Dygtig medarbejder til en række alsidige økonomi - og bogholderiopgaver

Brødrene Hartmann A/S søger en dygtig medarbejder til en række alsidige økonomi - og bogholderiopgaver

Trives du med at løse økonomi – og bogholderiopgaver og have styr på alle detaljer? Kan du skabe positive relationer til kollegaer og samarbejdspartnere, og har du lyst til at arbejde for en international virksomhed i spændende og hastig udvikling? Hos Brødrene Hartmann A/S søger vi nu en dygtig medarbejder, som skal være med til at sikre, at vi har styr på omkostningerne og til at varetage en række alsidige økonomi – og bogholderiopgaver.

Hvem er vi?

Brødrene Hartmann A/S er verdens førende virksomhed inden for salg og produktion af moulded fiber emballage til æg og frugt. Vores teknologi og produkter gør brug af genbrugspapir og er dermed et bæredygtigt alternativ til plastemballage. Vi er en voksende international produktionsvirksomhed med hovedkontor i Danmark.

Til hvilke opgaver?

Hos Brødrene Hartmann A/S bliver du en vigtig del af vores danske organisation, der består af det globale hovedkontor i Gentofte samt fabrik og maskinfabrik i Tønder. Du bliver en del af en international virksomhed i udvikling, og din daglige arbejdsplads vil være på virksomhedens fabrik i Tønder, hvor du vil referere til fabrikkens Production Controller. Stillingen er alsidig, og du vil arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige funktioner i virksomheden.

Dine nøgleopgaver:

  • Support for virksomhedens lønbogholderi på kontinuerlig basis
  • Bogføring og controlling af energiomkostninger
  • Refusionsansøgning af diverse energiafgifter
  • Budgetudarbejdelse og budgetopfølgning
  • Validering af regnskabstal
  • Udarbejdelse af nøgletal
  • Kontrol/analyser ved lagerafvigelser,

Derudover vil du agere som det daglige bindeled mellem organisationen i Tønder og virksomhedens bogholderi i Ungarn, som varetager hovedparten af bogholderiopgaverne for Brødrene Hartmanns europæiske fabrikker.

Hvem søger vi?

Som kandidat til stillingen har du en relevant uddannelse inden for økonomi/regnskab, eksempelvis revisorassistent eller regnskabsassistent. Det er ligeledes et krav, at du taler og skriver engelsk.

Som person er du kendetegnet ved et højt drive og en proaktiv tilgang til tingene. Du har fokus på faglighed, kvalitet og sikkerhed, og dit engagement gør, at du er selvmotiverende. Du brænder for ordentlighed og høj kvalitet i udførelsen af dit arbejde. Du evner at kommunikere med dine kolleger og opleves som engageret og imødekommende.

Hvad tilbyder vi?

Arbejdstiden vil være afhængig af den rette kandidats muligheder, men vi lægger op til en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer og jobansvar. Dertil følger en fordelagtig pensionsordning.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Production Controller Bo Andersen, tlf. +45 4214 6419. Stillingen søges på Brødrene Hartmanns hjemmeside. Vi glæder os til at modtage dit CV og din ansøgning. Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når vi har fundet den rette kandidat.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330010490Phoenix-875a601112019-04-24T00:00:00Dygtig medarbejder til en række alsidige økonomi - og bogholderiopgaver

Brødrene Hartmann A/S søger en dygtig medarbejder til en række alsidige økonomi - og bogholderiopgaver

Trives du med at løse økonomi – og bogholderiopgaver og have styr på alle detaljer? Kan du skabe positive relationer til kollegaer og samarbejdspartnere, og har du lyst til at arbejde for en international virksomhed i spændende og hastig udvikling? Hos Brødrene Hartmann A/S søger vi nu en dygtig medarbejder, som skal være med til at sikre, at vi har styr på omkostningerne og til at varetage en række alsidige økonomi – og bogholderiopgaver.

Hvem er vi?

Brødrene Hartmann A/S er verdens førende virksomhed inden for salg og produktion af moulded fiber emballage til æg og frugt. Vores teknologi og produkter gør brug af genbrugspapir og er dermed et bæredygtigt alternativ til plastemballage. Vi er en voksende international produktionsvirksomhed med hovedkontor i Danmark.

Til hvilke opgaver?

Hos Brødrene Hartmann A/S bliver du en vigtig del af vores danske organisation, der består af det globale hovedkontor i Gentofte samt fabrik og maskinfabrik i Tønder. Du bliver en del af en international virksomhed i udvikling, og din daglige arbejdsplads vil være på virksomhedens fabrik i Tønder, hvor du vil referere til fabrikkens Production Controller. Stillingen er alsidig, og du vil arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige funktioner i virksomheden.

Dine nøgleopgaver:

  • Support for virksomhedens lønbogholderi på kontinuerlig basis
  • Bogføring og controlling af energiomkostninger
  • Refusionsansøgning af diverse energiafgifter
  • Budgetudarbejdelse og budgetopfølgning
  • Validering af regnskabstal
  • Udarbejdelse af nøgletal
  • Kontrol/analyser ved lagerafvigelser,

Derudover vil du agere som det daglige bindeled mellem organisationen i Tønder og virksomhedens bogholderi i Ungarn, som varetager hovedparten af bogholderiopgaverne for Brødrene Hartmanns europæiske fabrikker.

Hvem søger vi?

Som kandidat til stillingen har du en relevant uddannelse inden for økonomi/regnskab, eksempelvis revisorassistent eller regnskabsassistent. Det er ligeledes et krav, at du taler og skriver engelsk.

Som person er du kendetegnet ved et højt drive og en proaktiv tilgang til tingene. Du har fokus på faglighed, kvalitet og sikkerhed, og dit engagement gør, at du er selvmotiverende. Du brænder for ordentlighed og høj kvalitet i udførelsen af dit arbejde. Du evner at kommunikere med dine kolleger og opleves som engageret og imødekommende.

Hvad tilbyder vi?

Arbejdstiden vil være afhængig af den rette kandidats muligheder, men vi lægger op til en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer og jobansvar. Dertil følger en fordelagtig pensionsordning.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Production Controller Bo Andersen, tlf. +45 4214 6419. Stillingen søges på Brødrene Hartmanns hjemmeside. Vi glæder os til at modtage dit CV og din ansøgning. Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når vi har fundet den rette kandidat.

Brødrene Hartmann A S søger en dygtig medarbejder til en række alsidige økonomi - og bogholderiopgaver Trives du med at løse økonomi og bogholderiopgaver og have styr på alle detaljer? Kan du skabe positive relationer til kollegaer og samarbejdspartnere, og har du lyst til at arbejde for en international virksomhed i spændende og hastig udvikling? Hos Brødrene Hartmann A S søger vi nu en dygtig medarbejder, som skal være med til at sikre, at vi har styr på omkostningerne og til at varetage en række alsidige økonomi og bogholderiopgaver. Hvem er vi? Brødrene Hartmann A S er verdens førende virksomhed inden for salg og produktion af moulded fiber emballage til æg og frugt. Vores teknologi og produkter gør brug af genbrugspapir og er dermed et bæredygtigt alternativ til plastemballage. Vi er en voksende international produktionsvirksomhed med hovedkontor i Danmark. Til hvilke opgaver? Hos Brødrene Hartmann A S bliver du en vigtig del af vores danske organisation, der består af det globale hovedkontor i Gentofte samt fabrik og maskinfabrik i Tønder. Du bliver en del af en international virksomhed i udvikling, og din daglige arbejdsplads vil være på virksomhedens fabrik i Tønder, hvor du vil referere til fabrikkens Production Controller. Stillingen er alsidig, og du vil arbejde tæt sammen med ledelsen og de øvrige funktioner i virksomheden. Dine nøgleopgaver: Support for virksomhedens lønbogholderi på kontinuerlig basis Bogføring og controlling af energiomkostninger Refusionsansøgning af diverse energiafgifter Budgetudarbejdelse og budgetopfølgning Validering af regnskabstal Udarbejdelse af nøgletal Kontrol analyser ved lagerafvigelser, Derudover vil du agere som det daglige bindeled mellem organisationen i Tønder og virksomhedens bogholderi i Ungarn, som varetager hovedparten af bogholderiopgaverne for Brødrene Hartmanns europæiske fabrikker. Hvem søger vi? Som kandidat til stillingen har du en relevant uddannelse inden for økonomi regnskab, eksempelvis revisorassistent eller regnskabsassistent. Det er ligeledes et krav, at du taler og skriver engelsk. Som person er du kendetegnet ved et højt drive og en proaktiv tilgang til tingene. Du har fokus på faglighed, kvalitet og sikkerhed, og dit engagement gør, at du er selvmotiverende. Du brænder for ordentlighed og høj kvalitet i udførelsen af dit arbejde. Du evner at kommunikere med dine kolleger og opleves som engageret og imødekommende. Hvad tilbyder vi? Arbejdstiden vil være afhængig af den rette kandidats muligheder, men vi lægger op til en ugentlig arbejdstid på 30 timer. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer og jobansvar. Dertil følger en fordelagtig pensionsordning. Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Production Controller Bo Andersen, tlf. 45 4214 6419. Stillingen søges på Brødrene Hartmanns hjemmeside. Vi glæder os til at modtage dit CV og din ansøgning. Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når vi har fundet den rette kandidat.11jobnet875a6011100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-19T00:00:000000https://hartmann.hr-skyen.dk/show-job/429900EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3512689Hartmann Tønder11Hartmannsvej 26270TønderDKDanmark0
cmo@hartmann-packaging.comDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent748429JobNet4977961497796110024-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=875a6011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=875a6011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=875a6011&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=875a6011&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgMed et job indenfor Økonomi bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Regnskabsassistent lige noget for dig.12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi361563493Christinacmo@hartmann-packaging.comDKDanmarkDKDanmark330019202Stallex A/S søger erfaren assistent til økonomiafdelingen.Robot Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling? Stallex A S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ønskes snarest muligt. Med reference til den økonomiansvarlige vil du blive en del af vor økonomiafdeling, som ud over førnævnte tæller en yderligere deltidsansat. I stillingen vil dine arbejdsområder primært omfatte: Daglig bogføring og afstemning Løbende fakturering og opfølgning Selvstændig håndtering og administration af af leje- og leasingsager Afstemninger i forhold til øvrige koncernselskaber Øvrige almindeligt forekommende bogholderi- og administrative opgaver Telefonpasning viderestilling og kundemodtagelse Indkøb Ad hoc opgaver for vor salgsafdeling Du vil som underleverandør derudover assistere ved udarbejdelse af periode- og årsregnskaber, og i takt med at dine kompetencer udvides, vil du løbende blive tildelt selvstændigt ansvar for yderligere arbejdsopgaver på tilgrænsende områder. Ovenstående opgaver varetages i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige, der således også vil levere den nødvendige back-up. Ved udvælgelsen at den rette kandidat til stillingen, vil i lægge vægt på følgende kvalifikationer: God erfaring med håndtering af bogholderiopgaver samt afstemning Kan arbejde struktureret, fokuseret og selvstændigt Stabil og ansvarsbevidst Blik for detaljen Kan kommunikere på tysk og engelsk i skrift og tale Kendskab til erfaring med C5 samt Excel Godt kendskab til IT generelt Teamplayer For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst Martin Paag på telefon 73 92 10 00. Ansøgning bilagt relevante referencer kan fremsendes til martin@stallex.dk.

Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling?

Stallex A/S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ønskes snarest muligt.

Med reference til den økonomiansvarlige vil du blive en del af vor økonomiafdeling, som ud over førnævnte tæller en yderligere deltidsansat.

I stillingen vil dine arbejdsområder primært omfatte:

  • Daglig bogføring og afstemning
  • Løbende fakturering og opfølgning
  • Selvstændig håndtering og administration af af leje- og leasingsager
  • Afstemninger i forhold til øvrige koncernselskaber
  • Øvrige almindeligt forekommende bogholderi- og administrative opgaver
  • Telefonpasning / viderestilling og kundemodtagelse
  • Indkøb
  • Ad hoc opgaver for vor salgsafdeling

 

Du vil som underleverandør derudover assistere ved udarbejdelse af periode- og årsregnskaber, og i takt med at dine kompetencer udvides, vil du løbende blive tildelt selvstændigt ansvar for yderligere arbejdsopgaver på tilgrænsende områder.

 

Ovenstående opgaver varetages i tæt samarbejde med den økonomiansvarlige, der således også vil levere den nødvendige back-up.

 

Ved udvælgelsen at den rette kandidat til stillingen, vil i lægge vægt på følgende kvalifikationer:

 

  • God erfaring med håndtering af bogholderiopgaver samt afstemning
  • Kan arbejde struktureret, fokuseret og selvstændigt
  • Stabil og ansvarsbevidst
  • Blik for detaljen
  • Kan kommunikere på tysk og engelsk i skrift og tale
  • Kendskab til / erfaring med C5 samt Excel
  • Godt kendskab til IT generelt
  • Teamplayer

 

For yderligere oplysninger om stillingen, kontakt venligst Martin Paag på telefon 73 92 10 00. Ansøgning bilagt relevante referencer kan fremsendes til martin@stallex.dk.

 

 

STALLEX A/STønder2019-05-07T00:00:002019-06-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Stallex A/S søger erfaren assistent til økonomiafdelingen.

STALLEX A/S

Tønder
Har du lyst til et spændende, alsidigt og udfordrende job som en del af vor økonomiafdeling? Stallex A S, Ndr. Landevej 4 i Tønder søger en erfaren assistent til økonomiafdelingen. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, og opstart ...
Indrykket:7. maj 2019
Udløbsdato:14. juni 2019