Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig regnskabsassistent søges til barselsvikariat hos vækstende og spændende virksomhed i Herlev

Beskrivelse

Som regnskabsassistent bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere, og du kommer til at referere til virksomhedens regnskabschef. Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling, som løfter i flok. Du vil få en spændende hverdag i en vækstende virksomhed med gode muligheder for at arbejde med mange varierende arbejdsopgaver. Stillingen er et barselsvikariat på 11 måneder. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Bankafstemninger
  • Rykkere
  • Udbetaling til debitorer
  • Debitorlister
  • Hensættelser
  • PBS
  • Mailhåndtering
  • Indberetning af EU-salg
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en velfungerende og professionel virksomhed, der har eksisteret i mere end 40 år og som opererer på det internationale marked med tilhørende datterselskaber. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 80 ansatte fordelt på to lokationer. I virksomheden hersker der en uformel atmosfære med frihed under ansvar. Der tilbydes gode personaleforhold i form af kantineordning, sundhedsforsikring og pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du arbejder struktureret, ansvarsfuldt og kvalitetsbevidst med dine opgaver og er ærekær omkring det arbejde, du leverer. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere er du positiv og engageret i din arbejdsplads og trives med at arbejde med opgaver, der kræver struktur og grundighed.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Kendskab til Navision er en fordel, men ikke et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330109713Phoenix-f5fb8c9412019-10-21T15:02:28.117Dygtig regnskabsassistent søges til barselsvikariat hos vækstende og spændende virksomhed i Herlev

Beskrivelse

Som regnskabsassistent bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere, og du kommer til at referere til virksomhedens regnskabschef. Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling, som løfter i flok. Du vil få en spændende hverdag i en vækstende virksomhed med gode muligheder for at arbejde med mange varierende arbejdsopgaver. Stillingen er et barselsvikariat på 11 måneder. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Bankafstemninger
  • Rykkere
  • Udbetaling til debitorer
  • Debitorlister
  • Hensættelser
  • PBS
  • Mailhåndtering
  • Indberetning af EU-salg
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en velfungerende og professionel virksomhed, der har eksisteret i mere end 40 år og som opererer på det internationale marked med tilhørende datterselskaber. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 80 ansatte fordelt på to lokationer. I virksomheden hersker der en uformel atmosfære med frihed under ansvar. Der tilbydes gode personaleforhold i form af kantineordning, sundhedsforsikring og pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du arbejder struktureret, ansvarsfuldt og kvalitetsbevidst med dine opgaver og er ærekær omkring det arbejde, du leverer. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere er du positiv og engageret i din arbejdsplads og trives med at arbejde med opgaver, der kræver struktur og grundighed.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Kendskab til Navision er en fordel, men ikke et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-11-25T13:50:13.040 Beskrivelse Som regnskabsassistent bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere, og du kommer til at referere til virksomhedens regnskabschef. Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling, som løfter i flok. Du vil få en spændende hverdag i en vækstende virksomhed med gode muligheder for at arbejde med mange varierende arbejdsopgaver. Stillingen er et barselsvikariat på 11 måneder. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Bankafstemninger Rykkere Udbetaling til debitorer Debitorlister Hensættelser PBS Mailhåndtering Indberetning af EU-salg Ad hoc-opgaver Om virksomheden Der er her tale om en velfungerende og professionel virksomhed, der har eksisteret i mere end 40 år og som opererer på det internationale marked med tilhørende datterselskaber. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 80 ansatte fordelt på to lokationer. I virksomheden hersker der en uformel atmosfære med frihed under ansvar. Der tilbydes gode personaleforhold i form af kantineordning, sundhedsforsikring og pensionsordning. Personlige kompetencer Du arbejder struktureret, ansvarsfuldt og kvalitetsbevidst med dine opgaver og er ærekær omkring det arbejde, du leverer. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere er du positiv og engageret i din arbejdsplads og trives med at arbejde med opgaver, der kræver struktur og grundighed. IT-kompetencer Du har flair for IT. Kendskab til Navision er en fordel, men ikke et krav. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenixf5fb8c94101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-04T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9710EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3634161Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/f5fb8c94_logo.jpegORS/Small/f5fb8c94_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent841483ProselectionMinimum97101121-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fb8c94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fb8c94https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fb8c94&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f5fb8c94&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonDygtig regnskabsassistent søges til barselsvikariat hos vækstende og spændende virksomhed i Herlev1Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi363249199kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330126899Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i StorkøbenhavnProfile Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Finansbogholderi Bogføring Afstemninger Løn Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen IT-kompetencer Erfaren bruger af Navision er et krav. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og lettere engelsk Kontaktperson Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

Beskrivelse

I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Finansbogholderi

  • Bogføring

  • Afstemninger

  • Løn

  • Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen

IT-kompetencer

Erfaren bruger af Navision er et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktperson

Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

ORS/Small/a6de9a6b_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:00:48.6202020-01-03T00:00:00
330131841RegnskabsassistentBasic Regnskabsassistent Polygon DB Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre. Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør og vi er i kraftig udvikling. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor du selvstændigt skal planlægge din arbejdsdag, men samtidig indgå i et team med 4 kollegaer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale sammenhold, den gode hverdag og på at hjælpe hinanden ved ferie, sygdom og travle perioder. Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:Bogføring, kontering, omposteringerAfstemninger og kontoanalyseAssistance ved lønkørsel (Visma Løn)Assistance med controller opgaverHåndtering af bilflåde Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og erhvervserfaring, og kort sagt er en god håndværker indenfor regnskab med indgående kendskab til Microsoft Dynamics Navision 2018. Du arbejder selvstændigt, effektivt og målrettet og er samtidig en mødestabil, loyal og ansvarsbevidst teamplayer. Du kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye effektive løsninger. Du kan samarbejde godt internt og eksternt, og kan overholde stramme deadlines. Dansk behersker du godt i både skrift og tale. Du kan fremvise straffeattest. Vi tilbyder:en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaerløn efter kvalifikationer og gældende lønpolitikpensionsordninggode personaleforhold, herunder personaleforeningarbejdstid mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30. Vi forventer start hurtigst muligt og holder samtaler løbende. Send din ansøgning, CV, billede og anbefaling (eller reference) til oj@bygningskontrol.dk hurtigst muligt.Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Ole Jakobsen, oj@bygningskontrol.dk eller på tlf. 30 65 94 16Regnskabsassistent
Polygon DB                                           
 
Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre.
 
Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør – og vi er i kraftig udvikling. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor du selvstændigt skal planlægge din arbejdsdag, men samtidig indgå i et team med 4 kollegaer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale sammenhold, den gode hverdag og på at hjælpe hinanden ved ferie, sygdom og travle perioder.
 
Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:
  • Bogføring, kontering, omposteringer
  • Afstemninger og kontoanalyse
  • Assistance ved lønkørsel (Visma Løn)
  • Assistance med controller opgaver
  • Håndtering af bilflåde
 
Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og erhvervserfaring, og kort sagt er en god håndværker indenfor regnskab med indgående kendskab til Microsoft Dynamics Navision 2018. Du arbejder selvstændigt, effektivt og målrettet og er samtidig en mødestabil, loyal og ansvarsbevidst teamplayer. Du kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye effektive løsninger. Du kan samarbejde godt internt og eksternt, og kan overholde stramme deadlines. Dansk behersker du godt i både skrift og tale. Du kan fremvise straffeattest.
 
Vi tilbyder:
  • en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaer
  • løn efter kvalifikationer og gældende lønpolitik
  • pensionsordning
  • gode personaleforhold, herunder personaleforening
  • arbejdstid mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30. 
Vi forventer start hurtigst muligt og holder samtaler løbende.
 
Send din ansøgning, CV, billede og anbefaling (eller reference) til oj@bygningskontrol.dk hurtigst muligt.


Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Ole Jakobsen, oj@bygningskontrol.dk eller på tlf. 30 65 94 16

 
ORS/Small/c1ac4c64_logo.pngPolygon DBHvidovre2019-11-27T17:02:35.2832019-12-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn

Proselection

København K
Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trive...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Regnskabsassistent

Polygon DB

Hvidovre
Regnskabsassistent Polygon DB Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre. Hos Polygon DB vil vi være de bedste til de...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019