Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dstriktsansvarlig Salgskonsulent til kørende salg af Indretning og Serviceløsninger

Interesserer du dig for design og indretning? kan du tænke i løsninger? er du stærk til at åbne døre og har du erfaring med B2B salg? Så kunne dette job måske være et interessant for dig. Vores klient tilbyder en spændende stilling i et distrikt der strækker sig fra Århus og op til Ålborg. Her vil du få ansvaret for såvel eksisterende, som nye kunder. Der er en høj grad af frihed under ansvar og et stort potentiale for at få succes, og ikke mindst opnå en attraktiv indtjening for den rette. Lønpakken består af fast løn, provision, pension og firmabil. 

Om dig:

Du er en garvet salgsprofil med salgserfaring indenfor B2B. Du har Ikke nødvendigvis branchekendskab, men du har solgt lign. løsninger, eller kommer med erfaring fra opsøgende salg af f.eks. kontormøbler, inventar, kontorforsyning, rengøring, vaskeriløsninger, kaffe/vand telefonbogsannoncer eller lign. Herudover er du kendetegnet ved at være:

  • Kørekort og gerne bosiddende i eller tæt på distriktet (Århus + 30 km)
  • Motiveret af at drive dit eget distrikt og skabe din egen forretning i forretningen
  • En energisk og ambitiøs sælger, som er fantastisk til at etablere kunderelationer
  • Er drevet af at skabe resultater og har bevist det i tidligere jobs 
  • En dygtig, troværdig og professionel rådgiver
  • Interesse for design og indretning og kan lide at rådgive og komme med ideer
  • Voksen og selvstændig profil, som er vant til at arbejde effektivt og strategisk
  • Vedholdende og tålmodig og indstillet på en til tider lang salgsproces

 Om Jobbet:

Du vil overtage et attraktivt distrikt bestående af en eksisterende kunde portefølje. Herudover er det dit ansvar at vækste dit distrikt med masser af nye kunder. Virksomheden vil hjælpe dig med at generere møder og leads, men du skal selv være proaktiv, og klar på at skulle åbne mange nye døre. Du planligger selv din dag og der er stor frihed under ansvar. Du kan arbejde ud fra dit eget hjem eller ud fra det lokale kontor. Din dag vil bestå af kundebesøg, mødebooking, udarbejdelse af indretningsforslag, tilbudsgivning og opfølgning. Du får salgsansvaret for Danmarks stærkeste og flotteste serie af Hygiejne produkter, som består af sæbedispensere, håndtørre, duftfriskere, aftørringsprodukter, Håndhygiejne m.v. Kunderne vil f.eks. være reklamebureauer, restauranter, advokater, tandlæger, kontorer mv.

Du vil indtræde i større etableret og velkonsolideret virksomhed med en resultatorienteret kultur. Du vil gennemgå en grundig oplæring og vil herefter kunne trække på dit bagland. Navnet på virksomheden vil blive offentliggjort længere fremme i processen til de udvalgte kandidater. Virksomheden tilbyder en Lønpakken, bestående af en grundløn, og et attraktivt bonus/ provision +pension, firmabil m.v. 

Om Virksomheden:

Initial stammer tilbage fra 1903, men er i dag opkøbt og en vigtig del af Rentokil koncernen. Rentokil Initial er en international koncern og i Danmark har de tre divisioner, Rentokil Skadedyrskontrol, Initial Hygiejneservice og Initial Måtteservice. Inden for disse forretnings-områder kan vi tilbyde en altomfattende løsning til alle virksomheders behov. Vi er også en del af den Nordiske region og kan som sådan levere til Pan-nordiske og globale virksomheder.

Ansøg jobbet:

Send en kort ansøgning + CV til rekrutteringsfirmaet Saleshunter, som står for rekrutteringsprocessen. Opstart hurtigst muligt. Spørgsmål kan rettes til Headhunter Christian Reib på telefon: 2084 3366. Vi ser frem til at modtage din ansøgning


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her