Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig og erfaren bogholder - 30 til 37 timer

Er du vores nye kollega, som kan hjælpe os med at sørge for, at Kappelskov revision er den virksomhed, som vores kunder vælger, når der skal være styr på regnskabet?

Vi er en virksomhed, der lægger vægt på at være en troværdig og skarp samarbejdspartner for vores kunder – derfor har vi brug for at du:

• Er omhyggelig
• Har lyst til at arbejde med regnskabsopstillingerne
• Kan sørge for gennemarbejdede regnskaber
• Er interesseret i at lave løbende optimering af opgaverne

Hos Kappelskov er vi eksperter i små og mellemstore virksomheder og kan med grundig økonomisk vejledning og praktisk assistance i det daglige spare kunderne for både tid og penge.

Vi er eksperter inden for de fleste typer regnskab. Det kan være til internt eller eksternt brug - til Erhvervsstyrelsen, banker, skattevæsenet, skifteretten, leverandører og meget mere.

Kombinationen af lang erfaring og deltagelse i relevante fora og kurser, ligger til grund for, at vi ved, hvad vi har med at gøre, samtidig med, at vi altid er på forkant med udviklingen inden for regnskab.

Hos Kappeskov Revision tilbyder vi et arbejdsmiljø hvor vi tager os af hinanden og har stor fokus på at holde en fornuftig arbejdstid og et godt arbejdsklima.

Så er du den strukturerede, systematiske og en rutinerede medarbejder, som vi står og mangler, så send hurtigst muligt en ansøgning til:

Mail jkj@kappelskov.dk

Vi afholder løbende samtaler.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329745589Phoenix-53fc37dd12018-01-23T03:04:38.120Dygtig og erfaren bogholder - 30 til 37 timerEr du vores nye kollega, som kan hjælpe os med at sørge for, at Kappelskov revision er den virksomhed, som vores kunder vælger, når der skal være styr på regnskabet?

Vi er en virksomhed, der lægger vægt på at være en troværdig og skarp samarbejdspartner for vores kunder – derfor har vi brug for at du:

• Er omhyggelig
• Har lyst til at arbejde med regnskabsopstillingerne
• Kan sørge for gennemarbejdede regnskaber
• Er interesseret i at lave løbende optimering af opgaverne

Hos Kappelskov er vi eksperter i små og mellemstore virksomheder og kan med grundig økonomisk vejledning og praktisk assistance i det daglige spare kunderne for både tid og penge.

Vi er eksperter inden for de fleste typer regnskab. Det kan være til internt eller eksternt brug - til Erhvervsstyrelsen, banker, skattevæsenet, skifteretten, leverandører og meget mere.

Kombinationen af lang erfaring og deltagelse i relevante fora og kurser, ligger til grund for, at vi ved, hvad vi har med at gøre, samtidig med, at vi altid er på forkant med udviklingen inden for regnskab.

Hos Kappeskov Revision tilbyder vi et arbejdsmiljø hvor vi tager os af hinanden og har stor fokus på at holde en fornuftig arbejdstid og et godt arbejdsklima.

Så er du den strukturerede, systematiske og en rutinerede medarbejder, som vi står og mangler, så send hurtigst muligt en ansøgning til:

Mail jkj@kappelskov.dk

Vi afholder løbende samtaler.
2018-02-13T16:03:57.693 Er du vores nye kollega, som kan hjælpe os med at sørge for, at Kappelskov revision er den virksomhed, som vores kunder vælger, når der skal være styr på regnskabet? Vi er en virksomhed, der lægger vægt på at være en troværdig og skarp samarbejdspartner for vores kunder derfor har vi brug for at du: • Er omhyggelig • Har lyst til at arbejde med regnskabsopstillingerne • Kan sørge for gennemarbejdede regnskaber • Er interesseret i at lave løbende optimering af opgaverne Hos Kappelskov er vi eksperter i små og mellemstore virksomheder og kan med grundig økonomisk vejledning og praktisk assistance i det daglige spare kunderne for både tid og penge. Vi er eksperter inden for de fleste typer regnskab. Det kan være til internt eller eksternt brug - til Erhvervsstyrelsen, banker, skattevæsenet, skifteretten, leverandører og meget mere. Kombinationen af lang erfaring og deltagelse i relevante fora og kurser, ligger til grund for, at vi ved, hvad vi har med at gøre, samtidig med, at vi altid er på forkant med udviklingen inden for regnskab. Hos Kappeskov Revision tilbyder vi et arbejdsmiljø hvor vi tager os af hinanden og har stor fokus på at holde en fornuftig arbejdstid og et godt arbejdsklima. Så er du den strukturerede, systematiske og en rutinerede medarbejder, som vi står og mangler, så send hurtigst muligt en ansøgning til: Mail jkj@kappelskov.dk Vi afholder løbende samtaler.11Jobnet53fc37dd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-26T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3084419KAPPELSKOV REVISION. GODKENDT REVISIONSAKTIESELSKAB11Milnersvej 73400HillerødDKDanmark0
jkj@kappelskov.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent512067JobNet47461341000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53fc37ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=53fc37ddhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53fc37dd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=53fc37dd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi352467673Johnny Kofoed-Jensenjkj@kappelskov.dkDKDanmarkDKDanmark329935028Bogholder søges til mindre virksomhed.Robot Bogholder søges til mindre virksomhed 10 - 15 timer ugentligt . Erfaring vigtigt med afstemning af årsregnskab til revisor, daglig afstemning af debetor og kreditor . Månedlige indberetninger til Danløn Vigtigt - skal kunne Navigator Navision Vigtigt - at kunne e.conimic , da nyt system snart til konverteres . Tiltrædelse snarest. Vedhæft alt som er relevant. Henvendelse på viggo@alexpetersen .com

Bogholder søges til mindre virksomhed 10 - 15 timer ugentligt .

Erfaring vigtigt med afstemning af årsregnskab til revisor, daglig afstemning af debetor og kreditor .

Månedlige indberetninger til Danløn 

Vigtigt - skal kunne Navigator = Navision 

Vigtigt - at kunne e.conimic , da nyt system snart til konverteres .

Tiltrædelse snarest.

Vedhæft alt som er relevant.

 

Henvendelse på 

viggo@alexpetersen .com

Alex PetersenNærum2019-01-02T00:00:002019-02-27T00:00:00
329941863Regnskabsmedarbejder til ForskningsadministrationRobot Området for tilskudsfinansierede forskningsprojekter er i konstant udvikling vi søger derfor en dynamisk regnskabsmedarbejder til Forskningsadministrationen i Region Hovedstaden. Vil du være med til at administrere Region Hovedstadens forskningsprojekter, og har du lyst til at videreudvikle økonomistyringen på området? Kan du skabe overblik og har du en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver? Har du interesse for regnskab og projektadministration samt en analytisk tankegang? Har du en regnskabsmæssig uddannelse? Hvis du kan svare ja på ovenstående spørgsmål, er stillingen som regnskabsmedarbejder i Forskningsadministrationen måske noget for dig. Afdeling i udvikling Forskningsadministrationen er en del af Region Hovedstadens Koncernregnskab, som varetager regnskabs- og bogholderiopgaver for hele Region Hovedstaden. Forskningsadministrationen har ansvar for den finansielle administration af forskningsprojekter på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og koncerncentre. Afdelingen består af et dynamisk team på 11 medarbejdere med en uformel omgangstone. Din rolle Som ansat i Forskningsadministrationen vil du få en bred kontaktflade og indflydelse på den fremtidige udvikling på området. Din primære opgave vil bestå i administration af eksternt finansierede forskningsprojekter og du vil blive tildelt eget ansvarsområde i form af hospital, virksomhed eller koncerncenter. Du vil i samarbejde med de forskningsansvarlige projektledere have ansvar for den regnskabsmæssige og finansielle håndtering af en række forskningsprojekter fra projektstart til projektslut, herunder projektoprettelse, udarbejdelse af regnskaber og projektlukning samt være sparringspartner for både projektledere og den øvrige organisation. Du skal have overblik, være serviceminded og sørge for løbende at holde dig opdateret på deadlines og krav fra tilskudsgiver. Hvem er du? Du er udadvendt og god til at bygge relationer også på tværs af forskellige faggrupper og organisatoriske niveauer. Du formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften. Du er analytisk tænkende og løsningsorienteret. Vi forestiller os at du har erfaring fra en regnskabs- eller økonomiafdeling og brænder for at levere en høj kvalitet og god service i det daglige arbejde. Vi tilbyder Et ambitiøst og dynamisk miljø i en stor og højt specialiseret organisation, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen. Vi er en arbejdsplads med fokus på arbejdsmiljø og en god balance mellem arbejde og fritid. Vi er en værdibaseret organisation hvor grundlaget er præget af tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Ronnie Jensen på telefon 51 44 73 18 eller på mail: ronnie.jensen@regionh.dk. Ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Ansættelsesstedet er Center for Økonomi, Rigshospitalet Glostrup, Valdemar Hansens Vej 2, 2600 Glostrup, Ansøgningsfrist Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 4. februar 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 6. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.Området for tilskudsfinansierede forskningsprojekter er i konstant udvikling – vi søger derfor en dynamisk regnskabsmedarbejder til Forskningsadministrationen i Region Hovedstaden.

Vil du være med til at administrere Region Hovedstadens forskningsprojekter, og har du lyst til at videreudvikle økonomistyringen på området?

Kan du skabe overblik og har du en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver?

Har du interesse for regnskab og projektadministration samt en analytisk tankegang?

Har du en regnskabsmæssig uddannelse?

Hvis du kan svare ja på ovenstående spørgsmål, er stillingen som regnskabsmedarbejder i Forskningsadministrationen måske noget for dig.

Afdeling i udvikling

Forskningsadministrationen er en del af Region Hovedstadens Koncernregnskab, som varetager regnskabs- og bogholderiopgaver for hele Region Hovedstaden. Forskningsadministrationen har ansvar for den finansielle administration af forskningsprojekter på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og koncerncentre. Afdelingen består af et dynamisk team på 11 medarbejdere med en uformel omgangstone.

Din rolle

Som ansat i Forskningsadministrationen vil du få en bred kontaktflade og indflydelse på den fremtidige udvikling på området.

Din primære opgave vil bestå i administration af eksternt finansierede forskningsprojekter og du vil blive tildelt eget ansvarsområde i form af hospital, virksomhed eller koncerncenter.

Du vil i samarbejde med de forskningsansvarlige projektledere have ansvar for den regnskabsmæssige og finansielle håndtering af en række forskningsprojekter fra projektstart til projektslut, herunder projektoprettelse, udarbejdelse af regnskaber og projektlukning samt være sparringspartner for både projektledere og den øvrige organisation. Du skal have overblik, være serviceminded og sørge for løbende at holde dig opdateret på deadlines og krav fra tilskudsgiver.

Hvem er du?

Du er udadvendt og god til at bygge relationer – også på tværs af forskellige faggrupper og organisatoriske niveauer. Du formår at skabe overblik og kan agere selvstændigt i et uformelt miljø med mange bolde i luften. Du er analytisk tænkende og løsningsorienteret.

Vi forestiller os at du har erfaring fra en regnskabs- eller økonomiafdeling og brænder for at levere en høj kvalitet og god service i det daglige arbejde.

Vi tilbyder

Et ambitiøst og dynamisk miljø i en stor og højt specialiseret organisation, hvor der er mulighed for at præge jobbet og dagligdagen. Vi er en arbejdsplads med fokus på arbejdsmiljø og en god balance mellem arbejde og fritid. Vi er en værdibaseret organisation hvor grundlaget er præget af tillid, åbenhed, helhedssyn og professionalisme.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Ronnie Jensen på telefon 51 44 73 18 eller på mail: ronnie.jensen@regionh.dk.

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Ansættelsesstedet er Center for Økonomi, Rigshospitalet Glostrup, Valdemar Hansens Vej 2, 2600 Glostrup,

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbeviser senest den 4. februar 2019.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 6.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Region HovedstadenHillerød2019-01-14T00:00:002019-02-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder søges til mindre virksomhed.

Alex Petersen

Nærum
Bogholder søges til mindre virksomhed 10 - 15 timer ugentligt . Erfaring vigtigt med afstemning af årsregnskab til revisor, daglig afstemning af debetor og kreditor . Månedlige indberetninger til Danløn Vigtigt - skal kunne Navigator Navision Vigtig...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019

Regnskabsmedarbejder til Forskningsadministration

Region Hovedstaden

Hillerød
Området for tilskudsfinansierede forskningsprojekter er i konstant udvikling vi søger derfor en dynamisk regnskabsmedarbejder til Forskningsadministrationen i Region Hovedstaden. Vil du være med til at administrere Region Hovedstadens forskningsproj...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:4. februar 2019