Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

DYGTIG LØNKONSULENT til BDO København

Til international revisions- og rådgivningsvirksomhed beliggende centralt ved Fisketorvet søger vi endnu en dygtig og erfaren lønkonsulent, der brænder for løn og med kendskab til overenskomster og kontrakter. Der forudsættes gode kundskaber i engelsk mundtligt som skriftligt.
 
Stillingen
BDO København har en Business Support-afdeling på 20 medarbejdere, der servicerer danske som internationale kunder med økonomifunktionen, herunder løn.
 
Du bliver en del af lønteamet, der i dag er en velfungerende gruppe på 5 og nu skal udvides med yderligere en dygtig kollega. Teamet sørger for, at medarbejdere hos danske og internationale kunder får korrekt løn til tiden. Der ydes rådgivning inden for lønområdet. Stillingen indebærer høj servicegrad, flair for kommunikation samt gode kundskaber i engelsk mundtligt som skriftligt.
 
Dine primære arbejdsopgaver omfatter
 

  • Lønadministration, herunder:
  • Oprettelse af medarbejdere, ændringer og fratrædelser
  • Lønberegning
  • Lønkørsler
  • Lønafstemninger
  • Feriepenge
  • Refusioner ved sygdom og barsel
  • Indberetning til offentlige myndigheder
  • Rådgivning og support til danske og internationale kunder vedrørende løn via conference calls og mails
  • Rapportering af løndata til internationale kunder
  • Fakturering af opgave

Din baggrund
Fagligt har du en mangeårig erfaring inden for lønområdet, herunder hele lønadministrationen. Du har kendskab til overenskomster samt til HR inden for lovgivning og kontrakter.
 
Du har et solidt kendskab til lønsystemer, gerne med erfaring i Danløn fra Lessor og/eller Bluegarden-systemer som Dataløn og Multiløn Erhverv. Dertil er du IT-orienteret og rutineret i Office-pakken, særligt Excel.
 
Det er vigtigt, du kan formulere dig mundtligt som skriftligt på dansk og engelsk.
 
På det personlige plan er du udpræget serviceminded, imødekommende og samarbejdsorienteret. Du arbejder systematisk, er struktureret med sans for detaljen, men også i besiddelse af et godt overblik.
 
Som person er du selvstændig og god til at disponere og tilrettelægge arbejdet. Du er vant til at arbejde med mange deadlines især på slutningen af måneden.
 
Du tilbydes
En spændende og varieret stilling som en del af et engageret team i et attraktivt og inspirerende arbejdsmiljø. Let adgang til offentlig transport samt gode parkeringsforhold. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette og respekterer naturligvis opsigelsesvarsel.
 
Interesseret
Har du lyst til at høre nærmere om stillingen, så kontakt venligst Ruth Roed, Personaleudvælgelse i Klostergaardentlf. 33 93 26 80 og/eller send snarest din ansøgning til os vedlagt CV og eventuelle referencer. Vi behandler ansøgningerne løbende.
 
Ansøgningen sendes til: klostergaarden@klostergaarden.dk eller:
 
Personaleudvælgelse i Klostergaarden
Badstuestræde 17, 1. sal
1209 København K
 
 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her