Dygtig Helpdesk-supporter

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du energisk, udadvendt og elsker du at yde god service? Har du erfaring som Helpdesk-supporter af brugervendte IT-løsninger? Kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt? Så kan dette job som helpdesk-supporter på Absalon være noget for dig.

På Absalon er digitale løsninger en forudsætning for undervisning, studieadministration, økonomistyring, kommunikation og mange andre ting. Det er vores ansvar i Digital at holde disse løsninger kørende, og det er Helpdesks opgave at hjælpe brugerne, når det er nødvendigt. Funktionen er derfor en vigtig del af afdelingens ydelser og afgørende for vores omdømme i organisationen.

I Absalons Helpdesk servicerer vi både ansatte og studerende. Vi møder brugerens hverdagsproblemer; både den studerende, der ikke kan komme på systemet, underviseren der skal have hjælp til breakoutrooms i Zoom, og den administrative medarbejder der skal have ny PC.

Velfungerende digitale løsninger bidrager til Absalons ambition om at være hele Regions Sjællands professionshøjskole, der uddanner dygtige professionelle med en mærkbar betydning for regionens borgere og virksomheder.

Din profil
Vi søger en erfaren helpdesk-supporter, som først og fremmest elsker at yde service, og er dygtig til det. Du kan desuden genkende dig selv i flere af nedenstående egenskaber:

Motiveres af at løse brugernes problemer, og sætter en ære i at få brugeren helt i mål. Du forstår at smile gennem en telefon, og du har stor tålmodighed, når det er nødvendigt. Herudover er du skarp på de gode råd til den erfarne bruger.

Du er god til at videndele med dine kolleger både i Helpdesk teamet og med resten af afdelingen. Du tager ansvar for dit arbejde og er loyal over for dine kolleger og de løsninger, vi sammen har udarbejdet i afdelingen. Du følger en sag helt til dørs, og er derfor en afslutter type.

Systematisk, ansvarsbevidst og disciplineret. Det gælder både i forhold til opgaverne i vores sagssystem, i forhold til samarbejdet internt og på tværs i organisationen.

Du har en relevant uddannelse og kan arbejde selvstændigt, men det er vigtigt, at du samtidig er en holdspiller. Du skal være omgængelig og en kollega vi kan have tillid til og grine sammen med.

Derudover forventer vi, at du har kendskab til:

  • Windows 10, Microsoft 365
  • Videoløsninger som fx Zoom og Teams
  • IT-løsninger anvendt på større uddannelsesinstitutioner
  • iOS, Android og gerne MDM-løsninger
  • Indkøb af hardware
  • og til sidst er det nødvendigt med kørekort til bil.

Dine arbejdsopgaver
Som helpdesk-supporter vil din arbejdsdag bestå af følgende opgaver:

Support på indkomne henvendelser, både på skrift, telefonisk og fysisk. Vi har mange telefonopkald og mails, men indimellem er der også brug for din support på en af vores lokationer rundt om i Region Sjælland.

Faste opgaver i teamet. Det kan for eksempel være at vedligeholde og klargøre PC'er og andet udstyr, indkøb af udstyr, rådgivning ved indkøb, test af hardware og software, samt vedligeholdelse af udstyrsdatabaser med mere.

Udvikle nye løsninger. Vi er altid på jagt efter nye og bedre løsninger til alle vores brugere. Derfor skal du også indgå i arbejdet med at vurdere nye digitale muligheder på de områder, der er tæt på brugerne.

Dine kolleger
Du bliver en del af Digital, hvor vi er 17 medarbejdere, der brænder for at lave gode digitale løsninger til hele Absalon. Vi er en full-service IT-afdeling med kompetencer i brugersupport, netværk, systemudvikling, projektledelse, didaktik, læringsteknologier med mere.

Vi anstrenger os for at være servicemindede i alt, hvad vi laver. Vi har en uhøjtidelig omgangsform og vores lattermuskler er veltrænede.

Vi bor på Absalons spritnye campus ved Slagelse station og du får en af Slagelses bedste udsigter fra dit skrivebord.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. marts 2023.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Chef for Digitalisering og Bibliotek, Torsten Stenulm Nielsen på tlf.: 7248 3036
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side.
  • Vi forventer at holde 1. ansættelsessamtale d. 9. januar 2023 og 2. ansættelsessamtale d. 13. januar 2023.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution, hvor vi med vores 13 uddannelser uddanner samfundets professionelle til både erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi er fordelt på i alt syv campus.

Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads.

Vi er 800 medarbejdere, vi har 9.000 studerende på vores grunduddannelser og vi efter- og videreuddanner 3.500 kursister hvert år.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Dygtig Helpdesk-supporter

Er du energisk, udadvendt og elsker du at yde god service? Har du erfaring som Helpdesk-supporter af brugervendte IT-løsninger? Kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt? Så kan dette job som helpdesk-supporter på Absalon være noget for dig.

På Absalon er digitale løsninger en forudsætning for undervisning, studieadministration, økonomistyring, kommunikation og mange andre ting. Det er vores ansvar i Digital at holde disse løsninger kørende, og det er Helpdesks opgave at hjælpe brugerne, når det er nødvendigt. Funktionen er derfor en vigtig del af afdelingens ydelser og afgørende for vores omdømme i organisationen.

I Absalons Helpdesk servicerer vi både ansatte og studerende. Vi møder brugerens hverdagsproblemer; både den studerende, der ikke kan komme på systemet, underviseren der skal have hjælp til breakoutrooms i Zoom, og den administrative medarbejder der skal have ny PC.

Velfungerende digitale løsninger bidrager til Absalons ambition om at være hele Regions Sjællands professionshøjskole, der uddanner dygtige professionelle med en mærkbar betydning for regionens borgere og virksomheder.

Din profil
Vi søger en erfaren helpdesk-supporter, som først og fremmest elsker at yde service, og er dygtig til det. Du kan desuden genkende dig selv i flere af nedenstående egenskaber:

Motiveres af at løse brugernes problemer, og sætter en ære i at få brugeren helt i mål. Du forstår at smile gennem en telefon, og du har stor tålmodighed, når det er nødvendigt. Herudover er du skarp på de gode råd til den erfarne bruger.

Du er god til at videndele med dine kolleger både i Helpdesk teamet og med resten af afdelingen. Du tager ansvar for dit arbejde og er loyal over for dine kolleger og de løsninger, vi sammen har udarbejdet i afdelingen. Du følger en sag helt til dørs, og er derfor en afslutter type.

Systematisk, ansvarsbevidst og disciplineret. Det gælder både i forhold til opgaverne i vores sagssystem, i forhold til samarbejdet internt og på tværs i organisationen.

Du har en relevant uddannelse og kan arbejde selvstændigt, men det er vigtigt, at du samtidig er en holdspiller. Du skal være omgængelig og en kollega vi kan have tillid til og grine sammen med.

Derudover forventer vi, at du har kendskab til:

  • Windows 10, Microsoft 365
  • Videoløsninger som fx Zoom og Teams
  • IT-løsninger anvendt på større uddannelsesinstitutioner
  • iOS, Android og gerne MDM-løsninger
  • Indkøb af hardware
  • og til sidst er det nødvendigt med kørekort til bil.

Dine arbejdsopgaver
Som helpdesk-supporter vil din arbejdsdag bestå af følgende opgaver:

Support på indkomne henvendelser, både på skrift, telefonisk og fysisk. Vi har mange telefonopkald og mails, men indimellem er der også brug for din support på en af vores lokationer rundt om i Region Sjælland.

Faste opgaver i teamet. Det kan for eksempel være at vedligeholde og klargøre PC'er og andet udstyr, indkøb af udstyr, rådgivning ved indkøb, test af hardware og software, samt vedligeholdelse af udstyrsdatabaser med mere.

Udvikle nye løsninger. Vi er altid på jagt efter nye og bedre løsninger til alle vores brugere. Derfor skal du også indgå i arbejdet med at vurdere nye digitale muligheder på de områder, der er tæt på brugerne.

Dine kolleger
Du bliver en del af Digital, hvor vi er 17 medarbejdere, der brænder for at lave gode digitale løsninger til hele Absalon. Vi er en full-service IT-afdeling med kompetencer i brugersupport, netværk, systemudvikling, projektledelse, didaktik, læringsteknologier med mere.

Vi anstrenger os for at være servicemindede i alt, hvad vi laver. Vi har en uhøjtidelig omgangsform og vores lattermuskler er veltrænede.

Vi bor på Absalons spritnye campus ved Slagelse station og du får en af Slagelses bedste udsigter fra dit skrivebord.

Sådan ansøger du
  • Ansættelse sker efter gældende overenskomst på statens område.
  • Stillingen er på fuld tid og vi vil gerne have at du begynder senest den 1. marts 2023.
  • Hvis du har nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Chef for Digitalisering og Bibliotek, Torsten Stenulm Nielsen på tlf.: 7248 3036
  • Ansøgning og relevante bilag sendes via vores rekrutteringssystem her eller ved at klikke på ”Søg stillingen” til højre på denne side.
  • Vi forventer at holde 1. ansættelsessamtale d. 9. januar 2023 og 2. ansættelsessamtale d. 13. januar 2023.

Vi ønsker, at medarbejderstaben afspejler det omgivende samfund, og vi opfordrer derfor alle interesserede uanset køn, kulturel og etnisk baggrund til at søge stillingen.

Om Absalon
Professionshøjskolen Absalon er Region Sjællands største uddannelsesinstitution, hvor vi med vores 13 uddannelser uddanner samfundets professionelle til både erhvervslivet og den offentlige sektor. Vi er fordelt på i alt syv campus.

Vores ambition er at bidrage til øget velfærd og vækst i Region Sjælland gennem fremragende uddannelser og rollen som regional udviklingspartner. Vores studerende og samarbejdspartnere er det ubestridte centrum for vores arbejde, lige som vi lægger vægt på at være en rigtig god, fællesskabsbaseret og udviklende arbejdsplads.

Vi er 800 medarbejdere, vi har 9.000 studerende på vores grunduddannelser og vi efter- og videreuddanner 3.500 kursister hvert år.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.