Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig projektkoordinator til formidling og implementering af det nye ejendomsvurderingssystem

Brænder du for at arbejde i projekter og har du en projektleder i maven? Er du talentfuld og ambitiøs med personligt drive? Vil du arbejde med nogle af de største it-udviklingsprojekter og -programmer i Danmark? Så er du måske vores nye projektkoordinator i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.

Kontoret Administrationsgrundlag og Implementering består af ca. 45 medarbejdere og beskæftiger sig bredt med formidling og implementering i relation til det nye ejendomsvurderingssystem, som Udviklings- og Forenklingsstyrelsen udvikler til Vurderingsstyrelsen. Vi skriver de juridiske instrukser sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen skal arbejde efter, skriver de breve borgerne modtager og tilrettelægger undervisningen i det nye ejendomsvurderingssystem.

Udviklingen af det nye ejendomsvurderingssystem er stort og komplekst og har stor bevågenhed fra mange interessenter og omverdenen. Derfor er der behov for stærke kollegaer til at drive projekterne frem. Som projektkoordinator understøtter du ledelsen af et eller flere projekter. Den konkrete rolle er i p.t. i vores meddelelsesprojekt, hvor du indgår i et team bestående af 15 kollegaer.

Dine primære opgaver er, at

  • bidrage til koordination, forretningsafklaring og analyse med betydning for udformning af tekster til meddelelser og breve
  • afklare tekniske og datamæssige forhold med betydning for udformning af meddelelser og breve
  • koordinere produktion og godkendelse af leverancer samt bearbejde input af juridisk, vurderingsfaglig og kommunikativ karakter.


Du refererer i opgaveløsningen til en erfaren projektleder indenfor det agile rammeværk SAFe. Sammen har I ansvaret for projektgennemførelse samt for projekternes ressourcer og tidsplaner i en tæt dialog med vores kunder. Det indebærer bl.a. udarbejdelse af centrale projektdokumenter samt koordinering af leverancer og ressourcer, som understøtter det samlede udviklingsprogram. Derudover indebærer rollen støtte og sparring til ledelsesgruppen samt daglig sparring med og koordinering af opgaver med fagspecialister.

Du har i stillingen mulighed for at udvikle dine projektledelseskompetencer, så du på sigt kan indtræde i en projektlederrolle.

Om dig

Du har en relevant uddannelse og har faglig interesse for projektlederrollen. Derudover er du systematisk og struktureret og har en analytisk tilgang til opgaveløsningen. Du er i stand til at skabe overblik over og koordinere komplekse opgaver og har flair for praktisk eksekvering.

I dit daglige arbejde har du en bred kontaktflade både internt og eksternt i organisationen. Jobbet stiller derfor store krav til dine samarbejdsevner. Du formår at håndtere mange samarbejdspartnere og interessenter, og du kan kommunikere og samarbejde på alle niveauer i organisationen.

Derudover lægger vi vægt på følgende kompetencer:

  • Kendskab til agile udviklingsprogrammer samt til metoder inden for projekt- eller programledelse som fx SAFe, Scrum eller PRINCE2
  • Erfaring fra lignende stillinger i en offentlig eller privat organisation
  • Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
  • Erfaring med at afklare forretningsbehov i spændingsfeltet mellem jura, kommunikation, system og data
  • Erfaring med at koordinere processer samt teknisk og fagligt input og omsætte disse til leverancer


Vi har en stor og spændende opgave foran os, og du skal kunne trives under et til tider stort arbejds- og tidspres. Det er derfor vigtigt for os, at vi har et godt arbejdsmiljø og en kultur, der gør det sjovt at gå på arbejde.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet”, så vi har den senest fredag d. 14. juni.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Rikke Ørum på tlf. 41 28 09 52 eller Projektleder Kristian Serup på tlf. 29 61 31 39. Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330033549Phoenix-27bb0be612019-05-28T00:00:00Dygtig projektkoordinator til formidling og implementering af det nye ejendomsvurderingssystemBrænder du for at arbejde i projekter og har du en projektleder i maven? Er du talentfuld og ambitiøs med personligt drive? Vil du arbejde med nogle af de største it-udviklingsprojekter og -programmer i Danmark? Så er du måske vores nye projektkoordinator i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.

Kontoret Administrationsgrundlag og Implementering består af ca. 45 medarbejdere og beskæftiger sig bredt med formidling og implementering i relation til det nye ejendomsvurderingssystem, som Udviklings- og Forenklingsstyrelsen udvikler til Vurderingsstyrelsen. Vi skriver de juridiske instrukser sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen skal arbejde efter, skriver de breve borgerne modtager og tilrettelægger undervisningen i det nye ejendomsvurderingssystem.

Udviklingen af det nye ejendomsvurderingssystem er stort og komplekst og har stor bevågenhed fra mange interessenter og omverdenen. Derfor er der behov for stærke kollegaer til at drive projekterne frem. Som projektkoordinator understøtter du ledelsen af et eller flere projekter. Den konkrete rolle er i p.t. i vores meddelelsesprojekt, hvor du indgår i et team bestående af 15 kollegaer.

Dine primære opgaver er, at

  • bidrage til koordination, forretningsafklaring og analyse med betydning for udformning af tekster til meddelelser og breve
  • afklare tekniske og datamæssige forhold med betydning for udformning af meddelelser og breve
  • koordinere produktion og godkendelse af leverancer samt bearbejde input af juridisk, vurderingsfaglig og kommunikativ karakter.


Du refererer i opgaveløsningen til en erfaren projektleder indenfor det agile rammeværk SAFe. Sammen har I ansvaret for projektgennemførelse samt for projekternes ressourcer og tidsplaner i en tæt dialog med vores kunder. Det indebærer bl.a. udarbejdelse af centrale projektdokumenter samt koordinering af leverancer og ressourcer, som understøtter det samlede udviklingsprogram. Derudover indebærer rollen støtte og sparring til ledelsesgruppen samt daglig sparring med og koordinering af opgaver med fagspecialister.

Du har i stillingen mulighed for at udvikle dine projektledelseskompetencer, så du på sigt kan indtræde i en projektlederrolle.

Om dig

Du har en relevant uddannelse og har faglig interesse for projektlederrollen. Derudover er du systematisk og struktureret og har en analytisk tilgang til opgaveløsningen. Du er i stand til at skabe overblik over og koordinere komplekse opgaver og har flair for praktisk eksekvering.

I dit daglige arbejde har du en bred kontaktflade både internt og eksternt i organisationen. Jobbet stiller derfor store krav til dine samarbejdsevner. Du formår at håndtere mange samarbejdspartnere og interessenter, og du kan kommunikere og samarbejde på alle niveauer i organisationen.

Derudover lægger vi vægt på følgende kompetencer:

  • Kendskab til agile udviklingsprogrammer samt til metoder inden for projekt- eller programledelse som fx SAFe, Scrum eller PRINCE2
  • Erfaring fra lignende stillinger i en offentlig eller privat organisation
  • Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner
  • Erfaring med at afklare forretningsbehov i spændingsfeltet mellem jura, kommunikation, system og data
  • Erfaring med at koordinere processer samt teknisk og fagligt input og omsætte disse til leverancer


Vi har en stor og spændende opgave foran os, og du skal kunne trives under et til tider stort arbejds- og tidspres. Det er derfor vigtigt for os, at vi har et godt arbejdsmiljø og en kultur, der gør det sjovt at gå på arbejde.

Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket ”Søg jobbet”, så vi har den senest fredag d. 14. juni.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Rikke Ørum på tlf. 41 28 09 52 eller Projektleder Kristian Serup på tlf. 29 61 31 39. Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


2019-06-15T01:00:26.593 Brænder du for at arbejde i projekter og har du en projektleder i maven? Er du talentfuld og ambitiøs med personligt drive? Vil du arbejde med nogle af de største it-udviklingsprojekter og -programmer i Danmark? Så er du måske vores nye projektkoordinator i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen. Kontoret Administrationsgrundlag og Implementering består af ca. 45 medarbejdere og beskæftiger sig bredt med formidling og implementering i relation til det nye ejendomsvurderingssystem, som Udviklings- og Forenklingsstyrelsen udvikler til Vurderingsstyrelsen. Vi skriver de juridiske instrukser sagsbehandlerne i Vurderingsstyrelsen skal arbejde efter, skriver de breve borgerne modtager og tilrettelægger undervisningen i det nye ejendomsvurderingssystem. Udviklingen af det nye ejendomsvurderingssystem er stort og komplekst og har stor bevågenhed fra mange interessenter og omverdenen. Derfor er der behov for stærke kollegaer til at drive projekterne frem. Som projektkoordinator understøtter du ledelsen af et eller flere projekter. Den konkrete rolle er i p.t. i vores meddelelsesprojekt, hvor du indgår i et team bestående af 15 kollegaer. Dine primære opgaver er, at bidrage til koordination, forretningsafklaring og analyse med betydning for udformning af tekster til meddelelser og breve afklare tekniske og datamæssige forhold med betydning for udformning af meddelelser og breve koordinere produktion og godkendelse af leverancer samt bearbejde input af juridisk, vurderingsfaglig og kommunikativ karakter. Du refererer i opgaveløsningen til en erfaren projektleder indenfor det agile rammeværk SAFe. Sammen har I ansvaret for projektgennemførelse samt for projekternes ressourcer og tidsplaner i en tæt dialog med vores kunder. Det indebærer bl.a. udarbejdelse af centrale projektdokumenter samt koordinering af leverancer og ressourcer, som understøtter det samlede udviklingsprogram. Derudover indebærer rollen støtte og sparring til ledelsesgruppen samt daglig sparring med og koordinering af opgaver med fagspecialister. Du har i stillingen mulighed for at udvikle dine projektledelseskompetencer, så du på sigt kan indtræde i en projektlederrolle. Om dig Du har en relevant uddannelse og har faglig interesse for projektlederrollen. Derudover er du systematisk og struktureret og har en analytisk tilgang til opgaveløsningen. Du er i stand til at skabe overblik over og koordinere komplekse opgaver og har flair for praktisk eksekvering. I dit daglige arbejde har du en bred kontaktflade både internt og eksternt i organisationen. Jobbet stiller derfor store krav til dine samarbejdsevner. Du formår at håndtere mange samarbejdspartnere og interessenter, og du kan kommunikere og samarbejde på alle niveauer i organisationen. Derudover lægger vi vægt på følgende kompetencer: Kendskab til agile udviklingsprogrammer samt til metoder inden for projekt- eller programledelse som fx SAFe, Scrum eller PRINCE2 Erfaring fra lignende stillinger i en offentlig eller privat organisation Gode skriftlige og mundtlige formuleringsevner Erfaring med at afklare forretningsbehov i spændingsfeltet mellem jura, kommunikation, system og data Erfaring med at koordinere processer samt teknisk og fagligt input og omsætte disse til leverancer Vi har en stor og spændende opgave foran os, og du skal kunne trives under et til tider stort arbejds- og tidspres. Det er derfor vigtigt for os, at vi har et godt arbejdsmiljø og en kultur, der gør det sjovt at gå på arbejde. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle udtalelser via linket Søg jobbet , så vi har den senest fredag d. 14. juni. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Rikke Ørum på tlf. 41 28 09 52 eller Projektleder Kristian Serup på tlf. 29 61 31 39. Der kan indgå en logisk analyse og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer. Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg. Udviklings- og Forenklingsstyrelsen I samarbejde med Skatteministeriets øvrige styrelser udvikler vi en fremtidsparat og sikker digital forvaltning Udviklings- og Forenklingsstyrelsen har til opgave at forenkle og udvikle it-løsninger og forretningsprocesser. Samtidig har styrelsen ansvar for at sikre stabil drift og vedligeholdelse af skatteforvaltningens eksisterende it-systemer. Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet27bb0be6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=123202&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandBillund3536713Skatteforvaltningen, Billund, Cargo Centervej11Cargo Centervej 797190Billund41280952DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent769388JobNet4996771499677110028-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=27bb0be6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=27bb0be6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=27bb0be6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=27bb0be6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonDygtig projektkoordinator til formidling og implementering af det nye ejendomsvurderingssystem1Dansk3Læse/ tale312208Projektmedarbejder0Øvrige361937926noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK