Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig lønningsbogholder

- til alsidige opgaver i økonomiafdeling i innovativ industrivirksomhed

Vi tilbyder dig

Vil du gerne have ansvar for dit eget område, samtidig med at du deltager i flere opgaver i vores økonomiafdeling? Har du stor erfaring med lønningsbogholderi? Har du samtidig sans for at få ting afsluttet i god tid når det er muligt, men også tæt på deadline når det er krævet, så er det måske noget for dig at blive vores nye lønningsbogholder.

SH Group A/S er en virksomhed i udvikling. Vi omsætter for ca. 300 mio. kr. Vi leverer individuelle løsninger indenfor maskinbygning til hele verden, og har en stor og voksende kundekreds, der omfatter betydende virksomheder indenfor marine- og offshore-sektoren. Hvert projekt og hver ordre er tilpasset til kundens krav, og det betyder at vores økonomiafdeling arbejder tæt sammen med alle andre afdelinger i virksomheden, når sagerne skal afsluttes.

Som lønningsbogholder bliver din primære opgave at stå for lønafvikling for timelønnede, både på fabrikken og rejsende. Vi har netop implementeret nyt lønsystem, Lessor, hvorfor det vil være en fordel at du har arbejdet med dette før. Du vil også blive inddraget i andre opgaver i økonomiafdelingen efter behov. Herudover vil du kunne være backup for resten af afdelingen, deltage i andre økonomiopgaver. Da vi er et team på 7 medarbejdere i økonomiafdelingen, får du mulighed for at præge såvel din egen - som afdelingens udvikling.

Lidt om dig som person

Du er serviceminded og har et højt fagligt niveau i dit arbejde, og sørger for at få dine opgaver afsluttet til tiden, også når hverdagen er hektisk. Du arbejder selvstændigt og fleksibelt, og kombinerer naturlig pondus med diplomatisk sans, når du skal have afsluttet dine opgaver. Du formår at holde styr på mange åbne sager, og forudser hvad der skal gøres, så du også kan hjælpe til, når det brænder på hos kollegerne.

Som person, evner du at bevare overblikket, du har en høj stresstærskel og du kan overskue flere store og små opgaver på en gang. Du er et positivt bidrag til teamet, og holder fokus på det væsentlige når der skal prioriteres mellem opgaver.

Du har et godt kendskab til MS Dynamics AX og Lessor, eller har erfaring fra lignende systemer. Du er hurtig på tasterne. Du gennemskuer ting hurtigt, og kommunikerer ubesværet med alle typer mennesker både internt og eksternt. Du sætter en ære i at hjælpe til, når det er nødvendigt, og at være en god kollega for hele afdelingen. Du fokusere på at få opgaverne løst og hjælpe organisationen. Endeligt har du let ved at tilegne dig ny viden, og kan arbejde med engelsk som sprog, i både skrift og tale.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.

  • Lønningsbogholderi og timelønnede – på kontor og rejsende
  • Finans, debitor- og kreditorbogholderi hjælp i afdelingen
  • Hjælpe til med sagsafslutning i samarbejde med konstruktionsafdelingen og lageret
  • Faktureringshjælp i perioder
  • I begrænset omfang tage telefonen og tage imod gæster, da vi sidder i åbent kontormiljø/reception


Vores forventninger til dig er bl.a.

  • Højt fagligt niveau og hjælpsom i hverdagen
  • Erfaring med funktionær og timeløns lønningsbogholderi – gerne fra lignende virksomhed
  • Vant til at arbejde med flere overenskomster
  • En afslutter med god pondus og gode kommunikationsevner
  • Hurtig på tasterne og hurtigt lærende
  • Høj stresstærskel, og evne til at holde mange bolde i luften på samme tid
  • God til at arbejde selvstændigt og i team med kolleger
  • Dansk og engelsk i skrift og tale
  • Stort kendskab til MS Dynamics AX/NAV
  • Kendskab til Lessor, eller lignende lønsystem.
  • Bruger af MS Office – Word og Excel


Lønnen forhandles individuelt, på et niveau der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

For yderligere oplysninger kontakt vores organisationskonsulent Per Schorling hos Proces Support A/S, på telefon 2332 5825.

Ansøg på jobopslaget her https://www.processupport.dk/jobopslag/?hr=show-job%2F27793&locale=da_DK

Ansøgningsfrist: 21. April 2018

Bemærk! Vi indkalder til samtale løbende, og besætter stillingen, når vi har fundet den rette. Så skynd dig at søge, hvis du er interesseret

Alle ansøgninger behandles fortroligt.

SH Group A/S er en førende international virksomhed inden for udvikling, produktion og servicering af hydrauliske og mekaniske systemløsninger til marine-, offshore-, og industrisektoren, og har datterselskaberne Sepro Technology og Nor Crane, ligesom vi har kontor/repræsentation flere steder i verden.


SH Group A/S blev grundlagt i 1974 og beskæftiger i dag ca. 250 kvalificerede medarbejdere på hovedafdelingen i Svendborg og vores andre afdelinger verden over. Vi har en meget omfattende in-house produktion, som gør at vi kan håndtere hele værdikæden ifm. maskinproduktion selv.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her