Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Dygtig supporttekniker med erfaring

Vil du være med til at supportere, vedligeholde og implementere regionens integrationsplatform for data fra medicotekniskapparatur til Sundhedsplatformen? Er du nysgerrig og udadvendt?

Så er du måske vores nye kollega til MDI-teamet.

Om jobbet
Du bliver en del af sektionen Medicoforvaltning, som i alt har 29 ansatte. Sektionen er inddelt i tre teams med en teamkoordinator tilknyttet hvert team. Du vil indgå i et team med 11 kollegaer, og personalemæssigt vil du referere til en sektionschef.

Teamet arbejder med support, opgavedispatch, forvaltning, drift og procesarbejde i drift af It-systemet på det medicotekniske område, der modtager/konverterer og sender data til sundhedsplatformen. Teamet bliver i daglig tale kaldt MDI.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå af at:

  • modtage supportopkald fra kollegaer i medico enheden på hospitalerne (der har 1. line support)
  • varetage support af platformen på regionsniveau
  • dispatche og opfølge på supportopgaver med leverandører
  • tilpasse/ændre eksisterende platform til nye ønsker fra hospitaler
  • teste nye versioner af platformen og tilhørende komponenter, inden de sættes i drift
  • være bindeled mellem Medicoforvaltning og hospitalerne med fokus på at skabe resultater
Jobbet er selvstændigt og fleksibelt med mulighed for at planlægge egen arbejdsdag.

Om dig
Du er en person, der brænder for at yde den optimale support til dine kollegaer ude på hospitalerne og ikke stopper, før en opgave er løst. Du er uddannet inden for det tekniske felt eller har tilsvarende god erfaring eller kompetencer inden for elektronik eller det It-faglige område.

Du har en grundlæggende forståelse for operativsystemer, databaser, webservere og storage samt netværk (TCP/IP).

Du har en interesse i at arbejde med sundhedsteknologi.

Vi ser gerne, at du:

  • er god til at prioritere de sager, der kommer til dig
  • har gode koordineringsevner og besidder en lille bogholder
  • trives med at have mange bolde i luften
  • er opsøgende og kan lide at komme ud, hvor systemet bruges i det daglige og få input
  • kan forstå en politisk drevet forretning og kan gennemskue dens arbejdsgange
Det er vigtigt for os, at du har gode kommunikative evner, kan kommunikere med leverandører på engelsk på skift og i tale, samt at du forstår at tilpasse din kommunikation til alle organisatoriske niveauer.

Du er af natur en selvstændig igangsætter, der også formår at følge en opgave til ende. Du trives med forskelligartede opgaver i et tæt samarbejde med regionens hospitaler og øvrige interessenter.

Du evner at fokusere din energi på at løse opgaven til hospitalernes tilfredshed – også under pres.

Teamet er centreret om én lokation, hvor vi har et testlaboratorium, men arbejdsopgaverne kan være fordelt på regionens forskellige hospitaler. Transport vil derfor være en del af din arbejdsdag. Vi forventer, at du har kørekort til personbil.

Der vil forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid ifm. opgraderinger, implementeringer, drifts ændringer, samt test med producenten, der har base i USA.

Vi tilbyder
Hos os bliver du en del af en stor vital arbejdsplads i et dynamisk og uformelt miljø, hvor vi har en høj faglighed, et stærkt fællesskab og kontakt til mange forskellige faggrupper.

Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til faglig og personlig udvikling.

Det er vigtigt for os, at arbejdsliv og privatliv hænger sammen, så vi prioriterer fleksibilitet og frihed under ansvar højt.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Vores hovedkontor ligger på Borgervænget 7 på Østerbro.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om stillingen eller har du spørgsmål, er du er velkommen til at kontakte Henrik Busch på telefon 23 65 83 47 eller mail: henrik.busch@regionh.dk eller sektionschef Carsten Lind på telefon 24 41 96 25 eller mail: carsten.lind@regionh.dk.

Ansøgningsprocedure
Er du interesseret?
Så søg stillingen ved at uploade din ansøgning, CV og uddannelsesbevis via vores online rekrutteringssystem.

Ansøgningsfristen er den 18. oktober 2020.

Vi forventer at afholde samtaler i perioden 21.-26. oktober 2020, vi vil dog løbende gennemgå ansøgerne, så du kan med fordel sende os din ansøgning allerede i dag.



Om Center for It, Medico
og TelefoniVi er en del af Center for It, Medico og Telefoni (CIMT) i Region Hovedstaden.


CIMT er med cirka 900 ansatte Danmarks største offentlige center for sundhedsteknologi. Vi driver, supporterer og udvikler It, medicoteknisk udstyr og telefoni på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre.

Vi hjælper hospitalerne til at bruge teknologien rigtigt og effektivt, så borgerne får den bedste behandling. Samtidig vil vi bidrage til udvikling af sundhedsvæsenet, fordi effektiv og brugervenlig teknologi er en forudsætning for behandling af høj kvalitet.

Du kan læse mere om os her: www.regionh.dk/imt


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.