Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig og engageret AC'er

Har du lyst til at arbejde i en politisk styret organisation, hvor du er helt tæt på politikerne og den øverste administrative ledelse, så er Råds- og Direktionssekretariatet sikkert noget for dig. Vi får flere spændende opgaver og har derfor brug for en ekstra kollega. Vi søger en dygtig AC’er, der har interesse for og lyst til at arbejde tæt sammen med os om at løse vores mange spændende opgaver.
 
Hvem er vi?
Regionssekretariatet varetager sekretariatsbetjening af regionsrådet og direktionen og har ansvaret for den interne drift af regionshusene. Regionssekretariatet har herudover en koordinerende rolle i forhold til den samlede regionsadministration og varetager en række tværgående projekter og opgaver i relation til at understøtte Region Midtjylland som en sammenhængende koncern. Kontoret er ansvarligt for koordinering og kvalitetssikring af dagsordener til regionsrådet, forretningsudvalget og øvrige politiske udvalg. Råds- og Direktionssekretariatet betjener også mange af de administrative udvalg på strategisk niveau i koncernen.
 
Du kan læse mere om Regionssekretariatet og Region Midtjylland på:
http://www.rm.dk/om-os/organisation/regionssekretariatet/
Her kan du også finde Regionssekretariatets virksomhedsplan, hvor du blandt andet kan læse om Regionssekretariatet som en attraktiv arbejdsplads.
 
Dit nye job
Du kommer til at indgå i Råds– og Direktionssekretariatet, der blandt andet betjener regionsrådet og direktionen.  Du får en central placering i koncernen, med mulighed for at have fingeren på pulsen i forhold til hvad der sker både politisk og strategisk i Region Midtjylland.
 
Som en del af Råds- og Direktionssekretariatet vil du komme til at beskæftige dig med betjening af regionsrådspolitikerne og direktionen, herunder koordinering og opfølgning af sager til det politiske niveau, udarbejdelse af dagsordener, sekretariatsbetjening af politiske og administrative udvalg m.m. Derudover løser kontoret mange forskellige ad hoc-projekter og opgaver, herunder fx udarbejdelse af oplæg, notater, svarudkast, arrangementer m.m.
 
Din baggrund
Vi forventer, at du:

  • har en relevant samfundsvidenskabelig uddannelse (cand.scient.pol., cand.scient. adm. e.l.)
  • har erfaring med betjening af politiske og administrative udvalg
  • har erfaring med og flair for at arbejde tæt på den øverste ledelse og direktionen, herunder udpræget politisk tæft
  • kan arbejde selvstændigt, og er god til at samarbejde på alle niveauer
  • er vedholdende for at sikre, at opgaverne bliver løst på en god måde og med høj kvalitet
  • er fleksibel og positiv
  • kan bevare overblikket, når det går stærkt, og der er korte deadlines
  • har lyst til at arbejde med mange forskellige opgaver af både udviklingsmæssig og driftsmæssig karakter.
 
Vi tilbyder
Regionssekretariatet tilbyder gode faglige udviklingsmuligheder og gode kolleger med et godt samarbejdsklima på tværs af afdelingen. Desuden er Regionssekretariatet en familievenlig arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på en god balance mellem arbejds- og familieliv.
  
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Arbejdsstedet er Regionshuset Viborg, Skottenborg 26, 8800 Viborg.
 
Ansøgningsfristen er den 18. januar 2018.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 23. januar 2018.
Tiltrædelse snarest eller senest den 1. marts 2018.
  
Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte kontorchef Marianne Bengtson på tlf. 7841 0120 eller Marianne.bengtson@stab.rm.dk for yderligere oplysninger om stillingen.








Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil omplaceringsramte medarbejdere, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale
 

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her