Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DUS afdelingsleder til Gl. Hasseris Skole

Gl. Hasseris Skole søger DUS - leder med tiltrædelse pr. 1. august 2019

Er du klar på at være en del af et udfordrende og spændende miljø med plads til humor og engagement samt fokus på højt fagligt niveau, så er du den rette for os.

Gl. Hasseris Skole er en stor skole med 740 elever og et engageret personale på ca. 100 medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt, og der arbejdes i årgangs- og fagteam.

På Gl. Hasseris Skole er det vigtigt, at alle lever op til skolens overordnede værdi, ”Ordentlighed”. Det betyder, at vi alle, på og uden for skolen, til enhver tid forpligter os på at være ordentlige i enhver henseende.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads:

  • Hvor vi arbejder ud fra et pædagogisk grundsyn (Alle børn gør det godt, hvis de kan).
  • Hvor ”ordentlighed” er den bærende værdi.
  • Hvor vores DUS er velkørende og et aktivt tilvalg fra forældrene.
  • Hvor der er et konstruktivt samarbejde mellem faggrupper.
  • Hvor der er gode muligheder for at tænke innovativt.
  • Hvor vi har en forældregruppe, der bakker op om skolen og dens værdier.
  • Hvor vi har en god samarbejdskultur.
  • Hvor vi har fokus på trivsel.
Vi forventer at du:
  • Kan fungere som personaleleder for pædagogerne, herunder varetagelse af MUS.
  • Kan fungere som daglig leder af DUS, med tæt reference til indskolingsleder samt den øvrige ledelse på skolen.
  • Trives og har flair for administrativt arbejde.
  • Vil arbejde med ledelse på fuld tid.
  • Kan arbejde selvstændigt i forhold til ledelse af DUS og samtidig ser afdelingen som en del af hele skolens virke.
  • Kan være med til at samle DUS som en enhed.
  • Har en høj faglighed
  • Er en aktiv medspiller i forhold til at arbejde med trivsel og udvikling i personalegruppen.
  • Er loyal overfor beslutninger, der er truffet i ledelsesteamet og - eller af skoleleder.
  • Formår at følge op på tiltag og følge disse hele vejen i mål.
  • Er inkluderende, engageret og arbejder med en anerkendende tilgang.
  • Agerer tydeligt og ordentligt i din dialog – både ift. kollegaer, medarbejdere, børn og forældre.
  • Arbejder selvstændigt og på samme tid er en stærk teamplayer.
  • Skaber bæredygtige relationer og er forudsigelig i ledelse af medarbejdere.
Ledelsesteamet består af skoleleder, viceskoleleder og leder af mellemskole, afdelingsleder for udskoling, indskolingsleder, leder for DUS samt teknisk serviceleder.

Det forventes, at vores kommende DUS - leder har en relevant pædagogisk uddannelse og har – eller vil gennemføre – en uddannelse, der er relevant for skoleledelse.

Oplysninger om skolen og skolevæsenet kan ses på skolens hjemmeside: www.gammelhasserisskole.dk og på skolevæsenets hjemmeside: www.nogetathavedeti.dk

Interesserede kan, for yderligere oplysninger, kontakte Gl. Hasseris Skole ved indskolingsleder, Lotte Fischer Danielsen eller skoleleder Michael Sørensen på tlf. 99 82 40 00.

Løn og ansættelsesvilkår efter BUPL´s lederoverenskomst

Forud for endelig ansættelse i stillinger, hvor medarbejdere er i kontakt med børn og unge under 15 år, indhentes børne- og straffeattest. Læs mere på http://www.aalborgkommune.dk/attest.  


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016026Phoenix-ab07e7eb12019-05-03T10:02:52.287DUS afdelingsleder til Gl. Hasseris SkoleGl. Hasseris Skole søger DUS - leder med tiltrædelse pr. 1. august 2019

Er du klar på at være en del af et udfordrende og spændende miljø med plads til humor og engagement samt fokus på højt fagligt niveau, så er du den rette for os.

Gl. Hasseris Skole er en stor skole med 740 elever og et engageret personale på ca. 100 medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt, og der arbejdes i årgangs- og fagteam.

På Gl. Hasseris Skole er det vigtigt, at alle lever op til skolens overordnede værdi, ”Ordentlighed”. Det betyder, at vi alle, på og uden for skolen, til enhver tid forpligter os på at være ordentlige i enhver henseende.

Vi kan tilbyde en arbejdsplads:
  • Hvor vi arbejder ud fra et pædagogisk grundsyn (Alle børn gør det godt, hvis de kan).
  • Hvor ”ordentlighed” er den bærende værdi.
  • Hvor vores DUS er velkørende og et aktivt tilvalg fra forældrene.
  • Hvor der er et konstruktivt samarbejde mellem faggrupper.
  • Hvor der er gode muligheder for at tænke innovativt.
  • Hvor vi har en forældregruppe, der bakker op om skolen og dens værdier.
  • Hvor vi har en god samarbejdskultur.
  • Hvor vi har fokus på trivsel.
Vi forventer at du:
  • Kan fungere som personaleleder for pædagogerne, herunder varetagelse af MUS.
  • Kan fungere som daglig leder af DUS, med tæt reference til indskolingsleder samt den øvrige ledelse på skolen.
  • Trives og har flair for administrativt arbejde.
  • Vil arbejde med ledelse på fuld tid.
  • Kan arbejde selvstændigt i forhold til ledelse af DUS og samtidig ser afdelingen som en del af hele skolens virke.
  • Kan være med til at samle DUS som en enhed.
  • Har en høj faglighed
  • Er en aktiv medspiller i forhold til at arbejde med trivsel og udvikling i personalegruppen.
  • Er loyal overfor beslutninger, der er truffet i ledelsesteamet og - eller af skoleleder.
  • Formår at følge op på tiltag og følge disse hele vejen i mål.
  • Er inkluderende, engageret og arbejder med en anerkendende tilgang.
  • Agerer tydeligt og ordentligt i din dialog – både ift. kollegaer, medarbejdere, børn og forældre.
  • Arbejder selvstændigt og på samme tid er en stærk teamplayer.
  • Skaber bæredygtige relationer og er forudsigelig i ledelse af medarbejdere.
Ledelsesteamet består af skoleleder, viceskoleleder og leder af mellemskole, afdelingsleder for udskoling, indskolingsleder, leder for DUS samt teknisk serviceleder.

Det forventes, at vores kommende DUS - leder har en relevant pædagogisk uddannelse og har – eller vil gennemføre – en uddannelse, der er relevant for skoleledelse.

Oplysninger om skolen og skolevæsenet kan ses på skolens hjemmeside: www.gammelhasserisskole.dk og på skolevæsenets hjemmeside: www.nogetathavedeti.dk

Interesserede kan, for yderligere oplysninger, kontakte Gl. Hasseris Skole ved indskolingsleder, Lotte Fischer Danielsen eller skoleleder Michael Sørensen på tlf. 99 82 40 00.

Løn og ansættelsesvilkår efter BUPL´s lederoverenskomst

Forud for endelig ansættelse i stillinger, hvor medarbejdere er i kontakt med børn og unge under 15 år, indhentes børne- og straffeattest. Læs mere på http://www.aalborgkommune.dk/attest.  


Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

2019-05-21T00:50:40.640 Gl. Hasseris Skole søger DUS - leder med tiltrædelse pr. 1. august 2019Er du klar på at være en del af et udfordrende og spændende miljø med plads til humor og engagement samt fokus på højt fagligt niveau, så er du den rette for os.Gl. Hasseris Skole er en stor skole med 740 elever og et engageret personale på ca. 100 medarbejdere. Skolen er afdelingsopdelt, og der arbejdes i årgangs- og fagteam.På Gl. Hasseris Skole er det vigtigt, at alle lever op til skolens overordnede værdi, Ordentlighed . Det betyder, at vi alle, på og uden for skolen, til enhver tid forpligter os på at være ordentlige i enhver henseende.Vi kan tilbyde en arbejdsplads: Hvor vi arbejder ud fra et pædagogisk grundsyn (Alle børn gør det godt, hvis de kan). Hvor ordentlighed er den bærende værdi. Hvor vores DUS er velkørende og et aktivt tilvalg fra forældrene. Hvor der er et konstruktivt samarbejde mellem faggrupper. Hvor der er gode muligheder for at tænke innovativt. Hvor vi har en forældregruppe, der bakker op om skolen og dens værdier. Hvor vi har en god samarbejdskultur. Hvor vi har fokus på trivsel. Vi forventer at du: Kan fungere som personaleleder for pædagogerne, herunder varetagelse af MUS. Kan fungere som daglig leder af DUS, med tæt reference til indskolingsleder samt den øvrige ledelse på skolen. Trives og har flair for administrativt arbejde. Vil arbejde med ledelse på fuld tid. Kan arbejde selvstændigt i forhold til ledelse af DUS og samtidig ser afdelingen som en del af hele skolens virke. Kan være med til at samle DUS som en enhed. Har en høj faglighed Er en aktiv medspiller i forhold til at arbejde med trivsel og udvikling i personalegruppen. Er loyal overfor beslutninger, der er truffet i ledelsesteamet og - eller af skoleleder. Formår at følge op på tiltag og følge disse hele vejen i mål. Er inkluderende, engageret og arbejder med en anerkendende tilgang. Agerer tydeligt og ordentligt i din dialog både ift. kollegaer, medarbejdere, børn og forældre. Arbejder selvstændigt og på samme tid er en stærk teamplayer. Skaber bæredygtige relationer og er forudsigelig i ledelse af medarbejdere. Ledelsesteamet består af skoleleder, viceskoleleder og leder af mellemskole, afdelingsleder for udskoling, indskolingsleder, leder for DUS samt teknisk serviceleder.Det forventes, at vores kommende DUS - leder har en relevant pædagogisk uddannelse og har eller vil gennemføre en uddannelse, der er relevant for skoleledelse.Oplysninger om skolen og skolevæsenet kan ses på skolens hjemmeside: www.gammelhasserisskole.dk og på skolevæsenets hjemmeside: www.nogetathavedeti.dkInteresserede kan, for yderligere oplysninger, kontakte Gl. Hasseris Skole ved indskolingsleder, Lotte Fischer Danielsen eller skoleleder Michael Sørensen på tlf. 99 82 40 00.Løn og ansættelsesvilkår efter BUPL s lederoverenskomstForud for endelig ansættelse i stillinger, hvor medarbejdere er i kontakt med børn og unge under 15 år, indhentes børne- og straffeattest. Læs mere på http: www.aalborgkommune.dk attest. Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.10Phoenixab07e7eb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-20T00:00:000010https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0d6e9bc3-2174-49a8-b12d-40fcd5f989240EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3519241Gl. Hasseris Skole11Mester Eriks Vej 579000AalborgDKDanmarkORS/ab07e7eb_logo.gifORS/Small/ab07e7eb_logo.gif0
lfd-skole@aalborg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent753390EmplyMinimum pakken - 35 dage981fb26a-5d8e-4250-adbd-ea433c30d8cc_3601600003-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab07e7ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab07e7ebhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab07e7eb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=ab07e7eb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgDUS afdelingsleder til Gl. Hasseris Skole12007991Dansk3Læse/ tale343901Afdelingsleder6Ledelse361672050Lotte Fischer Danielsenlfd-skole@aalborg.dkDanmarkDanmark330085011Afdelingsleder til strukturklassen Hals SkoleBasic Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2 3 undervisningstid i strukturklassen og 1 3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklassen. Dette betyder i praksis, at afdelingslederen har sin daglige gang mellem personale og elever i strukturklassen og udøver sine ledelsesopgaver i dette fysiske miljø. Der koordineres og arbejdes tæt sammen med skolens øvrige ledelse. I strukturklassen på Hals Skole går der i øjeblikket 22 elever 18 drenge og 4 piger. Eleverne er opdelt i tre trin - indskoling, mellemtrin og udskoling. Der er et klart fagligt sigte med hver elev, og vi har en målsætning om at inkludere eleverne i almen-skolen, når den enkelte elev er parat til det. Vi har i slutningen af sidste skoleår etableret et lokalefælleskab med Hals Skoles DUS for strukturklassens indskolings- og mellemtrin. Dette fællesskab forventer vi meget af. Både fordi de fysiske forhold og muligheder for både elever og personale er blevet langt bedre, men ikke mindst fordi der er en god synergieffekt i processen og mulighed for yderligere pædagogisk udvikling. Afdelingslederen bliver sammen med Dus- og indskolingslederen en vigtig del af denne fortsatte proces. Strukturklassen udskolingsfase har lokale i udskolingsafdelingen i almenskolen. Hals Skole har ca. 270 elever fra 0. til 9. klasse, og der er i alt ca. 60 ansatte på skolen.Vi tilbyder en udviklende og inspirerende arbejdsplads, hvor der samarbejdes i et positivt og kollegialt givende arbejdsmiljø.Pædagogisk og udviklingsmæssigt set har vi aktuelt blandt andet fokus på en datainformeret skole, etablering af nye læringsmiljøer på hele skolen og videreudvikling af læringssamtaler. Derudover har vi fået etableret et særdeles spændende udeskoleområde med blandt andet dyrehold og mulighed for spændende udeaktiviteter. Som yderligere information om skolen henvises til skolens hjemmeside www.halsskole.dk, og Facebookside. Yderligere oplysninger kan fås ved at henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller DUS- og indskolingsleder Julie Østergaard Rasmussen (2323 7222). Ansøgningsfrist fredag d. 20. septemberSamtaler forventes afholdt i uge 39Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2/3 undervisningstid i strukturklassen og 1/3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklassen. Dette betyder i praksis, at afdelingslederen har sin daglige gang mellem personale og elever i strukturklassen og udøver sine ledelsesopgaver i dette fysiske miljø. Der koordineres og arbejdes tæt sammen med skolens øvrige ledelse.
 
I strukturklassen på Hals Skole går der i øjeblikket 22 elever – 18 drenge og 4 piger. Eleverne er opdelt i tre trin - indskoling, mellemtrin og udskoling. Der er et klart fagligt sigte med hver elev, og vi har en målsætning om at inkludere eleverne i almen-skolen, når den enkelte elev er parat til det.
 
Vi har i slutningen af sidste skoleår etableret et lokalefælleskab med Hals Skoles DUS for strukturklassens indskolings- og mellemtrin. Dette fællesskab forventer vi meget af. Både fordi de fysiske forhold og muligheder for både elever og personale er blevet langt bedre, men ikke mindst fordi der er en god synergieffekt i processen og mulighed for yderligere pædagogisk udvikling. Afdelingslederen bliver sammen med Dus- og indskolingslederen en vigtig del af denne fortsatte proces. Strukturklassen udskolingsfase har lokale i udskolingsafdelingen i almenskolen.
 
Hals Skole har ca. 270 elever fra 0. til 9. klasse, og der er i alt ca. 60 ansatte på skolen.
Vi tilbyder en udviklende og inspirerende arbejdsplads, hvor der samarbejdes i et positivt og kollegialt givende arbejdsmiljø.
Pædagogisk og udviklingsmæssigt set har vi aktuelt blandt andet fokus på en datainformeret skole, etablering af nye læringsmiljøer på hele skolen og videreudvikling af læringssamtaler. Derudover har vi fået etableret et særdeles spændende udeskoleområde med blandt andet dyrehold og mulighed for spændende udeaktiviteter.
 
Som yderligere information om skolen henvises til skolens hjemmeside www.halsskole.dk, og Facebookside.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved at henvende sig til skolen (9982 4025), skoleleder Per Bødker Andersen (3026 1944) eller DUS- og indskolingsleder Julie Østergaard Rasmussen (2323 7222).
 
Ansøgningsfrist fredag d. 20. september
Samtaler forventes afholdt i uge 39
Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/f3c2105d_logo.gifHals SkoleHals2019-09-05T16:05:36.7402019-09-20T00:00:00
330084672Afdelingsleder for Værkstedet på Forsorgshjemmet SvenstrupgårdBasic Vil du være med til at tilbyde socialt udsatte hjemløse en kvalificeret og inddragende indsats?Vil du være med til at skabe fremtidens tilbud om aktiverende støtte til hjemløse?Vil du være med til at præge en afdeling, som lige har fået nye fysiske rammer? Som afdelingsleder kan du gøre en forskel for en særlig målgruppe: Hjemløse med svære og mangeartede udfordringer så som stoffer, alkohol og psykiske lidelser. Om jobbetSvenstrupgård er en døgnbemandet boform under Center for Sociale Indsatser i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, Aalborg Kommune. Rammen for tilbuddet er Servicelovens 110 samt 108 og 107. Målgruppen er hjemløse med særlige sociale vanskeligheder. Svenstrupgård har i øjeblikket 92 pladser. Værkstedet indeholder i dag et snedkerværksted, jern- og metalværksted, montageafdeling, gartneri og pedelfunktion.Kerneopgaven er at støtte borgeren i at udvikle og udnytte egne ressourcer, der giver mulighed for afklaring til arbejdsmarkedet.Personalegruppen består af 8 medarbejdere. Faglighederne fordeler sig på forskellige håndværksmæssige baggrunde og 2 pædagoger sammenlagt er der mange års erfaring inden for området. En af fremtidens store udfordringer er, at flere dobbeltdiagnosticerede skal blive en del af værkstedets tilbud. Svenstrupgård består desuden af en Bo- og udredningsafdeling, en Serviceafdeling, en Administration samt Det alternative plejehjem. Værkstedet samarbejder tæt med disse afdelinger for at skabe en helhedsorienteret indsats for borgerne under deres ophold. Afdelingens opgaver er særdeles vigtige for hele Svenstrupgård, da den løser et utal af praktiske opgaver internt samt for en kundekreds som vi er underleverandører til og samtidig tilbyder borgerne på boenhederne aktiverende støtte. Hvad får du? Som afdelingsleder på Værkstedet skal du lede en afdeling, hvor kerneopgaven og de primære opgaver for nylig er blevet redefineret og personalesammensætningen ændret og der er stadig en forventning om, at du kan være med til at præge den fremtidige udvikling. En del af medarbejderne har for kort tid siden afsluttet en 1-årig systemisk pædagogisk intern efteruddannelse. Du vil indgå i en ledergruppe bestående af 5 afdelingsledere og en leder. Svenstrupgård har endvidere ansat en udviklingskoordinator og en arbejdsmiljøkoordinator, som du også vil have et tæt samarbejde med. Hvad skal du lave? Skabe gode betingelser for at udvikle afdelingen til gavn for borgerne Inddrage medarbejderne i alle relevante forhold af afdelingens udvikling Indgå i ledergruppen og understøtte samarbejdet på tværs af Svenstrupgårds afdelinger Sikre rammer og retning gennem opgavebeskrivelser, procedurer og guidelines Afholde MU-samtaler, sygefraværssamtaler mv. i tråd med Aalborg Kommunes politikker Integrere arbejdsmiljøarbejdet som en naturlig del af afdelingens virke Understøtte muligheder for et bredt samarbejde i Aalborg Kommune Hvem er du? Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig, men du har som minimum en mellemlang grunduddannelse Håndværksmæssig baggrund er ikke afgørende Du kan planlægge og styre møder Du kan planlægge og styre udviklingsprocesser Du kan støtte medarbejderne uden at overtage deres opgaver Du har evt. erfaring fra myndighedsområdet gerne Aalborg Kommune Du har evt. erfaring i arbejdet med servicelovens voksenbestemmelser Erfaring fra forsorgsområdet er ikke nødvendigt det har vi masser af Vil du vide mere?Kontakt Svenstrupgårds leder, Dennis Lindhardt, tlf. 22 20 31 32. Løn- og ansættelsesforhold 37 timer ugentligt. Tiltrædelse pr. 1. november 2019 eller efter aftale. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag d. 25. september 2019 Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem respektive organisation og KL på baggrund af kvalifikationer. Svenstrupgård vil ved ansættelse indhente straffeattest Arbejdspladsen er beliggende i Svenstrup J, 9230 Ansøgningsfrist: 18. september 2019 via www.jobnet.dkForud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Vil du være med til at tilbyde socialt udsatte hjemløse en kvalificeret og inddragende indsats?
Vil du være med til at skabe fremtidens tilbud om aktiverende støtte til hjemløse?

Vil du være med til at præge en afdeling, som lige har fået nye fysiske rammer?
 
Som afdelingsleder kan du gøre en forskel for en særlig målgruppe: Hjemløse med svære og mangeartede udfordringer så som stoffer, alkohol og psykiske lidelser.
 
Om jobbet
Svenstrupgård er en døgnbemandet boform under Center for Sociale Indsatser i Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen, Aalborg Kommune. Rammen for tilbuddet er Servicelovens § 110 samt § 108 og § 107. Målgruppen er hjemløse med særlige sociale vanskeligheder. Svenstrupgård har i øjeblikket 92 pladser.
 
Værkstedet indeholder i dag et snedkerværksted, jern- og metalværksted, montageafdeling, gartneri og pedelfunktion.
Kerneopgaven er at støtte borgeren i at udvikle og udnytte egne ressourcer, der giver mulighed for afklaring til arbejdsmarkedet.

Personalegruppen består af 8 medarbejdere. Faglighederne fordeler sig på forskellige håndværksmæssige baggrunde og 2 pædagoger – sammenlagt er der mange års erfaring inden for området.
 
En af fremtidens store udfordringer er, at flere dobbeltdiagnosticerede skal blive en del af værkstedets tilbud.
 
Svenstrupgård består desuden af en Bo- og udredningsafdeling, en Serviceafdeling, en Administration samt Det alternative plejehjem. Værkstedet samarbejder tæt med disse afdelinger for at skabe en helhedsorienteret indsats for borgerne under deres ophold. Afdelingens opgaver er særdeles vigtige for hele Svenstrupgård, da den løser et utal af praktiske opgaver internt samt for en kundekreds som vi er underleverandører til og samtidig tilbyder borgerne på boenhederne aktiverende støtte.
 
Hvad får du?
Som afdelingsleder på Værkstedet skal du lede en afdeling, hvor kerneopgaven og de primære opgaver for nylig er blevet redefineret og personalesammensætningen ændret – og der er stadig en forventning om, at du kan være med til at præge den fremtidige udvikling. En del af medarbejderne har for kort tid siden afsluttet en 1-årig systemisk pædagogisk intern efteruddannelse.
 
Du vil indgå i en ledergruppe bestående af 5 afdelingsledere og en leder. Svenstrupgård har endvidere ansat en udviklingskoordinator og en arbejdsmiljøkoordinator, som du også vil have et tæt samarbejde med.   
 
Hvad skal du lave?
  • Skabe gode betingelser for at udvikle afdelingen til gavn for borgerne
  • Inddrage medarbejderne i alle relevante forhold af afdelingens udvikling
  • Indgå i ledergruppen og understøtte samarbejdet på tværs af Svenstrupgårds afdelinger
  • Sikre rammer og retning gennem opgavebeskrivelser, procedurer og guidelines
  • Afholde MU-samtaler, sygefraværssamtaler mv. i tråd med Aalborg Kommunes politikker
  • Integrere arbejdsmiljøarbejdet som en naturlig del af afdelingens virke
  • Understøtte muligheder for et bredt samarbejde i Aalborg Kommune
 
Hvem er du?
  • Din uddannelsesmæssige baggrund er mindre vigtig, men du har som minimum en mellemlang grunduddannelse
  • Håndværksmæssig baggrund er ikke afgørende
  • Du kan planlægge og styre møder
  • Du kan planlægge og styre udviklingsprocesser
  • Du kan støtte medarbejderne uden at overtage deres opgaver
  • Du har evt. erfaring fra myndighedsområdet – gerne Aalborg Kommune
  • Du har evt. erfaring i arbejdet med servicelovens voksenbestemmelser
  • Erfaring fra forsorgsområdet er ikke nødvendigt – det har vi masser af
 
Vil du vide mere?
Kontakt Svenstrupgårds leder, Dennis Lindhardt, tlf. 22 20 31 32.
 
Løn- og ansættelsesforhold
  • 37 timer ugentligt.
  • Tiltrædelse pr. 1. november 2019 eller efter aftale.
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag d. 25. september 2019
  • Stillingen er omfattet af lokal løn. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem respektive organisation og KL på baggrund af kvalifikationer.
  • Svenstrupgård vil ved ansættelse indhente straffeattest
  • Arbejdspladsen er beliggende i Svenstrup J, 9230
 
Ansøgningsfrist: 18. september 2019 via www.jobnet.dk

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/06e2dc4e_logo.gifSvenstrupgård AdministrationenSvenstrup J2019-09-05T11:01:54.5232019-09-18T00:00:00
330080913Afdelingsleder til, Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser.Basic Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.Der er i dag beskæftiget ca. 100 medarbejdere, fordelt på 7 døgngrupper. Det Specialiserede Døgntilbuds, afdelinger har fysisk placering i Hammer Bakker ved Vodskov og Sulsted. Det Specialiserede Døgntilbud, er en døgninstitution for børn og unge i alderen fra 5-23 år, med psykiske og sociale funktionsnedsættelser, samt tidlig følelsesmæssig frustration. Det Specialiserede Døgntilbuds overordnende mål er at tilbyde miljøterapeutisk behandling over længere tid, for at sikre, at barnet-unge bedst muligt selv, eller med støtte kan håndtere sit ungdoms- og voksenliv.Det Specialiserede Døgntilbuds behandlingstænkning og forståelse af børnene og de unge tager afsæt i forskellige teoretiske referencerammer tilpasset det enkelte barns vanskeligheder og udviklingspotentiale. Grundlæggende tager behandlingsmiljøet på Det Specialiserede Døgntilbud dog afsæt i relations orienterede teorier med vægt på opretholdelse af et sundt mentaliserende behandlingsmiljø.Det Specialiserede Døgntilbuds kultur bygger på fællesskab og medansvar i mellemmenneskelige relationer både børnene imellem, de voksne imellem, samt mellem børnene og de voksne. Forskellighed betragtes som en ressource og som kilde til udvikling af social tolerance, samt nuancerede måder at opleve og forstå verden og hinanden på. Vi favner derfor en bred mål- og personalegruppe og betragter det som en grundliggende styrke på Det Specialiserede Døgntilbud. Forventninger til dine kvalifikationer: Du har en socialfaglig baggrund, viden og erfaring, der gør dig i stand til at omsætte teori til praksis samt gå foran i forhold til arbejdsmetoder. Har en lederuddannelse eller indstillet på at erhverve sig diplom i ledelse. Du har lyst og mod til at være en del af en anerkendende og lærende organisation. Du har erfaring i arbejdet med børn og unge med psykiatriske lidelser, og kan i den sammenhæng være med til at implementere ny viden og arbejdsmetoder i sammenhæng med en højere grad af specialisering på området fremadrettet. Du formår at sætte mål og nuancere vejen mod målet, så det bliver realistisk. Du formår at navigere i en organisation præget af høj omskiftelighed og samtidig vedligeholde struktur og aftalte rammer, i en travl, udfordrende og spændende hverdag. Har erfaring med udarbejdelse af pædagogiske behandlingsplaner Lægger vægt på at bidrage fagligt og konstruktivt til den samarbejdskultur vi alle er med til at skabe Kan håndtere konflikter på en omsorgsfuld og fleksibel måde. Vi kan tilbyde:Du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på udviklingen af institutionen. Vi ønsker at bevare et tæt samarbejde mellem vores institution, forældre og eksterne samarbejdspartnere. Vi tilstræber en høj grad af fleksibilitet, dynamik og nytænkning. Ligeledes ønsker vi at videreudvikle i forhold til, at Det Specialiserede Døgntilbud er en attraktiv arbejdsplads, hvor faglighed og professionalisme er i højsædet. Som afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet i Det Specialiserede Døgntilbud, hvor du vil komme til at bidrage til den videre udvikling i og på tværs af afdelingerne i tilbuddet. Du kan se frem til: At blive en del af en stærk ledergruppe, hvor du kan få ledelsesmæssig og faglig sparring. En institution med udviklingsfokus, hvor du kan være med til at sætte dit præg. Et afvekslende, selvstændigt og krævende job. Mulighed for faglig som personlig udvikling. Et team af medarbejder som løfter opgaven i fællesskab. En arbejdsplads, hvor du bliver en aktiv medspiller på børne- og ungeområdet og har mulighed for at påvirke udviklingen i Det Specialiserede Døgntilbud. Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Brian Tjørnelund-Larsen på telefon 9931 6069 hverdage mellem 09.30-10.00, alternativt på mail: btj-fb@aalborg.dk. (Arbejdspladsen ligger i Aalborg kommune) Løn og ansættelsesvilkår:Er efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation Samtaler forventes afholdt i uge 41.Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen
 
Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.
Der er i dag beskæftiget ca. 100 medarbejdere, fordelt på 7 døgngrupper. Det Specialiserede Døgntilbuds, afdelinger har fysisk placering i Hammer Bakker ved Vodskov og Sulsted.   
 
Det Specialiserede Døgntilbud, er en døgninstitution for børn og unge i alderen fra 5-23 år, med psykiske og sociale funktionsnedsættelser, samt tidlig følelsesmæssig frustration. Det Specialiserede Døgntilbuds overordnende mål er at tilbyde miljøterapeutisk behandling over længere tid, for at sikre, at barnet-unge bedst muligt selv, eller med støtte kan håndtere sit ungdoms- og voksenliv.
Det Specialiserede Døgntilbuds behandlingstænkning og forståelse af børnene og de unge tager afsæt i forskellige teoretiske referencerammer tilpasset det enkelte barns vanskeligheder og udviklingspotentiale. Grundlæggende tager behandlingsmiljøet på Det Specialiserede Døgntilbud dog afsæt i relations orienterede teorier med vægt på opretholdelse af et sundt mentaliserende behandlingsmiljø.
Det Specialiserede Døgntilbuds kultur bygger på fællesskab og medansvar i mellemmenneskelige relationer både børnene imellem, de voksne imellem, samt mellem børnene og de voksne. Forskellighed betragtes som en ressource og som kilde til udvikling af social tolerance, samt nuancerede måder at opleve og forstå verden og hinanden på. Vi favner derfor en bred mål- og personalegruppe og betragter det som en grundliggende styrke på Det Specialiserede Døgntilbud.
 
Forventninger til dine kvalifikationer:
  • Du har en socialfaglig baggrund, viden og erfaring, der gør dig i stand til at omsætte teori til praksis samt gå foran i forhold til arbejdsmetoder.
  • Har en lederuddannelse eller indstillet på at erhverve sig diplom i ledelse.
  • Du har lyst og mod til at være en del af en anerkendende og lærende organisation.
  • Du har erfaring i arbejdet med børn og unge med psykiatriske lidelser, og kan i den sammenhæng være med til at implementere ny viden og arbejdsmetoder i sammenhæng med en højere grad af specialisering på området fremadrettet.
  • Du formår at sætte mål og nuancere vejen mod målet, så det bliver realistisk.
  • Du formår at navigere i en organisation præget af høj omskiftelighed og samtidig vedligeholde struktur og aftalte rammer, i en travl, udfordrende og spændende hverdag.
  • Har erfaring med udarbejdelse af pædagogiske behandlingsplaner
  • Lægger vægt på at bidrage fagligt og konstruktivt til den samarbejdskultur vi alle er med til at skabe
  • Kan håndtere konflikter på en omsorgsfuld og fleksibel måde.
 
Vi kan tilbyde:
Du får mulighed for at være med til at sætte dit præg på udviklingen af institutionen. Vi ønsker at bevare et tæt samarbejde mellem vores institution, forældre og eksterne samarbejdspartnere. Vi tilstræber en høj grad af fleksibilitet, dynamik og nytænkning. Ligeledes ønsker vi at videreudvikle i forhold til, at Det Specialiserede Døgntilbud er en attraktiv arbejdsplads, hvor faglighed og professionalisme er i højsædet. Som afdelingsleder bliver du en del af ledelsesteamet i Det Specialiserede Døgntilbud, hvor du vil komme til at bidrage til den videre udvikling i og på tværs af afdelingerne i tilbuddet. Du kan se frem til:
 
  • At blive en del af en stærk ledergruppe, hvor du kan få ledelsesmæssig og faglig sparring.
  • En institution med udviklingsfokus, hvor du kan være med til at sætte dit præg.
  • Et afvekslende, selvstændigt og krævende job.
  • Mulighed for faglig som personlig udvikling.
  • Et team af medarbejder som løfter opgaven i fællesskab.
  • En arbejdsplads, hvor du bliver en aktiv medspiller på børne- og ungeområdet og har mulighed for at påvirke udviklingen i Det Specialiserede Døgntilbud.
 
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til leder Brian Tjørnelund-Larsen på telefon 9931 6069 hverdage mellem 09.30-10.00, alternativt på mail: btj-fb@aalborg.dk.
 
(Arbejdspladsen ligger i Aalborg kommune)
 
Løn og ansættelsesvilkår:
Er efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation
 
Samtaler forventes afholdt i uge 41.



Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

ORS/Small/291f00f3_logo.gifSpecialinstitutionen BøgenVodskov2019-08-29T17:01:39.5002019-10-01T00:00:00
330079899Afdelingsleder mellemtrin/udskoling Nr. Uttrup SkoleBasic Nr. Uttrup Skole har været i en positiv udvikling de senere år, og vi søger en dygtig afdelingsleder for vores mellemtrin udskoling med hjerte for læring , som i tæt samarbejde med elever, forældre, ansatte og det øvrige ledelsesteam m.fl. bidrager til, at denne positive udvikling fortsætter. Vores nye afdelingsleder skal kunne komplementere vores ledelsesteam på den bedst mulige måde. Her prioriteres det højt, at du er relationel stærk, og formår at lave stærke og brugbare relationer i dagligdagen på skolen. Desuden skal du være administrativ dygtig ved at have overblik og hjælpe med at varetage de administrative opgaver, der ligger i den daglige drift og ved skoleårets planlægning. Vigtigst af alt skal du som afdelingsleder for mellemtrin udskoling naturligvis brænde for kerneopgaven ved hele tiden at skabe optimale vilkår for elevernes læring og trivsel. På Nr. Uttrup skole har vi Noget at have det i . Bland andet i kraft af vores arbejde med tydelige mål omkring vores 4 fokusområder Faglighed, trivsel, skolehjemsamarbejde og IT.Faglighed:Vores mål er hele tiden at optimere det faglige niveau og få så dygtige elever som muligt, uanset elevens niveau. Vi stiller tydelige krav til eleverne - alle skal yde deres bedste, via støtte og guidning fra det pædagogiske personale.Trivsel: For at skabe bedst mulig Hjerte for læring prioriteres trivsel højt. Alle skal opleve at have en ven i skolen og at skolen er et godt og trygt sted at være og lære. Vi har tilknyttet trivselspersoner i vores Kompas , som understøtter trivslen i klassen og hos den enkelte elev.Skolehjemsamarbejde:Forældrene er en vigtig samarbejdspartner i det daglige arbejde. Som skole medvirker vi til det gode skolehjemsamarbejde, ved at have en anerkendende, åben og ligeværdig dialog, både i det daglige møde med forældrene og om hvert enkelt barn.IT-dannelse:Teknologien ikke er et mål i sig selv, men den er et gavnligt hjælpemiddel. Vi bruger derfor IT som et støttende element i den faglige undervisning, og det skal med tiden implementeres i alle fag. Af samme grund har vi fokus på dannelsen i forbindelse med brug af IT og på, hvordan eleverne gebærder sig på de sociale medier.Vi søger derfor en afdelingsleder, som har særligt fokus på: At være dygtig til ledelse tæt på i mellemtrinnet og udskolingen, hvor medarbejderne føler, at deres id er og tanker er med til at udvikle skolen. At sikre en fortsat stærk faglig udvikling i mellemtrinnet og udskolingen. At sikre gode overgange for eleverne internt og eksternt. Læreruddannet med stor erfaring inden for skoleverdenen og års erfaring i udskolingen. Erfaring med prøveafvikling i udskolingen. Har en lederuddannelse, er påbegyndt lederuddannelse eller har lyst til at påbegynde en lederuddannelse. At være administrativ stærk og finde interesse i den daglige administrative drift og skoleårets planlægning. Interesse for hvordan man bruger IT i den daglige undervisning. At skabe den bedst mulige skole for eleverne ved hjælp af vores 4 fokusområder. Praktisk om skolen:Nr. Uttrup Skole er en byskole placeret i den nord østlige del af Nørresundby. Der er pt. 421 elever indskrevet på skolen fra 0. - 9. klasse og en DUS med 145 børn. Nr. Uttrup Skole er en skole, hvor der de seneste år har været tilvækst i elevtallet. På skolen er der ligeledes et strukturcenter, hvor der pt. er 38 elever. Der er i alt ansat 86 medarbejdere fordelt på lærere, pædagoger og teknisk administrativt personale. Yderligere information: www.nusk.dkAalborg Kommunes skoler: https: www.aalborg.dk om-kommunen organisation skoleforvaltningen eller www.nogetathavedeti.dkHvis du vil vide mere omkring stillingen, er du velkommen til at kontakteSkoleleder Jacob Larsen 93 52 03 70Ansøgningsfrist mandag den 16. september 2019.Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende aftale for Aalborg Kommune. Lønnen forhandles og fastsættes på grundlag af forhåndsaftalen mellem Aalborg Kommune og Skolelederforeningen.Forud for endelig ansættelse indhentes der børne- og straffeattest.Ansættelsesudvalget udvælger ansøgere til samtale tirsdag den 17. september. Første ansættelsessamtale afholdes torsdag den 19. september og anden samtale afholdes onsdag den 25. september. Der vil mellem 1. og 2. samtalerunde blive taget reference på de ansøgere, der går videre til 2. samtalerunde.Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Nr. Uttrup Skole har været i en positiv udvikling de senere år, og vi søger en dygtig afdelingsleder for vores mellemtrin/udskoling med “hjerte for læring", som i tæt samarbejde med elever, forældre, ansatte og det øvrige ledelsesteam m.fl. bidrager til, at denne positive udvikling fortsætter.  
 
Vores nye afdelingsleder skal kunne komplementere vores ledelsesteam på den bedst mulige måde. Her prioriteres det højt, at du er relationel stærk, og formår at lave stærke og brugbare relationer i dagligdagen på skolen. Desuden skal du være administrativ dygtig ved at have overblik og hjælpe med at varetage de administrative opgaver, der ligger i den daglige drift og ved skoleårets planlægning. Vigtigst af alt skal du som afdelingsleder for mellemtrin/udskoling naturligvis brænde for kerneopgaven ved hele tiden at skabe optimale vilkår for elevernes læring og trivsel.
 
På Nr. Uttrup skole har vi “Noget at have det i". Bland andet i kraft af vores arbejde med tydelige mål omkring vores 4 fokusområder; Faglighed, trivsel, skolehjemsamarbejde og IT.

Faglighed:
Vores mål er hele tiden at optimere det faglige niveau og få så dygtige elever som muligt, uanset elevens niveau. Vi stiller tydelige krav til eleverne - alle skal yde deres bedste, via støtte og guidning fra det pædagogiske personale.

Trivsel: 
For at skabe bedst mulig “Hjerte for læring" prioriteres trivsel højt. Alle skal opleve at have en ven i skolen og at skolen er et godt og trygt sted at være og lære. Vi har tilknyttet trivselspersoner i vores “Kompas", som understøtter trivslen i klassen og hos den enkelte elev.

Skolehjemsamarbejde:
Forældrene er en vigtig samarbejdspartner i det daglige arbejde. Som skole medvirker vi til det gode skolehjemsamarbejde, ved at have en anerkendende, åben og ligeværdig dialog, både i det daglige møde med forældrene og om hvert enkelt barn.

IT-dannelse:
Teknologien ikke er et mål i sig selv, men den er et gavnligt hjælpemiddel. Vi bruger derfor IT som et støttende element i den faglige undervisning, og det skal med tiden implementeres i alle fag. Af samme grund har vi fokus på dannelsen i forbindelse med brug af IT og på, hvordan eleverne gebærder sig på de sociale medier.


Vi søger derfor en afdelingsleder, som har særligt fokus på:
  • At være dygtig til ledelse tæt på i mellemtrinnet og udskolingen, hvor medarbejderne føler, at deres idéer og tanker er med til at udvikle skolen.
  • At sikre en fortsat stærk faglig udvikling i mellemtrinnet og udskolingen. 
  • At sikre gode overgange for eleverne internt og eksternt.
  • Læreruddannet med stor erfaring inden for skoleverdenen og års erfaring i udskolingen.
  • Erfaring med prøveafvikling i udskolingen.
  • Har en lederuddannelse, er påbegyndt lederuddannelse eller har lyst til at påbegynde en lederuddannelse. 
  • At være administrativ stærk og finde interesse i den daglige administrative drift og skoleårets planlægning. 
  • Interesse for hvordan man bruger IT i den daglige undervisning. 
  • At skabe den bedst mulige skole for eleverne ved hjælp af vores 4 fokusområder.

Praktisk om skolen:
Nr. Uttrup Skole er en byskole placeret i den nord/østlige del af Nørresundby. Der er pt. 421 elever indskrevet på skolen fra 0. - 9. klasse og en DUS med 145 børn. Nr. Uttrup Skole er en skole, hvor der de seneste år har været tilvækst i elevtallet. På skolen er der ligeledes et strukturcenter, hvor der pt. er 38 elever. Der er i alt ansat 86 medarbejdere fordelt på lærere, pædagoger og teknisk/administrativt personale. 

Yderligere information: 
www.nusk.dk
Aalborg Kommunes skoler: https://www.aalborg.dk/om-kommunen/organisation/skoleforvaltningen eller www.nogetathavedeti.dk

Hvis du vil vide mere omkring stillingen, er du velkommen til at kontakte
Skoleleder Jacob Larsen 93 52 03 70

Ansøgningsfrist mandag den 16. september 2019.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende aftale for Aalborg Kommune. Lønnen forhandles og fastsættes på grundlag af forhåndsaftalen mellem Aalborg Kommune og Skolelederforeningen.

Forud for endelig ansættelse indhentes der børne- og straffeattest.

Ansættelsesudvalget udvælger ansøgere til samtale tirsdag den 17. september. Første ansættelsessamtale afholdes torsdag den 19. september og anden samtale afholdes onsdag den 25. september. Der vil mellem 1. og 2. samtalerunde blive taget reference på de ansøgere, der går videre til 2. samtalerunde.

Forud for endelig ansættelse indhentes der straffe- og børneattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

Aalborg Kommune opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


ORS/Small/03be8fe6_logo.gifNr. Uttrup SkoleNørresundby2019-08-28T16:00:54.7102019-09-16T00:00:00
330079785Afdelingsleder til Ungespecialet - NibeBasic Ungespecialet - Nibe søger en afdelingsleder til fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. november 2019.Ungespecialet - Nibe er organisatorisk placeret i Døgnsøjlen i Center for Dag- og Døgntilbud i Aalborg Kommune.Ungespecialet - Nibe har en personalegruppe på 1 afdelingsleder, 8 pædagoger og 1 studerende. Ungespecialet er normeret til 6-7 unge i alderen 12-18 år med nedsat kontakt-, indlevelses- og tilknytningsevne.I det daglige pædagogiske arbejde er Ungespecialets medarbejdere veluddannede i at anvende mentalisering og principper fra miljøterapi.Som leder skal du medvirke til at sikre, at der arbejdes tæt sammen med alle private og professionelle aktører omkring den unge. Der skal udføres et intensivt arbejde med at sikre den unge så stærkt et netværk som muligt i familie, vennekreds, uddannelsessystemet og på arbejdsmarkedet.Vi vedAt god ledelse gør en kæmpe forskel. God ledelse er en væsentlig del af forklaringen på forskellen mellem succes og fiasko, vellykket eller mislykket, gode resultater eller dårlige resultater. God ledelse giver kræfter, dårlig ledelse suger og sluger energi.Vi søgerEn afdelingsleder med en stærk lederidentitet. Du skal være dit ansvar bevidst i forhold til andre mennesker. Din stærke lederidentitet må gerne kombineres med en faglig identitet, men sidstnævnte må aldrig have overtaget. Du skal evne at understøtte og videreudvikle et miljø med forudsigelighed og genkendelighed. Fastholde den røde tråd ved at strukturere dagligdagen og skabe klar retning for medarbejderne. Du skal have personlig gennemslagskraft til altid at sætte kerneopgaven først og sikre, at dine medarbejdere har de rigtige rammer og værktøjer til gavn for vores målgruppe. Du skal se dig selv som træner og rollemodel i at fremme stærke, kompetente, energiske og entusiastiske medarbejdere. Du skal kunne tydeliggøre dit lederskab, så det giver mening og skaber klare forventninger. Du skal være drevet af at gøre en forskel, at levere bedre og øge kvaliteten på relevante områder. Du skal være i stand til at inddrage bredt og sætte ambitiøse, realistiske og kvalificerede mål, følge op på mål og sikre fremdrift. Du skal have egenskaber, som gør dig i stand at sætte fokus på driften og implementere ny viden i driften. Du skal kunne bruge succeser og fejl som drivkraft for læring og udvikling. Du skal være synlig, tilstede og nærværende. Hvis du har den lederprofil, vi ønsker, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.Vi vil tilbyde dig Et udviklende lederskab i Center for Dag- og Døgntilbud i tæt samarbejde med de øvrige afdelingsledere, hvor visionen er at skabe fælles holdånd i lederskabet, som medfører, at I vil være i stand til at varetage ledelsesopgaver på tværs af søjle og center. At udarbejde en udviklingsplan for dig selv i et tæt samarbejde med din leder og dine lederkollegaer. En udviklingsplan, som jævnligt evalueres. En arbejdsplads, hvor vi eksperimenterer, er nysgerrige, undersøgende og inviterer ind i læringsmiljøer. Rum til at udøve personale- og fagledelse. Et positivt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø med engagerede, kreative og inspirerende medarbejdere. Sparring, feedback og nærvær. Arbejdsstedets adresseKildegade 4, 9240 Nibe. Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.Yderligere information kan fås ved henvendelse til leder John Kollerup Madsen på tlf. 2076 9593 eller centerleder Mariann Boje Jones på tlf. 9931 9270.Der forventes at blive afholdt ansættelsessamtaler den 24. september 2019.Ansøgningsfrist den 17. september 2019.Send ansøgningDu sender din ansøgning ved at trykke på knappen send ansøgning neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.Ungespecialet - Nibe søger en afdelingsleder til fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. november 2019.

Ungespecialet - Nibe er organisatorisk placeret i Døgnsøjlen i Center for Dag- og Døgntilbud i Aalborg Kommune.

Ungespecialet - Nibe har en personalegruppe på 1 afdelingsleder, 8 pædagoger og 1 studerende. Ungespecialet er normeret til 6-7 unge i alderen 12-18 år med nedsat kontakt-, indlevelses- og tilknytningsevne.

I det daglige pædagogiske arbejde er Ungespecialets medarbejdere veluddannede i at anvende mentalisering og principper fra miljøterapi.

Som leder skal du medvirke til at sikre, at der arbejdes tæt sammen med alle private og professionelle aktører omkring den unge. Der skal udføres et intensivt arbejde med at sikre den unge så stærkt et netværk som muligt i familie, vennekreds, uddannelsessystemet og på arbejdsmarkedet.

Vi ved
At god ledelse gør en kæmpe forskel. God ledelse er en væsentlig del af forklaringen på forskellen mellem succes og fiasko, vellykket eller mislykket, gode resultater eller dårlige resultater. God ledelse giver kræfter, dårlig ledelse suger og sluger energi.

Vi søger
En afdelingsleder med en stærk lederidentitet.
  • Du skal være dit ansvar bevidst i forhold til andre mennesker. Din stærke lederidentitet må gerne kombineres med en faglig identitet, men sidstnævnte må aldrig have overtaget.
  • Du skal evne at understøtte og videreudvikle et miljø med forudsigelighed og genkendelighed. Fastholde den ”røde tråd” ved at strukturere dagligdagen og skabe klar retning for medarbejderne.
  • Du skal have personlig gennemslagskraft til altid at sætte kerneopgaven først og sikre, at dine medarbejdere har de rigtige rammer og værktøjer til gavn for vores målgruppe.
  • Du skal se dig selv som træner og rollemodel i at fremme stærke, kompetente, energiske og entusiastiske medarbejdere.
  • Du skal kunne tydeliggøre dit lederskab, så det giver mening og skaber klare forventninger.
  • Du skal være drevet af at gøre en forskel, at levere bedre og øge kvaliteten på relevante områder.
  • Du skal være i stand til at inddrage bredt og sætte ambitiøse, realistiske og kvalificerede mål, følge op på mål og sikre fremdrift.
  • Du skal have egenskaber, som gør dig i stand at sætte fokus på driften og implementere ny viden i driften.
  • Du skal kunne bruge succeser og fejl som drivkraft for læring og udvikling.
  • Du skal være synlig, tilstede og nærværende.
Hvis du har den lederprofil, vi ønsker, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning.

Vi vil tilbyde dig
  • Et udviklende lederskab i Center for Dag- og Døgntilbud i tæt samarbejde med de øvrige afdelingsledere, hvor visionen er at skabe fælles holdånd i lederskabet, som medfører, at I vil være i stand til at varetage ledelsesopgaver på tværs af søjle og center.
  • At udarbejde en udviklingsplan for dig selv i et tæt samarbejde med din leder og dine lederkollegaer. En udviklingsplan, som jævnligt evalueres.
  • En arbejdsplads, hvor vi eksperimenterer, er nysgerrige, undersøgende og inviterer ind i læringsmiljøer.
  • Rum til at udøve personale- og fagledelse.
  • Et positivt og udviklingsorienteret arbejdsmiljø med engagerede, kreative og inspirerende medarbejdere.
  • Sparring, feedback og nærvær.
     
Arbejdsstedets adresse
Kildegade 4, 9240 Nibe.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af lokal løn. Øvrige løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.

Der indhentes straffe- og børneattest inden endelig ansættelse.

Yderligere information kan fås ved henvendelse til leder John Kollerup Madsen på tlf. 2076 9593 eller centerleder Mariann Boje Jones på tlf. 9931 9270.

Der forventes at blive afholdt ansættelsessamtaler den 24. september 2019.
Ansøgningsfrist den 17. september 2019.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”send ansøgning” neden under selve stillingsopslaget og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

ORS/Small/a2df51a8_logo.gifCenter for dag- og døgntilbudAalborg SV2019-08-28T13:00:19.5472019-09-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Afdelingsleder til strukturklassen Hals Skole

Hals Skole

Hals
Vi har fået mulighed for at ansætte en afdelingsleder til vores strukturklasse. Stillingen er sådan sammensat, at den består af 2 3 undervisningstid i strukturklassen og 1 3 ledelsestid. Ledelsestiden skal benyttes til daglig ledelse af strukturklas...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:20. september 2019

Afdelingsleder for Værkstedet på Forsorgshjemmet Svenstrupgård

Svenstrupgård Administrationen

Svenstrup J
Vil du være med til at tilbyde socialt udsatte hjemløse en kvalificeret og inddragende indsats?Vil du være med til at skabe fremtidens tilbud om aktiverende støtte til hjemløse?Vil du være med til at præge en afdeling, som lige har fået nye fysiske ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:18. september 2019

Afdelingsleder til, Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser.

Specialinstitutionen Bøgen

Vodskov
Familie- og Beskæftigelsesforvaltningen Det Specialiserede Døgntilbud, Center for Sociale indsatser. Søger afdelingsleder til en fast stilling på 37 timer om ugen og med tiltrædelse den 1. november 2019 eller snarest derefter.Der er i dag beskæftige...
Indrykket:29. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019

Afdelingsleder mellemtrin/udskoling Nr. Uttrup Skole

Nr. Uttrup Skole

Nørresundby
Nr. Uttrup Skole har været i en positiv udvikling de senere år, og vi søger en dygtig afdelingsleder for vores mellemtrin udskoling med hjerte for læring , som i tæt samarbejde med elever, forældre, ansatte og det øvrige ledelsesteam m.fl. bidrager ...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:16. september 2019

Afdelingsleder til Ungespecialet - Nibe

Center for dag- og døgntilbud

Aalborg SV
Ungespecialet - Nibe søger en afdelingsleder til fast stilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. november 2019.Ungespecialet - Nibe er organisatorisk placeret i Døgnsøjlen i Center for Dag- og Døgntilbud i Aalborg Kommune.Ungespecialet - Ni...
Indrykket:28. august 2019
Udløbsdato:17. september 2019