bidrage til et positivt og sjovt miljø Hvad kan du forvente af Tigar17: Grundig oplæring i salg og kommunikationRealistiske udviklingsmulighederEn sjov og anderledes arbejdspladsEn leder, som interesserer sig for dig og dine mål Vi søger salgskonsulenter til start hurtigst muligt! Se mere på vores ansøgersite: https: tigar17.brandero.com

TIGAR17 - et anderledes og sjovt arbejde!

TIGAR17 har fået vokseværk igen, og du har nu muligheden for at være med, blive en del af teamet og sætte dit præg på en virksomhed i hurtig udvikling.

Vi søger nye kollegaer, som vil være med til at ramme målene for 2019!

Vi samarbejder med virksomheder indenfor Energi og Telefoni. Vi er ansigtet udadtil og skaber kontakt med nye kunder. Derfor er det ekstremt vigtigt, at du som person er udadvendt, energifyldt og har lyst til at hjælpe dit team i mål samt sikre vores samarbejdspartnere og de kunder vi møder, at de får en god oplevelse.

Din baggrund er ikke vigtig for os:

Vi leder efter kommende nye kollegaer, som har karisma, personlighed og bare er sig selv - erfaring skal du nok få, hvis du ikke allerede har det.

Vi uddanner altid folk internt, da det sikrer, at alle forstår vores værdier og holdninger. Det betyder også, at alle som kommer igennem Tigar Academy har muligheden for at arbejde sig opad. Uanset din alder, erfaring eller mangel på samme, så giver vi dig muligheden for at skabe sig en karriere. 

Alle modtager træning i salg og kommunikation De der ønsker det vil også modtage træning i ledelse og teamdrift. Det er vigtig for os, at du altid er klædt bedst muligt på til at løse opgaven og repræsentere vores samarbejdspartnere på bedste vis.

Hvad forventes af dig:

  • Du kommer til en samtale og giver et fedt førstehåndsindtryk
  • Du er ikke bange for udfordringer
  • Du gør det rigtige og ikke kun det nemme
  • Du tør hæve standarden
  • Du kan bidrage til et positivt og sjovt miljø

Hvad kan du forvente af Tigar17:

  • Grundig oplæring i salg og kommunikation
  • Realistiske udviklingsmuligheder
  • En sjov og anderledes arbejdsplads
  • En leder, som interesserer sig for dig og dine mål

Vi søger salgskonsulenter til start hurtigst muligt!

Se mere på vores ansøgersite: https://tigar17.brandero.com

ORS/Small/0b27f182_logo.pngTigar17Valby2018-12-18T16:00:12.4202019-01-21T00:00:00
329928260Account Manager til mediehusRobot Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Account Manager Arbejdsområderne vil primært være salg af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale og printmedier Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel Om jobbet: Et attraktivt salgskoncept Gode kollegaer i et kreativt miljø Spændende, innovative og salgbare produkter En stabil virksomhed i positiv fremgang Du skal kunne tale flydende dansk Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 12042

Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Account Manager

Arbejdsområderne vil primært være salg af digitale medier. 

Om dig: 

  • Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale og printmedier
  • Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og præsentabel

Om jobbet:

  • Et attraktivt salgskoncept
  • Gode kollegaer i et kreativt miljø
  • Spændende, innovative og salgbare produkter
  • En stabil virksomhed i positiv fremgang

Du skal kunne tale flydende dansk

Jobbet indeholder attraktive arbejdsforhold samt fast løn

Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk   Oplys JOB ID: 12042

 

Work Supply IVSKøbenhavn K2018-12-14T00:00:002019-02-08T00:00:00
329923413Sælgende projektlederRobot Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen. Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen. Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder. Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa. European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber. Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund. Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing. Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser. Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https: issuu.com europeanmediapartner

Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager!

 

Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energiniveau, evne til at skabe relation til sine kunder og ser muligheder frem for begrænsninger. Vi oplever stigende efterspørgsel på vores produkt, og derfor skal du ikke tøve med at sende en ansøgning, hvis du kan se dig selv i stillingen.

 

Dit vigtigste værktøj i stillingen, vil være din stemme og telefonen.

Du får ansvar for dine egne print og online kampagner, hvilket blandt andet indeholder arbejdsopgaver som daglig kontakt til dine journalister, overholde deadlines og nå dine opstillede salgsmål da den hovedsaglige tid af dagen går med salg af annoncepladser i din kampagne til nogle af Danmarks største virksomheder.

 

Som Campaign Manager i European Media Partner kickstarter du din udvikling på alle parametre inden for salg og projektledelse. Hos os kan du bygge din karriere videre til at blive leder for et eget team af sælgere, til Office Manager eller Sales Director for et helt kontor. Det kan være her i København eller du kan gå videre internationalt på en af vores andre kontorer i Amsterdam, Hamburg, Oslo eller Malmø. Det kan også blive dig, der skal hjælpe med at åbne kontorer i nye lande, da vi indenfor de nærmeste år sigter efter at åbne flere kontorer i Europa.

 

European Media Partner er et ungt, sultent og kraftigt ekspansivt firma, som i dag opererer på fire europæiske markeder, med et konstant sigte efter mere. Vores firma præges af en utrolig stærk salgskultur, et sted med vindermentalitet hvor alle succeshistorier skabes af vores ansatte. En firmakultur som er gennemsyret af entrepenørånd ud i alles fingerspidser. Vi har en ekspertise indenfor Content Marketing hvor vores målsætning er konstant at levere innovative løsninger som spreder vore annoncørers budskaber.

 

Du har måske erfaring eller uddannelse inden for salg, men det er ikke noget krav, da vi tror mere på personer og personligheder end en lang og flot uddannelse, og stiller derfor ingen specifikke krav til din uddannelsesmæssige baggrund.

Vi forventer dog, at du har viljen, modet og evnen til, at lære vores produkt at kende, så du kan blive en del af holdet og en af eksperterne i content marketing.

 

Vi distribuerer relevant information af højeste kvalitet, som med gennemtænkte og aktuelle emner skaber maksimal fokus og medieeksponering for vores kunder. Dette gøres med nogle af de største og mest erfarne danske aviser.

Alle vores udgivelser udkommer online og kan ses her: https://issuu.com/europeanmediapartner

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApSKøbenhavn K2018-12-05T00:00:002019-01-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

DEDIKATION søger en erfaren sælger til Håndværker.dk!

Imentor

København S
Er du viljestærk og skarp når det kommer til opsøgende salg? Stræber du altid efter at gøre det bedre og efter konstant udvikling? Motiveres du af et arbejdsmiljø med høj energi og stærk konkurrence mentalitet? Så læs trygt videre. Hos håndværker.dk...
Indrykket:1. januar 2019
Udløbsdato:16. februar 2019

Nye service- og resultatorienterede sælgere til salg indenfor byggebranchen

AB Gruppen A/S

København K
Klar på en udfordring? Vil du lære at sælge? Eller vil du blive endnu bedre til at sælge? Og vil du være en del af en virksomhed, hvor der er målsætninger, men højt til loftet, masser af sociale arrangementer og udviklingsmuligheder for den enkelte?...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:22. januar 2019

Et sjovt og anderledes job - Aalborg

Tigar17

Valby
TIGAR17 - et anderledes og sjovt arbejde! TIGAR17 har fået vokseværk igen, og du har nu muligheden for at være med, blive en del af teamet og sætte dit præg på en virksomhed i hurtig udvikling. Vi søger nye kollegaer, som vil være med til at ramme m...
Indrykket:18. december 2018
Udløbsdato:21. januar 2019

Account Manager til mediehus

Work Supply IVS

København K
Til hurtigst muligt ansættelse søger vi en Account Manager Arbejdsområderne vil primært være salg af digitale medier. Om dig: Har lyst til at arbejde med spændende produkter såsom digitale og printmedier Er seriøs, struktureret, ansvarsbevidst og pr...
Indrykket:14. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Sælgende projektleder

EUROPEAN MEDIA PARTNER DANMARK ApS

København K
Er du en skarp sælger med øje for detaljer? Trives du med udvikling og et højt energiniveau? Så er du måske vores nye sælgende Campaign Manager! Hos European Media Partner søger vi løbende salgstalenter. Kandidaterne vi søger besidder et højt energi...
Indrykket:5. december 2018
Udløbsdato:30. januar 2019