Dygtige akademiske medarbejdere til Center for Drift, Tilsyn og Jura

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsesområdet i en politisk styret organisation?
Og er du en engageret og dygtig akademiskmedarbejder, der kan samarbejde og finde gode løsninger på tværs af organisationen?

Så er der to faste stillinger ledige i Danmarks største beskæftigelsesforvaltning.

Hvem er vi?
Kerneopgaven i Center for Drift, Tilsyn og Jura er at skabe de bedste rammer for at få borgerne i job og uddannelse og sikre, at borgere bliver afklaret, så de kan komme godt videre. Det gør vi ved at udvikle og nytænke beskæftigelses- og integrationsindsatsen samt at understøtte driften i jobcentrene med juridisk rådgivning og arbejdsgange. Derudover har vi det tværgående ansvar for den virksomhedsrettede indsats, så vi også er en stærk samarbejdspartner for virksomhederne.

Vores opgaver er følgende

  • rådgivning, faglig driftsunderstøttelse og praksiskoordinering på tværs af jobcentre
  • implementering af ny lovgivning
  • udvikling af driften og nye processer
  • udvikling og indkøb af beskæftigelsesindsatser, herunder gennemførelse af udbud
  • betjening af borgmester, udvalg og direktion.

Om jobbet
Vi søger to løsningsorienterede og analytisk skarpe kollegaer, der kan være med til at sikre understøttelse af kommunens jobcentre og udvikling af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune. Du skal have lyst til at komme tæt på jobcentrene og indgå i dialog med chefer og koordinatorer samt gøre en indsats for at forstå deres virkelighed og behov. Du skal være dygtig til at facilitere processer og finde gode løsninger for borgere, virksomheder og driften.

I den ene stilling er de primære arbejdsopgaver:

  • større udviklingsopgaver i tæt samarbejde med jobcentrene
  • fokus i efteråret er på den virksomhedsrettede indsats og udvikling af fælles faglig praksis på tværs af jobcentrene, implementering af nye tiltag og udbredelse af best practice
  • understøtte jobcentrenes arbejde med at opkvalificere borgere til grønne job
  • håndtering af løbende opgaver og bestillinger

I den anden stilling er de primære arbejdsopgaver:

  • udvikle og understøtte forvaltningens samarbejde med eksterne leverandører, herunder kontrakt- og leverandørstyring
  • understøtte jobcentrets anvendelse af aftaler med eksterne leverandører
  • udvikling og planlægning af beskæftigelsesindsatser for ledige borgere
  • indgå i udbud af beskæftigelsesindsatser og i udvikling af indkøb af indsatser under udbudsgrænsen
  • håndtering af løbende opgaver og bestillinger

For begge stillingen gælder, at du vil indgå i et velfungerende fagligt team, hvor vi er fælles om at opbygge et stærkt fagligt sparringsmiljø i en tillidsfuld atmosfære.

Hvad forventer vi?
Vi forventer, at du:

  • har gode samarbejdsevner
  • har kendskab til arbejdsmarkeds- og beskæftigelsesområdet – eller har en stærk motivation for at lære det
  • har en god evne til at drive processer og sikre vellykket implementering
  • har gode formidlingsevner såvel mundtligt som skriftligt
  • tager ansvar for dine opgaver og er god til at følge dem til dørs
  • bidrager til et stærkt fagligt miljø med videndeling og sparring
  • er forandringsparat og udviklingsorienteret

Du kan være nyuddannet eller have nogle års erhvervserfaring.

Det tilbyder vi
Vi tilbyder et job, hvor du kommer til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kollegaer i en hverdag præget af tværfaglighed, sparring og med store krav til kvaliteten. Der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde på tværs både internt i centret og eksternt med jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er mulighed for hjemmearbejde. Vi har kantineordning, frugtordning og diverse sociale arrangementer i løbet af året.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Vi ønsker stillingerne besat hurtigst muligt og senest 1. november 2022.

Du kan få yderligere oplysninger hos konstitueret områdechef Nicoline Leifelt på 2485 0270 (dog ikke i uge 28-30) eller kontorchef Lisbet Stihøj Kristensen på 2014 9622 (dog ikke i uge 28-31).

Søg via linket senest søndag den 21. august 2022
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35-36.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Dygtige akademiske medarbejdere til Center for Drift, Tilsyn og Jura

Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsesområdet i en politisk styret organisation?
Og er du en engageret og dygtig akademiskmedarbejder, der kan samarbejde og finde gode løsninger på tværs af organisationen?

Så er der to faste stillinger ledige i Danmarks største beskæftigelsesforvaltning.

Hvem er vi?
Kerneopgaven i Center for Drift, Tilsyn og Jura er at skabe de bedste rammer for at få borgerne i job og uddannelse og sikre, at borgere bliver afklaret, så de kan komme godt videre. Det gør vi ved at udvikle og nytænke beskæftigelses- og integrationsindsatsen samt at understøtte driften i jobcentrene med juridisk rådgivning og arbejdsgange. Derudover har vi det tværgående ansvar for den virksomhedsrettede indsats, så vi også er en stærk samarbejdspartner for virksomhederne.

Vores opgaver er følgende

  • rådgivning, faglig driftsunderstøttelse og praksiskoordinering på tværs af jobcentre
  • implementering af ny lovgivning
  • udvikling af driften og nye processer
  • udvikling og indkøb af beskæftigelsesindsatser, herunder gennemførelse af udbud
  • betjening af borgmester, udvalg og direktion.

Om jobbet
Vi søger to løsningsorienterede og analytisk skarpe kollegaer, der kan være med til at sikre understøttelse af kommunens jobcentre og udvikling af beskæftigelsesindsatsen i Københavns Kommune. Du skal have lyst til at komme tæt på jobcentrene og indgå i dialog med chefer og koordinatorer samt gøre en indsats for at forstå deres virkelighed og behov. Du skal være dygtig til at facilitere processer og finde gode løsninger for borgere, virksomheder og driften.

I den ene stilling er de primære arbejdsopgaver:

  • større udviklingsopgaver i tæt samarbejde med jobcentrene
  • fokus i efteråret er på den virksomhedsrettede indsats og udvikling af fælles faglig praksis på tværs af jobcentrene, implementering af nye tiltag og udbredelse af best practice
  • understøtte jobcentrenes arbejde med at opkvalificere borgere til grønne job
  • håndtering af løbende opgaver og bestillinger

I den anden stilling er de primære arbejdsopgaver:

  • udvikle og understøtte forvaltningens samarbejde med eksterne leverandører, herunder kontrakt- og leverandørstyring
  • understøtte jobcentrets anvendelse af aftaler med eksterne leverandører
  • udvikling og planlægning af beskæftigelsesindsatser for ledige borgere
  • indgå i udbud af beskæftigelsesindsatser og i udvikling af indkøb af indsatser under udbudsgrænsen
  • håndtering af løbende opgaver og bestillinger

For begge stillingen gælder, at du vil indgå i et velfungerende fagligt team, hvor vi er fælles om at opbygge et stærkt fagligt sparringsmiljø i en tillidsfuld atmosfære.

Hvad forventer vi?
Vi forventer, at du:

  • har gode samarbejdsevner
  • har kendskab til arbejdsmarkeds- og beskæftigelsesområdet – eller har en stærk motivation for at lære det
  • har en god evne til at drive processer og sikre vellykket implementering
  • har gode formidlingsevner såvel mundtligt som skriftligt
  • tager ansvar for dine opgaver og er god til at følge dem til dørs
  • bidrager til et stærkt fagligt miljø med videndeling og sparring
  • er forandringsparat og udviklingsorienteret

Du kan være nyuddannet eller have nogle års erhvervserfaring.

Det tilbyder vi
Vi tilbyder et job, hvor du kommer til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kollegaer i en hverdag præget af tværfaglighed, sparring og med store krav til kvaliteten. Der er gode muligheder for faglig udvikling og samarbejde på tværs både internt i centret og eksternt med jobcentre og andre relevante samarbejdspartnere. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor der er mulighed for hjemmearbejde. Vi har kantineordning, frugtordning og diverse sociale arrangementer i løbet af året.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og relevant faglig organisation. Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om Ny Løn. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt. Vi ønsker stillingerne besat hurtigst muligt og senest 1. november 2022.

Du kan få yderligere oplysninger hos konstitueret områdechef Nicoline Leifelt på 2485 0270 (dog ikke i uge 28-30) eller kontorchef Lisbet Stihøj Kristensen på 2014 9622 (dog ikke i uge 28-31).

Søg via linket senest søndag den 21. august 2022
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 35-36.

Om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
I Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen hjælper vi hver dag året rundt københavnere i job og uddannelse eller finder andre veje videre for borgerne. Vi understøtter virksomhederne med at finde den rette arbejdskraft. Vi inddrager borgerne, stiller konstruktive krav, og vi tror på, at vi sammen kan skabe fremskridt. Vi er Danmarks største beskæftigelsesforvaltning, og vi er med til at sætte en høj standard på beskæftigelsesområdet ved at arbejde strategisk med udvikling af driften, servicedesign og nye digitale løsninger. Vi har fokus på trivsel og har en kultur med høj faglighed, hvor der er plads til dine input og idéer. Du kan læse mere om Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen her.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.