Dygtig og erfaren 1. assistent søges til hotelarbejde

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vi søger en dygtig og erfaren1 assistent til vores hotelafdeling i Fredericia.

Dine opgaver 

  • rengøring af værelser, mødelokaler og fællesområder
  • administrative opgaver kan forekomme
  • kvalitetssikring af rengøringstandarden
  • daglig kontrol af rengholdte værelser
  • oplæring af medarbejdere
  • bestilling af varer, linned
  • vagtplanlægning
  • daglig kontakt med receptionen og teknisk afdeling

Vi tilbyder

  • En stilling med ordnede forhold
  • Et socialt arbejdsmiljø med gode kollegaer, hvor teamspirit er, at alt kan lade sig gøre
  • Ansættelse i et positivt og udadvendt team, som hjælper og støtter hinanden med godt humør 
  • løn efter kvalifikationer

Vi forventer, at du

  • har energi og lyst til at tage ansvar for både daglige pligter og særlige opgaver
  • bor i nærheden eller har egen bil, så transport ikke bliver en udfordring
  • have erfaring med rengøring, og meget gerne hotelrengøring
  • positiv og serviceminded attitude i forhold til kollegaer og kunder
  • kan kommunikere dansk eller engelsk
  • har øje for detaljer og kvalitet
  • fleksibel, mødestabil i forhold til arbejdsdage og -timer
  • i stand til at arbejde i tidsrummet 07:00-14:30, weekenden og ferieperioder
  • kan arbejde selvstændigt
  • du kan starte hurtigst muligt

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt via ”Ansøg” nederst på siden.
Samtaler bliver afholdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig :-)

We look forward to meeting you. 

 

Ansøgning på mail med henvisning til /send you jobaplication to

ct@servisyd.dk

Har du ikke hørt fra os, er stillingen besat til anden side.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Dygtig og erfaren 1. assistent søges til hotelarbejde

Vi søger en dygtig og erfaren1 assistent til vores hotelafdeling i Fredericia.

Dine opgaver 

  • rengøring af værelser, mødelokaler og fællesområder
  • administrative opgaver kan forekomme
  • kvalitetssikring af rengøringstandarden
  • daglig kontrol af rengholdte værelser
  • oplæring af medarbejdere
  • bestilling af varer, linned
  • vagtplanlægning
  • daglig kontakt med receptionen og teknisk afdeling

Vi tilbyder

  • En stilling med ordnede forhold
  • Et socialt arbejdsmiljø med gode kollegaer, hvor teamspirit er, at alt kan lade sig gøre
  • Ansættelse i et positivt og udadvendt team, som hjælper og støtter hinanden med godt humør 
  • løn efter kvalifikationer

Vi forventer, at du

  • har energi og lyst til at tage ansvar for både daglige pligter og særlige opgaver
  • bor i nærheden eller har egen bil, så transport ikke bliver en udfordring
  • have erfaring med rengøring, og meget gerne hotelrengøring
  • positiv og serviceminded attitude i forhold til kollegaer og kunder
  • kan kommunikere dansk eller engelsk
  • har øje for detaljer og kvalitet
  • fleksibel, mødestabil i forhold til arbejdsdage og -timer
  • i stand til at arbejde i tidsrummet 07:00-14:30, weekenden og ferieperioder
  • kan arbejde selvstændigt
  • du kan starte hurtigst muligt

Ansøgning
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV hurtigst muligt via ”Ansøg” nederst på siden.
Samtaler bliver afholdt løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig :-)

We look forward to meeting you. 

 

Ansøgning på mail med henvisning til /send you jobaplication to

ct@servisyd.dk

Har du ikke hørt fra os, er stillingen besat til anden side.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.