Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Du bliver bindeleddet mellem kunderne og virksomheden …

Salg- & kundeservicemedarbejder

TrapMe ApS søger en IT stærk, udadvendt medarbejder der kan lide at være en del af et engageret team og være involveret i mange forskellige processor og opgaver. Du skal have lyst til at arbejde i en virksomhed med vækstambitioner, hvor du kommer i kontakt med kunder fra hele Europa og hvor forandringer og udvikling sker hurtigt.

TrapMe ApS er en ung IT virksomhed, med fokus på at digitalisere processor og produkter for skadedyrsbranchen. Vi udspringer fra en velrenommeret elektronikvirksomhed (CB Svendsen) som i dag ejer hovedparten af TrapMe, og som producerer vores primære produkt, der i dag er solgt i mere end 25.000 stk. over hele Europa.

På trods af at vi er en af de førende leverandører af IT løsninger til bekæmpelse af rotter og mus, er vi er et mindre team. Vores hovedkontor ligger i Esbjerg og det vil også være din base, men vi har kollegaer siddende i Galten, Allerød, Værløse, Ballerup og så langt væk som Bangladesh, hvor vores IT udvikler team på næsten 10 mand sidder. Men selvom vi sidder spredt er vi i tæt kontakt, typisk via Teams som er vores primære kommunikationsværktøj.

Da vi vækster har vi brug for endnu en kollega som kan hjælpe os med at håndtere kundehenvendelser både på salgsfronten, men også på kundesupport og service siden. Så hvis du kan nikke genkendende til følgende punkter er det måske dig vi har brug for:

  • Du er udadvendt og positiv
  • Du sætter kundetilfredshed højest på dagsordenen
  • Du er skrap til IT, erfaren i debitor bogholderi og frisk på til at lære nye systemer at kende
  • Du arbejder struktureret, tager ansvar og er ikke bleg for selvstændigt at søge løsninger og træffe beslutninger
  • Du trives i et agilt miljø og ønsker at være med til at optimere på processor og systemer
  • Det er en stor fordel hvis du allerede har kendskab til Navision/Microsoft Business Central og eventuelt også til supportsystemet Zendesk
  • Du taler og skriver dansk og engelsk på et godt niveau

Vi tilbyder en spændende stilling med mulighed for at vækste både personligt og fagligt. Du vil indgå i et lille team på 3 på Esbjerg kontoret hvor atmosfæren er uformel og man arbejder under stor frihed.

 

Som medarbejder i TrapMe Salg- & Kundeservice vil du skulle håndtere følgende opgave:

Salgsservice

Besvare salgsrelaterede kundeopkald – kunderne ringer typisk for at lægge en ordre eller spørge til status på en ordre. Du skal kunne guide dem i produkter og priser og hjælpe kunden med at få lagt ordren eller give dem den information de søger omkring deres eksisterende ordre

  • Fakturere, modtage og håndtere ordre fra salgsmailboksen, via chatten eller fra salgsafdelingen og få dem oprettet i vores Microsoft Dynamics Business Central systemet som styrer vores ordre og økonomi
  • Undervise nye kunder i brugen af IT platformen og produkterne. Typisk via online webinarer, men der kan også forekomme on-site træning i det omfang Corona situationen tillader det
  • Deltage på messer i det omfang Corona situationen tillader det

 

Logistik

  • Pakke ordrerne og sikre at de bliver samlet op af vognmanden inden dagen er slut
  • Modtage leveringer, kvittere for varerne, sikre at det rette er blevet leveret og få det ind på lageret og registreret i finanssystemet

 

Teknisk support

  • Du håndterer vores 1st level support sagerne i support systemet Zendesk og sikre at kundens tickets/sager bliver rettidigt svaret
  • Kan sagen ikke umiddelbart løses eskalerer du den til 2nd level som vil hjælpe med et svar eller overtage sagen
  • Du opdaterer og vedligeholder artiklerne og informationerne på vores kundeservice side, således at kunderne har mulighed for selv at søge svar på deres spørgsmål
  • Du er med til at svare chatten når kunderne skriver til os.

 

Praktiske oplysninger

Ansøgningsfrist: 12 April

Startdato: 1 Maj

Arbejdstid: 37 timer ugentligt i tidsrummet kl. 08.00 - 16.00 mandag til fredag

Arbejdssted: Kongensgade 58A, 6700 Esbjerg

For yderligere oplysninger kontakt: Stig Lyngsie, sbl@trapme.eu

Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning snarest til job@trapme.eu


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.